Kirjoittaja Aihe: Kenet haluaisit?  (Luettu 68824 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

WiLLe

  • Viestejä: 85
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #120 : 09.11.2005, 21.17.19 »
...ku helguera pelaa nykyää topparinakin..

milläs paikal se sit ennen on pelannu  ???
Jos nauru pidentää ikää, ette pääse musta ikinä eroon..

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #121 : 09.11.2005, 21.18.23 »
pivote?! vissii .. aikoja sitten..
i Hala Madrid !

Rasseldo

  • Viestejä: 65
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #122 : 09.11.2005, 21.19.40 »
pivote?! vissii .. aikoja sitten..


kyllähän se vielä on joskus nykyäänkin nähty sillä paikalla

WiLLe

  • Viestejä: 85
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #123 : 09.11.2005, 21.21.07 »
nii sillo ku on ollu paljon loukkaantumisii. ja kyl joskus muutenki..
Jos nauru pidentää ikää, ette pääse musta ikinä eroon..

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #124 : 09.11.2005, 21.22.33 »
niin mut huippu hyvä pivote sekä toppari hän on .. ( hän paikkasi kerran salgadoa pari vuotta sitten ) jossaa pelis.. mut monipuolinen pelaaja hän on
i Hala Madrid !

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #125 : 10.11.2005, 15.39.47 »
no jaa a kyl se ehkä riippuu et onko ferdinant laitapakki vai toppari ? en ole tost varma

Siis kuka tietämätön hönö tänne on eksynyt
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Siperia

  • Viestejä: 95
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #126 : 10.11.2005, 17.22.21 »
no jaa a kyl se ehkä riippuu et onko ferdinant laitapakki vai toppari ? en ole tost varma

Siis kuka tietämätön hönö tänne on eksynyt
Peelo se on niinkuin sinäkin. Ferdinand pelaa topparina.

Siperia

  • Viestejä: 95
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #127 : 10.11.2005, 17.24.00 »
helguera on yks Realin pelin tärkeimmistä tekijöistä... tilaako joku muuten Goalia??
En tilaa mutta ostan usein ja luen kaupassa :D

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #128 : 10.11.2005, 17.27.21 »
helguera on yks Realin pelin tärkeimmistä tekijöistä... tilaako joku muuten Goalia??
En tilaa mutta ostan usein ja luen kaupassa :D
Goal  :D :keskari:

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #129 : 10.11.2005, 18.22.14 »
Mä tilasin vähän aikaa sitten goalia ,mut ennemmin luen juttuja netis .

Mitä tot robinhoa vaivaa .?

i Hala Madrid !

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #130 : 11.11.2005, 01.53.14 »
helguera on yks Realin pelin tärkeimmistä tekijöistä... tilaako joku muuten Goalia??
En tilaa mutta ostan usein ja luen kaupassa :D
Goal  :D :keskari:
todellakin, paskin futis julkaisu miesmuistiin :peukku_alas:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #131 : 11.11.2005, 15.27.46 »
Mä tilasin vähän aikaa sitten goalia ,mut ennemmin luen juttuja netis .

Mitä tot robinhoa vaivaa .?



Se että tääl on joku hönö joka ei tiedä kuka Ricardinho on ja millä paikalla Ferdinand pelaa
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #132 : 11.11.2005, 15.33.27 »
Mä tilasin vähän aikaa sitten goalia ,mut ennemmin luen juttuja netis .

Mitä tot robinhoa vaivaa .?



Se että tääl on joku hönö joka ei tiedä kuka Ricardinho on ja millä paikalla Ferdinand pelaa
Taso!!??
Nyt on pakko pitää parin päivän tauko.. toivottavasti toiminta parantuu siihen mennessä!
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Rasseldo

  • Viestejä: 65
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #133 : 11.11.2005, 17.07.38 »
Mä tilasin vähän aikaa sitten goalia ,mut ennemmin luen juttuja netis .

Mitä tot robinhoa vaivaa .?



Se että tääl on joku hönö joka ei tiedä kuka Ricardinho on ja millä paikalla Ferdinand pelaa


ymmärtääkseni tämä on ihan vapaa paikka kirjotella viestejä ilman, että toisten tarvitsee tästä alkaa häntä haukkua.....

R9NALD9

  • Viestejä: 3
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #134 : 11.11.2005, 17.42.54 »
Cristiano Ronaldon...korvaajaksi (tiedät kenelle) :D ;D

fernando

  • Viestejä: 148
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #135 : 11.11.2005, 21.06.13 »
Punakeltaiset lasit omaavana miehenä haluaisin Del Hornon ja Joaquinin meille. Sekä ehkä kaikkein eniten haluaisin nähdä Realin laidalla viilettävän Vicente Rodríguez Guillenin :peukku_ylos:


WiLLe

  • Viestejä: 85
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #136 : 11.11.2005, 21.09.14 »
Punakeltaiset lasit omaavana miehenä haluaisin Del Hornon ja Joaquinin meille. Sekä ehkä kaikkein eniten haluaisin nähdä Realin laidalla viilettävän Vicente Rodríguez Guillenin :peukku_ylos:



Sama  :peukku_ylos:
Jos nauru pidentää ikää, ette pääse musta ikinä eroon..

real fani

  • Viestejä: 16
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #137 : 11.11.2005, 22.11.51 »
 ;D paras ois kyl ehkä ronaldinho mut se on kyl aika vaikea saada ::)
Hala Real

kjwp

  • Viestejä: 38
  • ReAl mAdRiD
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #138 : 11.11.2005, 22.45.37 »
 ;D ronaldinhon :pallo:

Puhkin

  • Viestejä: 339
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #139 : 12.11.2005, 11.15.00 »
Vicente olisi kyllä uskomaton kaappaus. Siinä jos joku Realin vasemmanlaidan hyökkäyksien ongelmiin.

Robinholle kysymys:
Oletko ikinä nähnyt Ricardinhon pelaamassa?