Kirjoittaja Aihe: Kalastus?!  (Luettu 7607 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: Kalastus?!
« Vastaus #20 : 05.08.2005, 21.26.58 »
Jaaha, täällä on oikeen kalamiehiä paikalla. Minulla ei ole juurikaan reilun vuoden takaiseen lisättävää, paitsi koulussa on toki tullut pilkittyä useampaankin kertaan  ::)
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Kalastus?!
« Vastaus #21 : 06.08.2005, 11.01.08 »
Jaaha, täällä on oikeen kalamiehiä paikalla. Minulla ei ole juurikaan reilun vuoden takaiseen lisättävää, paitsi koulussa on toki tullut pilkittyä useampaankin kertaan  ::)
Ja baareissahan tuota tulee pikkutunneilla turhan harvoin harrastettua :-\
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Kalastus?!
« Vastaus #22 : 12.12.2005, 21.52.32 »
Kalastus on nössöjen laji
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Kalastus?!
« Vastaus #23 : 12.12.2005, 22.30.29 »
Itse tuli keskisuomessa keväällä kalasteltua saaliksi tuli kirjolohi 3taimenta ja 1harjus

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Kalastus?!
« Vastaus #24 : 12.12.2005, 22.31.02 »
 :traktori:
« Viimeksi muokattu: 20.09.2014, 23.55.36 kirjoittanut RONALDO »

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kalastus?!
« Vastaus #25 : 13.12.2005, 15.38.56 »
Kalastus on nössöjen laji
Taas t uli huippu kommentti ..
Itse kalastan ehkä 1-2 kerran vuodessa .
Itse en usein tykkää käydä, mutta joskus on ihan kivaa.
i Hala Madrid !