Joo ja tuo tilanne oli taas tuomarilta huikea. Kortti tuli minuutti tapauksen jälkeen, vaikka vihelsi jo vaparin ja peli jatkui. Vai oliko hyötynäkökohta ja peli jatkui ja kun tuli seuraava katkos, niin sitten nousi kortti? No, miten vain, muuta tuomari on ihan ulkona ollut koko pelin.