Kirjoittaja Aihe: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00  (Luettu 17198 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« : 12.04.2008, 14.44.43 »


Porteros:  Casillas y Dudek.
Defensas:  Pepe, Salgado, Marcelo, Heinze y Torres.
Centrocampistas:  Diarra, Gago, Drenthe, Guti, Baptista, Sneijder y Robben.
Delanteros: Higuaín, Saviola, Robinho y Raúl.

Huomenna saadaan sitten makeaa mahan täydeltä jos tämän päivän huhuihin on uskomista. Monien täälläkin toivoma tridente eli Robinho-Raul-Robben nähdään kentällä. Pepe palaa avauskokoonpanoon joka myöskin on enemmän kuin loistava asia. Torres ottanee Ramosin paikan tässä pelissä ja Schuster haluaa jatkaa brassien hedelmällistä yhteistyötä peluuttamalla Marceloa vasempana pakkina. Keskikentällä hääräävät viime otteluista tutut miehet eli Gago, Guti ja Sneijder.

Huominen kokoonpano on Ramosin puuttumista vaille sellainen märkä päiväuni, että ainekset kauniiseen jalkapalloon ja vastustajan totaaliseen nöyryyttämiseen eivät paljon paremmat voisi olla.
« Viimeksi muokattu: 12.04.2008, 18.09.49 kirjoittanut Finale »

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #1 : 12.04.2008, 15.35.39 »
En usko ennen kuin näen itse. Hieman jännittää, että millaisessa tikissä prinssimme on.

Tänään jos Barcelona ottaisi Recreativolta nokkaan niin olisi huomenna mahdollista lyödä mestaruudelle jonkinlainen sinetti.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #2 : 12.04.2008, 18.11.26 »
Lisäsin convocatorian avausviestiin ja Cannavaron nimihän sieltä puuttuu >:(. Syytä en toistaiseksi tiedä.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #3 : 12.04.2008, 18.39.31 »
Lisäsin convocatorian avausviestiin ja Cannavaron nimihän sieltä puuttuu >:(. Syytä en toistaiseksi tiedä.
http://www.realmadrid.com/articulo/descanso_cannavaro_48483.htm

Jos oikein ymmärsin, niin Cannavaroa vain lepuutetaan. Sinänsä ihan hyvä asia, vielä on kautta jäljellä ja uskoisin että Italiaanon kokemusta kovista peleistä tarvitaan vielä.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

manager

  • Viestejä: 529
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #4 : 12.04.2008, 19.59.52 »
On tainut Cannavaro pelata tällä kaudella lähes kaikki pelit jos Copa del Reytä ei lasketa

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #5 : 12.04.2008, 20.27.29 »
Jos Canna on poissa niin saadaan tällainen kokoonpano:

           Casillas
Torres Pepe Heinze Marcelo
                Gago
          Sneijder Guti
   Robben Raúl Robinho

Ihan hyvä sillä Heinze on pelannut hyvin viime aikoina. Vähän tietysti ihmetyttää että Cannaa lepuutetaan nyt kun Ramoskin on poissa...

Madridista #7

  • Viestejä: 881
  • el Águila de Móstoles
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #6 : 12.04.2008, 20.37.22 »
Vähän tietysti ihmetyttää että Cannaa lepuutetaan nyt kun Ramoskin on poissa...
Syynä varmaan että vastassa on "vain" Murcia..
”Jalkapallo on yksinkertainen peli, jossa 22 miestä juoksee pallon perässä 90 minuutin ajan, ja lopuksi Saksa voittaa.”
- Gary Lineker

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #7 : 12.04.2008, 20.46.13 »
Joo eli sen verran itsekin nyt ymmärsin, että huomiseen lähdetään sen verran takki auki, että Cannavaro, joka on pelannut kahta vaille kaikki pelit tällä kaudella :o ja jonka korttitili on yhtä vaille täynnä rupeaa jo nyt keskittymään ennakkoon hankalampaan Santander otteluun.

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #8 : 12.04.2008, 22.19.16 »
No eipä tuo linja kauheasti heikkene huomiselle sen verran hyvin Heinze on pelannut. Pepe nyt on omaa luokkaansa.

Mielenkiintoista kyllä nähä kentällä samaan aikaan Robben, Robinho, Sneijder, Guti ja Raul.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Alexio

  • Viestejä: 113
  • nueva madridista
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #9 : 13.04.2008, 01.39.08 »
Tätä ottelua odottaa jo nyt kovin.. Tietenkin pieni pelko takaraivossa jyskyttää, mutta Santiago Bernabeulla joukkue syttyy sellaiseen hurmioon, että sinetöi mestaruuden.

Recrelle  :peukku_ylos:

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #10 : 13.04.2008, 12.44.45 »
Tätä ottelua odottaa jo nyt kovin.. Tietenkin pieni pelko takaraivossa jyskyttää, mutta Santiago Bernabeulla joukkue syttyy sellaiseen hurmioon, että sinetöi mestaruuden.

Recrelle  :peukku_ylos:
Voitollakaan on aivan turha puhua mestaruudesta vielä yhtään mitään. Hyvältä näyttää tuo kokoonpano kyllä.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Alexio

  • Viestejä: 113
  • nueva madridista
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #11 : 13.04.2008, 15.39.08 »
Tätä ottelua odottaa jo nyt kovin.. Tietenkin pieni pelko takaraivossa jyskyttää, mutta Santiago Bernabeulla joukkue syttyy sellaiseen hurmioon, että sinetöi mestaruuden.

Recrelle  :peukku_ylos:
Voitollakaan on aivan turha puhua mestaruudesta vielä yhtään mitään. Hyvältä näyttää tuo kokoonpano kyllä.
Itse olen ollut pessimisti koko kauden, joten ajattelin nyt ruveta optimistiksi ja sanoa, että voitolla tulee se mestaruus. Barca ei pysty ohittamaan, Villarreal ainoa uhka, mutta Real hoitaa kotiin.  :sydän:


Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #12 : 13.04.2008, 18.46.36 »
On se hyvä, että on optimistinen ja luottoa löytyy. Ei tuo mestaruus kuitenkaan vielä ratkea, vaikka voitto tulisikin. Itse pelistä uskon, että se voitto tosiaan tulee. Äijät tietää, että tässä on nyt hyvä sauma vetää lisää eroa. Yleensä on tarjottu Barcalle mahista kaventaa eroa, mutta eivät ole käyttäneet tilaisuutta. Toivotaan, että valkoiset käyttävät tilaisuutensa. Toivotaan Robinhoa avaukseen. Veikataan valkoisten voittoa, optimistisesti 4-0.
REAL MADRID

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #13 : 13.04.2008, 19.16.46 »
Ei yllätyksiä :peukku_ylos:.

Casillas; Torres, Pepe, Heinze, Marcelo; Gago, Guti, Sneijder, Robben, Robinho; Raúl.

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #14 : 13.04.2008, 20.07.29 »
Liian helposti pääsi juoksemaan tuosta...

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #15 : 13.04.2008, 20.12.22 »
Nyt 10-0 taululle prkl!
i Hala Madrid !

Arakorn

  • Viestejä: 1937
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #16 : 13.04.2008, 20.16.11 »
Marcelo teki hienot pöksyt!  :tuoppi:

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #17 : 13.04.2008, 20.17.39 »
Marcelo teki hienot pöksyt!  :tuoppi:

Kyllä on mukava nähdä että kaverilla on itseluottamus noinkin korkealla.  :peukku_ylos:

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #18 : 13.04.2008, 20.20.21 »
Mistä tuo Pepen kortti? Ei edes käyttänyt olkapäätä...

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #19 : 13.04.2008, 20.20.45 »
Roppen ollut hyvä.  :peukku_ylos: