Kirjoittaja Aihe: Kausi 04-05 (vol.2)  (Luettu 86327 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

el Blanco

Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #320 : 10.03.2005, 14.46.36 »
Jaahas...mitähän sitä nyt sanoisi? Ensiksi voin vain todeta, että käynnissä on armoton vitutus, pettymys ja masennus. Tämä päivä on ollut lähes sietämätön, haistakaa kaikki iso paska!

Noh, jos vähän nyt "asiallisemmin" käsittelisi asiaa, ajatukset kun alkavat jo hiukan valjeta enemmän ja enemmän. Itse ottelusta on sanottava sen verran, että se oli aika odotettukin. Paikkoja oli, mutta ei niistä jaksa nyt jauhaa sen enempää.

Raúl Bravo. Ei vittu voi muuta sanoa, että haista paska!

Ei sitä tunnetta voi kuvailla kun Zalayeta paukautti pallon maaliin. Ilmekään ei allekirjoittaneella värähtänyt. Sen sijaan sisällä kuohui ja kuohui ja etenkin kuohui Raúl Bravolle. En haluaisi ruveta ketään syyttelemään yksinään tappiosta, mutta nyt taidan sortua siihen. En tee sitä mielelläni, mutta on pakko - Bravo kun on yhä hasardi.

Muuta sanottavaa ei täältä päästä nyt toistaiseksi ole. Päätäkin särkee, saatana!

:(

E-spel

• Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
« Vastaus #321 : 10.03.2005, 15.13.08 »
Ronaldo vähintään yhtä hasardi: selkee tekopaikka, jota ei saa jättää käyttämättä näissä peleissä. Ja sitte vielä ulosajo. Sille läskiperseelle vois kauden jälkee sanoa kiitos ja näkemiin. Kuin myös Figolle ja Roberto Carlosille.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

el Blanco

« Vastaus #322 : 10.03.2005, 16.37.26 »
Nyt kun tunteet alkavat jo hiukan rauhoittumaan, niin katse olisi suunnattava taas eteenpäin, vaikka yhä tekee kipeää...   :(

Sunnuntaina vuorossa on jälleen jo kolmannen kerran peräkkäin v-mäisesti vieraspeli. Tällä kertaa ei tarvitse matkustaa kauas, nimittäin vastassa on Getafe Coliseum Alfonso Pérezillä.
Itse lähtisin tällä kokoonpanolla:

-----------Iker

Arbeloa---Samuel----Helguera----R. Carlos
------------Viikinki
Figo--------Zizou----Guti
-----------Raúl
-------------Ronaldo

Eli Bravon pistäisin nyt penkille (mistäköhän syystä?). Olisi mukavaa jos jota kuta muutakin kokeiltaisiin laidalla, Arbeloaa vaikka. Muuten kokoonpano olisikin tuttu, paitsi että Bex hiuksistaan vittuun. Tosin, voi olla että Bex on oikeasti poissa sunnuntaina - selkä näyttää miestä vaivaavan...  ::)

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #323 : 10.03.2005, 16.41.56 »
Solari kehiin!! Oli mun mielestä paras Realin pelaaja Gravan ohessa..

Ronsku ja Figo vois ruveta pelaan.. Molemmat pelkkiä riesoja kentällä, pitävät molemmat palloa niin kauan kunnes menettää sen.. Molemmat flegmaattisia läskikasoja!! Molemmilla on tähtihetkensä mut se ei auta kun pitäis pelata koko ajan hyvin.. Joaquin ja Robinho tilalle! Mitä luultavimmin onneks..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

E-spel

« Vastaus #324 : 10.03.2005, 18.16.57 »
-----------Cesar

Arbeloa---Samuel----Helguera----R. Bravo
------------Grava
Becksi--------Zidane----Solari
-----------Raúl
-------------Portillo/Owen

Tossa ois meikäläisen kokoonpano sunnuntaiksi... Eli itsekäs Figo ja hasardi-carlos penkille. Samaten läsökki Ronsku... Jos becksi ei oo kunnossa laitamme avaukseen Juanfranin, jos juanrfan ei kunnossa, ni vaikka joku turvamies.
« Viimeksi muokattu: 10.03.2005, 18.17.43 kirjoittanut E-spel »

Royce

• Vieras
« Vastaus #325 : 10.03.2005, 21.43.58 »
No Realin pelitapakin oli aivan perseestä. Olin huomaavinani, että esim Raulia haettiin pääpalloihin keskityksillä. Koko tiimi oli uskomattoman wäkki. Samoin vaihdosta tulleet Solari ja Guti, varsinkin Guti. Mut yo ottakaas ny ihan rauhassa. Jos ens kaudeks Real ei tee täydellist sukupolven vaihdosta Florentino lentää pihalle, sen verran on prässiä.

E-spel

« Vastaus #326 : 10.03.2005, 22.06.52 »
Mut yo ottakaas ny ihan rauhassa. Jos ens kaudeks Real ei tee täydellist sukupolven vaihdosta Florentino lentää pihalle, sen verran on prässiä.
Niin, olin lukevinani marcasta, että kauden päätteeks oltas kolmee galacticoa pistämäs ns. "pitkin tietä". Saas nyt nähdä mitä tapahtuu, itse haluaisin sisään Robinhon, Del Hornon ja Joaquinin ja ulos ainakin R. Carlosin ja Figon...

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #327 : 10.03.2005, 22.59.37 »
Mut yo ottakaas ny ihan rauhassa. Jos ens kaudeks Real ei tee täydellist sukupolven vaihdosta Florentino lentää pihalle, sen verran on prässiä.
Niin, olin lukevinani marcasta, että kauden päätteeks oltas kolmee galacticoa pistämäs ns. "pitkin tietä". Saas nyt nähdä mitä tapahtuu, itse haluaisin sisään Robinhon, Del Hornon ja Joaquinin ja ulos ainakin R. Carlosin ja Figon...
Roberton ja Luisin vois kyllä viskata meneen, vaikka ovatkin antaneet paljon Realille.. Mutta jos meinaa pärjätä CL:ssa ja kotoisessa liigassa tulis olla vähä tuoreempaa lihaa kentällä.. Ja noi Epelin tarjoamat vaihtoehdot kelpais mulle kans..

Juorut kertoo et Arrigo Sacchi haluaisi Roman de Rossin..

Niin ja kolmas ulospotkittava "galactico" sais olla Teivitti "fantsu" Pekham!!!  :-*
« Viimeksi muokattu: 10.03.2005, 23.06.50 kirjoittanut Kärsä (VSA) »

luisfigo

« Vastaus #328 : 10.03.2005, 23.49.18 »
David on "Madrid" ikoni nykyään :'(
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

luisfigo

« Vastaus #329 : 10.03.2005, 23.55.25 »
Kuinkas vanha tämä meidän keskikenttä nyt on? Meillä on se edessä mikä FC Bayernilla oli edessä pari kautta takaperin, täydellinen sukupolven vaihdos. Ja se syö rahaa paljon

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #330 : 11.03.2005, 07.41.42 »
Kuinkas vanha tämä meidän keskikenttä nyt on? Meillä on se edessä mikä FC Bayernilla oli edessä pari kautta takaperin, täydellinen sukupolven vaihdos. Ja se syö rahaa paljon
No yli 30v. se ainakin on.. olisko keski-ikä jossain 31-32 ikävuoden paikkeilla.. Noillehan pitää ostaa kohta rollaattorit et ne pystyy liikkuun kentällä...

No jos nämä talven huhupuheet pitävät lainkaan paikkaansa niin Joaquin olis aika vahvasti tulossa, vaikka Chelski tosiaankin on tarjonnu aika huimia summia luulis Joaquinin tajuavan omaa parastaan.. Ja sitten tosiaankin Arrigo Sacchi on ollut kiinnostunut de Rossin palveluksista.. Siinähän sitä nuorta lihaa tulis..

« Viimeksi muokattu: 11.03.2005, 07.42.20 kirjoittanut Kärsä (VSA) »

KesantoVesa

« Vastaus #331 : 11.03.2005, 08.25.57 »
Keskikenttää pitää nuorentaa pakostakin ensi kesänä. Figo ja Zidane pystyvät vielä pelaamaan, mutta ei tämänhetkisellä kuormituksella. Rotaatioita pitää saada noille vanhuksille, jotta pysyvät jotensakin virkeinä. Del Horno olis fiksu hankinta Carlosin seuraajaksi, mutta en usko että häneen tartutaan. Toinen puolustava keskikenttäkin voisi olla paikallaan. Gravesenin poissaollessa siihen joudutaan laittamaan 2 hiusmallia. Ite en käsitä miksi Arbeloa ei saa enää edes mahdollisuutta oikealla laidalla, Bravo kun ei todellakaan ole oikean laidan pelaaja. Solari pitäis ilman muuta pistää kentälle! Pelaa aina pirteästi ja saa yleensä jotain aikaankin. Beckhamia ei koskaan tiputeta penkille, mikäli ei ole sairas eli pitänee vain elää sen kanssa, että annetaan vastustajalle tasoitusta sponsorien ym. takia. Hyökkäykseen pitäis saada jonkinmoista pääpelivoimaa, kaikki pitkät avaukset ja korkeat keskitykset ovat tuhoon tuomittuja.

el Blanco

« Vastaus #332 : 11.03.2005, 13.58.05 »
Njoo...eipä tuo pääpelivoima mikään häävi tuolla hyökkäyksessä ole. Varsinkaan nyt kun Moro lähti. Tuli pääpelistäkin vaan jotenkin mieleen se, että Ronaldo on taas sanonut, että voisi ehkä palata sittenkin Interiin. Muutama aika sitten oli aika villi meininki: "Vaihtuuko" Adriano Ronaldoon? Aika kaukaa hauettua, mutta Moratti voisi suostuakin jos annetaan pätäkkää myös mukana. Kaikin puolin itse olen jo (en mielelläni sano tätä) alkanut kyllästymään Ronaldoon, tai pikemminkin  hänen saamattomuuteensa ja siihen iänikuiseen "lihavuuteen" ja otteiden heilahteluihin... :-\

el Blanco

« Vastaus #333 : 11.03.2005, 14.54.38 »
Katsetta hiukan tulevaan...

Ennen kevään odotetuinta kamppailua on jäljellä vielä kolme ottelua. Nyt sunnuntaina siis Getafe vieraissa, sitten Málaga kotona ja sitten Albacete vieraissa. Eli nyt on vuorossa hiukan "helpompi" kolmen matsin ketju ennen Sitä Ottelua.

Getafe lyötiin syyskierroksella Bernabéulla 2-0. Maalintekijöinä tuolloin Owen ('28) ja Ronaldo ('79).
Kaikin puolin Valkoiset tulevat varmasti ottamaan voitot näistä kolmesta ottelusta. Barcelonalla sen sijaa on paljon kovempi koettelemus ennen Madridin reissua. Blaugrana kohtaa kotonaan huomenna Bilbaon, sitten vieraissa Deportivon ja sitten kotona Betisin. Kaikkein realistisimmin notkahdusta katalaaneilta voisi odottaa Riazorin reissulta... ::)

Tällaista pikku spekulointia...

E-spel

« Vastaus #334 : 11.03.2005, 22.41.12 »
Bilbao voi hyvinkin yllättää Barcan, jos niil on viel mietteet Stamfordilla. Lisäks on mielenkiintost nähä kääntyykö Barca-fanit eli perseet kotijoukkuetta vastaan, ku se ryssi ittensä ulos UCL:sta aika typerällä tavalla. Sama tilanne voi tosin olla edessä myös Bernabeulla kun Merengues pelaa seuraavan kotipelin.

el Blanco

« Vastaus #335 : 13.03.2005, 17.29.22 »
Bexillä tänään siis pelikielto, Helgueran pelaaminen jostain syystä hiukan epävarmaa vielä, todennäköisin kk on kuitenkin:

-------------Iker

Hasardi---Samuel---Helguera---R. Carlos

------------Viikinki
Figo---------Zizou-------Guti
------------Raúl
------------Ronaldo

E-spel

« Vastaus #336 : 13.03.2005, 21.33.13 »
Näin, olemme häviimäs aina vakuuttavalle Getafelle 2-0. Nyt viimeistään meni liiga tän kauden osalta. >:(

luisfigo

« Vastaus #337 : 13.03.2005, 21.52.49 »
Huh no onneksi olin kaverilla rökittämässä sitä PES:ssä Realilla Barcaa, harmi toi oli vaan tietokonepeliä :-[

2-1 persettä, ei huonosti :o

Royce

• Vieras
« Vastaus #338 : 13.03.2005, 22.24.17 »
Valkoisen iloista kommenttia tässä odotellen....  ;)

luisfigo

« Vastaus #339 : 13.03.2005, 23.59.10 »
Anna palaa beibi, näytä mihin White Power pystyy :P