Kirjoittaja Aihe: Real Madrid - Campeones de Liga 2012  (Luettu 6788 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RM.Vantaa

  • Viestejä: 237
  • Vantaan Madrid edustaja!
Vs: Real Madrid - Campeones de Liga 2012
« Vastaus #20 : 10.05.2012, 16.48.46 »
Joo, noista paidoista voitais tehdä yhteistilaus. ;)

Joo käyhän se ;D

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Real Madrid - Campeones de Liga 2012
« Vastaus #21 : 10.05.2012, 18.00.27 »
Joo, noista paidoista voitais tehdä yhteistilaus. ;)

Liityn porukkaan mukaan mikäli tämä on suunnitelma. En tiedä pitäisikö ostaa jopa kaksi jotta voisi toista pitää lenkillä ihan vain kiusaksi "mainstream" hihhuleille.  8)
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Real Madrid - Campeones de Liga 2012
« Vastaus #22 : 16.05.2012, 06.28.16 »
Tällästä videopätkää täällä ei tainnu viä olla

http://www.youtube.com/watch?v=rJv7ERCfUtM&feature=related

Lentokonemeininkiä Bilbaon reissun jälkeen. Ronaldo DJ:nä  :D

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Real Madrid - Campeones de Liga 2012
« Vastaus #23 : 16.05.2012, 06.58.22 »
Tällästä videopätkää täällä ei tainnu viä olla

http://www.youtube.com/watch?v=rJv7ERCfUtM&feature=related

Lentokonemeininkiä Bilbaon reissun jälkeen. Ronaldo DJ:nä  :D

Kariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim!!!  ;D :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

RM.Vantaa

  • Viestejä: 237
  • Vantaan Madrid edustaja!

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Vs: Real Madrid - Campeones de Liga 2012
« Vastaus #25 : 19.05.2012, 22.48.43 »
http://www.supportersplace.com/fi/product/15147/Real+Madrid+Campeones+t-paita+2012.html

Kiva, kun pulju sijaitsee kotipaikkakunnalla, mutta noutoa ei saa tehdä. Pitää tilata.  :o
REAL MADRID