Kirjoittaja Aihe: Parsa  (Luettu 91720 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

luisfigo

Re:Parsa
« Vastaus #280 : 11.01.2005, 14.14.00 »
vakioveikkaus on suurin syy Brittifutiksen suosioon, ei pelin taso. Niin kauan kun engelsmannit valtaa vakion, valtio (veikkaus) rahanahneuksissaan hehkuttaa kaikkea sumusaarten futista maailman parhaaksi.

Kenen leipää syöt, sen lauluja laulat! (Näin Suomessa)  :(
Tossa on pointtia
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Roberto

« Vastaus #281 : 11.01.2005, 16.02.31 »
Espanjan, Italian, ja Saksan futis on noussut "suuren yleisön" tietoisuuteen täällä peräpohjolassa vasta pitkävetokohteiden ja urheilukanavan lähetysten myötä.
Ilman niitä ilmeisesti kyseisiä sarjoja pidettäisiin yhäkin paljon huonompina kuin keskinkertaista Valioliigaa ja yliarvostettuja Championshipia sekä Skotlannin Valioliigaa joka on nippa nappa Veikkausliigaa parempi sarja.  :(
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Barcelona

• Oma teksti
« Vastaus #282 : 11.01.2005, 17.00.44 »
Totta!
Mestarijoukkueet ovat yleensä juuri ne joukkuet jotka säilyvät suurimmilta loukkaantumisilta..

Tämä olettamus voidaan kumota samantien kun Barca juhlii la liga mestaruutta..  :)

Lainaus
Ei voi arvostaa Englantia... Eikä sen kannattajia..

Ei voi ymmärtää rasisteja...  :)

Lainaus
Suomalainen kalinamedia hehkuttaa vaan Viski-Alexin hianosta urasta MuNan peräsimessä ja Wayne Rooneyn ällistyttävästä lahjakkuudesta, jonka hän on hankkinut lad-kapakoissa nyrkkeilemällä paikallisten kaljamahojen kanssa

Ei hehkuta suotta..ja jos kapakka on se paikka missä rooneyt kehittyy niin suomen sijoitus Fifa rankingissa odottaisin olevan kymmenen sakissa :)

Lainaus
Espanjan, Italian, ja Saksan futis on noussut "suuren yleisön" tietoisuuteen täällä peräpohjolassa vasta pitkävetokohteiden ja urheilukanavan lähetysten myötä.

vai semmosta..en nyt tiedä mitä tarkoitat "suurella yleisöllä", mutta kaikki jotka ovat kiinnostuneita futiksesta ovat varmasti olleet tietoisia kyseisistä sarjoista :) italian liigaakin on näkynyt Canalilta monet vuodet....

el Blanco

« Vastaus #283 : 11.01.2005, 19.15.42 »
Harmi että Barcelona tuli taas provoilemaan. Ja minä ainakin olen "rasisti" englantilaisia kohtaan näin yleisesti ottaen, jos se täytyy nyt näin myöntää. :D

KesantoVesa

« Vastaus #284 : 11.01.2005, 20.24.02 »
Ite en ole kyllä rasisti millään tavalla, mutta onneksi briteillä on oma saari missä jalkapalloa pelaavat ettei vaan mitään negatiivisia vibraatioita leviä sieltä muualle Eurooppaan.

luisfigo

« Vastaus #285 : 11.01.2005, 21.45.22 »
Ite en ole kyllä rasisti millään tavalla, mutta onneksi briteillä on oma saari missä jalkapalloa pelaavat ettei vaan mitään negatiivisia vibraatioita leviä sieltä muualle Eurooppaan.
Niillä on tukipesäke manner-euroopassa kaupunki nimeltä Madrid :'(

Royce

• Vieras
« Vastaus #286 : 11.01.2005, 22.50.01 »
Niillä on tukipesäke manner-euroopassa kaupunki nimeltä Madrid :'(

AHHHAHAHAHHAH!

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #287 : 12.01.2005, 14.19.16 »
Kristus kun toi Barca on sivistymätön.. Sehän on itsekin rasisti kun vihaa Realia... No kyllähän sivistymättömyyden ymmärtää kun kannattaa Parsaa...

Jokainenhan tällä foorumilla on rasisti: Vihaa Parsaa... vai??
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

el Blanco

« Vastaus #288 : 12.01.2005, 14.49.34 »
No mulla ei ainakaan oo mitään syytä vihata oikeasti Parsaa. Parsan kannattajilla on kuitenkin syytä vihata Real Madridia. Ei voi puhua oikein vihasta vaan inhottavuudesta ja provosoinnin tuottamasta turhautumisesta. ::)

Ja meissä kaikissa asuu aina pieni rasisti...suuntaan jos toiseen.

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #289 : 12.01.2005, 15.02.02 »
No en mäkään varsinaisesti koe suurta vihaa Parsaa vastaan, mutta en ainakaan tykkää siitä..
Manua ja Fergusonia mä vihaan ihan uskomattoman kovaa...

Jeps pikkurasisteja ollaan koko porukka..  ;D

Barcelona

• Oma teksti
« Vastaus #290 : 14.01.2005, 16.36.25 »
Kristus kun toi Barca on sivistymätön.. Sehän on itsekin rasisti kun vihaa Realia... No kyllähän sivistymättömyyden ymmärtää kun kannattaa Parsaa...

Kristus mä en vihaa realia,mutta viime aikoina espanjalais- fanit ovat tuoneet itseään esiin haukkumalla kaikkia pelaajia apinoiksi  :) en tiedä onko sitten itse peli niin tylsää  ;)

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #291 : 14.01.2005, 16.51.05 »
Tosta apina -huutamisesta on turha kenenkään mölöttää kun se on Raamattuun kirjotettu et jokaises kaupungis ja stadionilla on idiootteja jotka huutelee PUASKOO kentän laidalla..

Sama koskee sumusaaria ja juustomaata ja pizzamaata ja wurstimaata ja ryssämaata ja kossumaata jne...

Mut tää on sellanen aihe et on ihan turha edes puhua siitä...
« Viimeksi muokattu: 14.01.2005, 16.51.18 kirjoittanut Kärsä (VSA) »

el Blanco

« Vastaus #292 : 14.01.2005, 17.15.12 »
Ugh, ugh, uuh, uh, uh, ugh, buuuuu-uuu, ugh, Barcelona on taas foorumilla!! :-*

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #293 : 14.01.2005, 17.16.32 »
Ugh, ugh, uuh, uh, uh, ugh, buuuuu-uuu, ugh, Barcelona on taas foorumilla!! :-*
Joo... ETA iski...  ;D

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #294 : 14.01.2005, 23.44.24 »

:) en tiedä onko sitten itse peli niin tylsää  ;)
Kukaan itteensä kunnioittava ei voi sanoo viime sunnuntain Atletico-Real matsia tylsäksi.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Roberto

« Vastaus #295 : 15.01.2005, 02.15.57 »

:) en tiedä onko sitten itse peli niin tylsää  ;)
Kukaan itteensä kunnioittava ei voi sanoo viime sunnuntain Atletico-Real matsia tylsäksi.
Ei, ilman Ronaldoa ja Ikeriä olisi ollut tylsyys kaukana, ja taululla komeat 7-0 lukemat.
Haloo haloo, kuuleeko ETA, kuuleeko ETA?
Madridissa on mies nimeltä Perez, joka on osoittanut jo pitkän aikaa toimillaan, että haluaa päästä hengestään. Auttakaa poloista!  >:(
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Royce

• Vieras
« Vastaus #296 : 16.01.2005, 22.22.03 »
No eipä ollu Barcan peli mitenkään kehuttavaa tänään. Alkaiskohan jo tahti vähän hiipua?  ;)
« Viimeksi muokattu: 16.01.2005, 22.22.12 kirjoittanut Roiss »

luisfigo

« Vastaus #297 : 17.01.2005, 00.04.24 »
No eipä ollu Barcan peli mitenkään kehuttavaa tänään. Alkaiskohan jo tahti vähän hiipua?  ;)
Mut onnistuukohan ne mokaamaan tuon johtonsa samalla tavalla kuin Real mosambikilaisen valmentajansa kanssa :'(

Roberto

« Vastaus #298 : 17.01.2005, 00.28.58 »
Mut onnistuukohan ne mokaamaan tuon johtonsa samalla tavalla kuin Real mosambikilaisen valmentajansa kanssa :'(

mutta Valenciakin jää kyydistä, joten tulee vielä verinen taistelu mestaruudesta!

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #299 : 21.01.2005, 15.42.39 »
Lapsellisuuden huippu kun Ronaldinho ilmottanut julkisesti että on onnellinen kun Reali tippui Cupista... Ei olis koskaan uskonu..

Samassa tarinassa kerrottiin että lähes kaikki Parsan pelajaat olivat tiedon (Realin tippuminen) saadessaan suorastaan alkaneet juhlimaan..  ???

Aika dorkaa kertoo tollasta lehdistölle... Ei haittaa tippaakaan vaikka Parsan pelaajat olisivat kuinka onnellisia... tyhmää vaan tollasta julistaa ympäri lehdistöä... Tulee mieleen sumusaarten Wenger vs. Ferguson -battle.. Jätin tahallaan sir pois koska käyttäytyy kuin joku fuckin hillbillie...

Lähde: Planetfootball.com