RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: florentinoperze - 22.08.2007, 09.50.25
-
Kaiken huhumyllyn keskellä voisi keskittyä olennaiseenki välillä. 3 päivää kauden ekaan peliin ja pelin tärkeyttä nyt ei voi tarpeeksi korostaa. Tässä pelissä turpaan niin muurahaispesässä kuhisee vielä tuplasti enemmän kuin tällä hetkellä, jos se nyt on mahdollista..
Magico Madrid on vissiin armeijanharmaissa, joten ne hienot kuvat puuttuu tästä. Jos joku haluaa ne väsätä niin bring it on!
-
Erittäin tärkee peli tulos ja vastuskin on kova, Athletico on vahvistunu kesän aikana aikas paljon ja Valkosilla tuntuu olevan asiat aika sekasin täl hetkel, toivottavasti ny Raul on ainakin penkillä et tulis maaleja
-
Erittäin tärkee peli tulos ja vastuskin on kova, Athletico on vahvistunu kesän aikana aikas paljon ja Valkosilla tuntuu olevan asiat aika sekasin täl hetkel, toivottavasti ny Raul on ainakin penkillä et tulis maaleja
Ihanko se on yksin Raulin vika ettei niitä maaleja tule? En toki väitä, että Raulin kuuluisi olla avauksessa, jos ei peli kulje. Ja en tiedä miten kulkee, koska en ole pelejä nähnyt lähiaikoina, mutta se että maalinteko ongelmat sysätään Raulin viaksi on jo jotenkin hupaisaa, onhan siellä kentällä 9 muutakin kenttäpelaajaa, joten kyllä ne muutkin saa maaleja tehdä vaikka Raul kentällä olisikin!
-
Saa nähdä mikä on Ikermanin tilanne Atleticoa vastaan. Pitää todella toivoa, että mies olisi pelikunnossa.
-
Saa nähdä mikä on Ikermanin tilanne Atleticoa vastaan. Pitää todella toivoa, että mies olisi pelikunnossa.
Eiköhän Iker pelaa ellei nyt raajoja irti ole. Pystyy meinaan Dudekia parempaan peliin vaikka silmät sidottuna ja kyynersauvojen kera.
-
Erittäin tärkee peli tulos ja vastuskin on kova, Athletico on vahvistunu kesän aikana aikas paljon ja Valkosilla tuntuu olevan asiat aika sekasin täl hetkel, toivottavasti ny Raul on ainakin penkillä et tulis maaleja
Ihanko se on yksin Raulin vika ettei niitä maaleja tule? En toki väitä, että Raulin kuuluisi olla avauksessa, jos ei peli kulje. Ja en tiedä miten kulkee, koska en ole pelejä nähnyt lähiaikoina, mutta se että maalinteko ongelmat sysätään Raulin viaksi on jo jotenkin hupaisaa, onhan siellä kentällä 9 muutakin kenttäpelaajaa, joten kyllä ne muutkin saa maaleja tehdä vaikka Raul kentällä olisikin!
En tossa kirjotuksessani ny yksin Raulia syyttäny maalintekongelmista, totesin vaan et mies kuuluis täl hetkel penkille
-
Erittäin tärkee peli tulos ja vastuskin on kova, Athletico on vahvistunu kesän aikana aikas paljon ja Valkosilla tuntuu olevan asiat aika sekasin täl hetkel, toivottavasti ny Raul on ainakin penkillä et tulis maaleja
Ihanko se on yksin Raulin vika ettei niitä maaleja tule? En toki väitä, että Raulin kuuluisi olla avauksessa, jos ei peli kulje. Ja en tiedä miten kulkee, koska en ole pelejä nähnyt lähiaikoina, mutta se että maalinteko ongelmat sysätään Raulin viaksi on jo jotenkin hupaisaa, onhan siellä kentällä 9 muutakin kenttäpelaajaa, joten kyllä ne muutkin saa maaleja tehdä vaikka Raul kentällä olisikin!
En tossa kirjotuksessani ny yksin Raulia syyttäny maalintekongelmista, totesin vaan et mies kuuluis täl hetkel penkille
Tohon on mun paha kommentoida, kun en ole pelejä nähnyt! Mutta joo kuuluu Raul penkille jos on parempia näyttöjä antaneita pelaajia hänen paikalleen, siitäkään en tiedä onko heitä!
-
Olisko tällanen mitään ottelun kokoonpanoksi!?
Iker
Ramos Pepe Canna Heinze
Diarra
Sneijder Guti
Robinho Robben
RvN
Voi olla silti, ettei Heinze ja Robben ole vielä avauksessa ekassa pelissä, silloin Drenthe ottaisi Heinzen paikan ja Raul Robbenin!
Taikka sitten toinen mahdollisuus mitä Schuster mahdollisesti voi käyttää on tällainen!?
Iker
Ramos Pepe Canna Heinze
Diarra
Sneijder
Robinho Robben
Raul
RvN
-
Diarra
Sneijder Guti
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=391460
Schuster antanut ymmärtää, että tollasella keskikentällä lähdettäis! Ja Heinzekin saattaa olla suoraan avauksessa, johtuen Torresin loukkaantumisesta.
-
Toivottavasti Metzelder olisi Pepen tilalla puolustuksessa. Pelasi eilen hyvän pelin Englantia vastaan ja Pepelle tekisi hyvää nähdä vähän penkkiä luokattoman esityksensä jälkeen.
-
Avauskokoonpano lienee varsin selvä, mutta jännä nähdä, miten pelaajat ryhmittyy kentälle. Onko 4-4-1-1/4-1-3-2 vai 4-3-3? Itse jotenkin veikkaan ensimmäistä, koska silloin on helpompi pelata kahdella puhtaalla kärjellä ja antaa Soldadolle, Saviolalle ja Raulille peliaikaa.
Diarra
Sneijder Guti Robben
Robinho
Ruud
vai
Diarra
Sneijder Guti
Robinho Ruud Robben
-
Ei ole todellakaan kiveen hakattu, että Raul alottaisi vaihtopenkillä. Robbenin pelikunto on myös täysi arvoitus tällä hetkellä.
-
Ei ole todellakaan kiveen hakattu, että Raul alottaisi vaihtopenkillä. Robbenin pelikunto on myös täysi arvoitus tällä hetkellä.
Jep. Ja näihin kahteen kysymysmerkkiin löytyy helppo vastaus, jos ryhmitys on 4-4-1-1:
Diarra
Robinho Guti Sneijder
Raul Ruud
Eli ilmeisesti tuollaisella mennään, koska se on helposti muunneltavissa kahden kärjen systeemiin eikä synny niin suuria ongelmia, vaikka kentällä olisikin puolustavat laitapakit (Ramos, Heinze).
-
Jos lähdetään pelaamaan vain yhdellä pivotella, antaa se myös paljon puolustusvelvotteita keskikentälle. Sneijderiltä ja Gutilta varsinkin tarvitaan sitten armotonta raatamista molempiin suuntiin. Joukkueita kuten Atletico, vastaan olisin valmis lähtemään kahdella pivotella ja yhdellä kärjellä. Joukkue on vain niin vaarallinen, Forlan, Sabrosa, Reyes yms.. Scheisserillä on nyt näytönpaikka!
-
Jos lähdetään pelaamaan vain yhdellä pivotella, antaa se myös paljon puolustusvelvotteita keskikentälle. Sneijderiltä ja Gutilta varsinkin tarvitaan sitten armotonta raatamista molempiin suuntiin.
Sneijderille puolustaminen ei tuone ongelmia, koska eikös hän ole hollannin maajoukkueessa pelannut ihan puolustavaa keskikenttää 4-2-1-3 systeemissä?
-
Toivottavasti Metzelder olisi Pepen tilalla puolustuksessa. Pelasi eilen hyvän pelin Englantia vastaan ja Pepelle tekisi hyvää nähdä vähän penkkiä luokattoman esityksensä jälkeen.
Täysin samaa mieltä :peukku_ylos:
-
Ei ole todellakaan kiveen hakattu, että Raul alottaisi vaihtopenkillä. Robbenin pelikunto on myös täysi arvoitus tällä hetkellä.
Jep, toi Raulin penkillä oleminen ei oo kyl yhtään varmaa, toivoisin kans et lähettäis liikkelle tällä kokoonpanolla
Iker
Ramos Pepe Canna Heinze
Diarra
Sneijder Guti
Robinho Robben
RvN
-
Toivottavasti Metzelder olisi Pepen tilalla puolustuksessa. Pelasi eilen hyvän pelin Englantia vastaan ja Pepelle tekisi hyvää nähdä vähän penkkiä luokattoman esityksensä jälkeen.
Tässä taidetaan olla nyt samojen kysymysten äärellä kun Woodgaten kanssa; on maksettu vitusti rahaa niin kai sille pakko on peliaikaa antaa, vaikka esitykset olis täyttä fish&chipsiä.
-
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=392463
Eli eipä taida kumpikaan olla kentällä huomenna...
-
Samaa uutisoi myös Marca. Schuster on sanonu, ettei kumpikaan pelaajista (Robben tai Heinze) ole vielä muun joukkueen tasolla(?) ja tästä syystä eivät vielä pelaa huomenna. Guti on kuitenkin valmentajan mukaan avauskokoonpanossa. Tämän perusteella voisi kuvitella, että sekä Sneijder että Guti saattaisivat olla vihdoin yhdessä avauksessa.
-
Tulevasta kokoonpanosta. Eli sivussa ovat mitä ilmeisimmin ainakin Robben ja Heinze (ja Torres?). Schuster sanonut Gutin olevan avauksessa keskikentällä Sneijderin kanssa ja Diarran olevan puolustava keskikenttä. Raul luultavasti on avauksessa, kuten myös Robinho ja RvN, ja puolustajista ainakin Canna ja Ramos ovat melko varmasti kentällä.
Näillä tiedoilla oma veikkaukseni on jotenkin tällainen:
Iker
Ramos Pepe Canna Drenthe
Diarra
Sneijder
Guti
Robinho
Raul
RvN
-
Cannavaro on ilmeisesti loukannut itseään treeneissä ja pelaaminen huomenna on epävarmaa. Kun Torres ja Heinzekin ovat poissa, niin menee mielenkiintoiseksi tuo puolustuslinja. Pepeä ja Metzelderiä ei taida tässä vaiheessa uskaltaa keskenään laittaa kentälle hääräämään ja Pepe ansaitsisi melkeinpä penkkikomennuksen, joten ehkä näin:
Drenthe–Metzelder–Ramos–Salgado
Tällainen porukka joka tapauksessa huomenna mukana (http://www.realmadrid.com/articulo/convocatoria_oficial_42055.htm): Casillas, Dudek; Salgado, Ramos, Cannavaro, Pepe, Metzelder, Marcelo; Diarra, De la Red, Gago, Baptista, Guti, Sneijder, Drenthe, Robinho; Raúl, Van Nistelrooy, Soldado ja Saviola.
-
Tällainen porukka joka tapauksessa huomenna mukana (http://www.realmadrid.com/articulo/convocatoria_oficial_42055.htm): Casillas, Dudek; Salgado, Ramos, Cannavaro, Pepe, Metzelder, Marcelo; De la Red, Gago, Baptista, Sneijder, Drenthe, Robinho; Raúl, Van Nistelrooy, Soldado ja Saviola.
Mutta missä on Guti?!
-
Mutta missä on Guti?!
Editoin juuri. Hänet ja Diarra oli nohevasti jätetty pois tuosta linkin takana olevan convocatorian tekstiversiosta.
-
Mutta missä on Guti?!
Editoin juuri. Hänet ja Diarra oli nohevasti jätetty pois tuosta linkin takana olevan convocatorian tekstiversiosta.
Eikös ole niin, että peliin saa ottaa 18 pelaajaa mukaan. Tuolla listassa on 18 pelaajaa, puuttuen Guti ja Diarra, joten tarkoittaako tämä, että heidät on jätetty pois kokoonpanosta. ???
E. Itsellä oli vain muistikuva tuosta sääännöstä ja kävin Palloliiton sivuilta tarkistamassa.
"Ottelupöytäkirja saa käsittää korkeintaan 18 pelaajaa, joista aloituskokoonpanon pelaajien nimet ja numerot on merkittävä 11 ensimmäiseen kohtaan.Joukkue saa käyttää vain niitä vaihtopelaajia, joiden nimet ovat erotuomarille ennen ottelua jätetyssä pöytäkirjassa."
::)
-
Kyllä, varsinaiseen otteluun 18 pelaajaa, mutta tässä vaiheessa on ilmeisesti tuon Cannavaron epävarman osallistumisen vuoksi nimetty enemmän. Kaksi putoaa sitten ennen ottelua pois.
Myös tuossa jutussa puhutaan 20 pelaajasta ja tässä kuvassa olevassa luettelossa Guti ja Diarra ovat mukana:
(http://www.realmadrid.com/addon/img/16f7657288convocatoriaderbip.jpg)
Sori sekoilusta. ::)
-
Kyllä ainakin nimimiehiä riittä :peukku_ylos: Harmittavaa et Heize ja Robben jää pois mut toisaalta ihan ymmärettävää
-
Mikäs streamiohjelma toimisi kun kokeilin jo Sopcastia ja PPmatea.. sopcastilla tulee Toiminto on peruutettu ja ppmate ei bufferoi loppuun ???
-
Mikäs streamiohjelma toimisi kun kokeilin jo Sopcastia ja PPmatea.. sopcastilla tulee Toiminto on peruutettu ja ppmate ei bufferoi loppuun ???
Itselläni on Sopcast toiminut mallikkaasti. Mitä streamiä kokeilit? En tiedä liittykö tähän, mutta sellaisesta ongelmasta olen kuullut, että omilla tunnuksilla kirjautuessa ei toimi, anonyyminä kylläkin.
TVAntsille on ainakin paljon streameja tarjolla, mutta itse puolestaan en ole saanut sitä koskaan toimimaan.
-
Itselläni on Sopcast toiminut mallikkaasti. Mitä streamiä kokeilit? En tiedä liittykö tähän, mutta sellaisesta ongelmasta olen kuullut, että omilla tunnuksilla kirjautuessa ei toimi, anonyyminä kylläkin.
TVAntsille on ainakin paljon streameja tarjolla, mutta itse puolestaan en ole saanut sitä koskaan toimimaan.
Anonyminä kokeilin kaikennäköstä eikä mikään wörkkiny, mut kiitti kumminkin TVUplayer toimii!
-
Mites muuten onks noi maksullisia kattoo netistä? ja mitäs ohjelmia pitää ladata koneelle et ne näkyy? ???
-
Mites muuten onks noi maksullisia kattoo netistä? ja mitäs ohjelmia pitää ladata koneelle et ne näkyy? ???
http://www.realmadridfin.net/foorumi/index.php?topic=765.0
-
Ja itse otteluun: Casillas, Sergio Ramos, Pepe, Cannavaro, Drenthe, en defensa; Diarra y Guti, en el centro del campo, con Sneijder por la izquierda, Robinho, por la derecha, y Raúl y Van Nistelrooy.
Eli kaiken kaikkiaan varsin odotettu avaus.
Edit. Alkaisi jo ;D
-
Kiima nousee. Toivottavasti tästä illasta ei jää paska maku suuhun. Hala Madrid! :peukku_ylos:
-
jaa et tollanen avaus,aika odotettu kyllä. Ja kiitti vaan tosta linkistä ;D
-
Vihdoin!!
Marcelolle olisin antanut vastuun, koska Drenthe kuulemma TOSI kova poika nousemaan, eikä typeriin nousuihin ole varaa. Eli sellaisiin mitä itse kunkku Roby Carlos toisinaan esitti. ;D
Quince minutos...
-
hmm toimivaa tvants linkkiä ?
-
Joku saanu PPMatella toimimaan? Itellä pukkaa vaan tuota "Toiminto on peruutettu"
-
Näköjään mikään streami ei toimi.
-
1 min. 0-1 S. Aguero
Hyvä alku :peukku_ylos:
-
Ei helvetti sentään tän pitänyt näin mennä >:(
-
Onneksi sentään kukaan ei nää miten Atletico pieksee Realia :keskari:
-
:keskari:
-
Tää on taas tätä kun muokataan kesän aikana kokoonpanoja innoissaan ja ekassa matsissa ei osata pelata yhdessä... ? Saisi nyt Reali tehdä nopeasti tasoituksen niin ei tulisi mitään murskatappiota.. ::)
-
Rauuuuuuuuuuul, goooooooooool! :pallo:
-
Just ku avasin Cadena SERin niin kuului pelkkää piipitystä josta heti arvas :D
-
Raul :sydän:
Oltiin jo penkille pistämässä :o
-
piip-piip-pi-pi-piiiip...
El que nunca hace nada :peukku_ylos:
-
Kyl se Raul on vaa kova jätkä! :peukku_ylos: Täl kaudel 25 häkkii... ;D
-
Rauuuuuuuuuuul, goooooooooool! :pallo:
Mistäs olet saanut pelin näkymään vai kuunteletko radiosta?
Miten muuten cadena serin saa toimimaan?
-
RAAAUUULLL :tuoppi: :
-
Täydellistä!! Raaauuuuuullll :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: tietääkö ketään minkälainenen? Raul :sydän:
-
ketään saanut mitää streamiä toimimaan??rojadirectakaan ei halua toimia,taitaa olla espanjassa hieman häiriöitä :-[
nyt toimii roja,mutta siellä vaan teksti: None of the channels can receive the signal from Spain...PRKL!!!
-
Mistäs olet saanut pelin näkymään vai kuunteletko radiosta?
Radiosta juu. Radio Marca: http://212.80.130.30:8080/ramgen/encoder/radio.rm tai mms://wmedia.recoletos.es/radiomarca
Ja Marcan liveseuranta: http://www.marca.com/marcador/futbol/2007_08/primera/jornada_1/rma_atm/asilovivimos.html
-
tietääkö ketään minkälainenen?
Päällä Ramosin keskityksestä.
-
ketään saanut mitää streamiä toimimaan??rojadirectakaan ei halua toimia,taitaa olla espanjassa hieman häiriöitä :-[
Matsi ei näy ulkomaille ollenkaan.
-
ketään saanut mitää streamiä toimimaan??rojadirectakaan ei halua toimia,taitaa olla espanjassa hieman häiriöitä :-[
Cadena Ser:
http://www.cadenaser.com/
RAUL :pallo: :tuoppi:
kunqqu
-
Täydellistä!! Raaauuuuuullll :sydän: :sydän: :sydän: :sydän: tietääkö ketään minkälainenen? Raul :sydän:
Goal kertoo: The pressure built up very quickly in front of Atlético's goal and finally told when Sergio Ramos' cross from the right wing and Raúl was waiting around the back of Pablo Ibañez to head home the equaliser. What a game we have on our hands.
Tota sanoo myP2p: TV rights problems: Abroad companies get no acces to the broadcasting, matches are getting live and free on Spanish Public net. No channels working yet or showing it, if you got any info please post on our Forum!
-
Raul on äijä :D :tuoppi:
-
muuten raulin paita ollu kokoaja päällä.. jotain maagista tässä?? ;D
-
(http://www.as.com/futbol/imagenes/capturas/2007/agosto/1/4.jpg)
(http://www.as.com/futbol/imagenes/capturas/2007/agosto/1/5.jpg)
-
Eiköhän nuo Audiovisual Sportsin suolenkairaajat ole taas vaihteeksi vauhdissa. Omasta puolesta kyseisen firman voisi upottaa paskaan ja LFP saisi myydä oikeudet jollekkin firmalle, jota oikeasti kiinnostaa hoitaa hommat kunnolla ilman tällaista mafiatyylistä paskaa. Iso :keskari: taas Audiovisual Sportsille.
-
Rauli selvästi tietoinen hänen arvostelustaan tällä foorumilla että pitäis olla penkillä, niin päätti näyttää heti ;D :sydän:
-
Pepe teloi naiskuvaajan :tuoppi: :traktori:
-
GolTV:ltä pitäisi ilmeisesti tulla jälkilähetys klo 1.00 Suomen aikaa.
-
Tauko.
http://www.goal.com/en/PartitaInCorso.aspx?IdPartita=12477&stato=Halftime
Tuolta kandee siis katsella tilanteiden kulkua, ellei satu osamaan Espanjaa radiosta.
-
Nyt näkyy SopCastilla! 29995. :peukku_ylos:
-
Onpa huikea ottelu. Tilanteita on vaikka muihinkin peleihin jakaa. Nyt vain toiseen erään samalla meiningillä, mutta oma pää hieman tarkemmin, ja homma on plakkarissa.
-
Cannavaro → Metzelder.
-
Kyllä oli rudilla hyvä paikka, noista sisään...
-
"José Antonio Reyes is warming up and joking with former team-mate Fernando Gago about his new colours."
;D
-
Mikä hymyilyttää, Reyes?! ;D :peukku_ylos:
-
RvN ---> Saviola
-
2-1!!!! :D :peukku_ylos: :tuoppi:
-
Sneijder :pallo: :sydän: :sydän: :sydän: :sydän:
-
Loistavaa :peukku_ylos:
Ei muuten ole ihan tuulesta temmattu toi Sneijderin #23 :o
-
Hieno kuvio! :pallo:
-
:peukku_ylos: :pallo: :tuoppi: :traktori: :sydän:
-
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :pallo:
-
JEAH :peukku_ylos:
-
Ehdin jo säikähtää Forlania :D
-
Maalille :peukku_ylos:! Maalinjälkeiselle pelaamiselle :peukku_alas:!
-
Sneijder ---> Gago
-
Ikerman pelastaa :peukku_ylos:
-
Voitto, 2-1! Raul tosin otti hieman tyhmän kortin lopussa :-\
-
Raul sai kortin?! :o
-
Montakohan vuotta edellisestä?
-
Kaksi tasaista 45:ta ja homma hoidettiin kotiin. Voidaanko nyt unohtaa pretemporada?
-
Montakohan vuotta edellisestä?
Has never been booked in 30 months and has never been sent off at professional level.
-
Voitolla on aina hyvä ja mukava aloittaa kausi! :peukku_ylos:
Ja parjatun Raulin voin sanoa näkemäni perusteella olevan mies paikallaan. Maali ja mustelmia joukkueen puolesta, niin sitä pitää!! :tuoppi: Mielenkiintoista nähdä mihin Robbenia yritetään tunkea...
Hala Madrid!
-
Kaksi tasaista 45:ta ja homma hoidettiin kotiin. Voidaanko nyt unohtaa pretemporada?
Ja homma näytti kaiken lisäksi toimivan, kun ottaa huomioon, kuinka paljon uusia miehiä on tullut. :peukku_ylos:
-
Tästä on hyvä jatkaa. :peukku_ylos:
Ja parjatun Raulin voin sanoa näkemäni perusteella olevan mies paikallaan. Maali ja mustelmia joukkueen puolesta, niin sitä pitää!!
Nimenomaan. Ihailtavaa taistelua ja sen seurauksena useita hienoja pallonriistoja. Kapteenille. :tuoppi:
-
Matsia en nähnyt, mutta täytyy kyllä nostaa joukkueelle peukkuja!
Joku matsin nähnyt vois laittaa jotai raporttia ?
-
Joku matsin nähnyt vois laittaa jotai raporttia ?
Etusivulta löytyy.
-
Maalit:
0–1 Agüero (http://files.filefront.com//;8398600;;/)
1–1 Raúl (http://files.filefront.com//;8398241;;/)
2–1 Sneijder (http://files.filefront.com//;8398587;;/)
-
Tosiaan loistava alku kaudelle, vaikka parannettavaa on etenkin puolustuspäässä. Näin ottelusta vain toisen jakson ja täytyy kyllä sanoa, että oli lähes ilmiömäistä peliä Gutilta. Ei tainnut kertaakaan menettää palloa vaan pelasi rauhallisesti ja pääsi useasti kääntymäänkin. Ja ei voi kun ihmetellä miksi Bex on hoitanut erikoistilanteet, kun joukkueessa on Gutin tasoinen maestro niihinkin!
-
Loistavaa!!! :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Vanha kunnon Raul iskee!!! ;D
Tästä on hyvä jatkaa, miten se nyt on 37 peliä jäljellä ja taas nostellaan kannua. 8)
Btw, miten Ramos pelas oikeana pakkina? Ainakin maalin syötti, mutta miten muuten nousi tukemaan hyökkäyksiä?
