1. Kyllä Arsenalilla alkaa kauden päätyttyä kiire olemaan Reyesin kanssa, koska muuten Reiskasta voi tulla uusi kiukutteleva pikkulapsi tyyliin Anelka.
2. Ei varmasti ole laskenut pelaajakauppojen varaan, mutta tuskin myöskään oli ennakoinut sitä, että tällä kaudella pudotaan UCL:sta 8 joukosta ja Valioliigan mestaruuteen ei ole mahdollisuuksia. Kolmostila on Arsulle todennäköinen, joka passittaisi sen vielä karsimaan ensi kauden mestareiden liiga paikastaan. Wengerin omin sanoin: "Arpa voi heittää vastaan todella kovan joukkueen, eikä meillä yksinkertaisesti olisi varaa tyytyä UEFA-cup paikkaan." En sitten tiedä jos Mr/Ms Barcelona on paremmin tietoinen Arsenalin rahatilanteesta ja ennusteista kuin seuran manageri.