RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Finale - 12.04.2008, 14.44.43

Otsikko: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Finale - 12.04.2008, 14.44.43
(http://tbn0.google.com/images?q=tbn:NVhtjtZTMaK-JM:http://images.quickblogcast.com/92912-88346/real_madrid_logo.png) (http://tbn0.google.com/images?q=tbn:RVgTLdIYCl6PMM:http://usuarios.lycos.es/kalcaran/hpbimg/40-murcia.gif)

Porteros:  Casillas y Dudek.
Defensas:  Pepe, Salgado, Marcelo, Heinze y Torres.
Centrocampistas:  Diarra, Gago, Drenthe, Guti, Baptista, Sneijder y Robben.
Delanteros: Higuaín, Saviola, Robinho y Raúl.

Huomenna saadaan sitten makeaa mahan täydeltä jos tämän päivän huhuihin on uskomista. Monien täälläkin toivoma tridente eli Robinho-Raul-Robben nähdään kentällä. Pepe palaa avauskokoonpanoon joka myöskin on enemmän kuin loistava asia. Torres ottanee Ramosin paikan tässä pelissä ja Schuster haluaa jatkaa brassien hedelmällistä yhteistyötä peluuttamalla Marceloa vasempana pakkina. Keskikentällä hääräävät viime otteluista tutut miehet eli Gago, Guti ja Sneijder.

Huominen kokoonpano on Ramosin puuttumista vaille sellainen märkä päiväuni, että ainekset kauniiseen jalkapalloon ja vastustajan totaaliseen nöyryyttämiseen eivät paljon paremmat voisi olla.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: florentinoperze - 12.04.2008, 15.35.39
En usko ennen kuin näen itse. Hieman jännittää, että millaisessa tikissä prinssimme on.

Tänään jos Barcelona ottaisi Recreativolta nokkaan niin olisi huomenna mahdollista lyödä mestaruudelle jonkinlainen sinetti.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Finale - 12.04.2008, 18.11.26
Lisäsin convocatorian avausviestiin ja Cannavaron nimihän sieltä puuttuu >:(. Syytä en toistaiseksi tiedä.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: STRIKER - 12.04.2008, 18.39.31
Lisäsin convocatorian avausviestiin ja Cannavaron nimihän sieltä puuttuu >:(. Syytä en toistaiseksi tiedä.
http://www.realmadrid.com/articulo/descanso_cannavaro_48483.htm

Jos oikein ymmärsin, niin Cannavaroa vain lepuutetaan. Sinänsä ihan hyvä asia, vielä on kautta jäljellä ja uskoisin että Italiaanon kokemusta kovista peleistä tarvitaan vielä.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: manager - 12.04.2008, 19.59.52
On tainut Cannavaro pelata tällä kaudella lähes kaikki pelit jos Copa del Reytä ei lasketa
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Arakorn - 12.04.2008, 20.27.29
Jos Canna on poissa niin saadaan tällainen kokoonpano:

           Casillas
Torres Pepe Heinze Marcelo
                Gago
          Sneijder Guti
   Robben Raúl Robinho

Ihan hyvä sillä Heinze on pelannut hyvin viime aikoina. Vähän tietysti ihmetyttää että Cannaa lepuutetaan nyt kun Ramoskin on poissa...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Madridista #7 - 12.04.2008, 20.37.22
Vähän tietysti ihmetyttää että Cannaa lepuutetaan nyt kun Ramoskin on poissa...
Syynä varmaan että vastassa on "vain" Murcia..
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Finale - 12.04.2008, 20.46.13
Joo eli sen verran itsekin nyt ymmärsin, että huomiseen lähdetään sen verran takki auki, että Cannavaro, joka on pelannut kahta vaille kaikki pelit tällä kaudella :o ja jonka korttitili on yhtä vaille täynnä rupeaa jo nyt keskittymään ennakkoon hankalampaan Santander otteluun.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: florentinoperze - 12.04.2008, 22.19.16
No eipä tuo linja kauheasti heikkene huomiselle sen verran hyvin Heinze on pelannut. Pepe nyt on omaa luokkaansa.

Mielenkiintoista kyllä nähä kentällä samaan aikaan Robben, Robinho, Sneijder, Guti ja Raul.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Alexio - 13.04.2008, 01.39.08
Tätä ottelua odottaa jo nyt kovin.. Tietenkin pieni pelko takaraivossa jyskyttää, mutta Santiago Bernabeulla joukkue syttyy sellaiseen hurmioon, että sinetöi mestaruuden.

Recrelle  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: E-spel - 13.04.2008, 12.44.45
Tätä ottelua odottaa jo nyt kovin.. Tietenkin pieni pelko takaraivossa jyskyttää, mutta Santiago Bernabeulla joukkue syttyy sellaiseen hurmioon, että sinetöi mestaruuden.

Recrelle  :peukku_ylos:
Voitollakaan on aivan turha puhua mestaruudesta vielä yhtään mitään. Hyvältä näyttää tuo kokoonpano kyllä.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Alexio - 13.04.2008, 15.39.08
Tätä ottelua odottaa jo nyt kovin.. Tietenkin pieni pelko takaraivossa jyskyttää, mutta Santiago Bernabeulla joukkue syttyy sellaiseen hurmioon, että sinetöi mestaruuden.

Recrelle  :peukku_ylos:
Voitollakaan on aivan turha puhua mestaruudesta vielä yhtään mitään. Hyvältä näyttää tuo kokoonpano kyllä.
Itse olen ollut pessimisti koko kauden, joten ajattelin nyt ruveta optimistiksi ja sanoa, että voitolla tulee se mestaruus. Barca ei pysty ohittamaan, Villarreal ainoa uhka, mutta Real hoitaa kotiin.  :sydän:

Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Petri - 13.04.2008, 18.46.36
On se hyvä, että on optimistinen ja luottoa löytyy. Ei tuo mestaruus kuitenkaan vielä ratkea, vaikka voitto tulisikin. Itse pelistä uskon, että se voitto tosiaan tulee. Äijät tietää, että tässä on nyt hyvä sauma vetää lisää eroa. Yleensä on tarjottu Barcalle mahista kaventaa eroa, mutta eivät ole käyttäneet tilaisuutta. Toivotaan, että valkoiset käyttävät tilaisuutensa. Toivotaan Robinhoa avaukseen. Veikataan valkoisten voittoa, optimistisesti 4-0.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Finale - 13.04.2008, 19.16.46
Ei yllätyksiä :peukku_ylos:.

Casillas; Torres, Pepe, Heinze, Marcelo; Gago, Guti, Sneijder, Robben, Robinho; Raúl.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Arakorn - 13.04.2008, 20.07.29
Liian helposti pääsi juoksemaan tuosta...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.04.2008, 20.12.22
Nyt 10-0 taululle prkl!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Arakorn - 13.04.2008, 20.16.11
Marcelo teki hienot pöksyt!  :tuoppi:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 20.17.39
Marcelo teki hienot pöksyt!  :tuoppi:

Kyllä on mukava nähdä että kaverilla on itseluottamus noinkin korkealla.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Edu - 13.04.2008, 20.20.21
Mistä tuo Pepen kortti? Ei edes käyttänyt olkapäätä...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 20.20.45
Roppen ollut hyvä.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Arakorn - 13.04.2008, 20.21.31
Hui. En nähnyt tilannetta koska koetin tehdä läksyjä mutta selostaja sanoo yhtäkkiä "Red card", katson ylös, "Pepe", huolestun, katson ruutuun jossa on Goal.comin peliseuranta auki mutta siinäpä onkin vain keltainen. :P
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.04.2008, 20.21.43
Ei hitto selostaja pelotteli punasella olin sillee, etä häh eiks se keltanen ollu. Robben pelannut hyvin. Nätti syötty Raulille ja puoliksi pääs läpi  :peukku_ylos:
Hui. En nähnyt tilannetta koska koetin tehdä läksyjä mutta selostaja sanoo yhtäkkiä "Red card", katson ylös, "Pepe", huolestun, katson ruutuun jossa on Goal.comin peliseuranta auki mutta siinäpä onkin vain keltainen. :P
'Ei nää brittiselostajat osaa :D
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Edu - 13.04.2008, 20.22.40
Torresille suora punainen  :keskari:

Napit edellä takasääreen kaveria.

Nyt sitten Salgadoa kentälle?
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Arakorn - 13.04.2008, 20.23.14
Vittu nää kortit nyt. Oikeasti!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: roni - 13.04.2008, 20.23.31
Ei tosta olis punasta kuulunut antaa.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 20.24.00
Mistäs punainen tuli?
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.04.2008, 20.24.13
No nyt se punanen tuli. Huoh.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Petri - 13.04.2008, 20.24.20
Voi kiva! Juuri näin. No sössitään nyt sit. Eipä tuossa paljoa tuomarilla muuta mahdollisuutta ollut.
Torresille seuraavassa pelissä, jossa saa olla mukana, niin penkkiä vaan. Vähän voi miettiä, oliko tuossa mitään järkeä. Tässä vaiheessa peliä ja aivan turha tilanne. Noh eiköhän tuomari tasota peliä, jos vanhat merkit paikkansa pitävät. La Ligassa sopivan usein tuomari tasoittaa peliä, jos kotijoukkue on tappiolla.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Arakorn - 13.04.2008, 20.24.31
Takaapäin potku nilkoille.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: RONALDO - 13.04.2008, 20.25.00
Sinne meni sekin murskavoitto  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: pirtukola - 13.04.2008, 20.25.31
Makasko tuo yks kauanki tuolla kentässä kun pääsin nyt vasta linjoille?
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Arakorn - 13.04.2008, 20.27.49
Pelataanko nyt hyökkäävästi kolmella topparilla vai otetaanko Salgado Torresin paikalle? Vai 3 puolustajaa ja Diarra varmistelemassa? Itselle kävisi kyllä ensimmäinen vaihtoehto ja sitten kun (eli jos...) tulee maali niin Salgado ja Diarra sisään.

e: Ai niin, vasen puolustajahan on Marcelo eikä Heinze, eli ei meillä oikein kolme topparia olekaan.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 20.28.11
 :peukku_ylos: Schusterille, kun uskaltaa pelaa kolmella pakilla.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Arakorn - 13.04.2008, 20.29.25
Vapari todella hyvästä paikasta. Nyt Sneijder ja sitten ne vaihdot jotka sanoin!!!
Eih, suoraan muuria päin. :(
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 20.29.59
Vapari todella hyvästä paikasta. Nyt Sneijder ja sitten ne vaihdot jotka sanoin!!!

Paska vapari...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Edu - 13.04.2008, 20.30.39
Alkaa pelottaa kun Pepe nousee puolikenttään ja sitten kaatuu...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: zzziii - 13.04.2008, 20.32.26
Dani Aquino on näköjään avauksessa. Kyseessä siis 17-vuotias hyökkääjä, joka saattaa pelata tulevaisuudessa valkoisessa paidassa.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Arakorn - 13.04.2008, 20.33.07
Guti keltainen pilkun filmaamisesta. Minusta näytti pilkulta...

