Kirjoittaja Aihe: www.HATTRICK.org  (Luettu 50365 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

d4mn

  • Viestejä: 93
  • iHala Madrid
Re:www.HATTRICK.org
« Vastaus #140 : 29.05.2005, 13.19.48 »
Kauden ekassa pelissä tietysti murskavoitto kotikentällä 3-1 ja vastustajat joutu lähtee itkien pois! ;)
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:www.HATTRICK.org
« Vastaus #141 : 30.05.2005, 00.26.14 »
Ittelläni on hattrick menny aika huonosti.
Tipuin just kutos dvariin, mutta sieltä lähen hakee nousuu.
Mitäs sanotte muuten tästä?

Pekka Jarva
TSI = 5 300, 18-vuotias, kelvollinen kunto
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on kurja johtaja

Kestävyys:   välttävä     Maalivahti:   tuhoisa
Pelinrakennus:   loistava     Syöttäminen:   välttävä
Laituri:   välttävä     Puolustus:   kehno
Maalinteko:   kehno     Erikoist.:   kehno

Omast mielest U-20 tasoo.On ollu viel jotn 3 viikkoo loistava.
Btw, millai tein junnu nostot on menny?Mul on menny PÄIN PERSETTÄ!!

Ihan ok junnu, mutta ei vielä lähelläkään U20-tasoa, sanoisin. Suomen U20-joukkueella on ollut edellisessä matsissa keskikentällä pelureita, joiden TSI:t ovat: 42 490, 35 550 ja 25 330. Tosin kaikki ovat 20-vuotiaita. Itse olen tuon yhden hyökkääjäni ilmoittanut seurantalistalle, mutta kyllä siellä on semmoisia superkärkiä edellä ettei taida koskaan joukkueeseen asti päästä. Tässäpä vaatimukset U20:n keskikenttäpelaajille:

Lainaus
Pelinrakennus:
17v mahtava (9) + vähintään välttävä (5) kestävyys ja aputaidot
18v häikäisevä (11) + vähintään kelvollinen (6) kestävyys ja aputaito
19v unohtumaton (13) + erinomainen (8) kestävyys ja välttävä (5) aputaito

Lähde: http://maajoukkue.htfc.org/

Itellä kausi alkoi 3-5 -tappiolla. Vastustaja rokotti tehokkaasti kaikista maalipaikoistaan, kun taas meikäläisen pelurit tunaroivat kaksi maalitilannetta >:( Keskikenttä ja pallonhallinta mulla hallussa, mutta ei voi mitään. Pelimoottori on joskus v-mäinen.

Myin tuossa hetki sitten yhden treenattavistani 1,87 miljoonalla eurolla Espanjan alasarjoihin :tuoppi: Siirtolistoja selaillaan uusien 17v superjunnujen varalta :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 30.05.2005, 00.29.40 kirjoittanut Petri P »

d4mn

  • Viestejä: 93
  • iHala Madrid
Re:www.HATTRICK.org
« Vastaus #142 : 03.06.2005, 13.51.52 »
Myin 18.v mahtavan hollantilaisen 1,6 millil, vaikka olikin 3 viikkoa loukkaatunut. :P
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:www.HATTRICK.org
« Vastaus #143 : 03.06.2005, 22.23.02 »
Heh, myin tuossa keskiviikon vastasena yönä 17v. junnun hintaan 885 000€. Oli sillä puolustus ja maalinteko "hyvä" ja erikoistilanteet kelvollinen. Nyt on sitte kutosdivariseuraks rahaa ihan mukavasti, vaikka stadikkaa laajentas.  8)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

real fani

  • Viestejä: 16
  • Oma teksti
Re:www.HATTRICK.org
« Vastaus #144 : 04.06.2005, 21.23.51 »
 ;DHattrick on ihan ok mut ei sitä jaksa pelaa koko aikaa ;D
Hala Real

Hebe

  • Viestejä: 220
Re:www.HATTRICK.org
« Vastaus #145 : 11.06.2005, 14.55.55 »
ahh... 8) 8) ;D ;)
Anselmi Ruohonen (67533427)
17-vuotias, kelvollinen kunto, terve  
Hän on sympaattinen kaveri, joka on seesteinen ja suoraselkäinen.
Hänen kokemuksensa on tuhoisa ja hän on kurja johtaja.


Erikoisuus: Voimakas

Kansallisuus:  Suomi  
Total Skill Index (TSI):   3 660
Palkka:  992 €/viikko  
Omistaja:  FC_Baywatch  
Varoitukset:  0  
Loukkaantumiset:  Terve  


Kestävyys:    välttävä   Maalivahti:    tuhoisa  
Pelinrakennus:    hyvä   Syöttäminen:    kehno  
Laituri:    hyvä   Puolustus:    hyvä  
Maalinteko:    välttävä   Erikoistilanteet:    heikko  

Päivän junnunosto... mitäköhän tuosta uskaltais pyytää.. ??? 8) ??? 8)

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:www.HATTRICK.org
« Vastaus #146 : 11.06.2005, 19.03.59 »
Pyyä vaa iha reilusti rahaa. Alle miljoonan jos pyydät ni annat ilmasiks.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:www.HATTRICK.org
« Vastaus #147 : 12.06.2005, 00.08.09 »
Ohhoh tuota Heben junnunostoa :o Onnittelut, tuosta tulee rahaa ja paljon :peukku_ylos:

Hebe

  • Viestejä: 220
Re:www.HATTRICK.org
« Vastaus #148 : 12.06.2005, 00.46.07 »
Ohhoh tuota Heben junnunostoa :o Onnittelut, tuosta tulee rahaa ja paljon :peukku_ylos:

toivottavasti.. hintapyyntö on vaatimaton miljoona, joka toivottavasti nousee...
« Viimeksi muokattu: 12.06.2005, 00.46.36 kirjoittanut Hebe »

Puhkin

  • Viestejä: 339
Re: www.HATTRICK.org
« Vastaus #149 : 24.07.2005, 20.16.53 »
Liittykää

 Suomalainen PES järjestö  (PES fin)
(AllianceID: 27465)

Kaikille suomalaisille Pro Evolution Soccer -pelin ystäville.

Konferenssissa keskustelemme mm. PES:n tulevista osista, omista suosikeista ja kokemuksista.

Järjestöön liittyessä ei tarvitse olla edes kovin laajaa kokemusta pelistä, vaan kunhan löytyy kiinnostusta.

Pitäis vielä saada kaksi jäsentä..
« Viimeksi muokattu: 24.07.2005, 20.23.15 kirjoittanut Puhkin »

d4mn

  • Viestejä: 93
  • iHala Madrid
Re: www.HATTRICK.org
« Vastaus #150 : 31.08.2005, 16.37.44 »
Itelläni nousi 18 vuotias inneri armoitetuksi. :peukku_ylos: Lisäksi oon kokoomassa ns."dreamtiimii".
Hankkinu tähän mennessä Jan Kollerin, Jussi Jääskeläisen, David Seamanin, Daniel Sjölundin, Aki Riihilahden, Ricardo Carvalhon ja Michael Ballackin. ;D Mites hattrickkaajilla muuten meni kausi? Itse olin toinen. :'(
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re: www.HATTRICK.org
« Vastaus #151 : 31.08.2005, 16.46.44 »
Itellä päättyi eka kausi 3:een sijaan.. Eli nousua ei tullu, mutta ens vuonna pitäis nousu lohjeta suht helpolla.. Uus valmentaja pitäis hommata..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

vuato

  • Viestejä: 51
  • Pallobois (21940)
Re: www.HATTRICK.org
« Vastaus #152 : 01.09.2005, 11.25.21 »
Tulihan se nousu vihdoin, eikä mennyt kuin 10 kautta eli tasan 3 vuotta ja 1 päivä  :tuoppi:

Saas nähdä joutuuko kolmosessa tarpoa yhtäkauan vai onnistunko jopa tippumaan  :peukku_alas:

d4mn

  • Viestejä: 93
  • iHala Madrid
Re: www.HATTRICK.org
« Vastaus #153 : 01.09.2005, 19.11.27 »
Täytyy nyt taas kehua omia ostoksiani. Oon onnistumassa hankkimaan Julio Baptistan ja Sergio Ramoksen. :tuoppi:
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

vuato

  • Viestejä: 51
  • Pallobois (21940)
Re: www.HATTRICK.org
« Vastaus #154 : 02.09.2005, 11.08.05 »
d4mn toi sun 18v kaveri on ikäluokassaan top3 pelinrakentaja, juttelin asiasta u20-koutsin kanssa  :peukku_ylos:

ps. olisiko ideaa perustaa realmadridfinille oma federaatio?
« Viimeksi muokattu: 02.09.2005, 11.10.17 kirjoittanut vuato »

d4mn

  • Viestejä: 93
  • iHala Madrid
Re: www.HATTRICK.org
« Vastaus #155 : 02.09.2005, 15.25.43 »
d4mn toi sun 18v kaveri on ikäluokassaan top3 pelinrakentaja, juttelin asiasta u20-koutsin kanssa  :peukku_ylos:

ps. olisiko ideaa perustaa realmadridfinille oma federaatio?

En tiennytkään. ;D Oon ostamassa supoa nyt, niin mielestäni olis ihan hyvä perustaa. Jarva on muuten armoitettu pelinrakentaja +1/2 miten sen haluaa laskea. Yhden viikon saanu reeniä tason noston jälkeen. :peukku_ylos: Ajattelinpas muuten ostaa realin pelaajia. Joku oli tarjoomassa miljoona viron markkoja tai mitä lie Michael Ballackista.
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

Joni

  • Viestejä: 419
  • El Principe
    • www
Re: www.HATTRICK.org
« Vastaus #156 : 02.09.2005, 21.25.24 »
d4mn toi sun 18v kaveri on ikäluokassaan top3 pelinrakentaja, juttelin asiasta u20-koutsin kanssa  :peukku_ylos:

ps. olisiko ideaa perustaa realmadridfinille oma federaatio?

Tätä on ehdoteltu joskus aikaisemminkin, mutta se myös jäi ehdotteluksi. Kyllähän se olisi kokeilun arvoista ja itse ainakin liittyisin siihen.

vuato

  • Viestejä: 51
  • Pallobois (21940)
Re: www.HATTRICK.org
« Vastaus #157 : 03.09.2005, 00.16.56 »
nyt on RealMadridFIN.net (AllianceID: 29306)

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: www.HATTRICK.org
« Vastaus #158 : 03.09.2005, 00.31.00 »
nyt on RealMadridFIN.net (AllianceID: 29306)

 :tuoppi:

e: todetaan nyt tännekin vielä, että harmi kun ei ole fede-paikkoja tällä hetkellä vapaana :-[

Puhkin

  • Viestejä: 339
Re: www.HATTRICK.org
« Vastaus #159 : 05.09.2005, 17.26.55 »
eroa jostain järjestöstä..