Kyllähän Poolilla on mahdollisuudet vaikka mihin. Tasainen finaali on varmasti luvassa. Se ainakin on varmaa, että varovaista peliä on luvassa. Pool osaa puolustaa, mutta niin osaa myös Milan. Hyökkäysten lähdössä Milanin täytyy olla nopea, jos aikoo maaleja tehdä. PSV-matsissa ja eilisessä Juve-matsissa Milanin hyökkäykset olivat erittäin hitaita. Ja paljon ei jätetä edes hyökkäykselliseen painostuksen varaan, aika köyhää menoa on viime aikoina ollut Milanilta siltä saralta.
Poolilla sen sijaan on vaaralliset ja ennalta-arvaamattomat kärjet (toki on Milanillakin...), Baros, Cissé ja myös L. Garcia. Milanilla on kokonaisuutena selvästikin laadukkaampi materiaali, mutta pelin on parannuttava. Tosin, eipä se Poolinkaan pelaaminen hääppöistä ole. Finaalista voi kuitenkin tulla erittäin tasainen...ellei sitten Milan löydä jotain tappavaa keinoa puhkaista punaisten puolustus. Tai sitten toisinpäin...ellei Pool löydä...