Kauden eka pytty, Vamos!
Tätä on monet jo sanonut ja olen vähän sitä mieltä, että pojilla on jonkinlainen "darra" päällä kaikesta makiasta. Ei ole kunto ihan kohillaan vielä ja uskon se on koko joukkueen tiedossa, sillä monella oli ne EM-kisat takana. Yksi iso syy on mun mielestä myös asenne. Nyt nähtiin kuitenkin miten se peli kulki kun asenne on kohdillaan. Hyvä näin ja ihanaa että pitkästä aikaa otettiin Barcasta voitto Bernabeulla.
Täytyy kyllä sanoa, että Barcalla ei tule hyvin tällä kaudella menemään, jos puolustus on tuota tasoa. Ihan jäätäviä virheitä! Ei kyllä tosin mua haittaa yhtään.
Ihme homma oli myös se, että kun Barca pelaa miehen vajaalla, niin silti annettiin Barcalle hallinta, just niin kuin ei sais tehä. Ja lähellä kävi ettei vihollinen tullut tasoihin.
Ekan puoliajan asenteella ja tasolla kun mennään liigaan taas, niin tulee rumia lukemia. Varsinkin jos kapitalisointi onnistuisi edes hieman paremmin.. Toivottavasti Pipita lukee tätä (HEH). Hyvin Argo kyllä saa paikkoja, mutta kaappeja pitäisi paukuttaa vaan niistä. Benz on ainaki vielä näköjää aika kujalla..
Tästä on hyvä jatkaa! Hala Madrid!