RealMadridFIN::foorum

Real Madrid => Keskustelua Real Madridista => Aiheen aloitti: Hebe - 29.02.2004, 16.06.05

Otsikko: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Hebe - 29.02.2004, 16.06.05
Joo, eli siis kenet haluaisit nähdä realin paidassa. ??? Itse haluaisin nähdä Walter Samuelin, Nestan, Joaquinin tai Kakan. ::)
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: KesantoVesa - 29.02.2004, 16.18.31
Toki haluaisin nähdä keskuspuolustajan. Samuel, Nesta. Myös patrick Vieira olisi hyvä. Jos hyökkäyspäähän pitää jotain sanoa, niin Joaquin, Totti tai Henry.

Aika kookas kuva muuten ::)
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Hebe - 29.02.2004, 16.21.51
onhan tuo mutta myös hieno. Ja kyllähän sitä Henryä mielellään realin paiassa kattos
 ;D
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Joni - 29.02.2004, 17.32.12
Tässä vaiheessa, kuka tahansa hyvä keskuspakki kelpaisi. Samuel menee jo yli unelmieni, mutta esim. Mexes kävisi oikein hyvin. Nesta on kylläkin liian kallis. Baraja, Vieira ja Joaquin olisivat kovia nimiä keskikentälle. Thierry Henryn näkisin mielummin hyökkäyspäässä kuin Ronaldon.

Ja Hebe, voit saada tuon avatarisi pienemmäksi, jos et siellä sivuilla paina kuvaa isommaksi, vaan kopioit sen sellaisenaan.
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Figo - 29.02.2004, 18.48.13
Minä haluaisin nähdä realin paidassa mieluiten Liliam Thuramin...Maailman paras puolustaja 8)
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Pentti - 29.02.2004, 20.18.16
Liliam thuramhan on hyvä puolustaja. Itseni tekisi mieli nähdä Zambrotta, Joaquin, Samuel, Totti tai Cassano. Cassanohan on italian liigassa ns. liekeissä.
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: luisfigo - 29.02.2004, 20.32.29
W. Samuelin ja Joaquinin. Sekä Ronaldinhon
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Pete - 29.02.2004, 20.53.21
Gabriel Milito (jonka piti alunperin siirtyä Real Madridiin) ja Ronaldinho
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Petri - 02.03.2004, 08.21.04
Pavel Nedved. Tekee mielestäni todella paljon töitä, pelissä, kuin pelissä!
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: luisfigo - 02.03.2004, 08.48.35
Neved kun olisi 25v niin se olisi loistava hankinta, mutta jos sen nyt saisi halvalla niin sitten Madridiin. Loistava pelaaja :)
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Pentti - 02.03.2004, 13.47.47
Minä henkilökahtaisesti haluasin Jennifer Anistonin,  ;D. Eiköhän tässä kumminkin kysytty Realissa pelaavaksi pelaajaksi. Hmmm.. Tottakai tahtoisin Joaquin, Vicente, Xabi Alonson, Puyolin, Zambrotan ja Cassanon.
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Royce - 02.03.2004, 15.54.01
Sanotaan nyt jotain..... Joaquin, Totti (kummiski), Zambrotta, Makelele  ;D
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Taipis - 10.03.2004, 17.24.44
De Pedro, Morienttes, Torres, Puyol
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: IhateBeckham - 11.03.2004, 14.50.18
Paolo Maldini puolustukseen ja Patrick Viera Suckhamin paikalle.
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Pentti - 11.03.2004, 15.17.04
Paolohan on aivan käsittämättömän... jätetään viimeinen sana kirjoittamatta että jää jotain arvailujen varaan. Omasta mielestä realin pelissä ei ollut mitään valittamasti eikä ketää tarvita. Jos joku niin ehdottomasti Joaquin. Jos Joaquin hankitaan niin Zidanea, Figoa, Joaquimia voidaan kierrättää
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: paze - 11.03.2004, 17.17.56
Kyllä Joaquin olisi loisto hankinta ja ehkä joku puolustuksen johto hahmo. Thuram huhuja on liikkeellä.
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: luisfigo - 11.03.2004, 18.20.41
Paolo Maldini puolustukseen ja Patrick Viera Suckhamin paikalle.
;D >:(
Bannia?
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Pentti - 11.03.2004, 19.37.33
Thuram on jo 32 jos en aivan väärin muista. Ei enää montaa kautta. Jos Mejia jatkaa samalla tavalla niin tuskin tarvitaan uutta.
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Royce - 11.03.2004, 21.39.23
Ei Real mitään Thuramia nyt oo ostamassa, c'mon. Kyllä aivot on päässä. Ja sitä paitsi Thuram on tätä nykyä "jo" enintään keskitason mies...
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: KesantoVesa - 12.03.2004, 14.36.40
Ei Thuramia. On jo vanha kaveri ja muutenkin mielestäni aina ollut hiukan yliarvostettu.
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: el Blanco - 12.03.2004, 14.51.29
Realin paidassa vielä joskus haluaisin nähdä ainakin Ronaldinhon ja Nestan...Mites ois Forssell ;)
Suomalainen vois pelata vaihtomiehenä ja tulla aina sisään Raúlin tai Ronaldon tilalle. Kyllä tuonne puolustukseen pitäis kuitenkin saada joku voimakas toppari, jolla on kokemusta ja taitoa...saatais vähän enemmän varmuutta alakertaan.  :P
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: samuelinho - 12.07.2005, 23.16.35
Joo, eli siis kenet haluaisit nähdä realin paidassa. ??? Itse haluaisin nähdä Walter Samuelin, Nestan, Joaquinin tai Kakan. ::)

eikö toi walter samuel oo jo realis????
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Hebe - 13.07.2005, 00.42.30
Joo, eli siis kenet haluaisit nähdä realin paidassa. ??? Itse haluaisin nähdä Walter Samuelin, Nestan, Joaquinin tai Kakan. ::)

eikö toi walter samuel oo jo realis????
katoppa millon tuo viesti on kirjotettu..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rootface - 13.07.2005, 09.55.25
Ronaldinho!!!
Eiköhän tehdä siis sama ku Figon kans...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Owen_05 - 13.07.2005, 10.41.45
 kovia sanoja olis henry, robinho, r.ferdinand, joaquin, zambrotta, giuly, ronaldinho joku näistä olis kiva nähdä realin paidassa jossain vaiheessa... ;)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: el Blanco - 13.07.2005, 10.48.55
Mistään Ronaldinhosta on turha puhua, haaveilla toki saa - sehän ei maksa mitään. Eikä Madrid kaipaa el Mágicoa, on vain myönnettävä, että se on Valkoisten ulottumattomissa. Ronaldinhosta on kasvamassa suuren luokan Barça-ikoni. Hän ei voisi ikinä pettää Blaugranaa menemällä sen suurimpaan viholliseen, koska hänellä on niin paljon jo tunteita Katalonian seuraa kohtaan. Hän ei ole rahan (ja menestyksen) perässä juokseva petturi, kuten Figo. Vaikka tietysti meidän madridistojen mielestä Figo ei ole petturi. Kaikkein tärkein Figon siirtymisessä aikoinaan oli kuitenkin menestymisen jano. Lusitaani tiesi, ettei koskaan pystyisi voittamaan Mestareiden liigaa Barcelonassa, mutta Madridissa hän pystyi.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: STRIKER - 13.07.2005, 14.34.24
Joo se on ihan turha toivoa Ronaldinhoa Realiin, enkä mä varmaan haluiskaan Ronaldinhoa pysyvästi Realiin. Siinähän menis LA-liiga, Mestareiden liiga ja kaikki muutkin ihan tylsiks parin vuoden päästä, kun kaikki palkinnot voitettaisiin.  ::)
Väyrynen sinne pitäis saada antamaan namu-passeja Ronskulle ja Raulille! :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rico - 19.07.2005, 10.21.32
Mistään Ronaldinhosta on turha puhua, haaveilla toki saa - sehän ei maksa mitään. Eikä Madrid kaipaa el Mágicoa, on vain myönnettävä, että se on Valkoisten ulottumattomissa. Ronaldinhosta on kasvamassa suuren luokan Barça-ikoni. Hän ei voisi ikinä pettää Blaugranaa menemällä sen suurimpaan viholliseen, koska hänellä on niin paljon jo tunteita Katalonian seuraa kohtaan. Hän ei ole rahan (ja menestyksen) perässä juokseva petturi, kuten Figo. Vaikka tietysti meidän madridistojen mielestä Figo ei ole petturi. Kaikkein tärkein Figon siirtymisessä aikoinaan oli kuitenkin menestymisen jano. Lusitaani tiesi, ettei koskaan pystyisi voittamaan Mestareiden liigaa Barcelonassa, mutta Madridissa hän pystyi.

Ronaldinho on kyllä uskomaton pelaaja, mutta se on totta että se on täysin Barcan pelaaja.

Figon hiipuminen on ollut kauhea pettymys minulle henkilökohtaisesti ja nyt suorastaan jo halveksun kyseistä pelaajaa. Se on kyllä ihme ku ei oo asennetta pelata sata lasissa jos pelaa Real Madridin paidassa tai muutenkin jos pelaa ammatikseen.

