Itekkään en peliä nähnyt, mutta ei tainnut eka maali mennä täysin Ramosin piikkiin. Jos highlightsia katselee, niin näkee, kuinka Modric seuraa Piattia pitkään, boksin sisällä antaa tilaa, eikä enää seuraa, tällöin siihen jäi tyhjä tila, jonka Valencia käytti, ja johon Ramos ei voinut millään ehtiä. Eli itse syyttäisin enemmän Modricin laiskuutta.
Toinen maali oli Ramosilta laiskaa peliä. Mathieu pelasi kyllä tilanteen loistavasti ja hyvänä ja vahvana pääpelaajana jätti Ramosin aivan kakkoseksi.
Ja ei tainnut nuokaan maalit Lopezin piikkiin mennä, vaan tällä kaudella koko ajan ongelmana olleen puolustuspelin piikkiin. Itse ainakin tuntuu, että Realille tehdään todella paljon maaleja päällä. Eli on kaksi vaihtoehtoa jossa ongelma voi olla: 1) Puolustus pelaa koko ajan paskasti, sijoittuvat väärin ja pelaavat laiskasti, jonka seurauksena vastustaja voittaa liikaa pääpalloja 2) Vastustajalle annetaan liikaa erikoistilanteita (kulmat, vaparit) ja annetaan liikaa tilaa keskityksille laitapelaajien toimesta. Itse uskon, että molemmissa näissä on ongelmia. Ancelotin pitäisi saada nämä asiat nopeasti kuntoon ja puhua puolustajille ja opettaa sijoittumaan ja pelaamaan oikein.