Kirjoittaja Aihe: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00  (Luettu 6538 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Kokoonpano(ESP)
?

Tilastoja

7 ottelun jälkeen 4 voittoa 1 tasapeli ja 2 tappiota.
10 tehtyä ja 8 päästettyä maalia.
Paras maalintekijä: Luis Garcia 4
Edelliset ottelut:
Valencia - Espanyol 1-2 Riera ja Garcia
Espanyol - Deportivo 1-0 Tamudo

kokoonpanoRMA
Maalivahdit: Casillas, Dudek
Puolustajat: Salgado, Ramos, Cannavaro, Marcelo, Metzelder, Torres
Keskikenttäpelaajat: Diarra, Gago, Guti, Drenthe, Sneijder
Hyökkääjät: Raul, Soldado, Van Nistelrooy, Saviola, Higuain
Poissaolot
Pepe, Robben, Heinze(loukkaantuminen)Robinho, Baptista(rangaistus harjoituksista myöhästymisestä)

Tilastoja
7 ottelun jälkeen 6 voittoa 1 tasapeli.
16 tehtyä ja 3 päästettyä maalia.
Paras maalintekijä: Wesley Sneijder 4
Edelliset ottelut:
Real Madrid - Recreativo 2-0 van Nistelrooy, Higuain
Getafe - Real Madrid 0-1 Ramos

TuomariTeixeira Vitienes
Vitienesin otteluissa kerran on päädytty tasapeliin ja 2 kertaa on voittanut vierasjoukkue. Kortti keskiarvo 9.7

Viime kauden molemmat kohtaamiset vei Real. Syyskierroksella Real voitti Olimpic Lluis Companysillä 0-1 van Nistelrooyn maalilla. Kevätkierroksella Real voitti kotonaan 4-3. Maalintekijöinä silloin Nistelrooy, Raul, Reyes ja Higuain. ''Higsun'' voittomaali syntyi viimeisellä minuutilla.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #1 : 20.10.2007, 14.57.38 »
Haukkukaa petturiksi mutta 4,00 kerroin tulikuumalle Espanyolille on liikaa sivuutettavaksi. Maaottelutauon menetykset olivat kyllä isoja Real Madridille. Heinzen ja Robbenin loukkantumiset sekä Brassien sekoilut eivät kyllä anna parasta valmistautumista tähän peliin.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #2 : 20.10.2007, 15.53.34 »
Haukkukaa petturiksi mutta 4,00 kerroin tulikuumalle Espanyolille on liikaa sivuutettavaksi. Maaottelutauon menetykset olivat kyllä isoja Real Madridille. Heinzen ja Robbenin loukkantumiset sekä Brassien sekoilut eivät kyllä anna parasta valmistautumista tähän peliin.
Sama tosin itselläni x , kuitenkin tietysti toivon ja uskon Realin voittavan, mut tulosveikkaus kuitenkin 1-1, Raulit tekee maalin mieheen.
i Hala Madrid !

Muñoz

  • Viestejä: 3
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #3 : 20.10.2007, 20.01.35 »
Terve vaan kaikille! Ajattelin hieman kertoa taustaani, kun en tänne aikaisemmin ole kirjoitellut.
Seuran kannattaja olen ollut 90-luvun puoletavälistä, ja foorumia olen seuraillut puolisen vuotta. Alkoi syyhyämään ja päätin itsekin liittyä hienoon joukkoonne :peukku_ylos: Jalkapallo taustaa ei muuten ole kuin fanittaminen, tarkempaa syytä Realin kannattamiseen ei minulla ole. Kuten ei myöskään syytä valtavaan inhooni Juventusta kohtaan.

Sitten itse otteluun, varmasti vaikea ottelu maaotteluiden loukkaantumisten takia, voittoon tietysti uskotaan! Se on eri juttu onko peli kaunista ja näyttävää mitä se alkukaudesta oli.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #4 : 20.10.2007, 21.09.22 »
Tervetuloa Miguelita.  ;)
Robinhon ja Baptistan alkoholin siivittämä poissaolo avaa kokoonpanonpaikan Soldadolle, joten jotain hyvää heidän poissaolossankin. Toivottavasti Soldado myös saisi niitä minuutteja.  :traktori:
Vaikea lähtökohta tosiaan, Espanyol pelannut hyvin , kun Madrid taas on taitavasti kompuroinut viime peleissä. Toivotaan, että Tamudo jäätyi Suomen- vierailullaan ja jättää heiluttamatta verkkoa. Ja Raul näyttää kumman paikka siellä maajoukkueessa on. Vaikeata peliä siis odotan, mutta voittoon uskotaan.  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Masatti

  • Viestejä: 280
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #5 : 20.10.2007, 21.53.06 »
Terve vaan kaikille! Ajattelin hieman kertoa taustaani, kun en tänne aikaisemmin ole kirjoitellut.
Seuran kannattaja olen ollut 90-luvun puoletavälistä, ja foorumia olen seuraillut puolisen vuotta. Alkoi syyhyämään ja päätin itsekin liittyä hienoon joukkoonne :peukku_ylos: Jalkapallo taustaa ei muuten ole kuin fanittaminen, tarkempaa syytä Realin kannattamiseen ei minulla ole. Kuten ei myöskään syytä valtavaan inhooni Juventusta kohtaan.

Sitten itse otteluun, varmasti vaikea ottelu maaotteluiden loukkaantumisten takia, voittoon tietysti uskotaan! Se on eri juttu onko peli kaunista ja näyttävää mitä se alkukaudesta oli.
Tervetuloa. Juventuksen vihaamiselle aina :peukku_ylos: 

Muñoz

  • Viestejä: 3
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #6 : 20.10.2007, 22.16.40 »
Näköjään oma kirjoitus oli juuri niin sekavan oloinen kuin viski tissuttelun aikana voi olla :peukku_alas:
lopetan tänään tähän, koska jatkossa menis vielä sekaisemmaksi :-\ aamulla sitten lukemaan miltä peli on vaikuttanut

riq

  • Viestejä: 179
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #7 : 20.10.2007, 22.22.05 »
Casillas; Ramos, Metzelder, Cannavaro, Marcelo; Diarra, Guti, Sneijder, Higuaín; Raúl, van Nistelrooy
« Viimeksi muokattu: 20.10.2007, 23.02.51 kirjoittanut riq »
¡HalaMadrid!

ZdR

  • Viestejä: 31
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #8 : 20.10.2007, 22.59.42 »
Taitaa olla Marcelo kuitenkin vasemmalla?

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #9 : 20.10.2007, 23.00.53 »
Onko tietoa pystyykö ottelua seuraamaan mitään kautta?

riq

  • Viestejä: 179
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #10 : 20.10.2007, 23.03.21 »
Onko tietoa pystyykö ottelua seuraamaan mitään kautta?
GolTV toimii loistavasti.

http://www.myp2p.eu/Matches/Match5.htm
¡HalaMadrid!

riq

  • Viestejä: 179
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #11 : 20.10.2007, 23.04.55 »
Jaha 1-0  :peukku_alas:
¡HalaMadrid!

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #12 : 20.10.2007, 23.05.09 »
Ja heti tappiolle :keskari: Ei mennyt Ikerin nollaputki rikki
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #13 : 20.10.2007, 23.05.38 »
Haukkukaa petturiksi mutta 4,00 kerroin tulikuumalle Espanyolille on liikaa sivuutettavaksi. Maaottelutauon menetykset olivat kyllä isoja Real Madridille. Heinzen ja Robbenin loukkantumiset sekä Brassien sekoilut eivät kyllä anna parasta valmistautumista tähän peliin.
Onnitteluni...

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #14 : 20.10.2007, 23.51.08 »
Guti hiuksista vittuun sieltä... oikeesti mies on aivan yössä, onko saanu yhtään syöttöö omille?? Gago kentälle. Ja ei ois voinu viheltää pilkkua siitä Ruudin tilanteesta ut ei, Ruudille kortti??

Raul

  • Vieras
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #15 : 20.10.2007, 23.55.47 »
Olen toiveikas toisen puoliajan suhteen. Ainakin pelissä oli vauhtia/yritystä ihan eritavalla, kuin esimerkiksi parissa aikaisemmassa vieraspelissä (Getafe ja Valladolid). Liika ehkä koitettiin puskea keskeltä läpi eli laitojen kautta vaan enemmän. Kyllä täältä vielä ainakin tasapeliin noustaan!  :peukku_ylos:

Raul

  • Vieras
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #16 : 21.10.2007, 00.09.57 »
Huoh  :keskari:

Raul # 7

  • Viestejä: 1459
  • El Capitan
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #17 : 21.10.2007, 00.11.43 »
Mitä vittua teki maailman paras pelaaja Fabio Cannavaro tuossa Tamudon, aika helkkarin hienossa, maalissa??

Raul

  • Vieras
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #18 : 21.10.2007, 00.13.09 »
Mitä vittua teki maailman paras pelaaja Fabio Cannavaro tuossa Tamudon, aika helkkarin hienossa, maalissa??

Samaa ihmettelee allekirjoittanut?! Aikamoinen virhearviointi kokeneelta pelaajalta

Raul

  • Vieras
Re: Jornada 8: RCD Espanyol(5) - Real Madrid(1) 20.10 klo 23.00
« Vastaus #19 : 21.10.2007, 00.17.51 »
Schuster...vaihdot missä pelaa?!
edit. Sneijder <-> Drenthe???
« Viimeksi muokattu: 21.10.2007, 00.20.24 kirjoittanut El galáctico »