Kirjoittaja Aihe: Fifa 09  (Luettu 6994 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rootface

Vs: Fifa 09
« Vastaus #20 : 28.12.2008, 23.09.14 »
Täytyy sanoa sen verran,että pelissä tulee aivan liian helposti kortteja. Se on melkee jokases ottelus miulle punane. Tai sitten en vaan osaa puolustaa :peukku_alas:
Totta ja vastustajan rikkeistä pilli soi todella harvoin.

Tätä on sanonut moni, mutta mulle vaikka olen kuinka rapannut  niin ei ole noita ulosajoja tullut kuin 2-3 ???

Vastustajan päivän selvistä virheistä pilli ei soi lähellekään aina, mutta jos itse sellasen tekee niin soi joka kerta :keskari:
Jos selkeesti vedät takaapäin sukille, niin punaista näet, varmasti.
Keltainen viuhuu, jos vähänkään on taklaus myöhässä. Mutta jos menet pallolle, niin harvemmin.

Kone ei saa mistään korttia ja harvassa on ne kerrat, kun ite saa 16-rajalta ns. vaarallisesta paikkaa vaparin.
Tuomarit on ihan retkellä.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

pipita#20

• Hala Madrid! <3
« Vastaus #21 : 12.05.2009, 17.47.25 »

Jepsjee, meikäläinen tässä 1-2 vko:n päästä niin ps3 menossa hommaamaan ja näillä näkymin myös FIFA09:ä, kertokaas joku hiukan millanen peli? Mitä nyt kuullut niin helvetin aito ja jne, mutta näin pelattavuudeltaan. Pelimuodot no Be a Pron tiedän, mutta muuten kausimuodot? muu pelattavuus..
CR9 y Kaka

Kenttis

« Vastaus #22 : 12.05.2009, 20.09.12 »

Jepsjee, meikäläinen tässä 1-2 vko:n päästä niin ps3 menossa hommaamaan ja näillä näkymin myös FIFA09:ä, kertokaas joku hiukan millanen peli? Mitä nyt kuullut niin helvetin aito ja jne, mutta näin pelattavuudeltaan. Pelimuodot no Be a Pron tiedän, mutta muuten kausimuodot? muu pelattavuus..
Mahtava peli, ainoa miinus on, et kortteja tulee todella helposti. Erittäin realistinen, ei nimittäin joka toine kaukolaukaus mee maaliin niiku 08:ssa. Omien äly kentällä on loistava verrattuna edellisiin fifoihin. Kaikin puolin paras futispeli mitä on tähän asti tullut.

SSolari

« Vastaus #23 : 12.05.2009, 21.41.48 »
Täytyy kompata edellisiä, todella hieno peli. Itse en kortteja liiemmin saa, vaikka liukkarinappi on tiuhaan käytössä, enemmänkin ärsyttää se, että kaveri tuntuu saavan sukittaa vaikka kuinka pahasti ja pilli ei soi.

Be a Pro oli todella herkullinen, mutta jossain vaiheessa alkoi kertakaikkiaan vaan vituttamaan se, kuinka paskasti tekoäly pelaa omalla puolella saati sitten vastustaja.

pipita#20

• Hala Madrid! <3
« Vastaus #24 : 12.05.2009, 22.10.32 »

Kiitoksen SSolarille ja Kenttikselle!  :peukku_ylos: Nyt tietää vähän, että mitä ostaa kun sen aika on...  :peukku_ylos:
CR9 y Kaka

Ronaldo #9

• David Silva
« Vastaus #25 : 02.07.2010, 22.52.43 »
Kyllä on reilusti parempi peli kuin PES2009. Manageria Chelskillä pelailen ja kolme hankintaa olen tehnyt: Maicon 13M, David Silva 25M ja Diego 32M. Maloudan ulostin joukkueesta 9miljoonan hintaan Portsmouthille.

Avaus näyttää jotakuinkin tältä:

Cech
   Maicon        Terry                              Carvalho         A Cole

Essien
       Diego                                                     Silva
                                    Lampard
                     Anelka                       Drogba

14 Ottelua olen pelannut ensimmäisestä kaudesta ja olen saanut pilkkuja jo kolme ja vastustajat nähnyt punaista kolme kertaa. Ainoa ärsyttävä asia pelissä on se kun vastustajat ovat aivan hierveän kovia vapareissä miltei aina menee maaliin.
David Silva