Itse veikkaan kuitenkin maltilliset 1-1 ja 2-2, eli varmahko tasapeli tänään.
Luovutin tauon aikana ja lährin nukkumaan, aamulla selasin nopeasti viestit läpi ja pitihän se arvata: varmahko tasapeli se sieltä tulla tupsahti. Viesteistä päätellen en paljoa menettänyt, pitänee varmaan katsoa jälkikäteen toinen puolisko noiden tuomari manausten takia.