Minä haluaisin nähdä realissa Joaquinin tai Nedvedin... Mutta ehkä tällä hetkellä Joaquinista olis enemmän hyötyy joukkueelle ku Nedvedist.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 27.08.2005, 16.01.27
minä haluaisin nähdä ihmeneloset eli Ronaldinhon, Adrianon, Kakan ja Robinhon pelaamassa yhdessä Realissa. Robinho on jo Realissa tulispa noi kolme viel. Myös Joaquin, Totti, Terry, Torres, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Diego, Lampard ja Robben olisivat loistavia hankintoja.

Chelsea tuskin päästää Lampardia, Robbenia ja Terryä, Ferguson ei varmaan halua päästää Rooneyta ja Cristiano Ronaldoa(siinä on Manulla loistava parivaljakko pitkäksi aikaa), Totti ei halua siirtyä Romasta, Gerrard ei halua varmaan lähteä Liverpoolista ja Barcelona ei varmaan halua päästää Ronaldinhoa Realiin, koska se ei halua että käy kuten sillon kun Figo myytiin. Joten potentiaalisia hankintoja seuraavilla kausilla on Adriano, Kaka, Joaquin, Torres ja Diego.

Diego kannattaisi hankkia nyt kun hänen hintansa ei ole viälä kallis, sillä muutaman vuoden päästä hän on huippupelaaja ja hinta sen mukainen. Lisäksi hän ja Robinhon ovat pelanneet useana kautena yhdessä ja tuntevat toistensa liikkeet.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puuportti - 27.08.2005, 17.36.26
minä haluaisin nähdä ihmeneloset eli Ronaldinhon, Adrianon, Kakan ja Robinhon pelaamassa yhdessä Realissa. Robinho on jo Realissa tulispa noi kolme viel. Myös Joaquin, Totti, Terry, Torres, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Diego, Lampard ja Robben olisivat loistavia hankintoja.

Chelsea tuskin päästää Lampardia, Robbenia ja Terryä, Ferguson ei varmaan halua päästää Rooneyta ja Cristiano Ronaldoa(siinä on Manulla loistava parivaljakko pitkäksi aikaa), Totti ei halua siirtyä Romasta, Gerrard ei halua varmaan lähteä Liverpoolista ja Barcelona ei varmaan halua päästää Ronaldinhoa Realiin, koska se ei halua että käy kuten sillon kun Figo myytiin. Joten potentiaalisia hankintoja seuraavilla kausilla on Adriano, Kaka, Joaquin, Torres ja Diego.

Diego kannattaisi hankkia nyt kun hänen hintansa ei ole viälä kallis, sillä muutaman vuoden päästä hän on huippupelaaja ja hinta sen mukainen. Lisäksi hän ja Robinhon ovat pelanneet useana kautena yhdessä ja tuntevat toistensa liikkeet.

en myöskään usko et Kaká lähtee halvalla/helposti Milanist...veikkaan et kuuluu Milanin suunnitelmiin myös tulevaisuudessa, oikeastaan ainut kunnon pelirakentaja Milanis(Rui Costan päivät alkaa olla ohi)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 27.08.2005, 20.06.06
Joo tuskinpa Kaka on Madridiin tulossa, mutta kun Zidane lopettaa olis kyllä ihan hyvä korvaaja. Diego on mielenkiintoinen pelaaja joka oli todella kova lupaus Santosissa, mutta ei onnistunut Portossa odotusten mukaisesti viime kaudella, joten hinta on varmaan melko alhaalla. Itse halajaisin Madridiin edelleen yhtä huippu topparia.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: luisfigo - 28.08.2005, 12.32.43
AC Milanin joukkue tullaan rakentamaan Kakán varaan tulevina vuosina, kun Rui Costakin on jo vaihdossa ja pian eläkkeellä. Tuskin Kakáa koskaan nähdään Madridin paidassa
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 28.08.2005, 14.19.03
Myös "uusi Dunga" eli Renato olisi hyvä hankinta
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 28.08.2005, 16.29.14
Myös "uusi Dunga" eli Renato olisi hyvä hankinta

Ei Real tarvitse Renatoa mihinkään.. Meillä on jo tarpeaksi kilpailijoita pivoteksi.. Gravesen, Pablo Garcia, De La Red ja Helguera ja vielä perjaatteessa Gutikin.. Real kun ei käytä nähtävästi kuin yhtä pivotea.. Enemmän tarvitaan sitä topparia, vaikka Woody kuntoutuisikin..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 28.08.2005, 17.08.43
Myös "uusi Dunga" eli Renato olisi hyvä hankinta

Ei Real tarvitse Renatoa mihinkään.. Meillä on jo tarpeaksi kilpailijoita pivoteksi.. Gravesen, Pablo Garcia, De La Red ja Helguera ja vielä perjaatteessa Gutikin.. Real kun ei käytä nähtävästi kuin yhtä pivotea.. Enemmän tarvitaan sitä topparia, vaikka Woody kuntoutuisikin..

Helguera on toppari ja Guti ei ole mikään pivote. Ainoa hyvä pivote nykyjoukkueessa on Gravesen. Renato on Gravesenia parempi ja jos Renato hankittaisiin olisi joukkueessa kaksi hyvää pivotea. Realilla on kolme hyvää topparia nimittäin Pavon, Helguera ja Woodgate. Toki yksi huippuluokan puolustaja, kuten John Terry, olisi kelpo vahvistus nykyjoukkueeseen
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 28.08.2005, 17.37.50
Myös "uusi Dunga" eli Renato olisi hyvä hankinta

Ei Real tarvitse Renatoa mihinkään.. Meillä on jo tarpeaksi kilpailijoita pivoteksi.. Gravesen, Pablo Garcia, De La Red ja Helguera ja vielä perjaatteessa Gutikin.. Real kun ei käytä nähtävästi kuin yhtä pivotea.. Enemmän tarvitaan sitä topparia, vaikka Woody kuntoutuisikin..

Helguera on toppari ja Guti ei ole mikään pivote. Ainoa hyvä pivote nykyjoukkueessa on Gravesen. Renato on Gravesenia parempi ja jos Renato hankittaisiin olisi joukkueessa kaksi hyvää pivotea. Realilla on kolme hyvää topparia nimittäin Pavon, Helguera ja Woodgate. Toki yksi huippuluokan puolustaja, kuten John Terry, olisi kelpo vahvistus nykyjoukkueeseen

Helguera on mun mielestäni alunperin juuri pivote.. Guti pelasi viime kaudella pivotena melko paljon.. Jos saan kysyä niin kuinka monta Renaton peliä olet nähnyt?? Mä olen nähnyt vain ne pari peliä Confederatin Cupissa joissa Renato tuli vaihdosta.. Älä nyt vain sano että olet pelannut CM:a ja sen perusteella Renato on parempi kuin Grava, sillähän on melko paljon niitä kaksikymppisiä ???.. Sitä paitsi meillähän on ne kaksi pivotea.. vai?? Plus vielä De la Red ..Pivotet eivät ole Realin heikkolenkki
Renato on hyvä, mutta en vain ymmärrä miksi Renato olisi parempi kuin Grava.. Eikä niitä brasseja koko joukkue voi olla täynnä..
 Pavon ei kyllä ole kovinkaan hyvä toppari, jos saanen sanoo.. Hyvä mutta ei tarpeaksi hyvä.. Puolustus on se heikkolenkki..
Ei kannata ostaa pelaajia, joita ei perjaatteessa tarvita..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 28.08.2005, 17.50.16
en pelaa mitään CM:aa
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 28.08.2005, 21.16.57
Myös "uusi Dunga" eli Renato olisi hyvä hankinta

Ei Real tarvitse Renatoa mihinkään.. Meillä on jo tarpeaksi kilpailijoita pivoteksi.. Gravesen, Pablo Garcia, De La Red ja Helguera ja vielä perjaatteessa Gutikin.. Real kun ei käytä nähtävästi kuin yhtä pivotea.. Enemmän tarvitaan sitä topparia, vaikka Woody kuntoutuisikin..

Helguera on toppari ja Guti ei ole mikään pivote. Ainoa hyvä pivote nykyjoukkueessa on Gravesen. Renato on Gravesenia parempi ja jos Renato hankittaisiin olisi joukkueessa kaksi hyvää pivotea. Realilla on kolme hyvää topparia nimittäin Pavon, Helguera ja Woodgate. Toki yksi huippuluokan puolustaja, kuten John Terry, olisi kelpo vahvistus nykyjoukkueeseen
Pablo Garcia ei ole hyvä vai? Minkä perusteella tuomitset? Ja Helguera on pivote joka on topparipulan takia pelannu viime vuosina topparia.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Roopeldo - 29.08.2005, 11.26.53
Itse haluaisin ainakin Daniel Carvalhon. Pari kertaa olen nähnyt miehen pelaavan, ja oioi, kyllä siinä silmä lepää ;D Puolustukseen voisi hankkia yhden kovan luun :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 29.08.2005, 19.23.25
Itse haluaisin ainakin Daniel Carvalhon. Pari kertaa olen nähnyt miehen pelaavan, ja oioi, kyllä siinä silmä lepää ;D Puolustukseen voisi hankkia yhden kovan luun :peukku_ylos:
Oli kyl semmosissa liekeissä Carvalho Super Cupin finaalissa et ei paremmast välii.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: El Madridista - 31.08.2005, 14.20.09
ittelle vai seuralle??

