Kirjoittaja Aihe: Elokuvat  (Luettu 171287 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

pälle

Vs: Elokuvat
« Vastaus #220 : 13.02.2009, 01.40.40 »
Hancock blu raylla on kyllä vailla vertaa. :peukku_ylos:
Tähän eri. Aika paskaa viihdettä ja muutenkin huono leffa. :( :peukku_alas:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Ronaldo #9

• David Silva
« Vastaus #221 : 13.02.2009, 21.29.56 »
Jaa. Katoin äskön Men in Black blu raylla se oli ihan hyvä.
David Silva

SSolari

« Vastaus #222 : 08.03.2009, 23.15.41 »
Äsken teatterista tulleena ja takana hypetetty Watchmen.

EI JUMALAUTA! Aivan uskomattoman kova ja hieno elokuva. Omalla listalla Dark Knight jäi selvästi taka-alalle.

Rorscharch  :peukku_ylos:

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #223 : 09.03.2009, 15.13.47 »
Katsoin äskettäin pätkän nimeltä Seven Pounds. Will Smith pääosassa.

Surullisen kaunis elokuva. Suosittelen.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Rootface

« Vastaus #224 : 28.03.2009, 11.34.47 »
Marley & Me:  :peukku_alas:

The Curious Case Of Benjamin Button:  :peukku_alas:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #225 : 28.03.2009, 12.30.10 »
Punisher: War Zone (Tuomari) on aivan paska leffa. Ei ole tehty kunnolla edes toimintakohtauksia. Paskin yli 50 miljoonan leffa minkä olen nähnyt.

Hirveää kuraa. Ainoastaan alku ja loppu saa edes tyydyttävän arvosanan.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Kenttis

« Vastaus #226 : 28.03.2009, 16.02.28 »
Tietääkös kukaan muutekseen hyviä futisleffoja goaleiten lisäksi?

Arakorn

« Vastaus #227 : 29.03.2009, 01.08.11 »
The Football Factory ihan hyvä, kertoo lädi-huligaaneista.

PUMPULI

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #228 : 29.03.2009, 13.55.16 »
^komppaan

Myös "Hooligans" yllätti positiivisesti vaikka pääosassa on frodo :D(Elijah Wood).
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

La bestia

« Vastaus #229 : 29.03.2009, 15.52.44 »
eilen tuli katottua Hancock, Eagle eye ja Resurrecting the champ. Ensimmäinen yllätti siihen nähden että olin kuullut paljon huonja mielipiteitä ja kritiikkiä elokuvasta, mutta omasta mielestäni ihan katsottava elokuva. Eagle eye oli hyvä elokuva vaikka semmoinen kybertekninen osaaminen pääsi ehkä joskus liikaa valloilleen. Resurrecting the champ oli enemmän tunnepohjainen elokuva, joka oli kyllä toteutettu hyvin :peukku_ylos: Kaikki katsottavia elokuvia, suosittelen kyllä jos ei ole ennen nähnyt :)
Se on  enemmän kuin peli!

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #230 : 30.03.2009, 09.48.05 »
Tykkkäsin kans tuosta elokuvasta: "Resurrecting the champ"

Katsoin eilen elokuvan: "Righteous Kill".
Hyvin tehty, mutta hidastempoisuus hieman häiritsi. Lisäksi Pacino ja De Niro olivat hieman "välipitämättömän tavallisia" ja "väsyneitä", kun molemmilla kovat näyttelijäntaidot on. Ei vaan säväyttänyt misssään vaiheessa. 2,5-3 tähteä antaisin kuitenkin elokuvalle.

Noin viikko sitten katsoin "Pride and Glory"- nimisen pätkän, mikä taasen yllätti positiivisesti alun pienen kompuroinnin jälkeen. Veljeselokuvien parhaimmistoa.
Suosittelen kaikille. 3-3,5 tähteä (velileffojen faneille 4-4,5 tähteä)

Tänään Changelingin ja Benjamin Buttonin kimppuun. 
« Viimeksi muokattu: 30.03.2009, 09.50.41 kirjoittanut Alpo »

pälle

« Vastaus #231 : 31.03.2009, 18.42.48 »
Tänään kävin kattomassa Slumdog Millionare:n. Ymmärrän nyt miksi tuo sai Oscareita kaksinkäsin. Hieno elokuva, joka oli rankka, hauska, mukaansatempaava ja kertoo ilmeisen paljon Intiasta; kuten katulapsista (joille ei ussan maikan mukaan saa antaa rahaa), eri uskontojen välisistä kiistoista (en ole Intian riitoihin perehtynyt, mutta ilmeisesti niitäkin on :F), sekä rikkaiden ja köyhien välisestä kuilusta.
--> Unohtamatta tietenkään rakkautta eri muodoissaan.
 :peukku_ylos: suosittelen :peukku_ylos:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

PUMPULI

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #232 : 02.04.2009, 23.06.19 »
Tuli katottua tuo sauna, olin vähän pettynyt!
Odotin enemmän.
Sota on Suomen kansaa kovasti koetellut. Mutta rakkautemme isiemme maahan, itsenäisyyteemme ja vapauteemme ei ole koskaan tuntenut uhrauksien rajaa.

C.G.E. Mannerheim

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #233 : 14.04.2009, 15.11.08 »
Tuli katottua tuo sauna, olin vähän pettynyt!
Odotin enemmän.
Katsoitko kuullokkeet päässä?

Oli meinaan aika mieletömän hieno äänimaailma.
Omasta mielestä paras kauhuleffa minkä olen katsonut vuosiin, tosin en mikään kauhun suurkuluttaja olekaan. Hakkaa kaikki Jenkki-kauhut, mitkä olen näkenyt sitten 13th Ghostin.

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #234 : 23.04.2009, 23.21.43 »
Kylläpäs petyin, kun katsoin elokuvan nimeltä The Wrestler.
Oli hyvin tehty, mutta jokin jäi puuttumaan ja päähahmo jäi jotenkin etäiseksi. Sivuhahmot toimivat kuitenkin hyvin.
En kyllä antaisi 3 tähteä enempää. Sanoisin jopa, että ajanhukkaa, elokuvista "sitä jotain" etsiville.

Mutta pitää kuitenkin muistaa, että monesti nämä 'Oscar gaala'-tason elokuvat eivät vain "aukea" ensimmäisellä katsomiskerralla. Näin kävi minulle mm. No Country For Old Men - elokuvan kanssa.

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #235 : 24.04.2009, 03.15.45 »
Pälleä komppaan ton slumdog millionairen kanssa... Aivan huikee leffa omasta mielestäni  :peukku_ylos: Ansaitsi kyllä kaikki saamansa Oscarit

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #236 : 28.04.2009, 11.55.47 »
Katsoin eilen elokuvan nimeltä Yes Man, ja oli aivan loistava romattinen komedia. Paras romanttinen komedia minkä olen koskaan nähnyt. Hakkaa mm. Meg Ryanin ja Tom Hanksin leffat mennen tullen.

Jim Carrey oli aivan loistava ja tämä "Kate Perry look like"- Zooey Deschanelkaan ei paljoa taakse jäänyt.
Aivan mahtava "feel good"-elokuva.

Arakorn

« Vastaus #237 : 28.04.2009, 12.06.14 »
Katsoin eilen elokuvan nimeltä Yes Man, ja oli aivan loistava romattinen komedia. Paras romanttinen komedia minkä olen koskaan nähnyt. Hakkaa mm. Meg Ryanin ja Tom Hanksin leffat mennen tullen.

Jim Carrey oli aivan loistava ja tämä "Kate Perry look like"- Zooey Deschanelkaan ei paljoa taakse jäänyt.
Aivan mahtava "feel good"-elokuva.
Aamen, Zooeylle vielä  :sydän:

Rootface

« Vastaus #238 : 15.06.2009, 15.48.37 »
Goal! III katsottu. Aivan haitarista. Ei mitään tekemistä enään jalkapallon kanssa.  :peukku_alas:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

pälle

« Vastaus #239 : 25.06.2009, 01.54.02 »
Oli aika sivistäytyä. Soittimessa pyöri dvd nimeltä Unelmien sielunmessu (Requiem for a Dream). Vuodelta 2000. Leto veti hyvän roolin, näköjään ollut monessa hyvässä leffassa mukana. Todella ruffi leffa.

Lainaus wikipediasta, kun ei ajatus kulje tähän aikaan yöstä enää...
"Elokuva esittää riippuvuuden erilaisia muotoja, jotka johdattavat roolihahmot haavemaailman vangeiksi. Todellisuus lopulta kuitenkin valtaa ja musertaa nämä haavemaailmat."
« Viimeksi muokattu: 25.06.2009, 01.56.17 kirjoittanut pälle »