Onko kellään kanssamadridistalla mitään seura-aiheisia tatuointeja? Olen pitkään haaveillut ja suunnittellut tatuoinnin hankkimista, mutta oikeanlaisen kuvan ja/tai tekstin löytämisen kanssa on vaikeuksia. Onko kenelläkään mitään ideoita, hahmotelmia tai vastaavia? Kuvat olisivat tervetulleita kaikista luonnoksistakin

Toinen vaihtoehto on hankkia joku yleisempi jalkapalloaiheinen tatuointi, joista saa myös tehdä ehdotuksia.