...itteleni tietenki Brianna Banksin, Kylie Minoguen ja Liz Hurleyn....
mut seuralle jonkun hyvän ja nuorehkon topparin...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Kärsä - 31.08.2005, 14.22.42
ittelle vai seuralle??

...itteleni tietenki Brianna Banksin, Kylie Minoguen ja Liz Hurleyn....
mut seuralle jonkun hyvän ja nuorehkon topparin...
Sait melkein haluamasi..  ;D Sergio Ramos tulossa Realiin..  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Roopeldo - 31.08.2005, 15.07.39
Itse haluaisin ainakin Daniel Carvalhon. Pari kertaa olen nähnyt miehen pelaavan, ja oioi, kyllä siinä silmä lepää ;D Puolustukseen voisi hankkia yhden kovan luun :peukku_ylos:
Oli kyl semmosissa liekeissä Carvalho Super Cupin finaalissa et ei paremmast välii.

Joo, kyllä vietiin Josemia kun pässiä narun päässä. Siinä on sitä huipputaitoa, eikä ikääkään ole kuin 23vuotta (?) Jopa Zizoun paikalle tulevaisuudessa? :)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 31.08.2005, 15.25.04
Itse haluaisin ainakin Daniel Carvalhon. Pari kertaa olen nähnyt miehen pelaavan, ja oioi, kyllä siinä silmä lepää ;D Puolustukseen voisi hankkia yhden kovan luun :peukku_ylos:
Oli kyl semmosissa liekeissä Carvalho Super Cupin finaalissa et ei paremmast välii.

Joo, kyllä vietiin Josemia kun pässiä narun päässä. Siinä on sitä huipputaitoa, eikä ikääkään ole kuin 23vuotta (?) Jopa Zizoun paikalle tulevaisuudessa? :)
Sen perusteella mitä minä olen Carvalhon otteluita nähnyt niin ei olisi aivan mahdoton idea. Tuskin kyllä Zidanen tasolle tulee ikinä pääsemään ja kun Zidane lopettaa Madrid tuskin yrittääkään ostaa mitään "uutta Zidanea", koska sellaista ei ole. CSKA:lle joutisi kyllä varmaan pulittamaan aika summan, sillä joukkuehan on Roman Abramovitchin "kakkosseura" eli rahasta tuskin on pulaa  ;)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: d4mn - 31.08.2005, 16.39.04
Realissa olis mahtava nähdä Cristiano Ronaldo. Tuleva maailman paras pelaaja. :tuoppi:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Derrick - 31.08.2005, 21.46.17
Cristiano Ronaldon, Fenerbahcen Alexin sekä Porton Diegon.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 01.09.2005, 17.07.29
Joo Cristiano Ronaldo sopisi Realin pelityylin, sillä hän viihdyttää katsojia hienoilla kikoillaan, kuten Realin joukkue
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 01.09.2005, 17.19.21
Joo Cristiano Ronaldo sopisi Realin pelityylin, sillä hän viihdyttää katsojia hienoilla kikoillaan, kuten Realin joukkue
Cristiano Ronaldo Beckhamin tilalle  :peukku_ylos: Vai mitä robinho?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 01.09.2005, 17.55.57
Joo Cristiano Ronaldo sopisi Realin pelityylin, sillä hän viihdyttää katsojia hienoilla kikoillaan, kuten Realin joukkue
Cristiano Ronaldo Beckhamin tilalle  :peukku_ylos: Vai mitä robinho?
¨

Ei vaan Beckham siirtyisi keskelle, vaikka Zidanen paikalle, ja Cristiano Ronaldo menisi oikealle laidalle
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: el Blanco - 01.09.2005, 18.05.36
Joo Cristiano Ronaldo sopisi Realin pelityylin, sillä hän viihdyttää katsojia hienoilla kikoillaan, kuten Realin joukkue
Cristiano Ronaldo Beckhamin tilalle  :peukku_ylos: Vai mitä robinho?
¨

Ei vaan Beckham siirtyisi keskelle, vaikka Zidanen paikalle, ja Cristiano Ronaldo menisi oikealle laidalle

*reps* :D :peukku_ylos:

...hyvin te tykitätte! :o
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 01.09.2005, 18.18.43
Joo Cristiano Ronaldo sopisi Realin pelityylin, sillä hän viihdyttää katsojia hienoilla kikoillaan, kuten Realin joukkue
Cristiano Ronaldo Beckhamin tilalle  :peukku_ylos: Vai mitä robinho?
¨

Ei vaan Beckham siirtyisi keskelle, vaikka Zidanen paikalle, ja Cristiano Ronaldo menisi oikealle laidalle

*reps* :D :peukku_ylos:

...hyvin te tykitätte! :o

kiitos
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: STRIKER - 01.09.2005, 19.34.24
Joo Cristiano Ronaldo sopisi Realin pelityylin, sillä hän viihdyttää katsojia hienoilla kikoillaan, kuten Realin joukkue
Cristiano Ronaldo Beckhamin tilalle  :peukku_ylos: Vai mitä robinho?
¨

Ei vaan Beckham siirtyisi keskelle, vaikka Zidanen paikalle, ja Cristiano Ronaldo menisi oikealle laidalle

*reps* :D :peukku_ylos:

...hyvin te tykitätte! :o

kiitos
Luulen kyllä että Blanco laittoi sarkastisen kommentin.....
Robinho hei, jos Beckham laitetaan keskelle niin se on sama asia ku laittaa Ronaldo puolustukseen!!! Siitä ei vaan tulis muuta kuin harmia....
Ootsä tosissas et keskikentällä ois Beckham ja Ronaldo siinä vieressä......Itkettäää :'(
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 02.09.2005, 07.20.45
Joo Cristiano Ronaldo sopisi Realin pelityylin, sillä hän viihdyttää katsojia hienoilla kikoillaan, kuten Realin joukkue
Cristiano Ronaldo Beckhamin tilalle  :peukku_ylos: Vai mitä robinho?
¨

Ei vaan Beckham siirtyisi keskelle, vaikka Zidanen paikalle, ja Cristiano Ronaldo menisi oikealle laidalle

*reps* :D :peukku_ylos:

...hyvin te tykitätte! :o

kiitos
Luulen kyllä että Blanco laittoi sarkastisen kommentin.....
Robinho hei, jos Beckham laitetaan keskelle niin se on sama asia ku laittaa Ronaldo puolustukseen!!! Siitä ei vaan tulis muuta kuin harmia....
Ootsä tosissas et keskikentällä ois Beckham ja Ronaldo siinä vieressä......Itkettäää :'(
Ei vaan naurattaa  :D
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Roberto - 02.09.2005, 12.54.16
Palataanpas aiheeseen...Eli Gabriel Militon ilman muuta haluaisin. Tuskin Zaragozan kokoinen seura kohtuullisesta rahatukusta kieltäytyy. Ja ainahan voi jonkun näistä nykytunareista antaa välistä, ettei tarvitse penkille laittaa.  :tuoppi:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: KesantoVesa - 02.09.2005, 13.01.05
Milito ei kyllä pitkään pelaa Zaragozassa noilla esityksillä. Viimeistään tän kauden jälkeen joku suurseura iskee mieheen kiinni. Luulisi, että joskus tulevaisuudessa Pereziäkin harmittaa kun meni maailmanluokan toppari sivu suun.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Roberto - 02.09.2005, 13.31.44
Milito ei kyllä pitkään pelaa Zaragozassa noilla esityksillä. Viimeistään tän kauden jälkeen joku suurseura iskee mieheen kiinni. Luulisi, että joskus tulevaisuudessa Pereziäkin harmittaa kun meni maailmanluokan toppari sivu suun.

Joo oli semmosta myllyä, että ilman Militon loistavia otteita Hasta la vista Zaragoza. Nyt kumminkin pystyivät ihan kelpo sijoitukseen tuolla keskinkertaisella porukalla. Millähän Eri Keepperillä se Woodgate läpäisi lääkärintarkastuksen? Vai liekkö käynyt ollenkaan?   Ulos Perez, Ulos! :keskari:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puhkin - 02.09.2005, 16.22.06
Gennarro Gattuso olisi kieltämättä kova sana...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: luisfigo - 02.09.2005, 18.22.09
Joo Cristiano Ronaldo sopisi Realin pelityylin, sillä hän viihdyttää katsojia hienoilla kikoillaan, kuten Realin joukkue
Cristiano Ronaldo Beckhamin tilalle  :peukku_ylos: Vai mitä robinho?
¨

Ei vaan Beckham siirtyisi keskelle, vaikka Zidanen paikalle, ja Cristiano Ronaldo menisi oikealle laidalle
Et voi olla tosissas näiden kommentties kanssa ::)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: R10 - 04.09.2005, 09.59.32
 :pallo: Elikkä siis kenet haluaisin. Tietysti Ronaldinhon ehodottomasti.  ;) Ja Patrick Vieran sekä myös Thierry Henryn.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Kärsä - 04.09.2005, 10.29.45
Ronaldinho on kova kaveri, ei voi kieltää.. Mut ei Real sitä hankkimaan lähde, eikä sitä saiskaan..

Kaksi pelaajaa jotka haluaisin Realin paidassa joskus nähdä olis Kaka ja Joaquin.. Toiveajattelua  :-\
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 04.09.2005, 10.54.32
Ronaldinho on kova kaveri, ei voi kieltää.. Mut ei Real sitä hankkimaan lähde, eikä sitä saiskaan..

Kaksi pelaajaa jotka haluaisin Realin paidassa joskus nähdä olis Kaka ja Joaquin.. Toiveajattelua  :-\
Kaka-Zidane
Joaquin-Beckham
Ehkä parin vuoden päästä..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: d4mn - 04.09.2005, 11.19.48
Jooh, toiveajattelua saada Ronaldinho. :-\ Vieraa taas Real ei tartte eikä Henryäkään. Niin hyvä hyökkäys on jo Realilla. :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puhkin - 04.09.2005, 12.35.22
Hyökkäykseen ei todellakaan tarvita uusia miehiä, eikä oikeastaan muuallekkaan. Ainoastaan muutama varapelaaja keskikentälle, mutta kyllä ilmeisesti B-joukkueestakin löytyy kovia miehiä sinne, kuten de la Red.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 04.09.2005, 20.13.26
Wayne Rooney ja Cristiano Ronaldo olisivat kovia hankintoja
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: STRIKER - 04.09.2005, 21.05.13
Waynea ja Cristianoa on paljon tunnuttu haluavan mutta ootteko miettiny kenen tilalle ne tulis.....Rooney ei todellakaan pärjää Raulille, Ronaldolle tai Robinholle eli onko järkeä hankkia kallis pelaaja istumaan penkille??? Beckham tulee luultavammin pitämään vakiopaikkansa ja Baptista sekä ZZ löytyvät vielä Ronaldon paikalle.....
Ite haluisin nähdä Kakan pelaavan Madridissa ja korvaavan lopulta ZZ:n...... ::)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: luisfigo - 04.09.2005, 21.53.16
Wayne Rooney ja Cristiano Ronaldo olisivat kovia hankintoja
BTW mikä mies sä olet, Beckham tuntuu olevan maailman paras pelaaja ja sit haluat W. Rooneyn "tasoisen" pelaajan likaamaan valkoista paitaa :o Ja Becksin pitäis vissiin syrjäyttää Zidane? joskus Baptista ja Robinhokin jos oon oikein ymmärtänyt ???
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 05.09.2005, 19.37.03
Wayne Rooney ja Cristiano Ronaldo olisivat kovia hankintoja
BTW mikä mies sä olet, Beckham tuntuu olevan maailman paras pelaaja ja sit haluat W. Rooneyn "tasoisen" pelaajan likaamaan valkoista paitaa :o Ja Becksin pitäis vissiin syrjäyttää Zidane? joskus Baptista ja Robinhokin jos oon oikein ymmärtänyt ???

Rooney on loistava peluri EM-kisatkin sen todistivat. Robinhoa ja Baptistaa kannatan, Zidanea en niinkään
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: El Madridista - 06.09.2005, 07.25.12
Wayne Rooney ja Cristiano Ronaldo olisivat kovia hankintoja

ne on kaikki semmosia helvetin teini-idoleita...jaa rooney ei voi olla ees idoli koska se on niin ruma, sitä sian ja apinan sekotusta ei tähän valkoiseen paitaan huolita....pistää vaan miettii et kuin vanha sä oot??
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 06.09.2005, 09.06.40
Wayne Rooney ja Cristiano Ronaldo olisivat kovia hankintoja

ne on kaikki semmosia helvetin teini-idoleita...jaa rooney ei voi olla ees idoli koska se on niin ruma, sitä sian ja apinan sekotusta ei tähän valkoiseen paitaan huolita....pistää vaan miettii et kuin vanha sä oot??

Zidane vast ruma onki
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: El Madridista - 06.09.2005, 11.37.44
Wayne Rooney ja Cristiano Ronaldo olisivat kovia hankintoja

ne on kaikki semmosia helvetin teini-idoleita...jaa rooney ei voi olla ees idoli koska se on niin ruma, sitä sian ja apinan sekotusta ei tähän valkoiseen paitaan huolita....pistää vaan miettii et kuin vanha sä oot??

Zidane vast ruma onki

älä nyt.....zidane on valittu monta kertaa ranskan seksimmäiks mieheks......sil ei ainakaa oo finnejä......miten voit ees verrata rooneytä ja zidanea keskenään!
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 06.09.2005, 15.53.14
Wayne Rooney ja Cristiano Ronaldo olisivat kovia hankintoja

ne on kaikki semmosia helvetin teini-idoleita...jaa rooney ei voi olla ees idoli koska se on niin ruma, sitä sian ja apinan sekotusta ei tähän valkoiseen paitaan huolita....pistää vaan miettii et kuin vanha sä oot??

Zidane vast ruma onki

älä nyt.....zidane on valittu monta kertaa ranskan seksimmäiks mieheks......sil ei ainakaa oo finnejä......miten voit ees verrata rooneytä ja zidanea keskenään!

Koskahan nämä "riidat" loppuu.. Mä en jaksa ainakaan lukea jokapäivä samoista aiheista..Esim.  Englanti on paska jne jne. Taso on laskenut viime viikkoina aikalailla.Veikkaan, kun Juhana lukee näitä kirjoituksia, hän vaan pudistelee päätään.. Nostetaan tasoa..Kiitos :-[
Rooney on ruma, mitähän väliä sillä on.. Rooneyta ja Zidanea ei voi verrata keskenään, koska pelaavat eri rooleja joukkueissaan.. Esim Kaká ja ZZ voidaan verrata.. On se nyt perjaatteessa ihan sama kuka pelaa, kunhan voittoja tulee.. Eli kaikki pelaajat voisivat olla yhtä rumia ku Rooney.   ;)Tärkein asia jalkapallossa on voitot.  :) Ja tietenkin se tärkein: Real Madrid  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: STRIKER - 06.09.2005, 16.28.09
Just....eihän täällä oo mitään järkeä kiistellä siitä kuka pelaaja on toista rumempi!!! Lähettäkää privaa toisillenne jos haluutte haukkua toisia tai kysellä toistenne ikiä!!!  :keskari: 
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho10 - 13.09.2005, 15.45.17
jotain nuoria tulevaisuuden lupauksia ;D
lionel messi ehkä... ??? :pallo:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Galacticos - 13.09.2005, 16.24.36
Keskikentälle tarvittaisiin kyllä pari pelaajaa lisää, joten valintani kohdistuisivat ehkä Gerrardiin ja Gattusoon.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 13.09.2005, 17.47.03
Keskikentälle tarvittaisiin kyllä pari pelaajaa lisää, joten valintani kohdistuisivat ehkä Gerrardiin ja Gattusoon.

Gerrard olisi kelpo vahvistus. Gattusoa ei tarvita
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: luisfigo - 13.09.2005, 18.24.21
Keskikentälle tarvittaisiin kyllä pari pelaajaa lisää, joten valintani kohdistuisivat ehkä Gerrardiin ja Gattusoon.

Gerrard olisi kelpo vahvistus. Gattusoa ei tarvita
Eiköhän tuolla jaloille potkijan paikalle ole jo kelpo pelimiehiä omastakin takaa
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: fernando - 13.09.2005, 20.15.23
Del horno, Vicente  ja Joaquin sopisivat mielestäni hyvin :peukku_ylos: Ovat myös espanjalaisia...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 13.09.2005, 20.46.42
Del horno, Vicente  ja Joaquin sopisivat mielestäni hyvin :peukku_ylos: Ovat myös espanjalaisia...

Maalla ei ole väliä ja Del Hornoa ei voi hankkia, koska hän pelaa Chelseassa ja Realilla on jo kaksi Del Hornoa parempaa vasentapakkia(Carlos ja Raul Bravo)

Vicente ja Joaquin olisivat hyviä vahvistuksia
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: El Madridista - 14.09.2005, 08.22.45
totta kai maalla on väliä!!!......kun on espanjalainen seuraa nii sillon siellä pitää pelata espanjalaisia!...ei mitkää brassit ja britit korvaa omia junnuja!! yleisö pitää omistaan!!
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: fernando - 14.09.2005, 16.38.01
totta kai maalla on väliä!!!......kun on espanjalainen seuraa nii sillon siellä pitää pelata espanjalaisia!...ei mitkää brassit ja britit korvaa omia junnuja!! yleisö pitää omistaan!!

word.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: d4mn - 14.09.2005, 18.21.51
Ja kaiken lisäksi Raul Bravo on huonompi kuin Del Horno- ::) Että silleen.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Roberto - 14.09.2005, 19.49.29
Robinho taas vauhdissa...no eihän kaikilla voi olla asiantuntemusta hienosta pelistä nimeltä jalkapallo  ;D
Jotkut vaan on kiinnostuneita siitä kuka on "pop" ja kuka ei, mutta ei noitten teinienkään tarviis aina kaikkee uskoo mitä joku juorutoimittaja sanoo. Ai niin, mutta kyllähän Becks on paras, koska niin lukee seiskassa  :D
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: beckham 23 - 14.09.2005, 20.17.00
hyviä hankintoja keskikentälle olisivat Gerrard ja puolustukseen  nuori philip mexes
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 18.09.2005, 14.41.00
hyviä hankintoja keskikentälle olisivat Gerrard ja puolustukseen  nuori philip mexes


Gerrard olisi hyvä hankinta. Mexes oli suuri lupaus Auxerressa, mutta siirryttyään AS Romaan ei ole paljon kuulunut, että ei välttämättä ole järkevä hankinta
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: RONALDO - 13.10.2005, 21.18.08
Lampard voisi olla ehkä aika hywä hankinta en tiedä kyllä että sopiiko oikeen Wanderlein kuvioihin?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: RONALDO - 13.10.2005, 21.18.49
Niin ja Sheva olisi kova hyökkäyksessä mutta se osasto on kyllä aikas täynnä ;D
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Roberto - 14.10.2005, 15.57.35
Mexes olisi ihan ookoo, mutta kehitys on pysähtynyt toistaiseksi.  :-\
Edelleen "kuumin" nuori toppari on Gabriel Milito :peukku_ylos:, mutta saa nähdä onko Perezillä :keskari: kanttia myöntää virheensä kun jätti hankkimatta tämän aiemmin vedoten lääkärintarkastukseen.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 14.10.2005, 18.41.36
Mexes olisi ihan ookoo, mutta kehitys on pysähtynyt toistaiseksi.  :-\
Edelleen "kuumin" nuori toppari on Gabriel Milito :peukku_ylos:, mutta saa nähdä onko Perezillä :keskari: kanttia myöntää virheensä kun jätti hankkimatta tämän aiemmin vedoten lääkärintarkastukseen.

Real luultavasti lopettaa topparien oston.. Tai, jos Helguera lähtee niin ehkä silloin yksi hankitaan, mutta tuskin.. Ramos, Pavon, Woodgate, Mejia (lähtökuopissa), Helguera.. eiköhän nuo riitä, kun vielä Castillassa on tulevaisuuden pelaajia..

Milito on kyllä todella hyvä.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 19.43.58
Kyllä keskikentän vasen laita tarttis mun mielestä korjata ensimmäiseks... Zidanen peli alkaa olla jo aika kaameeta katottavaa. Sinne täytyis hankkia joku nuori lupaus. Madridin miehistö ikääntyy sekunti sekuntilta ja tähän asti Realin sukupolvenvaihdos on sujunut ilman mahdottomia katastrofeja (kuten Rosenborgilla). Robben tai Duff voisi Chelseasta olla aika pirun hyiä laidalla, mutta tuskinpa Mourinho avainpelaajia myy.... Tarttis löytää jotain muuta niin kuin Van Der Vaart Hamburgerista....
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 19.45.41
Ei Thuramia. On jo vanha kaveri ja muutenkin mielestäni aina ollut hiukan yliarvostettu.
minusta ei ole yliarvostettu mut vanha on! :D mut kyl thuram viel pari vuotta vois olla hyödyksi
Otsikko: Re:Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 19.49.13
Ei Thuramia. On jo vanha kaveri ja muutenkin mielestäni aina ollut hiukan yliarvostettu.
minusta ei ole yliarvostettu mut vanha on! :D mut kyl thuram viel pari vuotta vois olla hyödyksi

Ei missään nimessä kannattais ostaa lisää vanhemman ikäpolven pelaajia!!!  :peukku_alas:
Helguerasta on hyötyä vielä pari vuotta ja jos nyt taas sorrutaan ostamaan vanhoja pelaajia, niin ehkä yks kausi pärjätään ja taas on sukupolvenvaihdos edessä. Ei vanhoja!!!
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 19.51.16
ok mut minust robinho on liian nuori vielä , hyvä ois joku c.ronaldon ikänen :D
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 19.52.26
ok mut minust robinho on liian nuori vielä , hyvä ois joku c.ronaldon ikänen :D


samaa mieltä!!!   :)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 09.11.2005, 19.59.03
Robben tai Duff voisi Chelseasta olla aika pirun hyiä laidalla, mutta tuskinpa Mourinho avainpelaajia myy....

Robben ei olisi edes mahdoton, sillä mies on istunut aika paljon penkillä.. Mourinho pitää J. Colesta enemmän.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 19.59.28
ok mut minust robinho on liian nuori vielä , hyvä ois joku c.ronaldon ikänen :D


samaa mieltä!!!   :)
minust mainio hankinta ois Bastian Schweinsteiger , mut tuskin bayerni siithelpolla luopuu. ja se on kyl vast 20 vuotias mut kokemusta on eeenemmän ku robinholla..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 20.01.40
Turha pelaajia on hakea tän hetken huippuseuroista... Ne luopuu järjettömään hintaan tähdistään ja sit ollaan taas pian veloissa... kannattais tähdätä esim. hollantiin (De Jong, Sneijder, Van Der Vaart, Kujit) tai vaikkapa Vanden Borre tai Kompany
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 20.03.51
Turha pelaajia on hakea tän hetken huippuseuroista... Ne luopuu järjettömään hintaan tähdistään ja sit ollaan taas pian veloissa... kannattais tähdätä esim. hollantiin (De Jong, Sneijder, Van Der Vaart, Kujit) tai vaikkapa Vanden Borre tai Kompany
tost oon eri mieltä  :peukku_alas: ehkä ei ihan huippu seuroista mut ei tommosii viidakkomiehi van der vaart ehkä mut...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 20.06.35
Viidakkomiehiä?!?!?! :keskari:    jos yhtään seuraat futista ni esim. Anderlecht - Liverpoolissa Vanden-Borre oli yks kentän parhaista ja valovoimaisimmista pelaajista!!!
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 20.07.38
Viidakkomiehiä?!?!?! :keskari:    jos yhtään seuraat futista ni esim. Anderlecht - Liverpoolissa Vanden-Borre oli yks kentän parhaista ja valovoimaisimmista pelaajista!!!
joo sori et en nähny tot HUIPPU matsii mut niistä tuskin ois hirveest apuu realist ? ootko samaa mieltä?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 20.08.57
no jaa... tuskin Vanden Borresta topparina hirveesti apua oli mut ainaki Van Der Vaart tarttettais ko vasempaan laitaan ei Realilla oo yhtään maailmanluokan pelaajaa.....
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 09.11.2005, 20.09.06
ok mut minust robinho on liian nuori vielä , hyvä ois joku c.ronaldon ikänen :D

Robinho on Ronaldoa vuoden vanhempi. Taas nähtiin sun tietämys
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 20.10.46
ok mut minust robinho on liian nuori vielä , hyvä ois joku c.ronaldon ikänen :D

Robinho on Ronaldoa vuoden vanhempi. Taas nähtiin sun tietämys



ei oo mitään väliä iällä kun kokemus, voima, tekniikka ja tällaset asiat huippuseuroissa auttaa!!! kokemusta on Cristianolla huomattavasti enemmän!!
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 09.11.2005, 20.17.34
ok mut minust robinho on liian nuori vielä , hyvä ois joku c.ronaldon ikänen :D

Robinho on Ronaldoa vuoden vanhempi. Taas nähtiin sun tietämys



ei oo mitään väliä iällä kun kokemus, voima, tekniikka ja tällaset asiat huippuseuroissa auttaa!!! kokemusta on Cristianolla huomattavasti enemmän!!

Minusta te väititte ronskun kanssa että C.Ronaldo olisi vanhempi kuin Robinho, mutta myönnän kyllä että Ronaldolla on enemmän kokemusta
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 09.11.2005, 20.21.22
ok mut minust robinho on liian nuori vielä , hyvä ois joku c.ronaldon ikänen :D

Robinho on Ronaldoa vuoden vanhempi. Taas nähtiin sun tietämys



ei oo mitään väliä iällä kun kokemus, voima, tekniikka ja tällaset asiat huippuseuroissa auttaa!!! kokemusta on Cristianolla huomattavasti enemmän!!

