RealMadridFIN::foorum
Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: TAMI - 07.12.2011, 16.52.56
-
December 7 - Wed - 20:45 pm ( klo 21.45 Suomessa)
Venue: Amsterdam Arena
Referee: M. de Souza
(http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Cristiano+Ronaldo+AFC+Ajax+v+Real+Madrid+UEFA+u5jbQqrj40Bl.jpg)
Lähtökohdat
Tänään siis saadaan CL:n lohkovaihe päätökseen vierasottelulla Ajaxia vastaan. Lohkovoitto on jo varma, joten panosta tässä pelissä ei Realille ole, Ajax sen sijaan tarvitsisi tasapelin, jotta olisi varmasti lohkon toisena. Amsterdamin miehiltä ei siis pitäisi nälkää puuttua, koska jatkopaikka olisi varmasti mieluisa asia koko kaupungille. Lohkon kolmantena majailevalla Lyonilla viimeinen peli on Zagrebia vastaan vieraissa, josta voitto ranskalaisille on todennäköinen tulos.
Real onneksi lepuuttaa monia avainpelaajiaan tässä ottelussa, Madridiin jääneitä ovat ainakin Casillas, Pepe, Ramos, Marcelo, Lass, Khedira ja Ronaldo. Pitää kuitenkin muistaa, että avauksessa pelaavilla pelaajilla luulisi olevan näytönhaluja hyvinkin paljon, joten ei sinne Amsterdamiin saakka kuitenkaan kävelemään olla lähdetty. Avauksessa myös luultavasti joitakin lauantain avauksen miehiä, joista esim. Xabin olisi nyt hyvä saatava taas pelikunto optimi-kuntoon. Myös Kakan olisi hyvä saada onnistumisia, koska miestä saatetaan hyvinkin tarvita lauantaina.
Kokoonpano
Goalkeepers
Adan, Tomas Mejias, Pacheco
Defenders
Arbeloa, Coentrao, Varane, Albiol, Mendes
Midfielders
Kaká, Ozil, Di Maria, Sahin, Altintop, Callejon, Granero, Xabi Alonso
Forwards
Higuain, Benzema, Jese
Edellä mainittujen lepäävien pelaajien ohella Carvalho edelleen poissa loukkaantumisen takia. Loukkaantumisten suhteen siis todella hyvä tilanne, koska pelkästään Carvalho on sen takia sivussa.
Mahdollinen avaus
----------Pipita-------Benzema-----------
----------Callejon----------Kaka-----------
------------Sahin-----------Xabi-----------
Coentrao---Varane---Albiol---Arbeloa
--------------------Adan---------------------
Marca ja Goal.com ehdottavat molemmat, että Higuain ja Benzema olisivat molemmat avauksessa ja heidän takanaan ylempinä keskikenttinä Kaka ja Callejon. Formaatio olisi siis joko 4-4-2 tai 4-2-2-2. Sahin ja Varane saisivat avauspaikan ja Arbeloa palaisi oikealle. Luultavasti tällä tavalla myös mennään, ellei sitten toista kärkeä tiputeta pois (luultavasti Benzemaa) ja keskikentälle esim. Granero.
Koitetaanhan viedä lohkovaihe kunniakkaasti loppuun ja napataan vielä ne kolme pistettä tästäkin, tehdään siinä tapauksessa myöskin CL-historiaa. :peukku_ylos:
Suomessa ei taideta ottelua mistään kanavalta televisioida, mutta Streamejä löytynee näistä:
http://www.lshunter.tv/football-live-streaming-video.html
http://www.wiziwig.tv/
-
Avaus:
Adán, Arbeloa, Varane, Albiol, Coentrao; Granero, Sahin, Callejón, Kaká, Higuaín y Benzema
Graneron avauspaikalle isoa :peukku_ylos: Higuain muuten tänään ensimmäistä kertaa kapteenina alusta alkaen.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Vertonghen, Anita, Blind; Enho, Eriksen, Janssen; Lodeiro, Sulejmani y Ebecilio.
-
Avaus:
Adán, Arbeloa, Varane, Albiol, Coentrao; Granero, Sahin, Callejón, Kaká, Higuaín y Benzema
Graneron avauspaikalle isoa :peukku_ylos: Higuain muuten tänään ensimmäistä kertaa kapteenina alusta alkaen.
Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Vertonghen, Anita, Blind; Enho, Eriksen, Janssen; Lodeiro, Sulejmani y Ebecilio.
Muuten siis veikkailtu avaus, Granero vain Xabin paikalla. Kyllä noilla miehillä luulisi maalejakin syntyvän. Benzemalle ja Gonzalolle vielä viime hetken taisto siitä kumpi onkaan parempi vaihtoehto lauantaille ;)!
-
Striimiä? SopCast mieluiten. Kiitoksia jo etukätteen :)
-
tos ois ok veetle. tosin egyptiks toi selostus
http://veetle.com/index.php/channel/view#4edd3ef7a2e1e
-
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=135076&part=sports
Tosta ainakin RUS NTV+ Sport toimii.
-
Ja Callejon iskee :pallo: Hieno mies!
-
Callejon ja 0-1! Olipa nätti maali :peukku_ylos:
-
Tuomarit hylänneet nyt kaksi Ajaxin maalia, kumpikaan ei oikeasti ollut paitsio ;D
-
Jälkimmäinen tilanne ei tainut kyllä olla paitsio.
Pipitaaaa :pallo:
-
Mitäs vittua tuo Arbeloa tuolla tekee. Ei yhtään syöttöä omille!
-
Loistava syöttö Karimilta ja Higuain viimeistelee!
-
Älyttömän nätti syöttö Benzemalta ja Higuainilta kylmäverinen viimeistely, täydellistä :peukku_ylos:
-
Kamala roiskasu Adanilta keskelle, pallo pomppii Sahinilta vaarallisesti alaspäin, lopulta Sulejmanille pallo mutta ylärimaan kolahtaa.. huhhuh...
-
Heikolta näyttää!
Alonso tulossa kentälle...... voi voi.
-
Heikolta näyttää!
Alonso tulossa kentälle...... voi voi.
Pitäähän senkin pelituntumaa saada, kun on huilannut nyt yhden pelin ???, ihan hyvä näin, kunhan ei loukkaannu.
Kaka ollut muuten lähes koko pelin täysin turistina tuolla kentällä :(.
-
Huomaa, että Realilla ei ole panosta pelissä vaan kaikki keskittyminen suunnattu jo viikonlopulle.
Kunhan nyt höntsäillään tämä alta pois.
-
Pitäähän senkin pelituntumaa saada, kun on huilannut nyt yhden pelin ???, ihan hyvä näin, kunhan ei loukkaannu.
Kaka ollut muuten lähes koko pelin täysin turistina tuolla kentällä :(.
Kaká, Arbeloa, Granero, Albiol ja Sahin ovat olleet pihalla.
-
Eipä nähty Jeséä- melkoinen pettymys.
-
OFF TOPIC: ManC ja ManU lentämässä molemmat jatkosta ulos... ManUlla vielä kaikki omissa käsissä, City puolestaan tarvii Villarrealin apuja.
Lyon 1-6, eli pianhan Ajax on lentämässä laulukuoroon.
Higu ja Callejon :tuoppi:
-
Adan pelannut hyvin. :peukku_ylos:
-
OFF TOPIC: ManC ja ManU lentämässä molemmat jatkosta ulos... ManUlla vielä kaikki omissa käsissä, City puolestaan tarvii Villarrealin apuja.
Lyon 1-6, eli pianhan Ajax on lentämässä laulukuoroon.
Higu ja Callejon :tuoppi:
1-7 Lyonille.
-
1-7 Lyonille.
Gomis iskenyt viisi häkkiä ;D Huhhuh mikä peli siellä!
-
OFF TOPIC: ManC ja ManU lentämässä molemmat jatkosta ulos... ManUlla vielä kaikki omissa käsissä, City puolestaan tarvii Villarrealin apuja.
Lyon 1-6, eli pianhan Ajax on lentämässä laulukuoroon.
Higu ja Callejon :tuoppi:
Kaikki kolme lentää ulos!
Basel-Manu 2-0 :D
-
E. Kone sekos...
-
Realin järkyttävän kova alkulohkon meno on tullut päätökseen. Maalierona 19-2, voittoja kuusi kuudesta ottelusta. :peukku_ylos: :tuoppi:
-
Hyvät höntsäilyt ja Xabikin sai pelituntumaa :peukku_ylos:, tästä on hyvä jatkaa Parsan kaatoon :tuoppi: