Kirjoittaja Aihe: Tässä ketjussa tunnustamme FF-nimimerkkimme  (Luettu 5122 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

SantiagoBernabeu

Re:Tässä ketjussa tunnustamme FF-nimimerkkimme
« Vastaus #20 : 10.12.2005, 16.12.56 »
Nah, en nyt tonne kyl jaksa regata ku onhan Realmadridfin.net forumki olemassa  ;D :peukku_ylos:  :tuoppi:

Taitaa olla vähän sama vika mulla, ja en edes kävisi tuolla

Ei sinne jaksa rekisteröityä vaikka mieli tekisikin ehkä. Koko ajanhan sitä pitäis olla netissä kattomassa uusimmat viesti ja vastaukset kun se on niin hiton iso foorumi käyttäjälistaltaan. Mulle riittää tää Real-juttu ihan sopivasti! :)

En viitti rekisteröityä kaikkiin mahollisiin jalkapallo-foorumeihin.

Näin siis joskus menneisyydessä..   kuinkas moni on ajan myötä tullut toisiin aatoksiin?

KesantoVesa

Re: Tässä ketjussa tunnustamme FF-nimimerkkimme
« Vastaus #21 : 10.12.2005, 21.30.46 »
No nyt, kun oikeen kattelen niin ensimmäinen nikki rekisteröity ff:lle 2003 ::)

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #22 : 10.12.2005, 21.46.05 »
Yritin rekisteröityä ekaks ronaldo_90 mut se sano et on väärä pass tai käyttis sitte toisen kerran nii tulee tommonen :GENERAL ERROR,, :(
i Hala Madrid !

HannuTouru

« Vastaus #23 : 11.12.2005, 10.58.31 »
Yritin rekisteröityä ekaks ronaldo_90 mut se sano et on väärä pass tai käyttis sitte toisen kerran nii tulee tommonen :GENERAL ERROR,, :(
Käsittääkseni sun pitäisi saada sähköpostia, jolla voit sittten aktivoida tunnuksesi.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #24 : 11.12.2005, 18.48.49 »
Nii, mut ei oo tullu :(
i Hala Madrid !

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #25 : 11.12.2005, 19.15.43 »
Joo toi FF:n rekisteröityminen on jotenki paskana. Ylläpito vissiin aktivoi noita tunnuksia aika satunnaisesti ja ties millon seuraavan kerran.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

RONALDO

« Vastaus #26 : 12.12.2005, 22.35.05 »
Meneee hieman offtopiciks mut kuka kirjottaa jippiin foorumilla nimimerkillä halamadrid olis vaan kiva tietää ;D

HannuTouru

« Vastaus #27 : 31.01.2006, 20.12.21 »
Eilen tuli mieleen, että olin muistaakseni yrittänyt rekisteröityä FF:lle tällä samaisella nickillä joskus viime kesänä. En ollut saanut(tai ainakaan en muista/tiedä saaneeni) minkäänlaista vahvistus/aktivointi sähköpostia, ja FF:n ylläpito kun ei muutenkaan tunnu toimivan kovin aktiivisesti, niin oletin että mitään toimivaa nickiä ei ole. Kokeilin huvikseni nimimerkkiä HannuTouru, ja salasanaksi usein käyttämäni salasana. Ja katos ihmettä, sehän meni läpi! Hämmästystä lisää se, että olin muistaakseni joskus loppusyksystä kokeillut samalla yhdistelmällä, mutta tuloksetta. No tiedä sitten, jos yllis olisi joskus menneinä kuukausina innostunut aktivoimaan nickejä, mutta jokatapauksessa nyt ollaan tästä eteenpäin tällä samaisella nickillä kehissä myös FF:llä  :peukku_ylos: :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

RONALDO

« Vastaus #28 : 31.01.2006, 20.15.49 »
Eilen tuli mieleen, että olin muistaakseni yrittänyt rekisteröityä FF:lle tällä samaisella nickillä joskus viime kesänä. En ollut saanut(tai ainakaan en muista/tiedä saaneeni) minkäänlaista vahvistus/aktivointi sähköpostia, ja FF:n ylläpito kun ei muutenkaan tunnu toimivan kovin aktiivisesti, niin oletin että mitään toimivaa nickiä ei ole. Kokeilin huvikseni nimimerkkiä HannuTouru, ja salasanaksi usein käyttämäni salasana. Ja katos ihmettä, sehän meni läpi! Hämmästystä lisää se, että olin muistaakseni joskus loppusyksystä kokeillut samalla yhdistelmällä, mutta tuloksetta. No tiedä sitten, jos yllis olisi joskus menneinä kuukausina innostunut aktivoimaan nickejä, mutta jokatapauksessa nyt ollaan tästä eteenpäin tällä samaisella nickillä kehissä myös FF:llä  :peukku_ylos: :tuoppi:

Futisfoorum sai nyt kovan linkittäjän kehiin  ;D

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #29 : 04.10.2007, 18.48.09 »
e. unohtakaa
« Viimeksi muokattu: 04.10.2007, 18.55.05 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

STRIKER

« Vastaus #30 : 04.10.2007, 22.44.59 »
Itse olen muuten FF2:lle rekisteröitynyt samalla nimimerkillä, mutta ensimmäinen viesti antaa vielä odottaa...tyydyn lukemaan muiden viisauksia.  :traktori:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

pälle

« Vastaus #31 : 23.11.2007, 21.48.30 »
nyt oli pakko rekisteröityä samalla kun tänne, jotta saa hommattua LITTIPAIDAN!
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario