Kirjoittaja Aihe: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid  (Luettu 4867 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« : 07.12.2011, 16.52.56 »
December 7 - Wed - 20:45 pm ( klo 21.45 Suomessa)
Venue: Amsterdam Arena
Referee: M. de Souza



Lähtökohdat

Tänään siis saadaan CL:n lohkovaihe päätökseen vierasottelulla Ajaxia vastaan. Lohkovoitto on jo varma, joten panosta tässä pelissä ei Realille ole, Ajax sen sijaan tarvitsisi tasapelin, jotta olisi varmasti lohkon toisena. Amsterdamin miehiltä ei siis pitäisi nälkää puuttua, koska jatkopaikka olisi varmasti mieluisa asia koko kaupungille. Lohkon kolmantena majailevalla Lyonilla viimeinen peli on Zagrebia vastaan vieraissa, josta voitto ranskalaisille on todennäköinen tulos.

Real onneksi lepuuttaa monia avainpelaajiaan tässä ottelussa, Madridiin jääneitä ovat ainakin Casillas, Pepe, Ramos, Marcelo, Lass, Khedira ja Ronaldo. Pitää kuitenkin muistaa, että avauksessa pelaavilla pelaajilla luulisi olevan näytönhaluja hyvinkin paljon, joten ei sinne Amsterdamiin saakka kuitenkaan kävelemään olla lähdetty. Avauksessa myös luultavasti joitakin lauantain avauksen miehiä, joista esim. Xabin olisi nyt hyvä saatava taas pelikunto optimi-kuntoon. Myös Kakan olisi hyvä saada onnistumisia, koska miestä saatetaan hyvinkin tarvita lauantaina.

Kokoonpano

Goalkeepers
    Adan, Tomas Mejias, Pacheco
Defenders
    Arbeloa, Coentrao, Varane, Albiol, Mendes
Midfielders
    Kaká, Ozil, Di Maria, Sahin, Altintop, Callejon, Granero, Xabi Alonso
Forwards
    Higuain, Benzema, Jese

Edellä mainittujen lepäävien pelaajien ohella Carvalho edelleen poissa loukkaantumisen takia. Loukkaantumisten suhteen siis todella hyvä tilanne, koska pelkästään Carvalho on sen takia sivussa.

Mahdollinen avaus

----------Pipita-------Benzema-----------
----------Callejon----------Kaka-----------
------------Sahin-----------Xabi-----------
Coentrao---Varane---Albiol---Arbeloa
--------------------Adan---------------------

Marca ja Goal.com ehdottavat molemmat, että Higuain ja Benzema olisivat molemmat avauksessa ja heidän takanaan ylempinä keskikenttinä Kaka ja Callejon. Formaatio olisi siis joko 4-4-2 tai 4-2-2-2. Sahin ja Varane saisivat avauspaikan ja Arbeloa palaisi oikealle. Luultavasti tällä tavalla myös mennään, ellei sitten toista kärkeä tiputeta pois (luultavasti Benzemaa) ja keskikentälle esim. Granero.


Koitetaanhan viedä lohkovaihe kunniakkaasti loppuun ja napataan vielä ne kolme pistettä tästäkin, tehdään siinä tapauksessa myöskin CL-historiaa.  :peukku_ylos:


Suomessa ei taideta ottelua mistään kanavalta televisioida, mutta Streamejä löytynee näistä:

http://www.lshunter.tv/football-live-streaming-video.html
http://www.wiziwig.tv/

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #1 : 07.12.2011, 20.45.09 »
Avaus:

Adán, Arbeloa, Varane, Albiol, Coentrao; Granero, Sahin, Callejón, Kaká, Higuaín y Benzema

Graneron avauspaikalle isoa  :peukku_ylos: Higuain muuten tänään ensimmäistä kertaa kapteenina alusta alkaen.

Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Vertonghen, Anita, Blind; Enho, Eriksen, Janssen; Lodeiro, Sulejmani y Ebecilio.
« Viimeksi muokattu: 07.12.2011, 20.47.47 kirjoittanut RONALDO »

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #2 : 07.12.2011, 20.59.51 »
Avaus:

Adán, Arbeloa, Varane, Albiol, Coentrao; Granero, Sahin, Callejón, Kaká, Higuaín y Benzema

Graneron avauspaikalle isoa  :peukku_ylos: Higuain muuten tänään ensimmäistä kertaa kapteenina alusta alkaen.

Ajax: Vermeer; Van der Wiel, Vertonghen, Anita, Blind; Enho, Eriksen, Janssen; Lodeiro, Sulejmani y Ebecilio.

Muuten siis veikkailtu avaus, Granero vain Xabin paikalla. Kyllä noilla miehillä luulisi maalejakin syntyvän. Benzemalle ja Gonzalolle vielä viime hetken taisto siitä kumpi onkaan parempi vaihtoehto lauantaille ;)!

Ihmelilja

  • Viestejä: 112
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #3 : 07.12.2011, 21.45.58 »
Striimiä? SopCast mieluiten. Kiitoksia jo etukätteen :)

Petriensio

  • Viestejä: 273
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #4 : 07.12.2011, 21.54.29 »
tos ois ok veetle. tosin egyptiks toi selostus

http://veetle.com/index.php/channel/view#4edd3ef7a2e1e

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #5 : 07.12.2011, 21.55.53 »

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #6 : 07.12.2011, 21.59.34 »
Ja Callejon iskee :pallo: Hieno mies!

Ihmelilja

  • Viestejä: 112
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #7 : 07.12.2011, 21.59.58 »
Callejon ja 0-1! Olipa nätti maali  :peukku_ylos:

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #8 : 07.12.2011, 22.23.20 »
Tuomarit hylänneet nyt kaksi Ajaxin maalia, kumpikaan ei oikeasti ollut paitsio ;D

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #9 : 07.12.2011, 22.23.51 »
Jälkimmäinen tilanne ei tainut kyllä olla paitsio.

Pipitaaaa  :pallo:
« Viimeksi muokattu: 07.12.2011, 22.27.48 kirjoittanut Higuain#20 »
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7168
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #10 : 07.12.2011, 22.24.13 »
Mitäs vittua tuo Arbeloa tuolla tekee. Ei yhtään syöttöä omille!
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Ihmelilja

  • Viestejä: 112
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #11 : 07.12.2011, 22.27.45 »
Loistava syöttö Karimilta ja Higuain viimeistelee!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #12 : 07.12.2011, 22.27.53 »
Älyttömän nätti syöttö Benzemalta ja Higuainilta kylmäverinen viimeistely, täydellistä :peukku_ylos:

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #13 : 07.12.2011, 22.55.43 »
Kamala roiskasu Adanilta keskelle, pallo pomppii Sahinilta vaarallisesti alaspäin, lopulta Sulejmanille pallo mutta ylärimaan kolahtaa.. huhhuh...

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7168
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #14 : 07.12.2011, 22.57.22 »
Heikolta näyttää!

Alonso tulossa kentälle...... voi voi.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #15 : 07.12.2011, 23.00.50 »
Heikolta näyttää!

Alonso tulossa kentälle...... voi voi.

Pitäähän senkin pelituntumaa saada, kun on huilannut nyt yhden pelin ???, ihan hyvä näin, kunhan ei loukkaannu.

Kaka ollut muuten lähes koko pelin täysin turistina tuolla kentällä :(.
« Viimeksi muokattu: 07.12.2011, 23.02.34 kirjoittanut TAMI »

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #16 : 07.12.2011, 23.03.23 »
Huomaa, että Realilla ei ole panosta pelissä vaan kaikki keskittyminen suunnattu jo viikonlopulle.
Kunhan nyt höntsäillään tämä alta pois.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7168
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #17 : 07.12.2011, 23.03.44 »
Pitäähän senkin pelituntumaa saada, kun on huilannut nyt yhden pelin ???, ihan hyvä näin, kunhan ei loukkaannu.

Kaka ollut muuten lähes koko pelin täysin turistina tuolla kentällä :(.
Kaká, Arbeloa, Granero, Albiol ja Sahin ovat olleet pihalla.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7168
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #18 : 07.12.2011, 23.11.03 »
Eipä nähty Jeséä- melkoinen pettymys.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Chris

  • Viestejä: 7019
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #19 : 07.12.2011, 23.13.06 »
OFF TOPIC: ManC ja ManU lentämässä molemmat jatkosta ulos... ManUlla vielä kaikki omissa käsissä, City puolestaan tarvii Villarrealin apuja.

Lyon 1-6, eli pianhan Ajax on lentämässä laulukuoroon.

Higu ja Callejon  :tuoppi:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