Sekä BM, että Chelsea on kyllä itseä ärsyttänyt muutamien viime vuosien aikana, mutta jotenkin niin synkkä ollut tämä ja miksei viime kausikin lontoolaisille, että tuli sinisiä eilen sympattua. Kuitenkin jos muistelee, millä tavalla The Blues hävisi finaalin ManU:lle -07, niin nyt saivat kalavelkoja takaisin tuosta. Munchenissä nuota oksettavia pelaajia riittää niinikään ja kyllähän jos Drogban Chelsea-ura päättyi tuohon matsiin, niin aika huikeat jäähyväiset

Ja mitä tuohon pelityyliin tulee, niin eipä futiksessa ole "vain sitä yhtä oikeaa" pelitapaa, millä ottelut pitää voittaa.