Meikäläiselle kävi aikalailla vittumainen juttu, kun tuli tyhjennettyä tuota PS2:sen muistikorttia aika kiiressä, niin sitten huomasin, että siinähän meni samalla tuo Realin Master-savetus, jossa olin siis jo kolmannessa kaudessa.

Noh hetken vittu-huutojen jälkeen aloitin sitten uuden, ja suoraan La Liigasta, koska toi Division 2 tuli jo pelattua.
Avauskokoonpano on muotoa 4-4-1-1:
------Casillas----
Ramos--Pepe---Canna---Marcelo---
--------Lass-----
---------Sneikka------
----Robben--------Higuain------
-----------Raúl-------
---------Van Nistelrooy-------
Penkiltä löytyy sitten: Dudek, Heinze, Drenthe, M.Torres, Metz, Salgado, Gago, Guti, De la Red, van der Vaart, Saviola ja Huntelaar. Reservissä vielä M.Diarra, Javi Garcia ja Faubert.