Ja kyllähän se pilkku oli!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 20.33.32
Miksi nyt otetaan niin helvetisti kortteja? Sergio Ramos ulkoistanut tuon roolinsa muille?
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.04.2008, 20.34.09
Paljonkohan tuomari sai Farcalta rahaa. jippii
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Finale - 13.04.2008, 20.34.43
Mitä toi tuomari tekee ???.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: manager - 13.04.2008, 20.35.44
Kyllä Realin on pakko ottaa Murcian tasoista joukkuetta vastaan voitto yksi mies vajaallakin. No onhan Murcialla tietysti tuomarikin puolella ::)
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 20.36.00
Guti missaa sitten seuraavan pelin...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Petri - 13.04.2008, 20.36.33
Kiitos mister referii! Taitaa tällä ukolla olla pitkässävedossa 2. Selvä kontaki, jota tosin väritti Gutin "helpohko" kaatuminen. Kyllä se kuitenkin pilkun paikka oli.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 20.37.11
Torres sisäisti muuten hienosti Ramosin roolin. :D
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: pirtukola - 13.04.2008, 20.41.52
Vittu mikä referee. Uskalsi viheltää Raúlille filmaamisesta.  :keskari:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: manager - 13.04.2008, 20.43.42
On tainnut tuomarille tulla aamulla postissa paksu kirjekuori jonka on lähettänyt Joan Laporta
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Petri - 13.04.2008, 20.44.19
Jep, Raul kyllä selvästi blokattiin tossa tilanteessa, mutta eiköhän mister referii vihellä Murcialle vaparin!? Ei hyvää päivää. Jätkä vetää kyllä niin omaa showta.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 20.47.25
Jonkunlaine referaatti ekasta puoliajasta olisi sitten mukava.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Petri - 13.04.2008, 20.52.22
Nojoo. Ekat 45 min. aivan kuraa. Torresilta ERITTÄIN typerä punainen. Suoraan takaapäin nappulat edellä nilkoille. Siitä ei voi valittaa, mutta muuten tuomari ollut aivan pihalla. Käsittämättömiä vihellyksiä. Realilta jäi selvä pilkku saamatta.  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Finale - 13.04.2008, 20.52.59
Menee taas kaikki keskittyminen huonoon tuomarointin >:(.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: E-spel - 13.04.2008, 20.55.31
Voi vittu soikoon, miks vitussa nää pelit pitää pistää itse jännäks? Torres loppukauden katsomossa kiitos. Ei tollasia temppuja vaan tehdä. :keskari:

Niin ja selvä rankkari muuttui Gutin filmiksi.  ;D Tää tuomari on enskaudella jääkiekon mestiksessä. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: el Blanco - 13.04.2008, 20.58.45
(http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/empics/20071130/01/3688367843-soccer-uefa-cup-group-f-bolton-wanderers-v-aris-salonika.jpg)

uuh
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.04.2008, 21.03.34
uuh
Näyttää muuten vähän vammaiselta..
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 21.05.26
uuh
Näyttää muuten vähän vammaiselta..

 ;D
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: pirtukola - 13.04.2008, 21.08.10
Vitun laku Pepe kortti alla ja vetelee rankkualueella kyynärpäällä päähän.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Rootface - 13.04.2008, 21.08.48
(http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/empics/20071130/01/3688367843-soccer-uefa-cup-group-f-bolton-wanderers-v-aris-salonika.jpg)

uuh
Miten tämä pelle saa tuomita pelejä?!?!?! Eikö kyseinen herra "vaihdettu" viime kaudella puoliajalla toiseen duumariin..
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Edu - 13.04.2008, 21.12.40
http://d.yimg.com/eur.yimg.com/ng/sp/empics/20071130/01/3688367843-soccer-uefa-cup-group-f-bolton-wanderers-v-aris-salonika.jpg

uuh
Miten tämä pelle saa tuomita pelejä?!?!?! Eikö kyseinen herra "vaihdettu" viime kaudella puoliajalla toiseen duumariin..

Tuollaisiin vaihtoihin ei pysty edes Schuster.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 21.16.32
Hyvästi (:D) pelattu tilanne. Näitä lisää, kyllä se verkko vielä heiluu.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Edu - 13.04.2008, 21.18.39
Wesley!  :pallo:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Petri - 13.04.2008, 21.19.40
Sneijder!!!!  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: pirtukola - 13.04.2008, 21.20.05
Goooooooooooool! Sneijder!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Cicinho - 13.04.2008, 21.20.12
Wesleyltä aikaisemmin jo hyvä syöttö Raulille ja nyt maali
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 21.20.21
Suutelen Wesleyn paitaa innokkaasti.  ;D
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Kenttis - 13.04.2008, 21.20.40
hyvä sneijder :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Finale - 13.04.2008, 21.21.42
Yläpesä :pallo:.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 21.22.41
No nyt on viisas veto Sysseltä.  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: pirtukola - 13.04.2008, 21.23.35
Salgado.  :sydän:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 21.24.35
Galician blondille nyt ja aina,  :sydän:.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Petri - 13.04.2008, 21.25.20
Nojoo, viisas ja viisas. Nyt sitten EHKÄ alkaa semmoinen "mukava" peruuttelu ja syöttely, jolloin parhaimmillaan saadaan pallo keskialueen yli. No ei ihan, mutta passiivista peliä odotettavissa. Toki ymmärrettävää johtoasemassa ja yhden miehen vajaalla. Vanha sanonta: Hyökkäys on paras puolustus.  :peukku_ylos:
Salgado kentällä, nyt alkaa tilanteita syntymään. Siis Murcian päätyyn. ;)
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: pirtukola - 13.04.2008, 21.28.48
Galician blondille nyt ja aina,  :sydän:.

Allekirjoitan tämän.  ;)
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.04.2008, 21.30.19
Vanha sanonta: Hyökkäys on paras puolustus.  :peukku_ylos:

Sama, tällä periatteella pitäs Real Madridin lähteäkin. DB aikaan Real Madrid olisi paukuttanut lisää maaleja.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 21.35.55
On se Blondi nopea, heti otti keltaisen. :tuoppi:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Petri - 13.04.2008, 21.38.20
Joo ja tuo tilanne oli taas tuomarilta huikea. Kortti tuli minuutti tapauksen jälkeen, vaikka vihelsi jo vaparin ja peli jatkui. Vai oliko hyötynäkökohta ja peli jatkui ja kun tuli seuraava katkos, niin sitten nousi kortti? No, miten vain, muuta tuomari on ihan ulkona ollut koko pelin.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: pirtukola - 13.04.2008, 21.39.00
Voi vittu mikä liukkari yritys, toivottavasti Sneijderille ei käyny mitää!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: SSolari - 13.04.2008, 21.39.52
Ja perään vielä skidisti tahallisen näköinen kiville potku  :keskari:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Edu - 13.04.2008, 21.40.06
Koko Bernabeu taputtaa Sneijderille :) :sydän:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.04.2008, 21.41.03
Räpmies  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 21.41.24
Koko Bernabeu taputtaa Sneijderille :) :sydän:

Kerrassaan mahtavaa, ihan herkistyy. :'(
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 21.42.06
Räpmies  :peukku_ylos:

 :keskari: Pepe Jürgensille.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Kenttis - 13.04.2008, 21.43.30
näkyyks tää matsi joltai kanavalta??
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Arakorn - 13.04.2008, 21.44.44
Kohta voisi kyllä ottaa Diarran kentälle...
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Edu - 13.04.2008, 21.46.17
Kohta voisi kyllä ottaa Diarran kentälle...

Ja heti ilmestyi kuviin :D.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Petri - 13.04.2008, 21.48.39
Ei vaan voi olla kommentoimatta tuomaria. Realin pelaajat laittaa sukille, niin samantien korttia. Murcia pelaajat takaapäin nilkoille, ei mitään.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: pirtukola - 13.04.2008, 21.48.50
Räpmies  :peukku_ylos:

 :keskari: Pepe Jürgensille.

Yhdyn taas Robbeniin. :D
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Dante - 13.04.2008, 21.49.31
kukakohan idiotti kelaili koko päivän et tää matsi alkaa klo 21. noh ekan puoliajan missasin mut enpä tainnu mistää pelillisesti jäädä paitsi.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Dante - 13.04.2008, 21.50.42
Ei vaan voi olla kommentoimatta tuomaria. Realin pelaajat laittaa sukille, niin samantien korttia. Murcia pelaajat takaapäin nilkoille, ei mitään.

Jep siltähän tämä on näyttänyt. Arvokkaat 3 pistettä on kuitenkin tuloillaan!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Edu - 13.04.2008, 21.54.00
Loppui!

9p Barcaan, eiköhän katalaanit ala olla lyötyjä. Nyt sitten seuraamaan seuraavaa seikkailua, vaikka Villarrealia symppaankin, nyt kannustetaan Almeriaa. :)
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Dante - 13.04.2008, 21.54.41
wooohoooo! 9 pistettä!!!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Dante - 13.04.2008, 21.56.15
Loppui!

