Kirjoittaja Aihe: FC KiNU - 2005 - sarjapaikka säilyi, mutta miten käy futsalissa?  (Luettu 6434 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: KiNU 2005 - säilyykö sarjapaikka?
« Vastaus #20 : 25.10.2005, 23.00.35 »
STRIKERkin voisi kertoa, että kuinka paljon tuleva sisäjalkapallo pelottaa. Sinuthan tunnetaan huonosta tekniikasta yhdistettynä koomiseen kömpelyyteen, eikä tuo nyt kauhean hyvä sisäjalkapallossa ole, missä nopeat liikkeet ja tekniikka korostuu. Ei siis varmaan sun laji?
Joo, oon kauhuissani! Mutta ehkä mä pärjään jos katon vähän teiän touhuja ja rupean sitten opettelemaan mukana....kokemustahan teillä jalkapallosta varmasti on enemmän kun mulla.... ::)
Hyvä päivä  valittu KiNun historian ensimmäiselle futsal harjoitukselle....nimittäin mun shyntymäpääivä!   :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-