Tosiaan loistava alku kaudelle, vaikka parannettavaa on etenkin puolustuspäässä. Näin ottelusta vain toisen jakson ja täytyy kyllä sanoa, että oli lähes ilmiömäistä peliä Gutilta. Ei tainnut kertaakaan menettää palloa vaan pelasi rauhallisesti ja pääsi useasti kääntymäänkin. Ja ei voi kun ihmetellä miksi Bex on hoitanut erikoistilanteet, kun joukkueessa on Gutin tasoinen maestro niihinkin!