Äänestys

Kyselen mestari arvioita yms.

Espanja
19 (51.4%)
Portugali
4 (10.8%)
Italia
1 (2.7%)
Ranska
5 (13.5%)
Saksa
1 (2.7%)
Englanti
4 (10.8%)
Ruotsi
1 (2.7%)
Latvia
2 (5.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 33

Kirjoittaja Aihe: EM-Kisat 2004 Portugalissa  (Luettu 52332 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #140 : 17.06.2004, 09.02.32 »
Perinteistä Espanjan peliä. Hukataan 10-15 maalipaikkaa ja sit puolustus nukahtaa täydellisesti kertaalleen.
Pojat voivat alkaa pakkaamaan jo laukkuja, koska sunnuntaina alkaa kotimatka >:(

Royce

  • Vieras
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #141 : 17.06.2004, 11.04.01 »
Yhtä paskaa. Voi wittu!

Saezil ei oo yhtään ballseja vaihtaa paskoja avauksesta... Jokohan Joaquin pääsis avaukseen Portugalia vastaan, koska tarvitaan ehdottomasti vahvat laitalinkit... Ja Raul on kyllä edelleen valitettavasti melko paskassa vedossa.

Puhkin

  • Viestejä: 339
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #142 : 17.06.2004, 12.28.06 »
Fernando Torres ja Valeron olivat aivan käsittämättömän paskoja! Vittu jos joukkue johtaa 1-0 ja päätetään sitten vaihtaa hyökkääviä pelaajia. Saatanana! Joaquin alotukseen ja sitten hyvien kisojen jälkeen saisi mies tulla Realiin. Vittukun vituttaa, vitutuksella ei ole rajoja. Taitaa olla kotimatka edessä jos jatkuu pelit tällä lailla. Vicentellä ja Joaquinille iso käsi hyvistä kisoista mutta muut saavat hävetä jos ei mennä jatkoon. Ainiin Xabi Alonso pelasi kiitettävästi kun oli kentällä ekassa pelissä.

Vaikka Raul ei ole hyvässä vedossa hän on silti huomattavasti parempi kuin Valeron jonka syötöt eivät edes mene omille kun ovat niin voimattomia.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #143 : 17.06.2004, 12.51.46 »
Kreikka voittaa Venäjän ja Portugali voittaa Espanjan ja kotiinlähtö edessä :-\

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #144 : 17.06.2004, 14.30.07 »
Tottille kolmen ottelun panna!!
http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/654/
O-ou

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #145 : 17.06.2004, 17.08.17 »
Tottille kolmen ottelun panna!!
http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/654/
Voi Totti minkä meni tekemään, liian pieni rangaistus. Jalkapalloon ei kuulu tuollainen, tuntemattomampi olisi luultavasti saanut kovemman tuomion :-\
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #146 : 17.06.2004, 17.39.32 »
Voi Totti minkä meni tekemään, liian pieni rangaistus. Jalkapalloon ei kuulu tuollainen, tuntemattomampi olisi luultavasti saanut kovemman tuomion :-\

Totta. Esim. Mihajlovic sai 8 ottelun pannan sylkäistäessään Mutua.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #147 : 17.06.2004, 18.19.46 »
Rangaistuksiin kun päästiin, niin olisiko UEFA sulkenut jonkun "pienen" jalkapallomaan jo pois kisoista, jos esim. Latvian kansalaiset riehuisivat tuolla tavalla kuin engelsmannit. Siitä todella paljon ylimääräisiä kuluja, kun poliiseja yms. täytyy olla monia pitämässä jotain huligaaneja aisoissa :o
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #148 : 18.06.2004, 08.35.24 »
Tämmöinen drinkkivinkki tuli meilitse:

ROMMITOTTI
- 4 cl ROMAA
- 2 cl RÄKÄÄ
- sekoitetaan
- koristellaan miniponnaripitkoilla
- tarjoillaan scudeton kera

 ???

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #149 : 18.06.2004, 10.14.20 »
Kyllä ois Totti pitäny bannata koko kisoista >:(
Ja ois ansainnu punasen kortin tosta taklauksesta Tanska-ottelun lopusssa.

Puhkin

  • Viestejä: 339
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #150 : 18.06.2004, 11.12.55 »
äh naurettavaa pelleilyä. Miksei David Beckham saanut mitään sylkäistyään epäonnistuneen rankkarin jälkeen Turkkilaista. Ainiin se on Beckham ei se voi saada mitään.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #151 : 18.06.2004, 13.59.31 »
äh naurettavaa pelleilyä. Miksei David Beckham saanut mitään sylkäistyään epäonnistuneen rankkarin jälkeen Turkkilaista. Ainiin se on Beckham ei se voi saada mitään.
Beckham on UEFA:n rahasampo, kai se UEFA:kin pelipaidoista yms. saa proviikkaa ???
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #152 : 18.06.2004, 23.15.29 »
Españal ei oo meikäläisen käsityksen mukaa ollu tapana hävitä Portugalille. Eikä hävitä nytkää vaan Raúl löytää taas pelirytmin ja El Moron > tuloksena kolme maalia Ricardon taakse. Jos C. Ronaldo on avaukses vasemmal, ni se on kyl Puyolille suupala. Pallo viedää junnulta jalasta joka kerta.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Royce

  • Vieras
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #153 : 19.06.2004, 12.05.22 »
Moro ei taida olla enää avauksessa ens matsissa... Ja "intocable" Etxeberria jää nyt avauksest pois, kun on loukkaantuneena  :D

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #154 : 19.06.2004, 17.16.50 »
Samoin pelikiellos oleva Marchena.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #155 : 19.06.2004, 17.17.04 »
Vihdoinkin Joaquin kehiin! 8)

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #156 : 20.06.2004, 13.24.13 »
Olipa mahtava matsi tuo Hollanti - Tsekki eilen. Hieno comeback Tsekiltä, vaikka tuo Heitingan ulosajo olikin melko kohtuuton ja muutenkin tuli ko. espanjalaistuomarilta huonoja ratkaisuja. Barosin maali oli nätti ja Nedvedin kaukolaukauksenkin olisin mielelläni halunnut nähdä menevän maaliin. Kollerkin on kyllä melko ässä. ;D

Puhkin

  • Viestejä: 339
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #157 : 20.06.2004, 15.49.35 »
Marchena on kieltämättä ollut hyvä ja nyt saattaa tulla omiin useamman kertaa kun joudutaan vaihtaa toppari parivaljakkoa. Salgado on jo peli kunnossa ja olisi voinut pelata laidassa ja Puyol olisi voinut siirtyä laitaa mutta kun ei niin ei  :-*

Ainiin piti kirjoittaa sen verran vielä että Gennarro Gattusolle rispektii mies on maailman paras puolustava keskikenttä.

Royce

  • Vieras
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #158 : 20.06.2004, 18.15.47 »
Topparin paikalle tulee Juanito... Saa ny nähdä, vähän riskialtist hommaa kyl...

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #159 : 20.06.2004, 19.45.45 »
Do dii...kisoja on pelattu viikko ja suuri ottelu Portugal-España on tänään. Torres on vienyt El Moron paikan avauksessa mitä en kyllä ymmärrä yhtään. Toivottavasti pikku-Fernando saa jotain aikaakin siellä kentällä. Portugalilta odotan Ronaldoa avaukseen. Jännä peli tulee ja Españalle riittää tasapeli jollei sitten joukkue ryssi koko hommaa! :P