Joutunee komppaamaan Chris:n kommenttia. Kyllä meidän joukkue on tehnyt itse itselleen hallaa pelaamalla otteluita puolivaloilla, viime kaudellakin monta kertaa tappioasemasta voittoon ja aivan syyttä suotta. Nyt ollaan unohdettu nekin tiedot ja taidot. Tiiminä työskenteleminen tuottaa vaikeuksia ja ohella aivan liikaa turhia ja joskin epätoivoisia sooloiluja pitkin poikin. Ehkä sairastuvan tyhjeneminen tuo lisää toivoa tämän kauden räpiköintiin. Siihen saakka toivon joka pelaajilta ja koko joukkueelta parempaa työskentelyä.
Tuomarit vaihtuu otteluiden myötä ja päiviä on moneen lähtöön, jo pelkästään tästä syystä on turha manata yleisesti ottaen tuomareiden työskentelyä. Ottelukohtaisesti voi toki voi tapahtua mitä eriskummallisia ratkaisuja, mutta tänään vastaavaa ei nähty ainakaan meidän ottelussa. Sen sijaan Manchester City - Ajax ottelussa vietiin kotijoukkueelta selvä voitto, heillä sentään varaa valittaa asiasta.
e: Essien oli kyllä mukava plussa, tuli semmoisia Khediramaisia piirteitä esiin ja kun kova Khedira kannattaja olen niin tämähän minulle passasi. Callejon myös iso plussa, arvostan suuresti hänen peli-intoa, ei tarvitse aikaa syttyäkseen vaan on heti iskussa kentälle päästyään. Tässä itse mietin onnistujia niin vaikea nostaa ketään sen suuremmin esille, Pällen arvion kanssa samoilla linjoilla. Modricin pelaamisesta en kyllä lämmennyt yhtään, omiin silmiin oli todella paljon semmoista sormi suussa meininkiä, ei osannut sijoittua oikein. Muutamat hyvät pallonriistot, mutta meni syöttämään karikolle heti perään, kirosin monta kertaa.