9p Barcaan, eiköhän katalaanit ala olla lyötyjä. Nyt sitten seuraamaan seuraavaa seikkailua, vaikka Villarrealia symppaankin, nyt kannustetaan Almeriaa. :)

Kuin myös! Kuhan nyt Drenthe vaan olisi ihan kunnossa.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Finale - 13.04.2008, 21.56.21
Kolme pistettä ja eipä sitten juuri muuta :peukku_ylos:.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 13.04.2008, 21.56.28
Ja nyt sitten jokaine kääntää UK:lle, ja Negredoa symppaamaan.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Petri - 13.04.2008, 21.58.07
Jep, tärkeimmät saatiin, eli 3 pistettä. Ei peli nyt kuitenkaan tasokasta ollut. Johtuen toki suuresti Torresin 17 min. kohdalla tulleesta punasesta kortista. Tosiaan, ero Barcaan 9 pistettä.  :peukku_ylos: Vielä voisi Almeria yllättää ja ottaa 3 pistettä Villarrealilta. Tai yltää edes tasapeliin. Tämä kuitenkin hyvä loppu viikolle.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: el Blanco - 13.04.2008, 21.58.11
Ja nyt sitten jokaine kääntää UK:lle, ja Negredoa symppaamaan.

Jep, käskystä :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.04.2008, 22.21.55
Ja nyt sitten jokaine kääntää UK:lle, ja Negredoa symppaamaan.
Negredo sitten missasi pilkun  :peukku_alas:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: pirtukola - 13.04.2008, 22.24.58
Jumalauta, että kirosin kun Negredo missas pilkun on nimittäin Almerialle lyöty pitkätvedot.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Dante - 14.04.2008, 00.26.06
Jep, tärkeimmät saatiin, eli 3 pistettä. Ei peli nyt kuitenkaan tasokasta ollut. Johtuen toki suuresti Torresin 17 min. kohdalla tulleesta punasesta kortista. Tosiaan, ero Barcaan 9 pistettä.  :peukku_ylos: Vielä voisi Almeria yllättää ja ottaa 3 pistettä Villarrealilta. Tai yltää edes tasapeliin. Tämä kuitenkin hyvä loppu viikolle.

Voitonhan se otti. 1-0. 9 pistettä tosiaan eroa nyt Blaugranaan!
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Rootface - 14.04.2008, 07.55.45
http://video.aol.com/video-detail/real-madrid-1-0-real-murcia-wesley-sneijder-goal/89965036
Tuolta näkyy maali, jos joku ei vielä sitä ole nähnyt.
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Robben - 14.04.2008, 08.22.47
http://video.aol.com/video-detail/real-madrid-1-0-real-murcia-wesley-sneijder-goal/89965036
Tuolta näkyy maali, jos joku ei vielä sitä ole nähnyt.

Kyllä on siis niin loistava laukaus, että huh huh. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Raul # 7 - 14.04.2008, 09.42.43
Vittu että pelotti ku olin tyttökaverin luona ja en peliä kerinny kattoo sit vilkasin tekstiltä ja Torres ottanu punasen 20 minuutin kohalla... sit vasta aamulla sai nähdä helpottavan tuloksen  8) Kiitos Wesley!!!  :peukku_ylos:  :sydän:
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: Vehvi - 14.04.2008, 18.14.36
Vittu että pelotti ku olin tyttökaverin luona ja en peliä kerinny kattoo sit vilkasin tekstiltä ja Torres ottanu punasen 20 minuutin kohalla... sit vasta aamulla sai nähdä helpottavan tuloksen  8) Kiitos Wesley!!!  :peukku_ylos:  :sydän:

Mitä??? Meneekö nainen Realin pelien edelle??? Mieti nyt vielä tarkkaan, missä järjestyksessä asiat ovat. ;D
Otsikko: Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
Kirjoitti: mikko29 - 14.04.2008, 18.37.17
Vittu että pelotti ku olin tyttökaverin luona ja en peliä kerinny kattoo...
http://futisforum2.org/index.php?topic=30318.msg1901625#new
Tänne nämä.