Kirjoittaja Aihe: Pepe teki vaikutuksen! Pitäskö alkaa kannattaa Realia?  (Luettu 6477 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sakho

Vs: Pepe teki vaikutuksen! Pitäskö alkaa kannattaa Realia?
« Vastaus #20 : 27.08.2012, 09.44.15 »
Nojoo..niin en mä nyt tiedä oonko kehkeytyny Real-faniksi mutta Portugalin EM-otteet ja Pepe ja CR tekivät vaikutuksen.

ja sit kun aattelee jotain Owenia ja Beckhamia Realissa niin  :peukku_alas:

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #21 : 27.08.2012, 10.22.49 »
Mikähän oli alun perin olettamuksesi tämän ketjun aikaansaannoksista? Luulitko, että täällä porukkaa oikeasti kiinnostaa, kun joku 12-vuotias ikäisistään irtautunut hassuttelija tulee kyyniseen foorumimaailmaan avautumaan mieltymyksistään? Pitäisikö meidän täällä olla halukkaita "houkuttelemaan" kaltaisesi henkilö kannattamaan "omaa" seuraamme, kun seuraavana päivänä esim. Barcan voittaessa saattaa sinusta niiden kannattaminen tuntua miellekkäämmältä? Ainakin tämän kuvan olen saanut.

No, onhan tämä sentään ihan hauskaa luettavaa, kun olet saanut porukan kiinnostumaan ja väittelemään kanssasi :peukku_ylos:.

Sakho

« Vastaus #22 : 27.08.2012, 10.54.39 »
Mä itseasias olen senikänen et seurasin jo La Ligaa kauan ennen Galacticoseja. Mut voi olla et jutut oli aika ala-arvosia.

Pahoittelut siitä!

Losblancos

• Hala Madrid!
« Vastaus #23 : 27.08.2012, 17.08.58 »
Sovitaanko nyt että tämä on viimenen viesti tänne ketjuun, niin että saadaan tämä topicci huit helvettiin täältä foorumin yläreunasta häirittemästä ja ärsyttämästä, eiköhän tämä ole jo käsitelty.