RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: TAMI - 07.12.2011, 16.52.56

Otsikko: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 07.12.2011, 16.52.56
December 7 - Wed - 20:45 pm ( klo 21.45 Suomessa)
Venue: Amsterdam Arena
Referee: M. de Souza

(http://www2.pictures.zimbio.com/gi/Cristiano+Ronaldo+AFC+Ajax+v+Real+Madrid+UEFA+u5jbQqrj40Bl.jpg)

Lähtökohdat

Tänään siis saadaan CL:n lohkovaihe päätökseen vierasottelulla Ajaxia vastaan. Lohkovoitto on jo varma, joten panosta tässä pelissä ei Realille ole, Ajax sen sijaan tarvitsisi tasapelin, jotta olisi varmasti lohkon toisena. Amsterdamin miehiltä ei siis pitäisi nälkää puuttua, koska jatkopaikka olisi varmasti mieluisa asia koko kaupungille. Lohkon kolmantena majailevalla Lyonilla viimeinen peli on Zagrebia vastaan vieraissa, josta voitto ranskalaisille on todennäköinen tulos.

Real onneksi lepuuttaa monia avainpelaajiaan tässä ottelussa, Madridiin jääneitä ovat ainakin Casillas, Pepe, Ramos, Marcelo, Lass, Khedira ja Ronaldo. Pitää kuitenkin muistaa, että avauksessa pelaavilla pelaajilla luulisi olevan näytönhaluja hyvinkin paljon, joten ei sinne Amsterdamiin saakka kuitenkaan kävelemään olla lähdetty. Avauksessa myös luultavasti joitakin lauantain avauksen miehiä, joista esim. Xabin olisi nyt hyvä saatava taas pelikunto optimi-kuntoon. Myös Kakan olisi hyvä saada onnistumisia, koska miestä saatetaan hyvinkin tarvita lauantaina.

Kokoonpano

Goalkeepers
    Adan, Tomas Mejias, Pacheco
Defenders
    Arbeloa, Coentrao, Varane, Albiol, Mendes
Midfielders
    Kaká, Ozil, Di Maria, Sahin, Altintop, Callejon, Granero, Xabi Alonso
Forwards
    Higuain, Benzema, Jese

Edellä mainittujen lepäävien pelaajien ohella Carvalho edelleen poissa loukkaantumisen takia. Loukkaantumisten suhteen siis todella hyvä tilanne, koska pelkästään Carvalho on sen takia sivussa.

Mahdollinen avaus

----------Pipita-------Benzema-----------
----------Callejon----------Kaka-----------
------------Sahin-----------Xabi-----------
Coentrao---Varane---Albiol---Arbeloa
--------------------Adan---------------------

Marca ja Goal.com ehdottavat molemmat, että Higuain ja Benzema olisivat molemmat avauksessa ja heidän takanaan ylempinä keskikenttinä Kaka ja Callejon. Formaatio olisi siis joko 4-4-2 tai 4-2-2-2. Sahin ja Varane saisivat avauspaikan ja Arbeloa palaisi oikealle. Luultavasti tällä tavalla myös mennään, ellei sitten toista kärkeä tiputeta pois (luultavasti Benzemaa) ja keskikentälle esim. Granero.


Koitetaanhan viedä lohkovaihe kunniakkaasti loppuun ja napataan vielä ne kolme pistettä tästäkin, tehdään siinä tapauksessa myöskin CL-historiaa.  :peukku_ylos:


Suomessa ei taideta ottelua mistään kanavalta televisioida, mutta Streamejä löytynee näistä:

http://www.lshunter.tv/football-live-streaming-video.html
http://www.wiziwig.tv/
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: RONALDO - 07.12.2011, 20.45.09
Avaus:

Adán, Arbeloa, Varane, Albiol, Coentrao; Granero, Sahin, Callejón, Kaká, Higuaín y Benzema

Graneron avauspaikalle isoa  :peukku_ylos: Higuain muuten tänään ensimmäistä kertaa kapteenina alusta alkaen.

Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Vertonghen, Anita, Blind; Enho, Eriksen, Janssen; Lodeiro, Sulejmani y Ebecilio.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 07.12.2011, 20.59.51
Avaus:

Adán, Arbeloa, Varane, Albiol, Coentrao; Granero, Sahin, Callejón, Kaká, Higuaín y Benzema

Graneron avauspaikalle isoa  :peukku_ylos: Higuain muuten tänään ensimmäistä kertaa kapteenina alusta alkaen.

Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Vertonghen, Anita, Blind; Enho, Eriksen, Janssen; Lodeiro, Sulejmani y Ebecilio.

