Äänestys

Onko Revolution Sword (Cristiano7, Tsisou, Chris) kaikkien aikojen dominoivin trio?

On
5 (29.4%)
Pienellä varauksella kyllä!
0 (0%)
Ei ole, mutta en tiedä ketään parempaa kolmikkoakaan.
1 (5.9%)
Ei.
11 (64.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 16

Äänestys päättynyt: 15.01.2015, 22.32.43

Kirjoittaja Aihe: Revolution Sword  (Luettu 2475 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Chris

  • Viestejä: 7019
Revolution Sword
« : 16.12.2014, 22.32.43 »
 8)
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Revolution Sword
« Vastaus #1 : 16.12.2014, 22.34.11 »
Vannoutuneelle kätyrille.  :peukku_ylos: ;D
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: Revolution Sword
« Vastaus #2 : 16.12.2014, 22.36.56 »
Vastaus oli valitettavasti: ei. Bale-Benzema-Cristiano on dominoivampi ;)
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Valkoinen baletti

  • Viestejä: 54
Vs: Revolution Sword
« Vastaus #3 : 16.12.2014, 22.44.56 »
alpoko siellä on vaihtanut vallanpitäjien jengistä bully-seuraan, kun ovat saaneet yhden extra äänen  ;)
Tim Riggins #33

Direct football

  • Viestejä: 1166
Vs: Revolution Sword
« Vastaus #4 : 16.12.2014, 23.28.18 »
Ei herranen aika tällaisen äänestyksen perustamiseen tarvittavaa itsekehun määrää.  ;D

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Revolution Sword
« Vastaus #5 : 16.12.2014, 23.30.53 »
Ei herranen aika tällaisen äänestyksen perustamiseen tarvittavaa itsekehun määrää.  ;D

Ja tälläisen kommentin lähettämiseen tarvitaan järjettömän epäkunnossa olevaa laitetta, nimeltä sarkasmitutka.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Direct football

  • Viestejä: 1166
Vs: Revolution Sword
« Vastaus #6 : 16.12.2014, 23.33.06 »
Ja tälläisen kommentin lähettämiseen tarvitaan järjettömän epäkunnossa olevaa laitetta, nimeltä sarkasmitutka.
ööö..... en nyt tässä mitään sotaa haluaisi aloittaa, mutta pelkkänä sarkasmina tämä äänestys ei mene läpi.  ;)

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Revolution Sword
« Vastaus #7 : 18.12.2014, 14.13.58 »
Oikea sateenkaari-kolmikko ::)