Ai ettäkö teki NANNAA taas vaihteeks!
Olin itse kattomas SportPub Chelseassa peliä, joka sisustettu Farcan väreillä myös. Joo, en ois menny jos ei ois muualle mahtunu, mis varmasti peliä näytetään..
Baari oli täynnä culeja ja itse sitten hikoilin Madridin puolesta senkin edestä..
Voi juma se teki hyvää, ku Kippari Ramos paino toisen häkin ja tuuletin lähes yksin. Ja vielä siitä hetki, niin tuli tää "rankkaripaikka", jossa eräs Farcan uimajoukkueen pelaajista yritti filmata rankkarin. Ja kun sitä ei vihelletty "vihjasin kevyesti, että Farcan pelaajat suklaavat". Vastaanotto purppurapaitaisilta baarissaolijoilta ei ollut kovin suosittu!
Tämän jälkeen vielä episodi Valdes, niin bileet olivat valmiit ja heitin suolaa päälle enemmän kuin kuolleesta merestä löytyy.. Tämä siis kaikki valkoisella sydämellä voitonhurmiossa, muutenhan en "ikinä" näin tekisi..
Mutta peliin:
Aikamoista lönkyttelyähän se oli, mutta kun miettii, ketkä oli kentällä avauksessa, niin tulos oli KOVA! Morata pelas itteään välittömästi Madridistan sydämeen. Sen huomaa, kun valkoisten juniori, niin sydän on kuin Raulilla konsanaan! Upea keso Benzille ja muutenkin TODELLA isolla munalla pelaamista. Lisää Morataa kehiin, jos mies tuollaista pystyy esittämään..
Seuraavaks Punaisten kaatoon ja Champparis eteenpäin! HALA MADRID!