Muuten siis veikkailtu avaus, Granero vain Xabin paikalla. Kyllä noilla miehillä luulisi maalejakin syntyvän. Benzemalle ja Gonzalolle vielä viime hetken taisto siitä kumpi onkaan parempi vaihtoehto lauantaille ;)!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Ihmelilja - 07.12.2011, 21.45.58
Striimiä? SopCast mieluiten. Kiitoksia jo etukätteen :)
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Petriensio - 07.12.2011, 21.54.29
tos ois ok veetle. tosin egyptiks toi selostus

http://veetle.com/index.php/channel/view#4edd3ef7a2e1e
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 07.12.2011, 21.55.53
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=135076&part=sports

Tosta ainakin RUS NTV+ Sport toimii.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 07.12.2011, 21.59.34
Ja Callejon iskee :pallo: Hieno mies!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Ihmelilja - 07.12.2011, 21.59.58
Callejon ja 0-1! Olipa nätti maali  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 07.12.2011, 22.23.20
Tuomarit hylänneet nyt kaksi Ajaxin maalia, kumpikaan ei oikeasti ollut paitsio ;D
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Higuain#20 - 07.12.2011, 22.23.51
Jälkimmäinen tilanne ei tainut kyllä olla paitsio.

Pipitaaaa  :pallo:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 07.12.2011, 22.24.13
Mitäs vittua tuo Arbeloa tuolla tekee. Ei yhtään syöttöä omille!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Ihmelilja - 07.12.2011, 22.27.45
Loistava syöttö Karimilta ja Higuain viimeistelee!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 07.12.2011, 22.27.53
Älyttömän nätti syöttö Benzemalta ja Higuainilta kylmäverinen viimeistely, täydellistä :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 07.12.2011, 22.55.43
Kamala roiskasu Adanilta keskelle, pallo pomppii Sahinilta vaarallisesti alaspäin, lopulta Sulejmanille pallo mutta ylärimaan kolahtaa.. huhhuh...
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 07.12.2011, 22.57.22
Heikolta näyttää!

Alonso tulossa kentälle...... voi voi.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 07.12.2011, 23.00.50
Heikolta näyttää!

Alonso tulossa kentälle...... voi voi.

Pitäähän senkin pelituntumaa saada, kun on huilannut nyt yhden pelin ???, ihan hyvä näin, kunhan ei loukkaannu.

Kaka ollut muuten lähes koko pelin täysin turistina tuolla kentällä :(.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Rootface - 07.12.2011, 23.03.23
Huomaa, että Realilla ei ole panosta pelissä vaan kaikki keskittyminen suunnattu jo viikonlopulle.
Kunhan nyt höntsäillään tämä alta pois.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 07.12.2011, 23.03.44
Pitäähän senkin pelituntumaa saada, kun on huilannut nyt yhden pelin ???, ihan hyvä näin, kunhan ei loukkaannu.

Kaka ollut muuten lähes koko pelin täysin turistina tuolla kentällä :(.
Kaká, Arbeloa, Granero, Albiol ja Sahin ovat olleet pihalla.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Mágico Madrid - 07.12.2011, 23.11.03
Eipä nähty Jeséä- melkoinen pettymys.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Chris - 07.12.2011, 23.13.06
OFF TOPIC: ManC ja ManU lentämässä molemmat jatkosta ulos... ManUlla vielä kaikki omissa käsissä, City puolestaan tarvii Villarrealin apuja.

Lyon 1-6, eli pianhan Ajax on lentämässä laulukuoroon.

Higu ja Callejon  :tuoppi:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Rootface - 07.12.2011, 23.15.18
Adan pelannut hyvin.  :peukku_ylos:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Rootface - 07.12.2011, 23.19.47
OFF TOPIC: ManC ja ManU lentämässä molemmat jatkosta ulos... ManUlla vielä kaikki omissa käsissä, City puolestaan tarvii Villarrealin apuja.

Lyon 1-6, eli pianhan Ajax on lentämässä laulukuoroon.

Higu ja Callejon  :tuoppi:

1-7 Lyonille.
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Ihmelilja - 07.12.2011, 23.21.25
1-7 Lyonille.
Gomis iskenyt viisi häkkiä  ;D Huhhuh mikä peli siellä!
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Higuain#20 - 07.12.2011, 23.28.33
OFF TOPIC: ManC ja ManU lentämässä molemmat jatkosta ulos... ManUlla vielä kaikki omissa käsissä, City puolestaan tarvii Villarrealin apuja.

Lyon 1-6, eli pianhan Ajax on lentämässä laulukuoroon.

Higu ja Callejon  :tuoppi:

Kaikki kolme lentää ulos!
Basel-Manu 2-0  :D
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 07.12.2011, 23.31.42

E. Kone sekos...
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: TAMI - 07.12.2011, 23.44.16
Realin järkyttävän kova alkulohkon meno on tullut päätökseen. Maalierona 19-2, voittoja kuusi kuudesta ottelusta.  :peukku_ylos: :tuoppi:
Otsikko: Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
Kirjoitti: Pelinrakentaja - 07.12.2011, 23.46.18
Hyvät höntsäilyt ja Xabikin sai pelituntumaa :peukku_ylos:, tästä on hyvä jatkaa Parsan kaatoon :tuoppi: