Kirjoittaja Aihe: UCL: kevät 2005  (Luettu 34057 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Royce

  • Vieras
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #140 : 04.05.2005, 17.26.20 »
Kuin jäbät toivoo milanil voittoa?  :-X

Raul

  • Vieras
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #141 : 04.05.2005, 20.47.33 »
Kuin jäbät toivoo milanil voittoa?  :-X

Samaa ihmettelen  ???

Royce

  • Vieras
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #142 : 04.05.2005, 23.43.12 »
Siis voi jumalauta, ei JEEZ. Miten noi paskat voi päästä jatkoon noin PATHETIC-ESITYKSELLÄ. VOI VITTU MIKÄ PULLA ITALIALAISHUORAT IMEKÄÄ DIKKII :keskari:

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #143 : 04.05.2005, 23.54.42 »
Milanin tuurille :peukku_alas: PSV olisi kyllä ansainnut finaalipaikan tämän matsin perusteella. Hieno taistelu hollantilaisilta, mutta ei voi mitään. PSV:n pelityyli oli kohtuullisen miellyttävää, eivätkä jääneet 2-0 -tilanteessa puolustelemaan tai odottelemaan jatkoaikaa.

Poolille :peukku_ylos:

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #144 : 04.05.2005, 23.55.15 »
No höh, mikäs pulla siinä nyt oli? Komee maali Ambrosinilta. Kyy yritti kovasti vielä mut ei riittänyt ja hyvä näin. Milanin finaalipaikkaa (ja voittoa) toivoin lähinnä ton PSV:n valmentajan kanssa, jolla on nyt käyny pulla vinosilmien maajoukkueen kanssa ja PSV:llä. Milan teki sen minkä tarvis eikä yhtään enempää. Jotenkin nii tyypillistä italialais-joukkueelle... ::)
« Viimeksi muokattu: 04.05.2005, 23.56.32 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Raul

  • Vieras
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #145 : 05.05.2005, 00.01.16 »
Voi vittu perkele saatana apina huora pillu paska perse  >:(. Toivottavasti Pool voittaa sen finaalin 5-0. Kyllä jalkapallo on välillä epäoikeudenmukainen peli... :(

Mikko

  • Viestejä: 432
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #146 : 05.05.2005, 00.02.59 »
Joo, hyvä matsi lopputulosta lukuunottamatta.

Kiva kattoa välillä kunnon futista livapool-perseroiskinnan jälkeen. :)

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #147 : 05.05.2005, 13.16.25 »
Muhun teki ainakin vaikutukse PSV:n pakki Young-Pyo Lee, varsinkin ku en ollu ennen nähny sen pelaavan. Jos Roberto Carlos on valitettavasti lopettamassa uraanasa lähiaikoina niin mua ei ainakaan haittaisi Etelä-Korealaisen siirtyminen valkosten riveihin.    :D
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #148 : 05.05.2005, 13.39.37 »
Haha, vittu mitä glooryhunttereita täällä on. "Jalkapallon raiskaajat", "tylsää peliä", ei pff... :D

Jos Epeli tahdot menoa ja meininkiä niin mee vaikka kattoo SaiPan peliä...vauhtia on kuin Monzassa ja järkeä kuin lehmällä...Milan on kiistämättä Euroopan paras joukkue tällä hetkellä, ansaitsi täysin finaalipaikkansa eivätkä edes pelaa mitään Juve-catenaccio-modernoa...

Ja vaikka finaalissa kohtaavatkin kaksi englantilaisjoukkuetta, on niistä se italialaisempi ja Italiassa oleva joukkue vahvempi. Sano ei mieshuorille, ainut asia mikä ilahduttaisi punaisten voitossa olisi Hyypiän onnellisuus, ei mikään muu...Morokaan kun ei pelaa.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #149 : 05.05.2005, 15.38.40 »
Taitaa olla AC Milan-dynastia alkamassa ::) alkaa muistuttaa Van Basten aikoja, nyt on Sheva se pelaaja Milanissa
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #150 : 06.05.2005, 08.53.15 »
Hollantilaisia on nyt päähän potkittu. Oli muuten pirun hyvä matsi tuo eilinen Alkmaar-Sporting. Pieni AZ:n stadion hiljeni täydellisesti kun Sporting teki jatkoajan viimeisillä sekunneilla tasoituksen ja meni vierasmaalisäännöllä finaaliin moskovalaisia vastaan.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #151 : 06.05.2005, 09.01.17 »
Loistava peli kerrassaan! Koko otteluparin ajan olin Sportingin puolella. Alkmaarin kotiyleisön käyttäytyminen alkoi käydä pahasti hermoille ja muutenkin AZ on aika ärsyttävä jengi, jolla on ollut kosolti tuuria tämän kauden uefa-cupissa. Ensi kaudella tippuvat divariin Van Gaalin johdolla ;D

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #152 : 06.05.2005, 16.26.50 »
Loistava peli kerrassaan! Koko otteluparin ajan olin Sportingin puolella. Alkmaarin kotiyleisön käyttäytyminen alkoi käydä pahasti hermoille ja muutenkin AZ on aika ärsyttävä jengi, jolla on ollut kosolti tuuria tämän kauden uefa-cupissa. Ensi kaudella tippuvat divariin Van Gaalin johdolla ;D

Sama. Olin itsekin Sportingin puolella, hollantilaiset kun ei koskaan oikein kolahda. Vaikka AZ:lla olikin kieltämättä mukava pikku kotiyleisö takanaan niin silti ei multa herunut yhtään sympatiaa moisille lahtareille ja marokkolaisille. :D

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #153 : 09.05.2005, 19.52.03 »
Milan muuten pelaa finaalissa valkoiset yllä. Valkoiset asut Milanilla oli finaalissa myös Barcaa, Ajaxia ja Juvea vastaan. Eivät näköjään ikinä pääse käyttämään ykkösasuaan loppuottelussa... :D

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #154 : 09.05.2005, 19.56.00 »
Milan muuten pelaa finaalissa valkoiset yllä. Valkoiset asut Milanilla oli finaalissa myös Barcaa, Ajaxia ja Juvea vastaan. Eivät näköjään ikinä pääse käyttämään ykkösasuaan loppuottelussa... :D
Wittu Milan voi pelata vaikka alasti, eikä Liverpoolilla ole mitään jakoja tossa pelissä.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Royce

  • Vieras
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #155 : 09.05.2005, 20.05.07 »
Oon nyt kyllä sitä mieltä et jos Pooli puolustaa yhtä mallikkaasti ku edellisissä matseissa, kyllä Milan voi kaatua, jopa todennäköisesti. Kentän laidalla Liverpoolilla on ainakin selkeä etuasema jos katsoo Ancelottiin ja Beniteziin

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #156 : 09.05.2005, 20.12.13 »
Kyllähän Poolilla on mahdollisuudet vaikka mihin. Tasainen finaali on varmasti luvassa. Se ainakin on varmaa, että varovaista peliä on luvassa. Pool osaa puolustaa, mutta niin osaa myös Milan. Hyökkäysten lähdössä Milanin täytyy olla nopea, jos aikoo maaleja tehdä. PSV-matsissa ja eilisessä Juve-matsissa Milanin hyökkäykset olivat erittäin hitaita. Ja paljon ei jätetä edes hyökkäykselliseen painostuksen varaan, aika köyhää menoa on viime aikoina ollut Milanilta siltä saralta.
Poolilla sen sijaan on vaaralliset ja ennalta-arvaamattomat kärjet (toki on Milanillakin...), Baros, Cissé ja myös L. Garcia. Milanilla on kokonaisuutena selvästikin laadukkaampi materiaali, mutta pelin on parannuttava. Tosin, eipä se Poolinkaan pelaaminen hääppöistä ole. Finaalista voi kuitenkin tulla erittäin tasainen...ellei sitten Milan löydä jotain tappavaa keinoa puhkaista punaisten puolustus. Tai sitten toisinpäin...ellei Pool löydä...

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #157 : 09.05.2005, 22.37.49 »
Kentän laidalla Liverpoolilla on ainakin selkeä etuasema jos katsoo Ancelottiin ja Beniteziin
Kyllä Liverpoolilla selkeesti parempi koutsi on. Niiden kannalta vaan ikävä homma et valmentaja ei siellä kentällä tee yhtään maalia, eikä taitoja parissa yössä saa mistään lisää. Poolin on tehtävä sitä mitä tähänkin asti: repiä ja raastaa. Milania vastaan ei auta, 3-0 italoille.  ;)
Liverpoolin puolustuksesta se aukko löytyy keskustasta: Kaká vs. Hyypiä. Ilmassa Hyypiä vie, nurmea pitkin jalalla Hyypiää viedään ja pahasti.
« Viimeksi muokattu: 09.05.2005, 22.40.54 kirjoittanut E-spel »
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #158 : 18.05.2005, 12.35.04 »
En ollut oikein varma oliko UEFA-Cupille omaa ketjua (en jaksanu etsiä), niin laitetaanpa tänne. Eli: Tänään UEFA-Cup finaali ZSKA Moskova- Sporting Club (Lissabon). Veikkailuja, kumpi vie? Itse veikkaan Sportingia, joka on pelannut UEFAa melko vakuuttavasti ja päävalmentaja José Peseiro lienee meille Real Madrid-kannattajille tuttu kaveri. Sporting pelaa kaunista jalkapalloa ja Moskovan mafiarahaporukka pelailkoot Siperiassa. Selostaja on kaikkien rakastama Hannu-Pekka "Hoopi" Hänninen.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:UCL: kevät 2005
« Vastaus #159 : 18.05.2005, 14.13.05 »
Itse toivoin myös että Sporting vie.. Pelannut kivaa peliä mitä nyt on muutaman pelin nähnyt Eurosportilta...

Niin tais tulla peli Ylen lähettämänä kuten menneinä vuosina?
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."