Kirjoittaja Aihe: Hattrickin otteluraportit  (Luettu 82359 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Vs: Hattrickin otteluraportit
« Vastaus #600 : 09.11.2008, 16.02.20 »
Los blancos III haastettu. vähän myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei millonkaa.
Matsi sovittu  :pallo:  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

pälle

« Vastaus #601 : 11.01.2009, 22.27.53 »
Voitto! Voitin viimeisellä kierroksella sarjakärjen ja voitin sarjani... Taitaa olla edessä nousu 7. divariin  ;D :peukku_ylos:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

« Vastaus #602 : 04.02.2009, 00.08.10 »
Ekassa 7. divari matsissa tuli pataan. Sijoitus sarjassa 6. Suomen Cupista tipuin tänään 5 divarijoukkueelle luvuuin 0-7 :/
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

pälle

« Vastaus #603 : 15.03.2009, 01.24.45 »
Noniin, edelleen porskutan tätä hienoa peliä, jonka muut ovat tainneet jo hylätä. Joukkue sijalla 6. tämän päivän komealla 6-0 voitolla kotona. Ensi viikolla vastassa sama joukkue ja pisteitä tarkoitus ottaa täydet 3.

Talous näyttää tällä hetkellä paremmalta kuin koskaan aiemmin: yli 2M!

PUMPULI

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #604 : 21.03.2009, 00.03.09 »
Ei olla hylätty :D

Ite nousin nousin vahingossa kutoseen viime kauden päätteksi(vikan pelin voitolla nousin toiseksi :o ).
Kyyti on ollut kylmää! osaksi johtui siitä kun joutu myymään parhaita pelaajia kun alkoi äijillä ikä painaa.
Ens kaudella uus valmentaja ja uudet junnut sitten seiskassa!
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

pälle

« Vastaus #605 : 15.05.2009, 00.01.55 »
HPS Kannelmäki hankki uuden valmentajan. Pekka Suurnäkki sai väistyä ja valmennusvastuun ottaa espanjalainen Arnau Mexía. Hän on aiemmin valmentanut puoli vuotta puolalaista Lubuscy Wojownicy:a ja espanjalaista Metrostars Unitedia 9 kuukautta.

Hyökkäystä on vahvistettava.

pälle

« Vastaus #606 : 16.11.2009, 14.53.29 »
Kauden ensimmäinen tappio 8. divarissa tuli sarjakakkosta vastaan ja nyt HPS Kannelmäki on ykkösenä vain paremman maalieron turvin, joka sekin on äärimmäisen niukka.

Suoraa nousua havittelevan HPS:n onkin nyt pidettävä maalinsa yhtä puhtaana kuin aiemmissakin matseissa ja keskityttävä olemaan letaali maalinedessä. Joukkue vaihtoi juuri harjoittelun laitapelaamisesta erikoistilanteisiin. Joukkuetta valmentaa edelleen espanjalainen Arnau Mexía. Miehelle on luvattu jatkopahvia jos nousu saavutetaan.

Ensi kaudelle joukkue harkitsee vakavasti nuorennusleikkausta.

Robben

« Vastaus #607 : 12.12.2009, 20.24.04 »
Peli aloitettu noin kuukausi sitten, kasissa porskutetaan ja ajattelin myydä parhaan pelaajan ja laittaa junnuja kentälle ihan kokeillakseni että miten peli luonnistuu jos kokoonpano on suurimmalta osin junnuista. Pitkä rojekti tulossa..

pälle

« Vastaus #608 : 12.12.2009, 20.35.59 »
Uuh. Tänään ratkeaa nousenko takaisin 7. divarii, jonne ehdottomasti kuulun. Olen ykkösenä ennen tämän illan viimeistä kierrosta. Tosin ainoastaan maalieron turvin ja sekin on edukseni vain 2 maalia. Jännittää!!

pälle

« Vastaus #609 : 13.12.2009, 01.39.51 »
VOI VITUN VITTU. Se on potkut valmentajalle ja vittu kiinnostaa taas vitusti höntsätä ens kaus 8. divarissa. Voitin otteluni sarjakolmosta vastaan 0-1 vieraissa, mutta ei riittänyt, kun sarja kakkonen otti 0-5 voiton ja meni ohi sarjataulukossa kahdella maalilla  :keskari: :keskari: :keskari:

Robben

« Vastaus #610 : 19.12.2009, 12.17.04 »
Heitä pälle ID niin otetaan harkkamatsi.

pälle

« Vastaus #611 : 21.03.2010, 13.01.39 »
2 kierrosta jäljellä 7. divaria. HPS Kannelmäki on sarjassa kolmantena. Eilen illalla miehet hakivat niukan 1-2 voiton sarjanelosesta. Ero kakkoseen on kaksi pistettä. Tavoite on kuroa ero umpeen ja painaa ohi, jolloin 6. divari kutsuisi...

pälle

« Vastaus #612 : 02.04.2012, 12.12.23 »
HPS Kannelmäki on ajautunut hissijoukkueeksi 6. ja 7. divarin välille. Tällä hetkellä ollaan 6. divarissa, mutta sarjan viimeisenä. Joukkue on sangen kokenut ja ns. viimeisiä kausia viedään monella vanhalla sotaratsulla. Joukkueeseen hankittiin viime vuoden puolella kaksi hyökkääjää, mutta silti meno kutosessa on takellellut. Eilen joukkueen johto päätti olla panttaamatta rahavarojaan ja ostivat sarjan tasoon nähden 2 tähtipelaajaa.

Tanskalainen Frederik Håkansson maksoi 3 200 000 € ja miehen TSI on 65 850.
Ranskalainen Wassim Chammari maksoi 4 049 000 € ja miehen TSI on 90 400.

Miehillä on erittäin kova palkka, joten heiltä odotetaan seuran profiilin nostoa. Uudet tähdet ovat nuoria 24-vuotiaita tulevaisuuden profiilipelaajia. Heidän lisäksi junnujoukkueesta nostettiin uutta verta ja nuori puolustaja 17-vuotias Kari Ihalainen saa mahdollisuutensa miesten edustuksessa!

Joukkuetta johtaa lempeän diktaattorin ottein edelleen espanjalainen Arnau Mexia.

RMA

« Vastaus #613 : 15.09.2013, 17.03.09 »
Sarjan alkuhetkillä jätetty vastustajat nollille hienosti kahdessa ensinmäisessä ottelussa. :peukku_ylos:

pälle

« Vastaus #614 : 16.03.2016, 14.51.47 »
Homma jatkuu täällä edelleen. Ajoittain meno on hiljaisempaa, mutta eipä ole joukkuetta savustettu missään vaiheessa ulos. Tällä hetkellä HPS Kannelmäki pelaa 6. divarissa tiputtuaan viime kauden päätteeksi vitosesta. Valmentajana pitkään toiminut Fredrik Håkansson sai lähteä ja paikalle koulutettiin pitkään vuoroaan odottanut Nicolas Smidt. Tulokset ovat olleet lupaavia. Kaksi uutta pelaajaa ostettiin laituriksi ja hyökkääjäksi. Tuloksia toivotaan heiltäkin mahd. pian. Profiilipelaajina joukkueessa toimii kuitenkin muut.

Aiemmassa viesitissäni Kari Ihalainen oli 17-vuotias. Nyt 30-vuotias konkari-puolustaja on joukkueen kantavia voimia.
Tavoitteena Kannelmäellä on:
- nousta takaisin vitoseen
- laajentaa stadionia
- pari uutta nuorta junnuista tarvitaan pian, joukkue vanhenee ja tällä hetkellä sieltä tulee vain paskaa

PUMPULI

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #615 : 20.03.2016, 17.13.16 »
Meitsikin vielä messissä! 8)

On tullut heiluttua 5 ja 6 divareissa. :D
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim