Kirjoittaja Aihe: Viimeinkin.....  (Luettu 24104 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #40 : 02.01.2005, 10.14.32 »
Ensimmäinen tv-ottelu: Atl.Madrid - Real Madrid kello 19.55

Näinnikkäästi pääsemme näkemään, kun Torres höykyttää realin puolustusta.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #41 : 02.01.2005, 11.38.58 »
Oujee! :)

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #42 : 02.01.2005, 15.54.21 »
Ensimmäinen tv-ottelu: Atl.Madrid - Real Madrid kello 19.55

Näinnikkäästi pääsemme näkemään, kun Torres höykyttää realin puolustusta.
IhQ, Becks telkkarissa!11 <3
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Becksi

  • Vieras
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #43 : 02.01.2005, 22.28.33 »
Ensimmäinen tv-ottelu: Atl.Madrid - Real Madrid kello 19.55

Näinnikkäästi pääsemme näkemään, kun Torres höykyttää realin puolustusta.
IhQ, Becks telkkarissa!11 <3

jea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Royce

  • Vieras
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #44 : 03.01.2005, 00.09.35 »
Saas nähdä kuinka moni teistä pettyy nähneensä Rellun matsin, kun selviää kuinka wäkkiä tiimin nykykunto oikeastaan on ;)... Ellei Luxemburgo whuteva nyt tee ihmeitä viikossa  ::)
« Viimeksi muokattu: 03.01.2005, 00.10.10 kirjoittanut Roiss »

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #45 : 03.01.2005, 00.19.23 »
Saas nähdä kuinka moni teistä pettyy nähneensä Rellun matsin, kun selviää kuinka wäkkiä tiimin nykykunto oikeastaan on ;)... Ellei Luxemburgo whuteva nyt tee ihmeitä viikossa  ::)
mUt bEckS 0n n11n ihQ rAxU!!11 <3 ;D
Jos tulis edes tasainen ja hyvä matsi ::)
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #46 : 03.01.2005, 08.38.32 »
Becksiähän me katsomme eikä matsia, kun on ennalta tiedossa että real pelaa surkeasti ja häviää nolosti paikalliskilpailijalle.

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #47 : 03.01.2005, 13.24.35 »
Jospa se luxemburgo onkin jalkapallovalmentaja, eikä mannekiiniklubin vetäjä?  ???
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #48 : 10.01.2005, 18.18.11 »
Ensi lauantain tv-otteluna on sitten jälleen Madridin paikalliskamppailu. Tällä kertaa vastakkain Getafe ja Atlético Madrid.

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #49 : 10.01.2005, 19.10.21 »
että sellanen peli..
Onko lauantaina muuten mitään muita otteluita??

En valita otteluvalinnasta vaan kysäisen ihan mielenkiinnosta että mitä muuta olisi nähtävissä...
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #50 : 10.01.2005, 19.18.25 »
Lauantaisin La Ligassa pelataan yleensä 2-3 matsia. Kaikki loput on sunnuntaisin. Ja tämä kyseinen ottelu nyt sattuu klo. 20 Suomen aikaa, jolloin on La Ligan kiintiöpaikka UK:lla ainakin toistaiseksi ja yleisesti.

Royce

  • Vieras
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #51 : 10.01.2005, 19.18.56 »
Jotenkin arvattavissa et Atleticon matseja pyöritetään... Espanjassakin sitä on televisioitu selvästi eniten tällä kaudella. Johtunee varmaan edullisest hinta-vetovoimasuhteest

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #52 : 10.01.2005, 19.30.53 »
Lauantaisin La Ligassa pelataan yleensä 2-3 matsia. Kaikki loput on sunnuntaisin. Ja tämä kyseinen ottelu nyt sattuu klo. 20 Suomen aikaa, jolloin on La Ligan kiintiöpaikka UK:lla ainakin toistaiseksi ja yleisesti.
Joo tiedän.. Ilmaisin kysymykseni epäselvästi, eli tarkoitin tätä:

Ketkä muut pelaavat lauantaina vastakkain kuin Getafe ja A.Madrid?  ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #53 : 10.01.2005, 19.36.18 »
Sitä en tiedä. Sen voi kyl kattoo vaikka Espanjan jalkapalloliiton sivuilta. ::)

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #54 : 10.01.2005, 20.24.35 »
Ei paras mahdollinen kamppailu, mutta mulle ihan sama mitä näyttävät, katson joka pelin silmä kovana kuitenkin.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #55 : 11.01.2005, 13.47.46 »
Ei paras mahdollinen kamppailu, mutta mulle ihan sama mitä näyttävät, katson joka pelin silmä kovana kuitenkin.

Sama täällä.

Puhkin

  • Viestejä: 339
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #56 : 11.01.2005, 15.38.36 »
Vaikka Getafe ja Las Palmas pelaisivat vastakkain tekisi sitä mielummin katsoa kuin Blackburnin ja Norwichin vääntöä

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #57 : 11.01.2005, 15.46.06 »
Toki.  ;D
Ja vaikka Rayo Vallecano pelaisi Santanderia vastaan, niin katsoisin senkin ennemmin kun jonkin Valioliigan ottelun. Valioliigassa on vain Chelsea, MunA ja Persenal joiden peliä kehtaa katsoa selvin päin!    :(
Ja kun en ole miljonääri, parempi katsoa harvemmin!
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Royce

  • Vieras
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #58 : 11.01.2005, 16.00.47 »
Vaikka Getafe ja Las Palmas pelaisivat vastakkain tekisi sitä mielummin katsoa kuin Blackburnin ja Norwichin vääntöä

Whuut dogg? Dissi Las Palmasille?

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Viimeinkin.....
« Vastaus #59 : 15.01.2005, 12.05.46 »
Jos ihan oikein katoin, niin viikon kuluttua näemme Barcan kotipelin.