Fernando Torres ja Valeron olivat aivan käsittämättömän paskoja! Vittu jos joukkue johtaa 1-0 ja päätetään sitten vaihtaa hyökkääviä pelaajia. Saatanana! Joaquin alotukseen ja sitten hyvien kisojen jälkeen saisi mies tulla Realiin. Vittukun vituttaa, vitutuksella ei ole rajoja. Taitaa olla kotimatka edessä jos jatkuu pelit tällä lailla. Vicentellä ja Joaquinille iso käsi hyvistä kisoista mutta muut saavat hävetä jos ei mennä jatkoon. Ainiin Xabi Alonso pelasi kiitettävästi kun oli kentällä ekassa pelissä.
Vaikka Raul ei ole hyvässä vedossa hän on silti huomattavasti parempi kuin Valeron jonka syötöt eivät edes mene omille kun ovat niin voimattomia.