Kirjoittaja Aihe: Champions League: Lyon - Real Madrid  (Luettu 17697 kertaa)

0 jäsentä ja 6 Vierasta katselee tätä aihetta.

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #60 : 15.09.2006, 09.08.10 »
Kyllä. Juuri ZZ:tan tyypistä pelaajaa tarvittaisiin, no meillä on Guti ( en nyt ehkä Zidane mutta loistava syöttelijä kuitenkin jolla on mahtava pelinäkemys.) Hän osaa laukaista keskikentän paineen ja lähteä rakentamaan  hyökkäystä lyhyillä MAATAPITKIN! syötöillä. Beckham on tekniikaltaan ja näkemykseltään jopa huonompi kuin Diarra ja Emerson. Siis meidän kaksi keskikentän tuhokonetta, joitten ensimmäinen tarkoitus on pitää oma ää puhtaana ja riistä palloja. Beckhamin kesot ovat ehkä parempia kuin kummankaaan heistä, mutta ei meidän peli voi perustua mihinkään 50 metrin syöttöihin!

Lyonia vastaan RM sai paljon enemmän pallonhallintaa viholliseen aluelle heti kun Guti tuli sisään. Beckhamin kanssa myös keskikentän ryhmitys kusee pahemman kerran. Oikealaita ja keskusta kyllä ovat kiinni mutta vasemmalla ei ole ketään muuta kuin Carlos. Eli ei ketään. Gutin tulessa keskelle DM.t voivat levittää enmmän laidoille tietäen että heti hyökkäyksen tullessa joku on siellä edessäkin, Guti.


--------------------------------------Beckham
-----------Diarra-----Emerson------------------
Räpmies

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #61 : 15.09.2006, 13.37.36 »
Vieläkö joku ihmettelee miksi Cicinhoon ei luoteta?
Kyllä, minä ainakin.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #62 : 15.09.2006, 13.51.33 »
Lyonia vastaan RM sai paljon enemmän pallonhallintaa viholliseen aluelle heti kun Guti tuli sisään. Gutin tulessa keskelle DM.t voivat levittää enmmän laidoille tietäen että heti hyökkäyksen tullessa joku on siellä edessäkin, Guti.


Todellakin , allekirjoitan täysin. Gutin syöttöprosentti oli tuossakin pelissä varmasti yli 90%, ainoot pallonmenetykset tuli kun Guti lähti haastamaan ja sillonkin miestä rikottiin.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #63 : 15.09.2006, 16.00.43 »
Todellakin , allekirjoitan täysin. Gutin syöttöprosentti oli tuossakin pelissä varmasti yli 90%, ainoot pallonmenetykset tuli kun Guti lähti haastamaan ja sillonkin miestä rikottiin.
Juurikin näin. Yhden "epäonnistuneen" syötön muistan Gutilta, siinäkin oli pirun hyvä idea kun yritti melko pitkästä matkasta syöttää nurmea pitkin Reyesin läpi. Vain Lyonin puolustajan oiva pelinluku ja kurottaminen esti läpiajon. Tämänkaltaisia idearikkaita syöttöjä ei Beckhamilta lähde ainuttakaan, vaan aina tulee se roikku "kohti" van Nistelrooyn päätä. 
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #64 : 15.09.2006, 17.32.14 »
Tollasia harvemmin Beckhamilta nähdään. http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E

Neroutta...
Räpmies

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #65 : 15.09.2006, 18.02.28 »
Tollasia harvemmin Beckhamilta nähdään. http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E

Neroutta...
Tekikö Beckham tuossa myös jotain? Vai onko se 'jätti tekemättä' tämän idea? Oli muuten aika leveät hymyt kaikilla, ehkä myös sunnuntaina...

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #66 : 15.09.2006, 18.05.25 »
Tollasia harvemmin Beckhamilta nähdään. http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E

Neroutta...
Tekikö Beckham tuossa myös jotain? Vai onko se 'jätti tekemättä' tämän idea? Oli muuten aika leveät hymyt kaikilla, ehkä myös sunnuntaina...
Siis Beckhamilta ei nähdä tuollaista mitä Gutilta
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Principe

  • Viestejä: 821
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #67 : 15.09.2006, 18.07.44 »
Tollasia harvemmin Beckhamilta nähdään. http://www.youtube.com/watch?v=GNpniO665-E

Neroutta...
Tekikö Beckham tuossa myös jotain? Vai onko se 'jätti tekemättä' tämän idea? Oli muuten aika leveät hymyt kaikilla, ehkä myös sunnuntaina...
Siis Beckhamilta ei nähdä tuollaista mitä Gutilta
Ai joo, ymmärsin eri tavalla Cicinhon tekstin..  ::)

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #68 : 15.09.2006, 18.51.45 »
Kyllä, minä ainakin.

Cicinho oli huonoimmasta päästä Lyonia vastaan. Ei pystynyt ottamaan edes pallollista roolia. Pallottomaan rooliin hänestä tas ei yksinkertaisesti ole.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #69 : 16.09.2006, 00.38.46 »
Vieläkö joku ihmettelee miksi Cicinhoon ei luoteta?
Kyllä, minä ainakin.
Missä kohtaa Lyon-ottelua Cicinho osoitti, että hän olisi avauskokoonpano paikan arvoinen? Aiheutti mm. Lyonin toisen maalin ja monet muutkin kerrat Lyon hyökkäsi Cicinhon laidalta ilman, että valkoista paitaa kantavaa #11 näkyi missään.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2006, 00.40.53 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #70 : 16.09.2006, 09.49.53 »
Jos Cicinhon ominaisuudet eivät riitä, niin kenenköhän sitten riittävät? Jos taas ominaisuudet riittävät, niin sittenhän ongelma on siinä, että häntä peluutetaan väärässä roolissa, eikö vain? Ja ainakaan Cicin RMA-ajoilta ei tule mieleen kuin kaksi "kovaa" ottelua, joissa Cicinho pelasi huonosti, eikä kahden yksittäisen ottelun perusteella pidä ikinä tehdä liian suuria johtopäätöksiä. Muutenhan voitaisiin sanoa, että Ronaldinho ei pärjää kovissa matseissa, koska ei loistanut MM-kisoissa. Kuitenkin syyt 'Dinhon vaisuudelle MM-kisoissa ovat aivan samat, kuin mitä tulee Cicinhon keskiviikkoiseen esitykseen. Cicinho on maailman paras pelipaikallaan silloin kun saa tehdä nousuja ja olla tärkeä osa oikean laidan hyökkäyspelaamista, eli siis toisin sanottuna silloin kun hän saa käyttää vahvuuksiaan. Välillä Lyon -ottelun aikana tuntui jopa siltä, että Capello halusi tahallaan Cicinhon pelaavan huonosti. Vai eikö valmentajamme oikeasti tunne sen vertaa omia pelaajiaan, että olisi arvannut mitä tapahtuu kun sitoo Cicin tiukkaan kurinalaiseen rooliin, jossa nousut ovat totaalisen kielletty? Varsinkin kun vastassa oli Lyonin tasoinen joukkue.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #71 : 16.09.2006, 11.16.46 »
Cicinho on maailman paras pelipaikallaan silloin kun saa tehdä nousuja ja olla tärkeä osa oikean laidan hyökkäyspelaamista, eli siis toisin sanottuna silloin kun hän saa käyttää vahvuuksiaan. Välillä Lyon -ottelun aikana tuntui jopa siltä, että Capello halusi tahallaan Cicinhon pelaavan huonosti. Vai eikö valmentajamme oikeasti tunne sen vertaa omia pelaajiaan, että olisi arvannut mitä tapahtuu kun sitoo Cicin tiukkaan kurinalaiseen rooliin, jossa nousut ovat totaalisen kielletty? Varsinkin kun vastassa oli Lyonin tasoinen joukkue.
Kun Cicinho on pitänyt pelipaikkanaan tuota oikeaa puolustajaa niin eikö ole ihan normaalia Capellolta olettaa että puolustajan paikkaa pelaava jätkä osaa ensisijaisesti riistää palloja ja voittaa 1 vs. 1 tilanteita ja vasta toissijaisesti nousta hyökkäyksiin mukaan (ei sillä ettei tämäkin osa-alue olisi tärkeä). Samalla tapaahan Ronaldinho voisi haluta olla topparin paikalla ja sitten puolustuksen kustessa mennä tän "minulla on väärä rooli" - jutun taakse.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #72 : 16.09.2006, 16.24.41 »
Muutenhan voitaisiin sanoa, että Ronaldinho ei pärjää kovissa matseissa, koska ei loistanut MM-kisoissa. Kuitenkin syyt 'Dinhon vaisuudelle MM-kisoissa ovat aivan samat, kuin mitä tulee Cicinhon keskiviikkoiseen esitykseen. Cicinho on maailman paras pelipaikallaan silloin kun saa tehdä nousuja ja olla tärkeä osa oikean laidan hyökkäyspelaamista, eli siis toisin sanottuna silloin kun hän saa käyttää vahvuuksiaan.
Eikös Ronaldinholla ollut ihan vapaa rooli Brasilian joukkueessa, näin ainakin itse muistelisin käsittäneeni silloin.  ???
Samaa mieltä kyllä Tourun kanssa, Cicinho on avauksen mies. Ei parin heikon pelin jälkeen kaveria tarvitse tyrmätä täysin, varsinkin kun lähes koko joukkue on myös pelannut huonosti.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Juanito

  • Viestejä: 738
  • JUANITO!
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #73 : 16.09.2006, 16.35.08 »
Ronaldinholla ei ollut vapaata roolia.

Kyllä Cicinhon itsekin mielummin avauksessa näkisin.
Räpmies

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Champions League: Lyon - Real Madrid
« Vastaus #74 : 16.09.2006, 16.40.37 »
Kyllä Cicinhon itsekin mielummin avauksessa näkisin.
Sama  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !