Kirjoittaja Aihe: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid  (Luettu 14458 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #80 : 25.11.2012, 00.58.28 »
Ei oikeesti voi olla näin paska esitys maailman parhaalta futisjoukkueelta. Sen keskiviikon ManCityn ottelun voi vielä sulattaa mutta tämä...

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #81 : 25.11.2012, 01.11.38 »
Nyt viimeistään täällä loppu usko mestaruuteen. Kysymys kuuluu: Miten voi joukkueen peli näin totaalisesti romahtaa 1 viikon aikana?! Tekikö Betis jotain niin vitun oikein vai oliko Madrid vaan oikeesti niin vitun paska? Täysin munaton esitys  :keskari:

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #82 : 25.11.2012, 02.20.05 »
Jaa, että pataan vai?

Taidan lähteä takas juottolaan......

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #83 : 25.11.2012, 11.48.23 »
Kommenteista päätellen oli hyvä ottelu, näköjään moni korkannut useamman oluen ja joku turruttanut hyvää fiilistään kera viskipullo. Harmi kun ei tullut nähtyä aikaisen nukkumaanmenon seurauksena. Näin muuten olen kyllä täysin sanaton. Aamulla oli maito loppu ja joutui ilman kunnollista kahvikuppia lukemaan nämä suru-uutiset. Vieläkin vituttaa.  :(

Arpajaiset baarireissun ja Jordana 14:n välillä voidaan varmasti näillä näkymin peruuttaa.  :tuoppi:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.