Kirjoittaja Aihe: Parsa  (Luettu 91586 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Luis Enrique

• Oma teksti
Re:Parsa
« Vastaus #120 : 08.09.2003, 10.39.47 »
Te ootte kaikki ihan perseestä! Helppo se on hypätä Realin kelkkaan heti ku ne voittaa Champions Leaguen, eikö?! Forca Barca!
FC Barcelona till i die!
Anti-Real Madrid.
Loves to be HATED
Foorumin ainut MIES

luisfigo

« Vastaus #121 : 08.09.2003, 10.52.23 »
Haista Jätkä paska!
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #122 : 08.09.2003, 11.00.35 »
Te ootte kaikki ihan perseestä! Helppo se on hypätä Realin kelkkaan heti ku ne voittaa Champions Leaguen, eikö?! Forca Barca!

Ja tervetuloa foorumille...  :tuoppi:

Varsinainen järjen jättiläinen liikkeellä... Tottahan se on, että menestyvä joukkue saa gloryhuntterit liikkeelle. Kommentistasi päätellen itse lukeudet näihin. Ne jotka jatkavat joukkueen kannattamista huonoinakin kausina, ovat niitä todellisia faneja. Kaikkea hyvää Barcan faneille ja joukkueellekin.

Forca?  ::)

Luis Enrique

• Oma teksti
« Vastaus #123 : 08.09.2003, 15.14.50 »
Nimen omaan. Barcalla ei oo menny mitenkään huipusti viime aikoina,mutta mä pysyn sen kannattajana. Suurin osa teistäki on varmasti gloryhunttereita. Ja juntti se on FORCA katalaanin kielellä, vaikka oliski italialla tai ties millä Forza
FC Barcelona till i die!
Anti-Real Madrid.
Loves to be HATED
Foorumin ainut MIES

Royce

• Vieras
« Vastaus #124 : 08.09.2003, 18.21.48 »
Nimen omaan. Barcalla ei oo menny mitenkään huipusti viime aikoina,mutta mä pysyn sen kannattajana. Suurin osa teistäki on varmasti gloryhunttereita. Ja juntti se on FORCA katalaanin kielellä, vaikka oliski italialla tai ties millä Forza

Mikä wannabe sä oot? Ja ihan tiedoks muhfucka et Real ei esim. 1997 ollut samassa loisteessa, mutta faneja oli, mm meitsi  >:(
Johan palaa pinna  ;D

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #125 : 09.09.2003, 08.44.18 »

No hyvä juttu, että olet pitänyt joukkueesi puolta. Itse olen Realin otteita seurannut jo useita vuosia ja niiden joukkoon mahtuu huonompiakin kausia. En osaa kataloniaa, joten ihmetykseni forca-sanan suhteen lienee oikeutettu. Vai oletatko että kaikkien tulisi osata katalaanien kieltä?

Siivoa hieman kielenkäyttöäsi, mikäli meinaat jatkossakin kirjoitella tänne foorumille. Luulisin sinunkin osaavan olla asiallinen kirjoittaja tarpeen tullen ja sellaiset ovat aina tervetulleita. Olivat sitten minkä joukkueen tahansa kannattajia. IMHO

Luis Enrique

• Oma teksti
« Vastaus #126 : 09.09.2003, 10.42.23 »
Jos et kerran osaa katalaania, niin älä sitten ihmettele niitä sanoja. Mun puolesta "Petri P" voi pitää päänsä kiinni, häivyn mielelläni täältä
FC Barcelona till i die!
Anti-Real Madrid.
Loves to be HATED
Foorumin ainut MIES

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #127 : 09.09.2003, 12.58.56 »
Jos et kerran osaa katalaania, niin älä sitten ihmettele niitä sanoja. Mun puolesta "Petri P" voi pitää päänsä kiinni, häivyn mielelläni täältä

Hohhoijjakkaa. Voi äidin pikkuteiniä, kun kaikki ei ymmärräkään katalaaniaa. Ihmettelin sanaa kyllä ihan puhtaasti mielenkiinnon vuoksi.

No tervemenoa, ei tule ikävä. Ota toki se herne pois nenästä ja kasva aikuiseksi  :peukku_ylos:

Luis Enrique

• Oma teksti
« Vastaus #128 : 09.09.2003, 13.38.38 »
Tosta sun Forca?-jutusta vaan sai sellaisen käsityksen että vihjailit mun olevan väärässä. Petri P:n ylijumala asema täällä on noussu vähän päähän ilmeisesti :peukku_alas:
FC Barcelona till i die!
Anti-Real Madrid.
Loves to be HATED
Foorumin ainut MIES

Petri P

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #129 : 09.09.2003, 15.23.27 »
En ole pitänyt itseäni minään ylijumalana, joten ei pelkoa siitä. Jos joku täällä on ko aseman ansainnut, niin Juhana  ;)

Ehkä ei olisi pitänyt lisätä tuota hymiötä Forcan perään? No jos luulit sitä v-tuiluksi, niin pahoitteluni siitä. Tahatonta oli. Mutta joo. Eiköhän tätäkin ole jo jauhettu tarpeeksi? Aselepo ja  :tuoppi: ?

Royce

• Vieras
« Vastaus #130 : 09.09.2003, 15.37.29 »

No horo alahan puhua sitä katalaania tai espanjaa kun kerran olet 'stara'...  ;D
Kyllä mä kuuntelen  :P

Luis Enrique

• Oma teksti
« Vastaus #131 : 09.09.2003, 16.41.19 »
No puhun  kokoajan,gangsta ::) .Mitenkäs sä ajattelit kuulevas mua?
FC Barcelona till i die!
Anti-Real Madrid.
Loves to be HATED
Foorumin ainut MIES

Luis Enrique

• Oma teksti
« Vastaus #132 : 09.09.2003, 16.57.02 »
Ja sama gangsta sanoo että Motta, Saviola ja Overmars on paskoja. Saviolaa ja Overmarsia ei tarvi edes perustella ja Motta on yks La Ligan aliarvostetuimmista pelaajista. Ja haikuit Barcan taloudenhoitoo. Muistellaampas missä tilassa Real oli ei niin kauan aikaa sitten.
FC Barcelona till i die!
Anti-Real Madrid.
Loves to be HATED
Foorumin ainut MIES

Royce

• Vieras
« Vastaus #133 : 09.09.2003, 19.58.07 »
Ja sama gangsta sanoo että Motta, Saviola ja Overmars on paskoja. Saviolaa ja Overmarsia ei tarvi edes perustella ja Motta on yks La Ligan aliarvostetuimmista pelaajista. Ja haikuit Barcan taloudenhoitoo. Muistellaampas missä tilassa Real oli ei niin kauan aikaa sitten.

HÄH? No kerrohan sitten perusteluita, miks kyseiset pelaajat on hyviä, en nääs jaksa jokaselle suomiwannabe:lle kirjottaa samoja perusteluja... Ja jos haukun Barcan taloudenhoitoa ja kehun Realin puhun nykyajasta enkä mistään lamavuosista, paskaako niillä on väliä nykyhetkeen  >:(

luisfigo

« Vastaus #134 : 09.09.2003, 22.45.04 »

Jätkä ei tajua mitään, tuut ekana ihan väärälle forumille aukomaan päätä, ja sitten kehut Overmarsia ??? Se ei oo ollu hyvä sitten Arsenal aikojen, kai rupeat hehkuttamaan Barcan viime aikaisia mestari managereja kanssa ;D Loistavia managereja ekana Van Gaal ostaa 30v. Hollantilaisia paskoja joukkueen täyteen, ja sitten ostaa Maailman parhaat lupaukset, ja pitää niitä vaihdossa (Saviola ja Riquelme tais jo vaihtaa maisemaa, tais haluta paremmin menestyvään seuraan) ;D Ja Rijkaard, siinä oli taas harkittu siirto seuran palauttamiseksi takaisin mestaruus kantaan. Muistaako kukaan millon viimeksi Barca on voittanut jotain titteliä?

Morienttes

« Vastaus #135 : 11.09.2003, 10.03.52 »
Täällähän on tiukkaa vääntöö!!! ;) Ehkä on kaverilla vähä väärä paikka tulla avautuu wannabe Real kannattajista. Ole hyvä ja kerää ne Barca fanis yhteen ja avautukaa toisillenne.

Täällä, ainaki suurin osa, on henkeen ja vereen Realin kannattaja ylä- sekä alamäissä!  :peukku_ylos:  :peukku_alas:  :peukku_ylos:  :peukku_alas:

luisfigo

« Vastaus #136 : 11.09.2003, 14.06.12 »
Puhut asiaa, lähe meneen jo Enrique!

Luis Enrique

• Oma teksti
« Vastaus #137 : 11.09.2003, 15.18.07 »
Totuus näköjään sattuu... :'( :'( :'(
FC Barcelona till i die!
Anti-Real Madrid.
Loves to be HATED
Foorumin ainut MIES

Roberto

« Vastaus #138 : 30.09.2003, 15.53.34 »
Vaikka en liiemmin pidä Overmarsista ja Saviolasta, niin kyllä ne miehet pelata osaavat, mutta Luis Enriquen raivoamista en ymmärrä ellei hän satu olemaan alla viidentoista. Taitaa olla tekemisen puutetta.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Royce

• Vieras
« Vastaus #139 : 23.11.2003, 11.14.36 »
Näin, kiitokset Villarealille  ;D
Riquelme pelas kyllä kovan matsin :D