Äänestys

Kyselen mestari arvioita yms.

Espanja
19 (51.4%)
Portugali
4 (10.8%)
Italia
1 (2.7%)
Ranska
5 (13.5%)
Saksa
1 (2.7%)
Englanti
4 (10.8%)
Ruotsi
1 (2.7%)
Latvia
2 (5.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 33

Kirjoittaja Aihe: EM-Kisat 2004 Portugalissa  (Luettu 52254 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #80 : 24.05.2004, 17.29.30 »
Jos joukkueella(chelsea) on parempi puolustus kuin R.Madridilla nii se ei tarkoita, että puolustus on huippuluokkaa..vai??
O-ou

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #81 : 24.05.2004, 18.03.55 »
Royce: Kyllä Chelsealla on ainakin Valkoisia kovempi puolustus! ;)
No jaa, en sit menisi sitä Chelseaa kauheasti kehumaan :-\

Takaisin aiheeseen
« Viimeksi muokattu: 24.05.2004, 18.04.27 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

tiia

  • Viestejä: 92
  • iHala Madrid!
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #82 : 25.05.2004, 18.28.54 »
16 päivää kisoihin eikä lippuja FPF:ltä vain kuulu >:(  eurot kyllä kelpaavat...
Tuli tuossa vain mieleen, että voisin väsätä jonkin näköisen 'matkapäiväkirjan' johon yritän kuvata pelaajia ja kertoa kisafiiliksistä  ;D voi olla että kirjoittelen kumminkin tänne..

iEspaña!

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #83 : 25.05.2004, 18.36.53 »
16 päivää enää... :)
Tässä olen taas tyhmä ja kysyn offina: miten muuten tuon huutomerkin saa ylösalaisin???  :-[ ???

tiia

  • Viestejä: 92
  • iHala Madrid!
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #84 : 25.05.2004, 18.50.10 »
Tässä olen taas tyhmä ja kysyn offina: miten muuten tuon huutomerkin saa ylösalaisin???  :-[ ???
Lainaus
ihan vaan i-kirjaimen laitoin  ;) ei mitään tietoa mistä sen oikeesti saa

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #85 : 25.05.2004, 18.53.45 »
Joo...tuota i:tä arvelinkin elikkä:
iHala España! :D ;D

Barcelona

  • Viestejä: 141
  • Oma teksti
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #86 : 26.05.2004, 12.31.58 »
kirjotuksestasi huomaa miten paljon olet nähnyt hänen pelejään.Arsen ja chelsean puollustus oli kyllä ihan sekaisin kun ronaldo oli kentällä.Ja muista, poika on 19v,muistaakseni.

Chelsealla sit kova puolustus? En nyt jaksa vetää täst mitään tarinaa et kelaa whuteva u want. En fiilaa diivoista kentällä

Chelsealla on kova puollustus.Kaksi maajoukkue miestä joka paikalle.Asioistahan on vaikea vetää mitään tarinaa jos ei tiedä siitä mitään...

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #87 : 26.05.2004, 15.36.50 »
kirjotuksestasi huomaa miten paljon olet nähnyt hänen pelejään.Arsen ja chelsean puollustus oli kyllä ihan sekaisin kun ronaldo oli kentällä.Ja muista, poika on 19v,muistaakseni.

Chelsealla sit kova puolustus? En nyt jaksa vetää täst mitään tarinaa et kelaa whuteva u want. En fiilaa diivoista kentällä

Chelsealla on kova puollustus.Kaksi maajoukkue miestä joka paikalle.Asioistahan on vaikea vetää mitään tarinaa jos ei tiedä siitä mitään...
Se on puolustus ei puollustus ;D Pysyn kannassa, eli Chelsean puolustus ei ole mikään erikoisen kova. Mutta Quierozin aikaiseen Real Madridiin nähden se on todella kova
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Royce

  • Vieras
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #88 : 26.05.2004, 21.04.51 »
Asioistahan on vaikea vetää mitään tarinaa jos ei tiedä siitä mitään...

Asiast on vaikeaa keskustella, kun toinen osapuoli on täys tampio. Jäbäl ihmeen biiffitarve tääl?


el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #89 : 27.05.2004, 09.47.02 »
Asioistahan on vaikea vetää mitään tarinaa jos ei tiedä siitä mitään...

Asiast on vaikeaa keskustella, kun toinen osapuoli on täys tampio. Jäbäl ihmeen biiffitarve tääl?

Huahhahahahahahahahahaaaaaa!!! :D :D
Ja keskustelu käy kuumana... ;)

Barcelona

  • Viestejä: 141
  • Oma teksti
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #90 : 27.05.2004, 15.59.04 »
Asioistahan on vaikea vetää mitään tarinaa jos ei tiedä siitä mitään...

Asiast on vaikeaa keskustella, kun toinen osapuoli on täys tampio. Jäbäl ihmeen biiffitarve tääl?



Niin lopettaisit sen tampiona olemisen ja perustelisit väitteesi. Ilman perusteluita keskustelua on vaikea käydä..

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #91 : 27.05.2004, 16.06.34 »
Hah! "Tampio!" :D
Royce kyllä tosiaan oikeesti perustella opinioitaan vähän enemmän. ;D

Royce

  • Vieras
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #92 : 27.05.2004, 17.05.56 »
Ai. No mitäs mun pitäis sit perustella? Barcelona onkin sitten suurin perustelija. No annas vähän vinkkiä kummiski. Jos sanon vaik et joku pelaaja on hidas, miten se perustellaan? Ei prkl ku tää menee sellaseks 15-vuotiaiden pissisten kyllä-ei väittelyks  :-X
« Viimeksi muokattu: 27.05.2004, 17.06.45 kirjoittanut Royce »

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #93 : 27.05.2004, 18.32.42 »
No okei...pyydän anteeksi jos kimpaannuit nyt minustakin. ;D
Barcelona kyllä heittää välillä ihan omiaan... ::)
No joo...eiköhän mennä tässäkin topicissa nyt asiaa eikä aleta haukkumaan toisiamme! ;D

Royce

  • Vieras
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #94 : 27.05.2004, 18.36.59 »
Pääasias tarkotin Barcelonalle, mut kyllä osa käy sullekin, hah  ;)

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #95 : 27.05.2004, 19.25.58 »
Pääasias tarkotin Barcelonalle, mut kyllä osa käy sullekin, hah  ;)
Muista Pahan-Akseli ;D Mä olisin tarjonnu parit banaania Pahan-akselille aikoja sitten. But who cares? ;)
« Viimeksi muokattu: 27.05.2004, 19.27.44 kirjoittanut luisfigo »
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Barcelona

  • Viestejä: 141
  • Oma teksti
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #96 : 28.05.2004, 13.56.13 »
Ai. No mitäs mun pitäis sit perustella? Barcelona onkin sitten suurin perustelija. No annas vähän vinkkiä kummiski. Jos sanon vaik et joku pelaaja on hidas, miten se perustellaan? Ei prkl ku tää menee sellaseks 15-vuotiaiden pissisten kyllä-ei väittelyks  :-X

Äijästä pitää lypsää ihan urakalle.Olisit nyt vaan kertonut miksi Chelsealla ei ole kova puolustus.Kerro samalla kenellä kova puolustus.Chelsea päästi n. 30 maalia tänä kautena, jossa tehtiin paljon enemmän maaleja, kuin La ligassa.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #97 : 28.05.2004, 13.58.39 »
Jotta tämä ketju ei mene ihan pelkäksi p*skanjauhannaksi, niin mainittakoot, että YLEn tekstitv:n sivulle 632 on ilmestynyt tv-lähetysten ajat: http://www.yle.fi/cgi-bin/tekstitv/ttv.cgi/632/

Royce

  • Vieras
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #98 : 28.05.2004, 14.04.06 »
No en todellakaan jaksa analysoida jokasta Chelsean pelaajaa. Sulla lienee lyhyempi tehtävä analysoida Christiano Ronaldon hyvät ja huonot puolet.

Kova puolustus, esimerkiksi Valencialla ja Arsenalilla, kun puhutaan suurseuroista.
Valioliigassa tehtiin paljon enemmän maaleja kuin La Ligassa, koska puolustajien  taso on siellä alhaisempi   ;)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:EM-Kisat 2004 Portugalissa
« Vastaus #99 : 28.05.2004, 15.51.23 »
Viimeiset lähtölaskennat alkavat: huomisesta tasan kaksi viikkoa Kisoihin. Kuume nousee! 8)