RealMadridFIN::foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
Jäikö
aktivointisähköposti
saamatta?
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
Foorumin ohjenuorat
-
Kaikille käyttäjille luettavaksi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
RealMadridFIN::foorum
»
Real Madrid
»
Keskustelua Real Madridista
»
Aihe:
2.9.2007 klo 22.00. Villarreal-Real Madrid
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja:
1
2
3
[
4
]
Kirjoittaja
Aihe: 2.9.2007 klo 22.00. Villarreal-Real Madrid (Luettu 16058 kertaa)
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
pähkinä
Viestejä: 800
Re: 2.9.2007 klo 22.00. Villarreal-Real Madrid
«
Vastaus #60 :
09.09.2007, 01.54.44 »
Oli se kyl kaunis :sydän:
Kirjattu
SSolari
Viestejä: 1582
Re: 2.9.2007 klo 22.00. Villarreal-Real Madrid
«
Vastaus #61 :
09.09.2007, 12.43.53 »
Oli kyllä muutenkin todella upea peli kaikenkaikkiaan. Näillä esityksillä ja tällä joukkueella voi oikeastikin olla tänä kautena mahdollisuuksia johonkin suureen.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja:
1
2
3
[
4
]
« edellinen
seuraava »
RealMadridFIN::foorum
»
Real Madrid
»
Keskustelua Real Madridista
»
Aihe:
2.9.2007 klo 22.00. Villarreal-Real Madrid