Luis Figo (kuten myös esim. Ronaldo) on aikamoinen mielialapelaaja. Silti hän on nopea, loistava harhauttelija, hyvä potku, varma rankeissa (paitsi se Juve-rankki viime keväällä

)
Kaikin puolin Figo on ollut viime vuodet kun hän Parsasta tuli, Realin kantava hahmo! Mies ei kuitenkaan aio tehdä jatkosopimusta...Olisiko Figon jälkeen Francesco Tottin aika Realissa?!
