Kirjoittaja Aihe: Football Manager 2009  (Luettu 29645 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kenttis

Vs: Football Manager 2009
« Vastaus #40 : 30.12.2008, 23.54.31 »
             Raúl

Robben  Van der Vaart  Obertan

Gago  Guti

Marcelo Pepe Cannavaro Ramos

Casillas

Vaihdossa: Saviola,Balotelli,Higuain,De la Red,Drenthe,Garcia ja Torres

Hankitut pelaajat: Gabriel Obertan (36milj.) Mario Balotelli (34milj.)

Lähteneet: Gabriel Heinze -> Tottenham (20milj) Mahamadou Diarra -> Man City (35milj) Ruud van Nistelrooy -> Tottenham (11milj)

Sneijder menee Gutin tilalle kuhan ei ole enää sairastuvalla. Tammikuussa tulossa Huntelaar näköjään, oli valmiina tulossa jo heti kun alotin kauden.

Kenttis

« Vastaus #41 : 06.01.2009, 16.20.10 »
Eka kaus pelattu, tuloksena La ligan ja Mestareiden liigan voitto. Mestareiden liigan finaalissa kaatui Porto 1-3. Raúl voitto La ligan maalipörssin :peukku_ylos:. Tammikuussa hankittiin Miquel Veloso 20 miljoonalla eurolla Sporting CP:stä ja Huntelaar Ajaxista 20 millillä. Salgado,Drenthe ja Saviola lähtivät tammikuussa muihin seuroihin. Javi Garcia lähtee heinäkuussa Olympiakosiin :peukku_alas:. Kesän aikana olisi tarkoitus hankkia ainakin oikea laituri.

pälle

« Vastaus #42 : 06.01.2009, 16.41.41 »
Polle loukkaantuneena samoin Agbonlahor ja Casillas :keskari: Se siitä La Liga mestaruudesta, mutta UCL pytystä taistellaan kynsin ja hampain, lohkovaiheesta helposti Chelsean kanssa jatkoon. UCLään panosta tuo, että finaalipaikka on Santiago Bernabeu!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Kenttis

« Vastaus #43 : 06.01.2009, 18.12.51 »
Ostin Antonio Lopezin 20 millillä ja C.Ronaldon 125 millillä 8)

Kenttis

« Vastaus #44 : 06.01.2009, 19.53.29 »
            Huntelaar

Robben  van der Vaart    C.Ronaldo

Sneijder   Gago

Lopez  Pepe Cannavaro  Ramos

Casillas

Vaihdossa: Bojan,Balotelli,Obertan,Hiquain,Veloso,De la Red, Parejo

Tällä mennään :peukku_ylos:

Robben

« Vastaus #45 : 19.01.2009, 22.59.56 »
No niin tytöt ja pojat. Niillä joilla ei kyseistä peliä ole, niin myyn ilomielin omani. Läppärini ei sitä pyöritä, koska muistia ei ole tarpeeksi enkä tällä hetkellä voi mitään poistaa koneelta, joten kyseessä on täysin turha läpyskä minulle.. Oli koneessa kerran, joten on käytännössä uusi. Hinta olisi siis 30 €, ja kyseessä on täysin aito, Lontoosta joulun alla ostettu peli.

Eli jos asut pääkaupunkiseudulla, niin tuon vaikka pelin jonnekin lähelle kotiasi, joten ei ainakaan kuljetuksesta olisi kiinni.

Rohkeasti vaan vastauksia.

Madridista #7

• el Águila de Móstoles
« Vastaus #46 : 20.01.2009, 11.19.17 »
No niin tytöt ja pojat. Niillä joilla ei kyseistä peliä ole, niin myyn ilomielin omani. Läppärini ei sitä pyöritä, koska muistia ei ole tarpeeksi enkä tällä hetkellä voi mitään poistaa koneelta, joten kyseessä on täysin turha läpyskä minulle.. Oli koneessa kerran, joten on käytännössä uusi. Hinta olisi siis 30 €, ja kyseessä on täysin aito, Lontoosta joulun alla ostettu peli.

Eli jos asut pääkaupunkiseudulla, niin tuon vaikka pelin jonnekin lähelle kotiasi, joten ei ainakaan kuljetuksesta olisi kiinni.

Toimikos muuten kyseinen peli sekä PC:llä että macilla? Vai oliko macille erikseen?

Himottais meinaan ko. peli ja tällä hetkellä ei löydy kuin tuo macbook..
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Robben

« Vastaus #47 : 20.01.2009, 23.02.27 »

Toimikos muuten kyseinen peli sekä PC:llä että macilla? Vai oliko macille erikseen?

Himottais meinaan ko. peli ja tällä hetkellä ei löydy kuin tuo macbook..

Toimii pakkauksen mukaan molemmilla. Missäs asut?

pälle

« Vastaus #48 : 24.01.2009, 01.05.22 »
Kuinka paskasti joukkueella menikään, kun Polle ja Casillas olivat molemmat n. ½vuotta poissa :keskari: samoin olivat poissa huikeat Marquinhos ja Agbonhlor. Codina ja Adan aivan paskoja verrattuna Casillasiin. Casillasin otin vaihdosta kentälle 33 min pelin jälkeen Sevillaa vastaan kun olin jo 3-0 tappiolla. Otin myös Pollen ekaan peliin loukkaantumisen jälkeen ja rupes syntyy. Hävisin kuitenkin 4-2.

Äskesessä pelissä Xereziä vastaan 1-4 voitto vieraissa ja Polle teki alle 10min 2 maalia ja joukkue loi Marquinhosin ja Agbonlahorin sekä Casillasin loistoavausten ansiosta varmaan enemmän paikkoja kuin yhteensä kyseissten pelaajien poissaoloaikana :keskari:...
Real on vajonnut sarjataulukossa 5. ja on 15 vai 18pts johtavaa Barcaa perässä :keskari:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

« Vastaus #49 : 25.01.2009, 01.37.16 »
Potkut tuli ;D

pälle

« Vastaus #50 : 06.02.2009, 22.19.48 »
Noniin alotin sitten uuden saven Dortmundilla. Kärkeen hommasin Shefki Kuqin, kausi ei oo viel alkanu ja pelaajamarkkinoilla on kova kuhina.

matskulainen

« Vastaus #51 : 11.03.2009, 17.34.41 »
Nostetaanpa tätäkin topikkia.

Muutama päivä sitten aloitin pitkästä aikaa (2kk...) FM09:n pelaamisen. Aina olen pelannut sekä 09-, 08-, että 07-Football Managereissa Realilla mutta alkoi kyllästyttää haasteen puuttuminen. Aloitinkin sitten TPS:n managerina ja ollaan jo UEFA Cupissakin mukana (Euro Cup)! Kuluvan kauden jälkeen ajattelin katsella jos Englannin Championshipista löytyisi jotain seuraa jonka voisi nostaa Premieriin ja sitä kautta nousta itse suurempaan seuraan. Lopuksi tietenkin tulen päätymään Realiin  ;D(toivottavasti silloin kun Iker vielä pelaa).
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

PUMPULI

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #52 : 12.03.2009, 01.33.06 »
Hommasin tos pelin ja nyt on kausi käynnissä :peukku_ylos:

Myin Drenthen ja Saviolan, ostin Joaquinin ja Garzolan :peukku_ylos:
Ja tietenkin kasan lupaavia junnuja 8) Scoutti löys tamusta kovan 15-vuotiaan laitapakin!!!!

Tässä screenshotti

« Viimeksi muokattu: 12.03.2009, 01.58.53 kirjoittanut PUMPULI »
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

pälle

« Vastaus #53 : 07.04.2009, 01.14.07 »
Noniin alotin sitten uuden saven Dortmundilla. Kärkeen hommasin Shefki Kuqin, kausi ei oo viel alkanu ja pelaajamarkkinoilla on kova kuhina.
Noniin, varmaan tokaa kertaa pelasin tuon jälkeen ja marraskuussa ollaan. 4 ottelun tappioputki katkesi loistavasti Schalkea vastaan 1-0 voitolla, jota seurasi 0-0 tasuri ?FC Moskovaa? vastaan. Jahkahan sitä jaksais taas tätäkin pelata :F

Arakorn

« Vastaus #54 : 07.04.2009, 01.43.46 »
VIttu olin Espanjasta vain ladannut Adelanten ja ylemmät, eli B ja C teamit eivät pelaa ollenkaan!
Voiko asian millään korjata? Muuten sinne meni se save, aika paskaa, muuten pitää laittaa kaikki koko ajan lainalle.

Ja juuri olin ihan hirveästi töitä tehnyt, ihan vitun iso save jossa vitun monta liigaa ladattu, olin 2009 kesällä ja olin hankkinut AMC:ksi Villarrealiin Juan Arangon Mallorcasta, lukuisia junnuja (Pukki, Dalla Valle, Bouzanis, Rodney Sneijder etc). Nyt vaan vituttaa jos on pakko aloittaa save alusta.

pälle

« Vastaus #55 : 16.04.2009, 16.00.55 »
Dortmundilla saatu 1. kausi päätökseen ja sijoitus 9. UCL-finaalissa kohtasivat Real Madrid ja Barcelona, Blaugrana voitti mestaruuden 1-3 lukemin.

Kausi oli suht tasainen; koko aika sijoitus oli ~puolivälissä. Uefa-cup päättyi ensimmäiseen pudotuspelikierrokseen Galatasarayta vastaan. Voittoja otettiin kotipeleissä ja vieraissa tuli takkiin. Tästä raketamaan joukkuetta ensi kaudeksi sitten :F joukkueessa pitäisi olla riittävästi tasoa, mutta kenties menestykseen tottumattomuus on pitänyt hyvät sijoitukset vielä kaukana.

Edu

« Vastaus #56 : 18.04.2009, 21.08.11 »
Jos jotain tämä 09-versio kiinnostaa, nyt saa halvalla.

http://www.play.com/Games/PC/4-/5822240/-/Product.html?cur=258

Itse en (vielä ainakaan) 2009 päivitä. Katsotaan sitte FM 2010, jos vaikka olisi tuoreempi konekin alla.

Rootface

iVamos sanoi Sergio Ramos!

matskulainen

« Vastaus #58 : 17.06.2009, 20.22.05 »
Aloitanpa tässä samalla pitkästä aikaa uudelleen FM-peluuta. Pelasin jonkin aikaa sitten Tottenhamilla että oli hiukan haastetta, mutta nyt lähtee taas Realilla :peukku_ylos: . Laitan pian kokoonpanoa kunhan pääsen vauhtiin siirtomarkkinoilla ;D
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Rootface

« Vastaus #59 : 17.06.2009, 20.33.52 »
Aloitanpa tässä samalla pitkästä aikaa uudelleen FM-peluuta. Pelasin jonkin aikaa sitten Tottenhamilla että oli hiukan haastetta, mutta nyt lähtee taas Realilla :peukku_ylos: . Laitan pian kokoonpanoa kunhan pääsen vauhtiin siirtomarkkinoilla ;D
Pääsin sen verran vauhtiin siirtomarkkinoilla, että koko ensimmäisen kauden talous on "bankrupt".  ;D Enpä ole ennen tollaseen viestiin törmännyt.
Kaikki tarjoukset jotka tulevat pelaajista, johtokunta automaattisesti hyväksyy, koska seuran talous on niin kuralla. Realilla mennään siis ekaa kautta.
iVamos sanoi Sergio Ramos!