Kommenteista päätellen oli hyvä ottelu, näköjään moni korkannut useamman oluen ja joku turruttanut hyvää fiilistään kera viskipullo. Harmi kun ei tullut nähtyä aikaisen nukkumaanmenon seurauksena. Näin muuten olen kyllä täysin sanaton. Aamulla oli maito loppu ja joutui ilman kunnollista kahvikuppia lukemaan nämä suru-uutiset. Vieläkin vituttaa.

Arpajaiset baarireissun ja Jordana 14:n välillä voidaan varmasti näillä näkymin peruuttaa.