-
Voitolle :peukku_ylos: Ja Gutin vire tietää hyvää, nyt vaan peukut pystyssä toivomaan, että jaksaa jatkaa samalla meiningillä loppuun asti. Mikään ei olisi hienompaa, kuin Gutin nouseminen eliittiin, Raulin pommittaessa maaleja koko kauden ajan. :pallo:
Tosiaan tulee olemaan mielenkiintoista miten Robben "ängetään" tuonne kentälle. Kuka putoaa pois jos Robben avauspaikan saa?
-
Hienoa :peukku_ylos:
Snejderin maali oli kyllä komea. Harmi, että ottelu tuli missattua, varsinkin kun lomille sattui juuri pääsemään.
Uskoisin, että Robben työnnetään Raulin tilalle ja pelataan yhdellä kärjellä niin, että Robson ja Robben tukevat hyökkäyksiä todella ahkerasti.
-
Samaan aikaan Sevilla-Getafe ottelussa.
http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/sevilla/es/desarrollo/1028971.html
Toivottavasti Puerta paranee :peukku_ylos:
-
Guti Haz..?
-
Samaan aikaan Sevilla-Getafe ottelussa.
http://www.marca.com/edicion/marca/futbol/1a_division/sevilla/es/desarrollo/1028971.html
Toivottavasti Puerta paranee :peukku_ylos:
Nää on aina ikäviä..
:peukku_ylos: :peukku_ylos: Tsemppiä Puertalle!!
-
"El que nunca hace nada. Hay que quitarle, hay que venderle!"
Jumalauta mikä maali kapteenilta! :peukku_ylos:
Itse peli mentiin vauhdilla päästä päähän, tästä minä pidän. :traktori:
-
Snejderin maali oli kyllä komea. Harmi, että ottelu tuli missattua, varsinkin kun lomille sattui juuri pääsemään.
Itse asiassa tuo maali oli niitä maaleja mitä minä pidän 'parempina onnistumisina'. (Vihaan sanaa tuuri. Tuuria olisi se, että kummallinen pyörre pyyhkäisisi pallon maaliin heti aloituspotkusta) Meni pakin kantapään kautta. Ilman puolustajan kosketusta olisi mennyt melko keskelle maalia.
Raulin maalikin oli Pablolta aika paha "miehen pitämis"-virhe. Tosin onneksi kaikki lasketaan ja ensi keväällä mestaruusjuhlissa kukaan ei enää muista miten nämä maalit tehtiin. ;)
-
Guti ehdottomasti maajoukkueeseen. Eilen jälleen loistavaa peliä!
Kyllä se Raul vaan on kova jätkä. Eilen tärkeässä ottelussa jälleen tasoitusmaali, viime kaudellahan Raul oli liekeissä juuri näissä isommissa otteluissa :sydän: Snejderin osumalle ja koko joukkueelle vielä :peukku_ylos:
Guti Haz..?
Hernandez.
-
Raulin maalikin oli Pablolta aika paha "miehen pitämis"-virhe.
Aivan kuten Thuramilla viimekauden ekassa klassikossa. El siete lienee maailman parhaita hyökkääjiä haistamaan näitä palloja.
Guti Haz..?
Hernandez.
Jaa, se ei ollutkaan Hagis. ???
-
Uskoisin, että Robben työnnetään Raulin tilalle ja pelataan yhdellä kärjellä niin, että Robson ja Robben tukevat hyökkäyksiä todella ahkerasti.
Sama kokoonpanon suhteen, mutta uskon, että pääasiassa mennään kahdella kärjellä. Eli, jos Robben tulee Raulin tilalle, niin Robinho siirtyy kärkeen Ruudin kaveriksi.
-------- Diarra--Gago/Guti
Robinho---------------------Sneijder
Ruud--Saviola/Raul
--------Diarra--Gago/Guti
Sneijder-------------------Robben
Ruud--Robinho
-
Nyt näyttää hyvält kun peli tuntu toimivan heti kauden alussa, nyt on kerrankin sellanen positiivinen ongelma et mites Robbeni ängetään avaukseen? :peukku_ylos:
Ja mitäs muuten Drenthen käy? pistetäänkö penkille ja Heinze tilalle?
-
Nyt näyttää hyvält kun peli tuntu toimivan heti kauden alussa, nyt on kerrankin sellanen positiivinen ongelma et mites Robbeni ängetään avaukseen? :peukku_ylos:
Ja mitäs muuten Drenthen käy? pistetäänkö penkille ja Heinze tilalle?
Haisee sille, että tällä kaudella on varaa pitää rotaatiota yllä, koska meillä on oikeesti hyviä pelaajia paljon - etenkin hyökkäyksessä.
-
Lopulta suosisin tälläistä:
-----------------------Ruud----------------------
---Robben----------Sneikka------Robinho--
------------------Diarra----Guti-----------------
Torres---Cannavaro---Metzelder---Ramos
---------------------Casillas--------------------
Puolustus: Pepe ei todellakaan vakuuta, ja Metzelder oli tosi hyvä Atletico matsissa. Cannavaro alkaa siis päästä Espanjan makuun, ja on parhaimmillaan maailman paras toppari. Ramos oikealla ilman muuta, ja Torres vasemmalle. Ketsuppi olisi varamies, ja Drenthe lähinnä keskikentälle, joskus myös puolustukseen. Marcelollehan ei valitettavasti löytyisi paikkaa tästä. Heinze hiuksista vittuun! :keskari:
Keskikenttä: Sneikalle en antaisi tuota laitaa. Tuollaisessa laiturien pitäisi olla kuin hyökkääjiä, ja Robben ja Prinssihän nyt melkein ovat. Samalla tuo keskikenttä suosisi rotaatiota, koska Drenthe Robbeniin, Sneikka Rauliin ja Robinho Higsuun. Samalla myös Sneikan voi heittää laitaan, Raulin keskelle ja Robinhon oikealle. Paljon variaatioita. Toivoisin Capitanolle jälleen uudet mahikset juuri tuossa Sneikan paikalla!
Tuo Guti-Diarra asetelma sopisi myöskin rotaatioon. tuolle paikalle kun on Gago, niin mitään harmiahan ei tule. Gago-Diarra, Diarra-Guti tai Guti-Gago. Kaikki toimii!
Hyökkäys: Paljon vaihtoehtoja, kärkeen asettaisin ekana Ruudin ja Saviolan, vähän takana tulee Soldado ja Higuain. Raulia peluutettaisiin lähinnä keskikentällä.
-
Kyllähän Realilla oli todella paljon maalipaikkoja, lukemat olisi voinu olla paljon rajummatkin.
Tässä 16minuutin highlitit. http://rapidshare.com/files/51288671/Real_Madrid_v_Atletico_Madrid.wmv
-
Puolustus: Pepe ei todellakaan vakuuta, ja Metzelder oli tosi hyvä Atletico matsissa.
Tämä oli oikeastaan ensimmäinen kokonainen puoliaika jonka olen tällä kaudella nähnyt. Sen perusteella Pepe pelasi mielestäni hyvin; ei loistanut, muttei myöskään tullut virheitä ja vielä muutama hyvä katko, perusvarma siis. Pelin avaaminen molemmilta toppareilta todella hyvän näköistä. Ja niin, Metzelder oli tosiaan erinomainen. :peukku_ylos:
Drenthen parantaessa jo hyvää peliään onkin Schusterilla edessä positiivinen ongelma; vasemmalle kolme potentiaalista avauksen miestä. Vaikken itsekään oikein Heinzen kauppaa ymmärrä, on kaikesta huolimatta luun kova puolustaja kyseessä.
-
Ja niin, Metzelder oli tosiaan erinomainen. :peukku_ylos:
Jep, Metz oli itse varmuus jo maaottelussa Englantia vastaan. Saksan mj:n ainut puolustuspään ongelma seisoo tolppien välissä, y se llama Lehman.
-
Vasemalla kyl on kovia nimiä, alakertaan voi pistää Torresin, Heinzen ja myös Drenthen. Linkkin vaihtoehdot on Drenthe, Robben ja Sneijder
-
Ja nyt seuraa nöyrä anteeksi pyyntö joukkueen suuntaan pretemporadan kiukutteluista. Kuten aiemminkin sanottu niin liiga-avauksen voitto pyyhki koko kesän muistot pois. Peliä en valitettavasti nähnyt mutta jos teidän puheisiin on uskomista ja miksi ei olisi niin Gutin ja Metzelderin onnistumisille iso :peukku_ylos:.
Illalla sitten scoutataan ensi viikonlopun vastustaja.
-
GUTI.HAZ onko jollain oikeata tietoa mikä juttu tämä on? Koko nimihän on José María Gutiérrez Hernández mutta miten sen siitä taipuu? Tässä on joka vuosi tullut tilattua kauden uusi paita ja tänä vuonna vuorossa taitaa olla Gutin paita taiteilija nimellä varustettuna. Tätäkin on jo monta kertaa jauhettu mutta tämän kauden paidat ovat kyllä hienoimmat miesmuistiin :peukku_ylos:.
-
GUTI.HAZ onko jollain oikeata tietoa mikä juttu tämä on? Koko nimihän on José María Gutiérrez Hernández mutta miten sen siitä taipuu? Tässä on joka vuosi tullut tilattua kauden uusi paita ja tänä vuonna vuorossa taitaa olla Gutin paita taiteilija nimellä varustettuna. Tätäkin on jo monta kertaa jauhettu mutta tämän kauden paidat ovat kyllä hienoimmat miesmuistiin :peukku_ylos:.
Hernández = Haz.
Käsittääkseni joillakin tavallisimmilla espanjalaisilla sukunimillä on ns. viralliset lyhenteet, Haz. on yksi niistä, mutta jostakin syystä kyseinen lyhenne näkyy vasta nykyään Gutin selässä; ennenhän siellä luki Guti H.
-
Hernández = Haz.
Käsittääkseni joillakin tavallisimmilla espanjalaisilla sukunimillä on ns. viralliset lyhenteet, Haz. on yksi niistä, mutta jostakin syystä kyseinen lyhenne näkyy vasta nykyään Gutin selässä; ennenhän siellä luki Guti H.
Ok, tuohan selittäisi asian.
-
Uskoisin, että Robben työnnetään Raulin tilalle ja pelataan yhdellä kärjellä niin, että Robson ja Robben tukevat hyökkäyksiä todella ahkerasti.
Sama kokoonpanon suhteen, mutta uskon, että pääasiassa mennään kahdella kärjellä. Eli, jos Robben tulee Raulin tilalle, niin Robinho siirtyy kärkeen Ruudin kaveriksi.
-------- Diarra--Gago/Guti
Robinho---------------------Sneijder
Ruud--Saviola/Raul
--------Diarra--Gago/Guti
Sneijder-------------------Robben
Ruud--Robinho
Tää ei luultavasti saa hirveästi kannatusta, mutta entä jos Raul jatkaa samanlaisia otteita ottelusta toiseen niin tuskin häntä penkille jätetään, joten miten olisi kärkipari Raul-Robinho, jätetään RvN kylmästi penkille ja pelataan näin!? ::)
Iker
Ramos Pepe/Metz Canna Heinze/Drenthe/Torres
Diarra
Sneijder Guti Robben
Robinho Raul
-
Tää ei luultavasti saa hirveästi kannatusta, mutta entä jos Raul jatkaa samanlaisia otteita ottelusta toiseen niin tuskin häntä penkille jätetään, joten miten olisi kärkipari Raul-Robinho, jätetään RvN kylmästi penkille ja pelataan näin!? ::)
Iker
Ramos Pepe/Metz Canna Heinze/Drenthe/Torres
Diarra
Sneijder Guti Robben
Robinho Raul
Millä perusteella paras maalintekijä on heitettävä penkille ?
-
Tää ei luultavasti saa hirveästi kannatusta, mutta entä jos Raul jatkaa samanlaisia otteita ottelusta toiseen niin tuskin häntä penkille jätetään, joten miten olisi kärkipari Raul-Robinho, jätetään RvN kylmästi penkille ja pelataan näin!? ::)
Iker
Ramos Pepe/Metz Canna Heinze/Drenthe/Torres
Diarra
Sneijder Guti Robben
Robinho Raul
Millä perusteella paras maalintekijä on heitettävä penkille ?
Jos tekee hyvin maaleja tälläkin kaudella, niin ei tietenkään silloin laiteta RvN:nää penkille! Mutta pointti oli se että ei Rauliakaan kuulu penkille laittaa jos pelaa samallalailla kun Atleticoa vastaan ja tekee vielä maaleja, niin silloin penkille kuuluu joku muu jos Robben halutaan kentälle! RvN tulee luultavasti huilaamaan otteluita kauden mittaan, koska seuran lääkäri on suositellut, ettei RvN pelaisi likikään kaikkia pelejä tällä kaudella, että paikat pysyy ehjänä, joten joissain otteluissa tuo laittamani kokoonpano voisi olla mahdollinenkin!
-
Terve taas. Oltiin sitten 3 viikkoa kiinni ja matsi jäi näkemättä. Loistavaa, että kausi alkoi tärkeällä kotivoitolla ja vielä derbyssä. Harmi, että missaan myös ylihuomisen matsin. >:(
-
Itse ottelusta nyt ei tarvitse mainita juuri muuta kuin, että hieno esitys. Anteeksipyyntö numero seitsemän suuntaan on myös kohdallaan.
Seurasin ottelua Barcelonassa, jossain hyvin pienessä kuppilassa, jossa olutuoppi maksoi muuten 80 senttiä! Oli huvittavaa katalaanien keskellä seurata ottelua. Aina kun Atletico lähti hyökkäämään nousi kaikki ihmiset penkeiltään sen toivossa, että verkko heiluisi. Real Madridin pitäessä palloa kuului varmaan jokainen kirosana mitä espanian kielestä löytyy ihmisten suusta.
Joukossa oli myös noin 70 vuotias Madridia kannattava mies, joka huusi aina silloin tällöin HALA MADRID! ja varsinkin saman ikäinen Barcelona- paita päällä istunut herrasmies oli tästä äärimmäisen näreissään. Illan kruunasi kun nämä kaksi aloittivat pelin loppuvihellyksen jälkeen pienen käsikähmän ja lensivät ulos kuppilasta. ;D
-
Joukossa oli myös noin 70 vuotias Madridia kannattava mies, joka huusi aina silloin tällöin HALA MADRID! ja varsinkin saman ikäinen Barcelona- paita päällä istunut herrasmies oli tästä äärimmäisen näreissään. Illan kruunasi kun nämä kaksi aloittivat pelin loppuvihellyksen jälkeen pienen käsikähmän ja lensivät ulos kuppilasta. ;D
Varmasti näkemisen arvoinen episodi. Lutuuria! :peukku_ylos: :peukku_ylos: