Kirjoittaja Aihe: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid  (Luettu 4858 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #20 : 07.12.2011, 23.15.18 »
Adan pelannut hyvin.  :peukku_ylos:
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #21 : 07.12.2011, 23.19.47 »
OFF TOPIC: ManC ja ManU lentämässä molemmat jatkosta ulos... ManUlla vielä kaikki omissa käsissä, City puolestaan tarvii Villarrealin apuja.

Lyon 1-6, eli pianhan Ajax on lentämässä laulukuoroon.

Higu ja Callejon  :tuoppi:

1-7 Lyonille.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Ihmelilja

  • Viestejä: 112
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #22 : 07.12.2011, 23.21.25 »
1-7 Lyonille.
Gomis iskenyt viisi häkkiä  ;D Huhhuh mikä peli siellä!

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #23 : 07.12.2011, 23.28.33 »
OFF TOPIC: ManC ja ManU lentämässä molemmat jatkosta ulos... ManUlla vielä kaikki omissa käsissä, City puolestaan tarvii Villarrealin apuja.

Lyon 1-6, eli pianhan Ajax on lentämässä laulukuoroon.

Higu ja Callejon  :tuoppi:

Kaikki kolme lentää ulos!
Basel-Manu 2-0  :D
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #24 : 07.12.2011, 23.31.42 »

E. Kone sekos...
« Viimeksi muokattu: 07.12.2011, 23.41.03 kirjoittanut TAMI »

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6343
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #25 : 07.12.2011, 23.44.16 »
Realin järkyttävän kova alkulohkon meno on tullut päätökseen. Maalierona 19-2, voittoja kuusi kuudesta ottelusta.  :peukku_ylos: :tuoppi:

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: UCL Alkulohko; 6. kierros: Ajax - Real Madrid
« Vastaus #26 : 07.12.2011, 23.46.18 »
Hyvät höntsäilyt ja Xabikin sai pelituntumaa :peukku_ylos:, tästä on hyvä jatkaa Parsan kaatoon :tuoppi: