Kirjoittaja Aihe: Luis Figo ...  (Luettu 26586 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #60 : 01.03.2004, 18.13.34 »
Luis Figo on maailman taitavin pelaaja hän pystyy peippaamaan vastustajalta sukat rullalle.Hänellä on maailman paras keskitys ja vetonsa ovat loistavia.
no ehkä "vähän" liioiteltua
Ei taitavin, mutta edelleenkin yksi parhaista mies vs mies tilanteissa. Ja tämän hetken taitavin pelaaja on Ronaldinho jota Real Madrid ei kyennyt hankkimaan >:(
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #61 : 01.03.2004, 20.47.30 »
hohoh.. Figo nyt on menny aika paljo alaspäin parhaista päivistään mutta Manun Ronaldo ei oo todellakaan yhtään mitään.. ainakaan vielä
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Royce

  • Vieras
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #62 : 01.03.2004, 21.13.12 »
Totta, Ronaldolla kyllä jalat käy tiheään kikkaillessa mut siihen se jääkin.... Ja Ronaldinho ei kyllä oo mikään kikkaspesialisti mulle. Melko paska 1 vs 1 tilanteissa :peukku_alas:

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #63 : 01.03.2004, 21.37.53 »
Tarkoitin että taitava/taitavin pelaaja, ei 1 vs 1 ole ehkä paras, mutta tekniikka on loistavaa. Pystyy tekemään mitä vaan sen pallon kanssa
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #64 : 02.03.2004, 13.46.42 »
C.Ronaldosta vielä sen verran, että Ferguson oli pyytänyt nuorelta mieheltä yksinkertaisempaa peliä.
Eipä oo paljon harhautuksista apua,  jos hyökkäykset pysähtyvät jo kauan ennen laukausta. ::)

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #65 : 02.03.2004, 16.21.46 »
C.Ronaldosta vielä sen verran, että Ferguson oli pyytänyt nuorelta mieheltä yksinkertaisempaa peliä.
Eipä oo paljon harhautuksista apua,  jos hyökkäykset pysähtyvät jo kauan ennen laukausta. ::)
Hahha! Kuka sellaista perus britti-futista edes katsoo? Eipä ne ajattele yhtään seuran maksavia faneja
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #66 : 03.03.2004, 13.13.33 »
C.Ronaldosta vielä sen verran, että Ferguson oli pyytänyt nuorelta mieheltä yksinkertaisempaa peliä.
Eipä oo paljon harhautuksista apua,  jos hyökkäykset pysähtyvät jo kauan ennen laukausta. ::)
Hahha! Kuka sellaista perus britti-futista edes katsoo? Eipä ne ajattele yhtään seuran maksavia faneja
No ei tietenkään. ;D

Barcelona

  • Viestejä: 141
  • Oma teksti
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #67 : 03.03.2004, 13.52.56 »
Luis Figo ei ole mitään.Ei enää.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #68 : 05.03.2004, 19.22.10 »
Luis Figo ei ole mitään.Ei enää.

Tähän en kyllä yhdy. Figo on parhaat kautensa jo pelannut, mutta pelaa edelleen varsin korkealla tasolla. Realissa vaan on niin paljon suuria tähtiä, että yksi ei erotu muista.

Roopeldo

  • Viestejä: 46
  • Ei oo muutaku Kärpät
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #69 : 10.03.2004, 00.19.28 »
paras 1 vs. 1 tilanteissa on George Hagi :P. Kyllähän Figolla on hyvä tekniikka, mutta ikä on tuonu sen verran kankeutta ettei enää pärjää,mutta eniten mua figossa ottaa päähän ku se joka tilantee jälkeen jää kitisemään tuomarille jostain. :-[
- MIKSI HJALLIS kutsuu kesäisin Teemu
Selänteen mökilleen? -Hän haluaa sinne maailman parhaan laiturin.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #70 : 12.03.2004, 14.44.15 »
Mun mielestä Figo on kitissyt hieman vähemmän tällä kaudella. Eikä oo pelannut yhtään hassummin. ;)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #71 : 15.03.2004, 19.37.57 »
Luis Figo (kuten myös esim. Ronaldo) on aikamoinen mielialapelaaja. Silti hän on nopea, loistava harhauttelija, hyvä potku, varma rankeissa (paitsi se Juve-rankki viime keväällä  >:()
Kaikin puolin Figo on ollut viime vuodet kun hän Parsasta tuli, Realin kantava hahmo! Mies ei kuitenkaan aio tehdä jatkosopimusta...Olisiko Figon jälkeen Francesco Tottin aika Realissa?! ;D ;)

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #72 : 15.03.2004, 20.35.09 »
Figo ei halunnut jatkaa sopimustaan, mutta miehellä on kuitenkin jokunen vuosi jäljellä kontrahtissa. (en muista monta) ???

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #73 : 15.03.2004, 20.46.20 »
Luis Figo (kuten myös esim. Ronaldo) on aikamoinen mielialapelaaja. Silti hän on nopea, loistava harhauttelija, hyvä potku, varma rankeissa (paitsi se Juve-rankki viime keväällä  >:()
Kaikin puolin Figo on ollut viime vuodet kun hän Parsasta tuli, Realin kantava hahmo! Mies ei kuitenkaan aio tehdä jatkosopimusta...Olisiko Figon jälkeen Francesco Tottin aika Realissa?! ;D ;)
Ei Tottia Real Madridiin, Tottin kuuluu olla ikuisessa kaupungissa. Vaikka onkin yksi parhaista pelaajista, siltikään en halua nähdä häntä muissa paidoissa kuin AS Roman ja Azzurrin
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Pentti

  • Vieras
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #74 : 16.03.2004, 14.59.39 »
Totta luisfigo, Totti on niitä pelaajia jotka kuuluvat joukkueeseensa. Sehän olisi sama kuin Del Piero barcelonaan tai Raul Manuun.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #75 : 16.03.2004, 16.32.32 »
Totta luisfigo, Totti on niitä pelaajia jotka kuuluvat joukkueeseensa. Sehän olisi sama kuin Del Piero barcelonaan tai Raul Manuun.

No joo. Ehkä asia on noin, mutta pystyisikö Tottikaan vastustamaan Realin houkuttelevaa tarjousta. Eikä Roma ole viime vuosina saanut oikein menestystä (etenkään Euroopan kentillä). Kyllä siinä Tottillakin olisi aika kova harkinta kun Suurin tarjoaa paikkaa.  8) ;D

Pentti

  • Vieras
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #76 : 16.03.2004, 21.04.54 »
Roma on toisena liigassa.. Joten mestareidenliiga paikka tulossa

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #77 : 17.03.2004, 14.37.02 »
Roma on toisena liigassa.. Joten mestareidenliiga paikka tulossa

Mutta eihän ne Mestareiden liigassa tule menestymään - eivät ole ennenkään menestyneet. Ja sitä paitsi: AS Roma on mielestäni todella tylsä seura...tylsempi kuin ylen tylsä Juventus...!! ;) 8) ;D

Pentti

  • Vieras
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #78 : 17.03.2004, 16.16.47 »
As Roma eniten maaleja tällä kaudella ja vähiten päästöjä.. No eihän sitä maalien määrällä voi mitata, mutta omasta mielestä asroma pelaa juventuksen kanssa parasta jalkapalloa italiassa. Ac Milanhan puolustaa.. puolustaa.. puolustaa ja sitten Inzaghi on paitsiossa..

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #79 : 17.03.2004, 18.59.54 »
As Roma eniten maaleja tällä kaudella ja vähiten päästöjä.. No eihän sitä maalien määrällä voi mitata, mutta omasta mielestä asroma pelaa juventuksen kanssa parasta jalkapalloa italiassa. Ac Milanhan puolustaa.. puolustaa.. puolustaa ja sitten Inzaghi on paitsiossa..

Tämä aihe on tainnut vähän lipsua topicin aiheesta, mutta ei se mitn! 8) :P