Kirjoittaja Aihe: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00  (Luettu 17206 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #60 : 13.04.2008, 21.19.40 »
Sneijder!!!!  :peukku_ylos:
REAL MADRID

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #61 : 13.04.2008, 21.20.05 »
Goooooooooooool! Sneijder!
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Cicinho

  • Viestejä: 1071
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #62 : 13.04.2008, 21.20.12 »
Wesleyltä aikaisemmin jo hyvä syöttö Raulille ja nyt maali
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #63 : 13.04.2008, 21.20.21 »
Suutelen Wesleyn paitaa innokkaasti.  ;D

Kenttis

  • Viestejä: 688
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #64 : 13.04.2008, 21.20.40 »
hyvä sneijder :peukku_ylos:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #65 : 13.04.2008, 21.21.42 »
Yläpesä :pallo:.

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #66 : 13.04.2008, 21.22.41 »
No nyt on viisas veto Sysseltä.  :peukku_ylos:

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #67 : 13.04.2008, 21.23.35 »
Salgado.  :sydän:
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #68 : 13.04.2008, 21.24.35 »
Galician blondille nyt ja aina,  :sydän:.

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #69 : 13.04.2008, 21.25.20 »
Nojoo, viisas ja viisas. Nyt sitten EHKÄ alkaa semmoinen "mukava" peruuttelu ja syöttely, jolloin parhaimmillaan saadaan pallo keskialueen yli. No ei ihan, mutta passiivista peliä odotettavissa. Toki ymmärrettävää johtoasemassa ja yhden miehen vajaalla. Vanha sanonta: Hyökkäys on paras puolustus.  :peukku_ylos:
Salgado kentällä, nyt alkaa tilanteita syntymään. Siis Murcian päätyyn. ;)
REAL MADRID

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #70 : 13.04.2008, 21.28.48 »
Galician blondille nyt ja aina,  :sydän:.

Allekirjoitan tämän.  ;)
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #71 : 13.04.2008, 21.30.19 »
Vanha sanonta: Hyökkäys on paras puolustus.  :peukku_ylos:

Sama, tällä periatteella pitäs Real Madridin lähteäkin. DB aikaan Real Madrid olisi paukuttanut lisää maaleja.
i Hala Madrid !

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #72 : 13.04.2008, 21.35.55 »
On se Blondi nopea, heti otti keltaisen. :tuoppi:

Petri

  • Viestejä: 559
  • *REAL MADRID*
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #73 : 13.04.2008, 21.38.20 »
Joo ja tuo tilanne oli taas tuomarilta huikea. Kortti tuli minuutti tapauksen jälkeen, vaikka vihelsi jo vaparin ja peli jatkui. Vai oliko hyötynäkökohta ja peli jatkui ja kun tuli seuraava katkos, niin sitten nousi kortti? No, miten vain, muuta tuomari on ihan ulkona ollut koko pelin.
REAL MADRID

pirtukola

  • Viestejä: 142
  • Los Blancos!
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #74 : 13.04.2008, 21.39.00 »
Voi vittu mikä liukkari yritys, toivottavasti Sneijderille ei käyny mitää!
"Voi hyvänenaika tuota Heinzen poikaa.. Mikähän sitä vaivaa? Olen aina miettinyt, että mitä tälle kaverille on pienempänä syötetty, että onko siellä pääkopassa ihan kaikki tallella."

T.Virkkunen

SSolari

  • Viestejä: 1582
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #75 : 13.04.2008, 21.39.52 »
Ja perään vielä skidisti tahallisen näköinen kiville potku  :keskari:

Edu

  • Viestejä: 1259
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #76 : 13.04.2008, 21.40.06 »
Koko Bernabeu taputtaa Sneijderille :) :sydän:

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #77 : 13.04.2008, 21.41.03 »
Räpmies  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #78 : 13.04.2008, 21.41.24 »
Koko Bernabeu taputtaa Sneijderille :) :sydän:

Kerrassaan mahtavaa, ihan herkistyy. :'(

Robben

  • Viestejä: 1281
Re: Real Madrid C.F. - Real Murcia su 20.00
« Vastaus #79 : 13.04.2008, 21.42.06 »