Kirjoittaja Aihe: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!  (Luettu 5249 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #20 : 18.06.2007, 14.05.28 »
 :pallo:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #21 : 18.06.2007, 21.27.38 »
Sanattomaksi vetää, mutta yritetään nyt jotain: kiitos Roberto näistä vuosista. Jos Fenerbachen kanssa Bernabeu:lla vierailet, on standing ovation varma vaikka paukkaisit maalin.  :peukku_ylos: :pallo:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #22 : 18.06.2007, 21.35.48 »
Robylle :peukku_ylos:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #23 : 18.06.2007, 22.21.27 »
Onhan Robyn ura aivan uskomaton valkoisissa. Itse en ole koskaan Carlosia sen kummemmin ihaillut, pitänyt vaan yksinkertaisesti ylivoimaisesti parhaana vasempana laitapakkina.

Tosin on Carlosilla aina tärkeä paikka sydämmessäni. Pienenä poikana oli pakko löytää joku "vasuri kaima" pihapeleihin ja Carlos oli varmasti tunnetuin vasuri niihin aikoihin. Vasurit kunniaan ja Robylle kiitos :peukku_ylos:.

Alexio

  • Viestejä: 113
  • nueva madridista
Re: Täällä kiitämme Roberto Carlosta hienosta urasta!
« Vastaus #24 : 18.06.2007, 22.38.18 »
Upea video. Kaverilla hyvä potku.

Itse en myöskään ole muuten ihaillut kaveria, mutta silti vaan legendaarinen, mainio pelaaja. Symppis kaveri, jonka jalkapallotaidot ovat maailman huippuluokkaa. 11 Vuotta, 11 upeaa vuotta.

Gracias  :sydän: :peukku_ylos:   :tuoppi:

ROBY CARLOS, SHOW MUST GO ON! (nyt se jatkuu Turkissa.)