Kirjoittaja Aihe: TOP-3 arvostamasi pelaajat  (Luettu 62947 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

STRIKER

Re:TOP-3 arvostamasi pelaajat
« Vastaus #20 : 02.06.2005, 13.29.20 »
Joo, oon Heben kaa samaa mieltä. Tohon kolmen listaan on aika vaikee laittaa pelaajia jos arvostaa niin monia ja niin monella eri tavalla.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

real fani

• Oma teksti
« Vastaus #21 : 05.06.2005, 18.14.21 »
Joo, oon Heben kaa samaa mieltä. Tohon kolmen listaan on aika vaikee laittaa pelaajia jos arvostaa niin monia ja niin monella eri tavalla.
Munki on välil vaikee päättää ketä on paras ja 2 tai 3 on niin monta hyvää pelaajaa ;D
Hala Real

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #22 : 07.06.2005, 13.46.07 »
Tämän hetkinen TOP 3

1: Adriano, aivan upea, omaa kaiken mitä hyökkääjä tarvitee...

2: Robinho, E-Amerikan lupaavin ja maailman halutuin pelaaja PS: Realiin olisi kiva saada  ;)

3. Väyrynen, pidän häntä seuraavana Suomen parhaana pelaajana, PSV siirto teki nannaaa, toivottavasti täyttää Bommelin jättämän aukon, peli-intoa riittää varmasti  8)...

Monia tietenkin jäi ulkopuolelle esim. Maldini, J. Zanetti, Martins ja IHQ Ronaldo  :P
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

viltsu1

• Roberto Carlos
« Vastaus #23 : 14.06.2005, 14.49.01 »
1. Ronaldiho
2.Ruud van
3.Cristiano Ronaldo
Toivotaan parasta, mutta pelätään pahinta!

Owen_05

Re: TOP-3 arvostamasi pelaajat
« Vastaus #24 : 12.07.2005, 18.10.33 »
1.litmanen
2.maldini
3.zidane

Kuinka joku voi arvostaa tottia...kahdella viime kaudella se ei ole muuta kun sikaillu ja pelaillu puolilla valoilla eikä saanut muuta aikaan kun pelikieltoja!en tiedä mut mun mielestä se ei ole pelimiehen merkki!TOTTI ON YLI ARVOSTETTU PELAAJA! ???

luisfigo

« Vastaus #25 : 13.07.2005, 17.05.36 »
1.litmanen
2.maldini
3.zidane

Kuinka joku voi arvostaa tottia...kahdella viime kaudella se ei ole muuta kun sikaillu ja pelaillu puolilla valoilla eikä saanut muuta aikaan kun pelikieltoja!en tiedä mut mun mielestä se ei ole pelimiehen merkki!TOTTI ON YLI ARVOSTETTU PELAAJA! ???
Jaah no oon eri mieltä, Totti on mun mielestä yksi nyky futiksen parhaimmista hyökkäyspään pelaajista ::)
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

STRIKER

« Vastaus #26 : 13.07.2005, 19.29.40 »
1.litmanen
2.maldini
3.zidane

Jaah no oon eri mieltä, Totti on mun mielestä yksi nyky futiksen parhaimmista hyökkäyspään pelaajista ::)
Onhan se Totti huippupelaaja ja ehkä yks parhaimmista hyöökkääjistä mutta en arvosta sitä silti. Toisen pelaajan päälle sylkemisestä vois antaa vuoden pelikiellon ja runsaasti sakkoja.... :-X
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

kuizma

« Vastaus #27 : 25.07.2005, 23.59.57 »
1.Ronaldinho

2.Robben

3.Litmanen

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #28 : 10.08.2005, 15.13.27 »
1. Ronaldiho
2.Ruud van
3.Cristiano Ronaldo

katoppas...joku ManU-fani on eksynyt seuraamme......centteriä näyttäsin jos ne tässä koneessa toimis

1. J. Zanetti (ihailtava lojaalius, suojaustekniikka ja eteenpäin meneminen)
2. Sheva (mikä tatsi, pelisilmä ja mies on todellinen herrasmiespelaaja)
3. Maldini (iästään huolimatta hyvin sijouttuva, liikkuva ja varma toppari)

respectiä näille jätkille

tume15

• Vieras
« Vastaus #29 : 22.08.2005, 14.57.26 »
ennyt keksin nyt äkkiseltään kolmea mutta arvostan kyllä riihilahtea vaikka mies loukkaantuisikin pääsisi ihan mihin vaan muuhun työpaikkaan koksa on opiskellut niin hyvin :peukku_ylos:

HannuTouru

« Vastaus #30 : 22.08.2005, 15.47.22 »
1. Ronaldiho
2.Ruud van
3.Cristiano Ronaldo

katoppas...joku ManU-fani on eksynyt seuraamme......centteriä näyttäsin jos ne tässä koneessa toimis

katoppas.. joku Serie A-fani on eksynyt seuraamme.....centteriä näyttäisin jos ne tässä koneessa toimis...  :keskari: ...jaha näyttää toimivan.

"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

luisfigo

« Vastaus #31 : 22.08.2005, 20.24.53 »
Noi Zanetti, Sheva, Maldini on ainakin omasta mielestäni loistavia ja arvostamiani pelaajia. Tykkään kattoo noiden otteita kentällä
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #32 : 22.08.2005, 21.26.03 »
1. Ronaldiho
2.Ruud van
3.Cristiano Ronaldo

katoppas.. joku Serie A-fani on eksynyt seuraamme.....centteriä näyttäisin jos ne tässä koneessa toimis...  :keskari: ...jaha näyttää toimivan.

No voi hyvä luoja...  :-\
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #33 : 23.08.2005, 07.19.40 »
1. Ronaldiho
2.Ruud van
3.Cristiano Ronaldo

by the way Hannu "f*cking" Touru että tää kone mistä useinmiten päiväsaikaan kirjotan on työkone, josta on turvallisuussyistä poistettu javat..ei ole mun päätökseni...eli siksi en niitä myöskään voi käyttää....eikä sillä oo mitään merkitystä missä nää jannut pelaa...koska ne on muutenki nii v*tun hyviä.....ja muuten en digaa ite yhtään italialaista pelityyliä...aivan liian puolustavaa mun makuuni...äläl vedä vääriä johtopäätöksiä.....koska jos tietäsit asioista mitään nii tietäsit myös sen että oon ilmottanu yheks vihatuimmaks jengiks ac milanin.......mut se ei tarkota etteikö niitten pelaajat voi olla hyviä.....sama ei koske parsaa..heh

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #34 : 23.08.2005, 10.39.52 »
Mitähän sä El Madridista sekoilet? ???

Itte arvostaa 2 pelaajaa Milanista ja sanot että vihaat jengiä.. Sit ku joku laittaa että arvostaa van Nistelrooyta ja Ronaldoa (eikä pakosta pidä lainkaan ManU:sta) niin sä rupeet vauhkoon et ManU fani..  ::)

Kuten itse niin sopivasti sanoit: "mut se ei tarkota etteikö niitten pelaajat voi olla hyviä" ..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #35 : 23.08.2005, 11.51.58 »
kuuleppas nyt hra Kärsä....ensinnäkin tää asiahan ei kuulu sulle mitenkään....että kiitos kun otat kantaa...toiseksi....en vihaa milania...vaan en pidä siitä niitten touhusta ja futikseen liittyen niitten pelitavasta...vihaan kaiken maailman pippoja ja gattusoja ja muita filmailijoita ja sikailijoita...joihin kuuluu myös perkeleen van nistelrooy......ja kolmanneksi kovin moni joka ei ole ManU-fani ei pidä koko joukkueesta....minä kuulun myös tähän porukkaan.....mielestäni esim. Maldini on niin kovan luokan uranuurtaja ja herrasmiespelaaja että häntä ei voi olla arvostamatta.....ja vielä kaiken lisäksi Kärsälle ja Tourulle vielä tiedoksi että....jos olisin SerieA-fani niin ehkä kannattaisin italiaa sekä italialaista jalkapalloa mutta kun en näin tee...kannatan espanjaa ja espanjalaista jalkapalloa heidän aika surkeasta arvokisamenestyksestä huolimatta...ja yksi syy miksi vihaan manua...on se että suomessa kerrotaan mediossa suurimmaksi osaksi vain manusta ja maksa-altaasta.....ja kaikki teiniwannabe-futisfanit pitää manun paitaa vain siksi etteivät tiedä muusta......ja ymmärrän kyllä että realista on tullut perezin aikakaudella liian samanlainen seura enkä pidä asiasta....mutta kun olen seuraa kannattanut vuodesta 97...niin pidän itseäni hieman erillaisina näistä wannabe tyypeistä.....

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #36 : 23.08.2005, 15.02.50 »
No jos haluat kahden kesken jutella niin laita yksityisviestiä tai muuta vastaavaa..

Foorumihan on tietenkin sitä varten että voi kirjoittaa omista mielipiteistä ja kommentoida muiden ja muut omia..

Kovalla egolla vaan oot liikkellä ku muiden juttuja arvostelet minkä kerkeät ja naama auot heti ku joku laittaa sulle jotain takas.. Ja mun koneella vois laittaa tähän perään keskisormen, mut ajattelin etten jaksa sellasia laittaa ku en ole niiden kovinkaan suuri kannattaja.. Joten tsemii jatkossa..  :peukku_ylos:

Sami

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
« Vastaus #37 : 23.08.2005, 17.22.20 »
Koodia: [Valitse]
:keskari:  ::)

HannuTouru

« Vastaus #38 : 23.08.2005, 17.25.31 »
Ja Kärsä: mun piti vaan laittaa takas samalla mitalla kun sä aloit tosta vaan riehuun, koska joku tykkää kahesta ManU:n pelaajasta. Ja tiesitkö varmasti viltsun olevan ManU fani kun sellaista aloit väittää? Että otetaan nyt kaikki ihan rauhassa ja annetaan muille omat mielipiteensä.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #39 : 23.08.2005, 17.43.17 »
Ja Kärsä: mun piti vaan laittaa takas samalla mitalla kun sä aloit tosta vaan riehuun, koska joku tykkää kahesta ManU:n pelaajasta. Ja tiesitkö varmasti viltsun olevan ManU fani kun sellaista aloit väittää? Että otetaan nyt kaikki ihan rauhassa ja annetaan muille omat mielipiteensä.
:D ;D  :peukku_ylos: Kerrassaan loistavaa... ;D

Mielestäni en ole möykännytkään kenenkään lempipelaajasta, enkä ole väittänyt että Viltsu tykkäisi/vihaisi ManU:a.. Että luetaan nyt vaan tarkemmin ne viestit ennenkuin ruvetaan möykkään..  :peukku_ylos: