Tämän päiväinen enkun kuuntelu oli kieltämättä varsin helpon tuntuinen. Mitä nyt avoissa oli pari pahaa.. New delhiin ja imuri juttu menivät ihan ohi, mutta muuten onnistunut kun vain yhteen normiin joutui arvaamalla heittämään (ja se meni väärin).
Lienee turha suositella kaikkia vetämään pään täyteen laivalla

, koska "ei se seiso kuitenkaan" jne

E. OT... kaveri menee vielä risteilyn jälkeen sunnuntaina Opethin keikalle

E. 2. Penkkarihaalarista taitaa tulla realin peliasu

ja sit jotain ff2-foorumismeja"

"