STRIKERkin voisi kertoa, että kuinka paljon tuleva sisäjalkapallo pelottaa. Sinuthan tunnetaan huonosta tekniikasta yhdistettynä koomiseen kömpelyyteen, eikä tuo nyt kauhean hyvä sisäjalkapallossa ole, missä nopeat liikkeet ja tekniikka korostuu. Ei siis varmaan sun laji?
Joo, oon kauhuissani! Mutta ehkä mä pärjään jos katon vähän teiän touhuja ja rupean sitten opettelemaan mukana....kokemustahan teillä jalkapallosta varmasti on enemmän kun mulla....

Hyvä päivä valittu KiNun historian ensimmäiselle futsal harjoitukselle....nimittäin mun shyntymäpääivä!
