Kirjoittaja Aihe: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]  (Luettu 7145 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #20 : 20.11.2011, 00.32.43 »
Vitun vittu, joutuu vielä jännittää sen 18min.  :keskari:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #21 : 20.11.2011, 00.36.14 »
JAUJAUJAU!!! CRISTIAAAAANOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!

vettinki

  • Viestejä: 42
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #22 : 20.11.2011, 00.36.42 »
Kyllä!!

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #23 : 20.11.2011, 00.37.13 »
Jose on huikea äijä  ;D

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #24 : 20.11.2011, 00.37.58 »
Marcelo pelastaa jollain ilveellä ensin tasoituksen, heti perään tappava vastaisku; Alves kusee ja RONALDOOOO 1-3!!!  :tuoppi: :tuoppi:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7743
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #25 : 20.11.2011, 00.38.37 »
Mourinhon tuuletuksille!!!  :peukku_ylos:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #26 : 20.11.2011, 00.40.22 »
prkl mitä löysäilyä...

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #27 : 20.11.2011, 00.40.37 »
Marcelolle ensi reeneissä juttua, miten pelataan tilanne loppuun. Ei vittuje vittu ja Soldado 2-3... :keskari:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #28 : 20.11.2011, 00.52.54 »
Huhhuh. Ei meinannut pumppu kestää, mutta TRES poeng!  :tuoppi:

vettinki

  • Viestejä: 42
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #29 : 20.11.2011, 01.02.21 »
Melkosta nitropalloa oli, mut kolme pistettä tuli ja hyvä niin.


#10

  • Viestejä: 1359
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #31 : 20.11.2011, 03.34.59 »
Nyt tytöt ja pojat alkaa olla semmosta kiimaa El Classicoa kohtaan ettei oo aikoihin ollut. Nyt ne neppailijat perkele nuijitaan, sovitaan vaikka 3 - 1. :tuoppi: (Jos pari viel imasis voiton kunniaksi!)

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #32 : 20.11.2011, 12.26.02 »
:peukku_ylos: :peukku_ylos: :tuoppi: :tuoppi:
http://www.youtube.com/watch?v=h89RUNNKM6w
:tuoppi: :tuoppi:

Löytyykö sitä Ikerin viime hetken torjuntaa mistään? Eilen ei sitä hidastuksena enää näytetty, mut kai se johonki highlightsiin on saatu?
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #33 : 20.11.2011, 14.27.28 »
Kun eilen katseli peliä, alkoi melkein tulla oksennus omaan suuhun, kun katseli valencian poikien filmailua ja sekoilua. Tuli ihan ihan mieleen se yksi ihmiskyrpä jengi kataloniasta, jatkuvaa hyppelyä, itkua ja jälkipeliä. Tino Costa yksi pahimmista k-päistä, muistaakseni nyky säännöillä lennät ulos jos rupeat käsin vihellyksen jälkeen tönimään vastustajan pelaajia tai potkaiset pallon täysillä maassa olevaa pelaajaa päin (Lassana tilanne), jos ei hermot kestä älä pelaa :keskari:. Muutenkin valencian maalit olivat semmoisia tuuri räkämaaleja, että huhuh. Realille ansaittu voitto ja 3 pinnaa  :peukku_ylos: :pallo: :tuoppi: :traktori:

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7743
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #34 : 20.11.2011, 16.19.49 »
Tuosta Tino Costan sikailusta Lassanaa kohtaan ja siitä, ettei saanut toista keltaista alkoi ottelu lipsua tuomarin käsistä. Jäi kyllä Özilkin ilman ansaittua ulosajoa, mutta sitä ei olisi koskaan tapahtunut, jos tuomarilla olsi ollut pokkaa ajaa Tino Costa ulos.

Tuollaisten paskahousu tuomareitten takia on jo pelaajien turvallisuus / terveys uhattuna.

Mielnkiintoista oli se, että Realille näytettiin yhteensä 7 keltaista korttia, eikä yksikään niistä mennyt Pepelle tai Lassanalle.  :peukku_ylos:
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Ihmelilja

  • Viestejä: 112
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #35 : 20.11.2011, 16.27.17 »
Mitä Özil teki? En nähnyt peliä loppuun asti huonon striimin takia. Todella tärkeä voitto.  :peukku_ylos:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #36 : 20.11.2011, 16.32.41 »
Tärkeät pisteet  :peukku_ylos:
Mahtavat nuo punaidet paidat  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :tuoppi:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #37 : 20.11.2011, 17.13.19 »
Olipa huikea matsi. Ihme kitinää. Valencia pelasi välillä huikeasti, älkää kuulkaa yhtään laittako Realin paskuudeksi. Olen katsonut tällä kaudella ehkä enemmän jopa Valencian matseja kuin Realin. Ja Valencia pelaa mielestäni aivan kertakaikkisen upeaa futista.

Kuten eilenkin huomattiin he pystyivät Realin maalin ja täydellisen hallinnan jälkeen kääntämään pelin Realin päätyyn. Real kuitenkin puolusti uhrautuvaisesti ja osittain onnellakin selvittiin takaiskuitta. Unai Emery tuntuu saanen tällä kaudella joukkueen entistäkin vahvempaan iskuun, vaikka suurimmat tähdet ovat lähteneet. Ensimmäiseltä puoliajalta jäi mieleen tilanne, jossa Real prässäsi 16 rajalta ja syöttelemällä ja Jordi Alban räväkällä kuljetuksella selvisivät tilanteesta upeasti.

Noh, vaikka Valenciaa ihastelenkin oli huikea suoritus Realilta hakea ajoittain upealla pelillä tärkeät 3 pistettä, edes Barcelona ei moiseen pystynyt. Etenkin Benzeman ensimmäinen maali oli mahtava, hyvä haltuunotto, mutta ei riittävän -> kiire, mutta sitten tulikin älytön vasemman jalan laukaus takanurkkaan :pallo: Ja Ramosin puskusta tuli mieleen 3-5 kauden takaiset Ramosin bravuuriksikin nousseet mahtavat puskut. Toivottavasti mies taas saisi maalivirettä kohdilleen näissä erikoistilanteissa  :peukku_ylos:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #38 : 20.11.2011, 17.31.38 »
Ramos tuntuu tekevän useammin maaleja pelatessaan topparina. Ehkä laitapakkina ravaaminen vie enemmän voimia, jolloin topparina pelatessa löytyy enemmän voimia ja räjähtävyyttä erikoistilanteisiin. Kunhan mutuilen, mitä mieltä muut ovat?
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7743
Vs: Jornada 13: Valencia [3.] - Real Madrid [1.]
« Vastaus #39 : 20.11.2011, 19.05.39 »
Mitä Özil teki? En nähnyt peliä loppuun asti huonon striimin takia. Todella tärkeä voitto.  :peukku_ylos:
Ensimmäisen keltaisen jälkeen ajeli vastustajaa jalkapohja edellä jaloille.

Kohdasta 2min40s eteenpäin

http://www.youtube.com/watch?v=olaCK7xmoqY
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-