RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: RONALDO - 20.10.2007, 14.47.15

Otsikko: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: RONALDO - 20.10.2007, 14.47.15
Kokoonpano(ESP)
?

Tilastoja

7 ottelun jälkeen 4 voittoa 1 tasapeli ja 2 tappiota.
10 tehtyä ja 8 päästettyä maalia.
Paras maalintekijä: Luis Garcia 4
Edelliset ottelut:
Valencia - Espanyol 1-2 Riera ja Garcia
Espanyol - Deportivo 1-0 Tamudo

kokoonpanoRMA
Maalivahdit: Casillas, Dudek
Puolustajat: Salgado, Ramos, Cannavaro, Marcelo, Metzelder, Torres
Keskikenttäpelaajat: Diarra, Gago, Guti, Drenthe, Sneijder
Hyökkääjät: Raul, Soldado, Van Nistelrooy, Saviola, Higuain
Poissaolot
Pepe, Robben, Heinze(loukkaantuminen)Robinho, Baptista(rangaistus harjoituksista myöhästymisestä)

Tilastoja
7 ottelun jälkeen 6 voittoa 1 tasapeli.
16 tehtyä ja 3 päästettyä maalia.
Paras maalintekijä: Wesley Sneijder 4
Edelliset ottelut:
Real Madrid - Recreativo 2-0 van Nistelrooy, Higuain
Getafe - Real Madrid 0-1 Ramos

TuomariTeixeira Vitienes
Vitienesin otteluissa kerran on päädytty tasapeliin ja 2 kertaa on voittanut vierasjoukkue. Kortti keskiarvo 9.7

Viime kauden molemmat kohtaamiset vei Real. Syyskierroksella Real voitti Olimpic Lluis Companysillä 0-1 van Nistelrooyn maalilla. Kevätkierroksella Real voitti kotonaan 4-3. Maalintekijöinä silloin Nistelrooy, Raul, Reyes ja Higuain. ''Higsun'' voittomaali syntyi viimeisellä minuutilla.
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Finale - 20.10.2007, 14.57.38
Haukkukaa petturiksi mutta 4,00 kerroin tulikuumalle Espanyolille on liikaa sivuutettavaksi. Maaottelutauon menetykset olivat kyllä isoja Real Madridille. Heinzen ja Robbenin loukkantumiset sekä Brassien sekoilut eivät kyllä anna parasta valmistautumista tähän peliin.
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: ronaldo_90 - 20.10.2007, 15.53.34
Haukkukaa petturiksi mutta 4,00 kerroin tulikuumalle Espanyolille on liikaa sivuutettavaksi. Maaottelutauon menetykset olivat kyllä isoja Real Madridille. Heinzen ja Robbenin loukkantumiset sekä Brassien sekoilut eivät kyllä anna parasta valmistautumista tähän peliin.
Sama tosin itselläni x , kuitenkin tietysti toivon ja uskon Realin voittavan, mut tulosveikkaus kuitenkin 1-1, Raulit tekee maalin mieheen.
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Muñoz - 20.10.2007, 20.01.35
Terve vaan kaikille! Ajattelin hieman kertoa taustaani, kun en tänne aikaisemmin ole kirjoitellut.
Seuran kannattaja olen ollut 90-luvun puoletavälistä, ja foorumia olen seuraillut puolisen vuotta. Alkoi syyhyämään ja päätin itsekin liittyä hienoon joukkoonne :peukku_ylos: Jalkapallo taustaa ei muuten ole kuin fanittaminen, tarkempaa syytä Realin kannattamiseen ei minulla ole. Kuten ei myöskään syytä valtavaan inhooni Juventusta kohtaan.

Sitten itse otteluun, varmasti vaikea ottelu maaotteluiden loukkaantumisten takia, voittoon tietysti uskotaan! Se on eri juttu onko peli kaunista ja näyttävää mitä se alkukaudesta oli.
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: STRIKER - 20.10.2007, 21.09.22
Tervetuloa Miguelita.  ;)
Robinhon ja Baptistan alkoholin siivittämä poissaolo avaa kokoonpanonpaikan Soldadolle, joten jotain hyvää heidän poissaolossankin. Toivottavasti Soldado myös saisi niitä minuutteja.  :traktori:
Vaikea lähtökohta tosiaan, Espanyol pelannut hyvin , kun Madrid taas on taitavasti kompuroinut viime peleissä. Toivotaan, että Tamudo jäätyi Suomen- vierailullaan ja jättää heiluttamatta verkkoa. Ja Raul näyttää kumman paikka siellä maajoukkueessa on. Vaikeata peliä siis odotan, mutta voittoon uskotaan.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Masatti - 20.10.2007, 21.53.06
Terve vaan kaikille! Ajattelin hieman kertoa taustaani, kun en tänne aikaisemmin ole kirjoitellut.
Seuran kannattaja olen ollut 90-luvun puoletavälistä, ja foorumia olen seuraillut puolisen vuotta. Alkoi syyhyämään ja päätin itsekin liittyä hienoon joukkoonne :peukku_ylos: Jalkapallo taustaa ei muuten ole kuin fanittaminen, tarkempaa syytä Realin kannattamiseen ei minulla ole. Kuten ei myöskään syytä valtavaan inhooni Juventusta kohtaan.

Sitten itse otteluun, varmasti vaikea ottelu maaotteluiden loukkaantumisten takia, voittoon tietysti uskotaan! Se on eri juttu onko peli kaunista ja näyttävää mitä se alkukaudesta oli.
Tervetuloa. Juventuksen vihaamiselle aina :peukku_ylos: 
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Muñoz - 20.10.2007, 22.16.40
Näköjään oma kirjoitus oli juuri niin sekavan oloinen kuin viski tissuttelun aikana voi olla :peukku_alas:
lopetan tänään tähän, koska jatkossa menis vielä sekaisemmaksi :-\ aamulla sitten lukemaan miltä peli on vaikuttanut
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: riq - 20.10.2007, 22.22.05
Casillas; Ramos, Metzelder, Cannavaro, Marcelo; Diarra, Guti, Sneijder, Higuaín; Raúl, van Nistelrooy
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: ZdR - 20.10.2007, 22.59.42
Taitaa olla Marcelo kuitenkin vasemmalla?
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: SSolari - 20.10.2007, 23.00.53
Onko tietoa pystyykö ottelua seuraamaan mitään kautta?
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: riq - 20.10.2007, 23.03.21
Onko tietoa pystyykö ottelua seuraamaan mitään kautta?
GolTV toimii loistavasti.

http://www.myp2p.eu/Matches/Match5.htm
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: riq - 20.10.2007, 23.04.55
Jaha 1-0  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Cicinho - 20.10.2007, 23.05.09
Ja heti tappiolle :keskari: Ei mennyt Ikerin nollaputki rikki
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: RONALDO - 20.10.2007, 23.05.38
Haukkukaa petturiksi mutta 4,00 kerroin tulikuumalle Espanyolille on liikaa sivuutettavaksi. Maaottelutauon menetykset olivat kyllä isoja Real Madridille. Heinzen ja Robbenin loukkantumiset sekä Brassien sekoilut eivät kyllä anna parasta valmistautumista tähän peliin.
Onnitteluni...
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Raul # 7 - 20.10.2007, 23.51.08
Guti hiuksista vittuun sieltä... oikeesti mies on aivan yössä, onko saanu yhtään syöttöö omille?? Gago kentälle. Ja ei ois voinu viheltää pilkkua siitä Ruudin tilanteesta ut ei, Ruudille kortti??
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Raul - 20.10.2007, 23.55.47
Olen toiveikas toisen puoliajan suhteen. Ainakin pelissä oli vauhtia/yritystä ihan eritavalla, kuin esimerkiksi parissa aikaisemmassa vieraspelissä (Getafe ja Valladolid). Liika ehkä koitettiin puskea keskeltä läpi eli laitojen kautta vaan enemmän. Kyllä täältä vielä ainakin tasapeliin noustaan!  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Raul - 21.10.2007, 00.09.57
Huoh  :keskari:
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Raul # 7 - 21.10.2007, 00.11.43
Mitä vittua teki maailman paras pelaaja Fabio Cannavaro tuossa Tamudon, aika helkkarin hienossa, maalissa??
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Raul - 21.10.2007, 00.13.09
Mitä vittua teki maailman paras pelaaja Fabio Cannavaro tuossa Tamudon, aika helkkarin hienossa, maalissa??

Samaa ihmettelee allekirjoittanut?! Aikamoinen virhearviointi kokeneelta pelaajalta
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Raul - 21.10.2007, 00.17.51
Schuster...vaihdot missä pelaa?!
edit. Sneijder <-> Drenthe???
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: RONALDO - 21.10.2007, 00.22.40
Soldado olisi mukava nähdä kentällä.
Higsu pois Sotilas sisään  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Raul - 21.10.2007, 00.47.57
2-1 Ramos! Vielä yksi pojat!!
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Raul # 7 - 21.10.2007, 00.58.33
Huhhuh... aika kauheeta peliä valkosilta. Vittu miten amatöörimäistä puuhastela Systeriltä?? Ainut plussa Soldadon peluuttamisesta. Sneijder <-> Drenthe, ja sitten Higsu pois, joka oli pirteimpiä hyökkäyspään pelaajia ottelussa, ennemmin Ruud tai Raul joilla ei kummallakaan ollut paras päivä. Ja missä viipyi se Gagon vaihto, jo puoliajalla olisi pitänyt ottaa Guti pois, oli nimittäin aivan sysipaska  :keskari: eli Gutin pari kauden loistavaa peliä sitten sattuivat aivan ensimmäisiin otteluihin ja loput pelit mitä tod.näk. ovat äsköisen näköistä kuraa. Tammikuussa joku pelintekijä kiitos!! tai sitten Sneijderiä voisi kokeilla siinä keskellä??
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Finale - 21.10.2007, 03.42.26
Isällisesti tekisi mieli sanoa, että mitä minä sanoin ;D. Maaottelutauon ja tämän viestin kirjoittamisen välillä on Real Madridin leiriin kiirinyt yksi hyvä uutinen ja se on Villarrealin voitto Messistä. Onneksi se on todella hyvä uutinen se.
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Finale - 21.10.2007, 03.44.15
Ja missä viipyi se Gagon vaihto, jo puoliajalla olisi pitänyt ottaa Guti pois, oli nimittäin aivan sysipaska  :keskari: eli Gutin pari kauden loistavaa peliä sitten sattuivat aivan ensimmäisiin otteluihin ja loput pelit mitä tod.näk. ovat äsköisen näköistä kuraa. Tammikuussa joku pelintekijä kiitos!! tai sitten Sneijderiä voisi kokeilla siinä keskellä??

Jaa, mitäs oot tykänny muun joukkueen toiminnasta "kuherruskuukauden" jälkeen?
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Raul # 7 - 21.10.2007, 11.37.53
No joo, tuli ehkä vähän kärkkäästi kommentoitua ton pelin jälkeen suutuspäissään...
Mutta pakko myöntää että Guti oli oikeasti huono
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Puskas - 22.10.2007, 12.48.51
Tämä tappio saattoi olla hyvä asia, koska viimeaikoina on joukkueen asenne ollut niin lepsua, että ehkä nyt taas joukkue tajuaa, että mestaruuksista on turha puhua ellei taistelutahtoa ole yhtään. Nyt pitäisi taas ruveta näkymään jouksemista ja taistelua koko joukkueelta, eikä vain muutamalta kaverilta. Toivottavasti tappio opetti.
Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Iker - 22.10.2007, 20.27.22
Mistä löytyy ottelun maalit?

Otsikko: Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
Kirjoitti: Heinämies - 22.10.2007, 21.20.52
http://www.footytube.com/2007/10/21/espanyol-vs-real-madrid/