Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Kohta voisi kyllä ottaa Diarran kentälle...
Lainaus käyttäjältä: ronaldo_90 - 13.04.2008, 21.41.03Räpmies Pepe Jürgensille.
Räpmies
Ei vaan voi olla kommentoimatta tuomaria. Realin pelaajat laittaa sukille, niin samantien korttia. Murcia pelaajat takaapäin nilkoille, ei mitään.
Loppui!9p Barcaan, eiköhän katalaanit ala olla lyötyjä. Nyt sitten seuraamaan seuraavaa seikkailua, vaikka Villarrealia symppaankin, nyt kannustetaan Almeriaa.
Ja nyt sitten jokaine kääntää UK:lle, ja Negredoa symppaamaan.
Jep, tärkeimmät saatiin, eli 3 pistettä. Ei peli nyt kuitenkaan tasokasta ollut. Johtuen toki suuresti Torresin 17 min. kohdalla tulleesta punasesta kortista. Tosiaan, ero Barcaan 9 pistettä. Vielä voisi Almeria yllättää ja ottaa 3 pistettä Villarrealilta. Tai yltää edes tasapeliin. Tämä kuitenkin hyvä loppu viikolle.
http://video.aol.com/video-detail/real-madrid-1-0-real-murcia-wesley-sneijder-goal/89965036Tuolta näkyy maali, jos joku ei vielä sitä ole nähnyt.