Ens kaudella Robinholla paaaljon enemmän kokemusta.. ainakin toivon sitä.. Ei Robinhon peli nyttenkään huonolta näytä..  :) 19.11 viedään Belletiä..  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 20.22.00
joo joo robinho .. mut c.ronaldo on 1000 kertaa kokeneempi .mut en välttämättä haluis sitä realii :D
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 20.25.06
samaa mieltä... Ronaldo ois hyvä vasemmalle laidalle, mut ei kyl paras vaihtoehto.... Robinho on taitavaja niin ku totesinkin ni 100 kertaa parempi ku Messi!!!
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 20.36.20
samaa mieltä... Ronaldo ois hyvä vasemmalle laidalle, mut ei kyl paras vaihtoehto.... Robinho on taitavaja niin ku totesinkin ni 100 kertaa parempi ku Messi!!!
sovitaan sitten niin mutta olisi hyvä jos cristiano hankittaaisiin realiin sinäänsä mutta hinta on niin vitun iso että en ees osaa kuvitella sitä...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 20.40.05
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 20.46.51
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
nii ja sehän on totuus että manun pelaajista jotka ovat avauskokoon panossa siellä ei pääsis ku pari realin kokoon panoon..mut veikkaan et c. ronaldo jos hankittaisiin niin hän saisi peli aikaa melkein yhtä paljon kun manussakin ( vähän vähemmän)
huh onpas tänää tullu kirjoteltuu viestei tiiviiseen tahtiin.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 20.54.29
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
nii ja sehän on totuus että manun pelaajista jotka ovat avauskokoon panossa siellä ei pääsis ku pari realin kokoon panoon..mut veikkaan et c. ronaldo jos hankittaisiin niin hän saisi peli aikaa melkein yhtä paljon kun manussakin ( vähän vähemmän)
huh onpas tänää tullu kirjoteltuu viestei tiiviiseen tahtiin.


Vaikka Van Nistelrooy kuuluu mun top 10 pelaajiin ni se ei silti sais luultavasti Realissa paljoakaan peliaikaa... löytyy realilta sentään sen verran kovia kärkimiehiä...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 21.00.26
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
nii ja sehän on totuus että manun pelaajista jotka ovat avauskokoon panossa siellä ei pääsis ku pari realin kokoon panoon..mut veikkaan et c. ronaldo jos hankittaisiin niin hän saisi peli aikaa melkein yhtä paljon kun manussakin ( vähän vähemmän)
huh onpas tänää tullu kirjoteltuu viestei tiiviiseen tahtiin.
juu no nistelrooy on kova pelaaja mut kuuluu varmaa mun top 10 inhokki listaa ku se on niin kova filmaaja enne rivaldokin oli yksi lemppareista pelaajistani mutta mm-2002 filmauksen jälkeen sijoitus laski paljon .mut sekin on totta et raul ja ronaldo syrjättäisivät nistelrooyn vaihtopenkille ja parin vuoden pääst myös robinho on parempi ( vaikka monen mielest se on jo nyt parempi mut niin ei ole)


Vaikka Van Nistelrooy kuuluu mun top 10 pelaajiin ni se ei silti sais luultavasti Realissa paljoakaan peliaikaa... löytyy realilta sentään sen verran kovia kärkimiehiä...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 21.00.52
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
nii ja sehän on totuus että manun pelaajista jotka ovat avauskokoon panossa siellä ei pääsis ku pari realin kokoon panoon..mut veikkaan et c. ronaldo jos hankittaisiin niin hän saisi peli aikaa melkein yhtä paljon kun manussakin ( vähän vähemmän)
huh onpas tänää tullu kirjoteltuu viestei tiiviiseen tahtiin.


Vaikka Van Nistelrooy kuuluu mun top 10 pelaajiin ni se ei silti sais luultavasti Realissa paljoakaan peliaikaa... löytyy realilta sentään sen verran kovia kärkimiehiä...


juu no nistelrooy on kova pelaaja mut kuuluu varmaa mun top 10 inhokki listaa ku se on niin kova filmaaja enne rivaldokin oli yksi lemppareista pelaajistani mutta mm-2002 filmauksen jälkeen sijoitus laski paljon .mut sekin on totta et raul ja ronaldo syrjättäisivät nistelrooyn vaihtopenkille ja parin vuoden pääst myös robinho on parempi ( vaikka monen mielest se on jo nyt parempi mut niin ei ole)

Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 21.02.12
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
nii ja sehän on totuus että manun pelaajista jotka ovat avauskokoon panossa siellä ei pääsis ku pari realin kokoon panoon..mut veikkaan et c. ronaldo jos hankittaisiin niin hän saisi peli aikaa melkein yhtä paljon kun manussakin ( vähän vähemmän)
huh onpas tänää tullu kirjoteltuu viestei tiiviiseen tahtiin.


Vaikka Van Nistelrooy kuuluu mun top 10 pelaajiin ni se ei silti sais luultavasti Realissa paljoakaan peliaikaa... löytyy realilta sentään sen verran kovia kärkimiehiä...


juu no nistelrooy on kova pelaaja mut kuuluu varmaa mun top 10 inhokki listaa ku se on niin kova filmaaja enne rivaldokin oli yksi lemppareista pelaajistani mutta mm-2002 filmauksen jälkeen sijoitus laski paljon .mut sekin on totta et raul ja ronaldo syrjättäisivät nistelrooyn vaihtopenkille ja parin vuoden pääst myös robinho on parempi ( vaikka monen mielest se on jo nyt parempi mut niin ei ole)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 21.02.50
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
nii ja sehän on totuus että manun pelaajista jotka ovat avauskokoon panossa siellä ei pääsis ku pari realin kokoon panoon..mut veikkaan et c. ronaldo jos hankittaisiin niin hän saisi peli aikaa melkein yhtä paljon kun manussakin ( vähän vähemmän)
huh onpas tänää tullu kirjoteltuu viestei tiiviiseen tahtiin.


Vaikka Van Nistelrooy kuuluu mun top 10 pelaajiin ni se ei silti sais luultavasti Realissa paljoakaan peliaikaa... löytyy realilta sentään sen verran kovia kärkimiehiä...


juu no nistelrooy on kova pelaaja mut kuuluu varmaa mun top 10 inhokki listaa ku se on niin kova filmaaja enne rivaldokin oli yksi lemppareista pelaajistani mutta mm-2002 filmauksen jälkeen sijoitus laski paljon .mut sekin on totta et raul ja ronaldo syrjättäisivät nistelrooyn vaihtopenkille ja parin vuoden pääst myös robinho on parempi ( vaikka monen mielest se on jo nyt parempi mut niin ei ole).........
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 21.03.23
mut entäs Ferdinand? kyllä se toisen Realin toppareista syrjäyttäis
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 21.03.46
ei nyt toi lainaus homma oikee suju mut toivottavast toi edellinen viesti meni perille :D :D
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 21.04.31
no jaa a kyl se ehkä riippuu et onko ferdinant laitapakki vai toppari ? en ole tost varma
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 21.05.37
no jaa a kyl se ehkä riippuu et onko ferdinant laitapakki vai toppari ? en ole tost varma


Ferdinandia ei sais laitapakiks istuttamallakaan.... kyllä se on puhdasverinen toppari.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 21.09.56
okei eli se vois tehä hyvää seuraa helgueralle,,  ku helguera pelaa nykyää topparinakin..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 21.15.38
helguera on yks Realin pelin tärkeimmistä tekijöistä... tilaako joku muuten Goalia??
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: WiLLe - 09.11.2005, 21.17.19
...ku helguera pelaa nykyää topparinakin..

milläs paikal se sit ennen on pelannu  ???
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 21.18.23
pivote?! vissii .. aikoja sitten..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 09.11.2005, 21.19.40
pivote?! vissii .. aikoja sitten..


kyllähän se vielä on joskus nykyäänkin nähty sillä paikalla
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: WiLLe - 09.11.2005, 21.21.07
nii sillo ku on ollu paljon loukkaantumisii. ja kyl joskus muutenki..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 09.11.2005, 21.22.33
niin mut huippu hyvä pivote sekä toppari hän on .. ( hän paikkasi kerran salgadoa pari vuotta sitten ) jossaa pelis.. mut monipuolinen pelaaja hän on
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 10.11.2005, 15.39.47
no jaa a kyl se ehkä riippuu et onko ferdinant laitapakki vai toppari ? en ole tost varma

Siis kuka tietämätön hönö tänne on eksynyt
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Siperia - 10.11.2005, 17.22.21
no jaa a kyl se ehkä riippuu et onko ferdinant laitapakki vai toppari ? en ole tost varma

Siis kuka tietämätön hönö tänne on eksynyt
Peelo se on niinkuin sinäkin. Ferdinand pelaa topparina.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Siperia - 10.11.2005, 17.24.00
helguera on yks Realin pelin tärkeimmistä tekijöistä... tilaako joku muuten Goalia??
En tilaa mutta ostan usein ja luen kaupassa :D
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 10.11.2005, 17.27.21
helguera on yks Realin pelin tärkeimmistä tekijöistä... tilaako joku muuten Goalia??
En tilaa mutta ostan usein ja luen kaupassa :D
Goal  :D :keskari:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 10.11.2005, 18.22.14
Mä tilasin vähän aikaa sitten goalia ,mut ennemmin luen juttuja netis .

Mitä tot robinhoa vaivaa .?

Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: luisfigo - 11.11.2005, 01.53.14
helguera on yks Realin pelin tärkeimmistä tekijöistä... tilaako joku muuten Goalia??
En tilaa mutta ostan usein ja luen kaupassa :D
Goal  :D :keskari:
todellakin, paskin futis julkaisu miesmuistiin :peukku_alas:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 11.11.2005, 15.27.46
Mä tilasin vähän aikaa sitten goalia ,mut ennemmin luen juttuja netis .

Mitä tot robinhoa vaivaa .?



Se että tääl on joku hönö joka ei tiedä kuka Ricardinho on ja millä paikalla Ferdinand pelaa
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 11.11.2005, 15.33.27
Mä tilasin vähän aikaa sitten goalia ,mut ennemmin luen juttuja netis .

Mitä tot robinhoa vaivaa .?



Se että tääl on joku hönö joka ei tiedä kuka Ricardinho on ja millä paikalla Ferdinand pelaa
Taso!!??
Nyt on pakko pitää parin päivän tauko.. toivottavasti toiminta parantuu siihen mennessä!
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Rasseldo - 11.11.2005, 17.07.38
Mä tilasin vähän aikaa sitten goalia ,mut ennemmin luen juttuja netis .

Mitä tot robinhoa vaivaa .?



Se että tääl on joku hönö joka ei tiedä kuka Ricardinho on ja millä paikalla Ferdinand pelaa


ymmärtääkseni tämä on ihan vapaa paikka kirjotella viestejä ilman, että toisten tarvitsee tästä alkaa häntä haukkua.....
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: R9NALD9 - 11.11.2005, 17.42.54
Cristiano Ronaldon...korvaajaksi (tiedät kenelle) :D ;D
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: fernando - 11.11.2005, 21.06.13
Punakeltaiset lasit omaavana miehenä haluaisin Del Hornon ja Joaquinin meille. Sekä ehkä kaikkein eniten haluaisin nähdä Realin laidalla viilettävän Vicente Rodríguez Guillenin :peukku_ylos:

Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: WiLLe - 11.11.2005, 21.09.14
Punakeltaiset lasit omaavana miehenä haluaisin Del Hornon ja Joaquinin meille. Sekä ehkä kaikkein eniten haluaisin nähdä Realin laidalla viilettävän Vicente Rodríguez Guillenin :peukku_ylos:



Sama  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: real fani - 11.11.2005, 22.11.51
 ;D paras ois kyl ehkä ronaldinho mut se on kyl aika vaikea saada ::)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: kjwp - 11.11.2005, 22.45.37
 ;D ronaldinhon :pallo:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puhkin - 12.11.2005, 11.15.00
Vicente olisi kyllä uskomaton kaappaus. Siinä jos joku Realin vasemmanlaidan hyökkäyksien ongelmiin.

Robinholle kysymys:
Oletko ikinä nähnyt Ricardinhon pelaamassa?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 12.11.2005, 11.22.52
Vicente olisi kyllä uskomaton kaappaus. Siinä jos joku Realin vasemmanlaidan hyökkäyksien ongelmiin.

Robinholle kysymys:
Oletko ikinä nähnyt Ricardinhon pelaamassa?

Tuskin se on.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 12.11.2005, 12.53.28
joo en usko et hirveen moni on miestä tositoimissa nähny.Itelläni ei ollu mitään hajua miehestä ennen ku katoin uusimmasta managerista, tiiä nyt sit noista arvoista minkälainen kaveri on. En kyl ostais, on jo 29.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 12.11.2005, 13.55.54
joo en usko et hirveen moni on miestä tositoimissa nähny.Itelläni ei ollu mitään hajua miehestä ennen ku katoin uusimmasta managerista, tiiä nyt sit noista arvoista minkälainen kaveri on. En kyl ostais, on jo 29.
Nii,Täytyy nyt Realin älytä viimekausien pelien perusteilla et ei kannata ostaa niin vanhoja pelaajia,,
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Ronaldo9 - 13.11.2005, 11.21.10
lionel messi olisi ihan kiva tai ronaldinho... makelele takas(gravesen ei oo nii hyvä :D) :peukku_ylos: :peukku_ylos:    ja sit viel buffon veskaks nii olis mahtavaa mut ei taida se lähtee juvest  >:(
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 13.11.2005, 14.57.08
ja sit viel buffon veskaks nii olis mahtavaa mut ei taida se lähtee juvest  >:(

Miks Buffon pitäs hankkii kun meillä on maailman paras maalivahti ja se on nuorempi kuin Buffon
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 13.11.2005, 14.57.49
Vicente olisi kyllä uskomaton kaappaus. Siinä jos joku Realin vasemmanlaidan hyökkäyksien ongelmiin.

Ronaldo olisi parempi hankinta
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: luisfigo - 13.11.2005, 15.15.04
lionel messi olisi ihan kiva tai ronaldinho... makelele takas(gravesen ei oo nii hyvä :D) :peukku_ylos: :peukku_ylos:    ja sit viel buffon veskaks nii olis mahtavaa mut ei taida se lähtee juvest  >:(
Joo Messi on tällä hetkellä vain suurta hypeä. Buffon on yksi parhaista, niin on Casillaskin. Makelele on kai -72 syntynyt eli ei mitään järkeä hankkia. Ronaldinho nyt olisi saatavana rahasta kuten Figo, mutta tarttis lyödä siirtoennätykset kyllä sen verran uusiksi ettei taida olla realistista ::)

Joaquin, Aimar/Riquelme, Vicente noi kelpais mulle mut tulispa edes yksi tai kaksi noista niin sekin olisi jo loistava asia
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 13.11.2005, 15.42.49



Miks Buffon pitäs hankkii kun meillä on maailman paras maalivahti ja se on nuorempi kuin Buffon
Asiaa ! :D  :peukku_alas: Hyvä! Oon samaa mieltä.  :peukku_ylos:  :peukku_ylos:  :pallo:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho10 - 13.03.2006, 18.52.14
Vicente olis hyvä zidanen paikallle sit ku se lähtee. joaquin hyvä vaihtoehto oikeellelaidalle.yks hyvä kärkipelaaja raul ja ronaldo tehottomia ja vanhoja. adriano maybe. sit viel puyol. ;D
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 13.03.2006, 19.35.34
Joo Messi on tällä hetkellä vain suurta hypeä.
Olisikin näin... Jos pitäisi veikata näistä kahdesta: Messistä uusi Maradona tai Robinhosta uusi Pele niin laittaisin roponi likoon messin puolesta, lisäksi on tosi nuori vielä, olikohan ainakin 2v nuorempi kuin robinho, peli on mielestäni silti jotenkin kypsempää. Vaikka robinholla on parempi tekniikka niin messi on parempi 1-1 -tilanteissa, niin se vaan on.

Ja aiheeseen: Vicente ja joaquin olis hyviä vahvistuksia. Mielestäni kärjessä vois pelata vaikka cassano ja villa(ei olis mikään huono hankinta, hintakaan ei varmaan ole kova). Villan pelejä nähneenä; nopea, fyysinen ja tekninen, lisäksi hyvä viimeistelijä ja tekee töitä kentällä. Ei oikein allekirjoittanut jaksa kattoa enää tota ronaldon löntystelyä. Tietenkin jos sais valita niin Henry mutta uskon hänen jäävän arsun riveihin..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 13.03.2006, 20.47.37
mikko29: ota huomioon, että tuo viesti mitä lainasit on kirjoitettu monia kuukausia sitten, nyt tilanne on toki Messinkin kohdalla muuttunut.

Ja tuo Villahan taisi tehdä juuri äskettäin pitkän jatkosopimuksen, joten hintaa tulisi varmaankin aika runsaasti...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 14.03.2006, 16.17.24
niinhän se on joo... Mutta: oliko messi sitten VAIN suurta hypeä ::)

En tiennyt tosta uudesta sopparista..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 14.03.2006, 16.52.48
Itse asiassa vielä tuo Villan uusi sopimus ei ole valmis, mutta enää viimeistä silausta tehdään. Sopimus allekirjoittettaneen lähipäivinä, ja uuden sopimuksen mukaan Villan palkka tuplaantuu. Edellinen sopimus oli sekin vuoteen 2011 voimassa ja uusi siis ilmeisesti vuoteen 2013 - kertonee jotain siitä kuinka arvokkaaksi Valencia kokee Villan tällä hetkellä. Eli kaappaus olisi kaikkea muuta kuin helppo tai halpa.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 14.03.2006, 16.58.17
Luin juuri tapauksesta, ulosostohinnaksi tulisi jotain 120milj.(no onhan se jo nyt 60 joten se siitä). Saas nähä kenet real ostaa kesällä ku eikös se adrianokin tehnyt uuden sopimuksen?..Jotenkin tuo henrykin epäilyttää(eli luulen hänen jäävän arsuun).
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 14.03.2006, 22.51.02
Pari utopistista toivetta: Beckham pois --> tilalle Joaquin, Zidane pois --> Aimar, Ronaldo pois ---> Morientes/Gilardino/Zlatan sekä Pablo Garcia pois ---> Raul Garcia/Xabi Alonso (molemmat?)
Ja sitten C. Ronaldosta: Real Madrid ei tarvii enää pelaajaa, joka katsoo palloa kuljettaessaan ja syöttäessään. Sellaiset pelaajat on nähty jo Beckhamin muodossa. Tähän asti Cristiano Ronaldo on ollut lähestulkoon pelkkää hypettä, vaikka uskosin että nyt jo olis eritason pelaaja jos olis joukkueensa valinnut vähän paremmin aikanaan.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 15.03.2006, 21.23.48
Pysyn edelleenkin siinä kannassa, että nyt tärkeämpää on, että ketä ei pidä hankkia. Nyt Real Madrid tarvitsee näläisiä pelaajia, jotka haluavat pelata Real Madridille, eikä mitään palkanperässä juoksijoita, joita nyt joukkueessa näkyy pintaliitävän. Nyt olisi aika palauttaa se vanha Real Madridin tyyli olla se viihdyttävin (taitavin) ja paras seurajoukkue mitä maailmasta löytyy, mutta se vaatii sen, että ostetaan taitavia pelaajia, eikä mitään lehdistön lellilapsit-paitakauppiaita.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Barcelona - 16.03.2006, 02.38.14
Tähän asti Cristiano Ronaldo on ollut lähestulkoon pelkkää hypettä, vaikka uskosin että nyt jo olis eritason pelaaja jos olis joukkueensa valinnut vähän paremmin aikanaan.

no huhhuh, kaikkea sitä kuuleekin. "lähestulkoon pelkkää hypettä" Alkukausi meni perseelleen, mutta tällä hetkellä ja muutenkin C. Ronaldo on vahvistus minkä tahansa joukkueen oikeaanlaitaan, jopa betisin ;) ja siitä on hypetys kaukana.

Kun minä puhuin Ramosista ylihypetettynä, käskit katsoa ikää. Katso C.Ronaldon ikää ja muista että hän on jo nyt loistava ;)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 16.03.2006, 11.22.43
Lainaus
no huhhuh, kaikkea sitä kuuleekin. "lähestulkoon pelkkää hypettä" Alkukausi meni perseelleen, mutta tällä hetkellä ja muutenkin C. Ronaldo on vahvistus minkä tahansa joukkueen oikeaanlaitaan, jopa betisin ;) ja siitä on hypetys kaukana.

Kun minä puhuin Ramosista ylihypetettynä, käskit katsoa ikää. Katso C.Ronaldon ikää ja muista että hän on jo nyt loistava ;)

Kumma, että täällä jatkuvasti hypetetään näitä ManUn kahta ongelmalasta, vaikka totuus on, että ManU jäi Mestarien Liigan alkulohkonsa viimeiseksi. Jos olisivat muutakin kuin hypetystä, niin luulisi sitten, että saavat siellä kentällä jotain aikaiseksi. C. Ronaldo ei ole läheskään yhtä hyvä kuin Joaquin tai Vicente.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 16.03.2006, 12.42.02
Tähän asti Cristiano Ronaldo on ollut lähestulkoon pelkkää hypettä, vaikka uskosin että nyt jo olis eritason pelaaja jos olis joukkueensa valinnut vähän paremmin aikanaan.
Katso C.Ronaldon ikää ja muista että hän on jo nyt loistava ;)
Milloin hän on ollut loistava? Em-kisoissa loistavuus loppui kun tosipelit alkoivat. Hänen seurajoukkueensa on 15 pisteen päässä kärjestä Valioliigassa ja jäi UCL-alkulohkossaan jumboksi. Missä on siis loistavuus? Siinäkö, että hän seisoo sivurajan vieressä paikallaan ja huitoo jalkojaan pallon yli tuijottaen samalla itse palloa, ja kun syöttö lopulta lähtee, on katse silloinkin pelkästään pallossa?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Barcelona - 16.03.2006, 19.20.13
Miksi sitten Betis jäi Mestareiden liigassa alkulohkoon? Miksi Valencia ei selviytynyt koko kisaan?

Täytyy muistaa että jalkapallo on edelleenkin joukkuepeli, eikä joukkueen epäonnistuminen kisassa ole yhden pelaajan syy. Ja jos rupeat selittämään jotain EM-kisojen tosipeleistä, voidaan sanoa että Cristiano Ronaldo johdatti Portugalin loppuotteluun, joka oli sitten Kreikan taktinen voitto.

Eipä ole Joaquinista ja Vicentestä paljoa sanottavaa EM-kisojen(kaan) perusteella, piti oikein tarkistaa pelasivatko ne edes koko kisoissa. Kyllä pelasivat...

Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 16.03.2006, 19.53.52
Loistavuudesta en lähde sanomaan mitään(koska sitä on niin kovin vaikea määrittää...), mutta C.Ronaldo olisi tervetullut Real Madridiin ainakin minun puolestani. Hän on mielestäni juuri sellainen pelaaja, jota Real Madrid laidalleen tarvitsee; nopea, taitava ja puolustajia innokkaasti sekä vaarallisesti haastava.

Kumma, että täällä jatkuvasti hypetetään näitä ManUn kahta ongelmalasta, vaikka totuus on, että ManU jäi Mestarien Liigan alkulohkonsa viimeiseksi. Jos olisivat muutakin kuin hypetystä, niin luulisi sitten, että saavat siellä kentällä jotain aikaiseksi. C. Ronaldo ei ole läheskään yhtä hyvä kuin Joaquin tai Vicente.
Vertailun vuoksi liigamaalit tällä kaudella:
Rooney  12
C.Ronaldo  8

Joaquin 2
Vicente  3

Eli mitäköhän mahdat tarkoittaa "Jos olisivat muutakin kuin hypetystä, niin luulisi sitten, että saavat siellä kentällä jotain aikaiseksi. " -kommentillasi? Muutenkin kommenttisi ovat jatkuvasti ristiriidassa toistensa kanssa.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 16.03.2006, 20.00.49
Itse ymmärsin niin, että luulisi poikien auttavan ManUa menestykseen, kuten Ronaldinho ja Messi tekevät Barceloonalle. Noilla maaleilla ei oo paskankaan väliä, jos joukkue kyntää.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 16.03.2006, 20.11.31
Itse ymmärsin niin, että luulisi poikien auttavan ManUa menestykseen, kuten Ronaldinho ja Messi tekevät Barceloonalle. Noilla maaleilla ei oo paskankaan väliä, jos joukkue kyntää.
Niin, ManU on toisena valioliigassa kun taas Betis menee kohti la Segundaa(sijoitus 18.). Sen takia Joaquin on sitten parempi pelaaja kuin vaikka C.Ronaldo?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 16.03.2006, 20.14.14
Niin, Betisillä on toki paremmat resurssit käytössä joukkueen kasaamiseen kuin ManU:lla??? Silti: toisen näistä joukkueista pelit jatkuvat Eurokentillä, toisen taas eivät.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: STRIKER - 16.03.2006, 20.14.32
Itse ymmärsin niin, että luulisi poikien auttavan ManUa menestykseen, kuten Ronaldinho ja Messi tekevät Barceloonalle. Noilla maaleilla ei oo paskankaan väliä, jos joukkue kyntää.
Ronaldinho ja Messi nyt ovat aivan eri taitoluokkaa kuin Rooney ja C. Ronaldo. Pitää myös muistaa, että Ronaldinholla ja Messillä on huomattavasti parempi joukkue ympärillään, eikä Manu ole surkeasti tänäkään vuonna pelannut. Sarjataulukossa Manu on toisena 15 pistettä jäljessä ylivoimaista Chelseata. Itse näkisin myös mielelläni Ronaldon Beckhamin tilalla ensi kaudella...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 16.03.2006, 20.18.04
Imarteleeko se sitten jotenkin ManUa, että ovat 15 pistettä kärkeä perässä, kun tavoitteena on mestaruus? Kyllä mielestäni ManU on tämän kauden pelannut selvästi esim. Real Madridia surkeammin.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 16.03.2006, 20.29.20
Niin, Betisillä on toki paremmat resurssit käytössä joukkueen kasaamiseen kuin ManU:lla???
Kiitos, tulihan se sieltä vihdoin. Joukkueen menestys ei suinkaan ole suoraan verrannainen joukkueessa pelaavan yksittäisen pelaajan hyvyyteen, eikä se(joukkueen menestys) edes välttämättä kerro yhtään mitään yksittäisestä pelaajasta(enintään siis sen, että pelaaja pelaa joukkueessa, joka ei menesty). Pienessä joukkueessa voi pelata hyvä pelaaja vaikka joukkue ei menestyisikään, esimerkkinä vaikka juuri Betis ja Joaquin. Eikä muutenkaan joukkueen huonoa menestystä voi pitää minään perusteluna jonkun pelaajan huonoudelle, jollei pelaaja itse sitten ole vaikuttanut menestymiseen negatiivisesti.

--------

Ja itsehän en suinkaan ole sitä mieltä, että Joaquin ja Vicente olisivat huonompia kuin Rooney ja C.Ronaldo. Tuossa alempana oli lähinnä tarkoitus kyseenalaistaa pari pahasti ontuvaa perustelua.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 16.03.2006, 21.27.34
Ronaldo olisi todellakin vahvistus realille, mieluummin tietenkin joaquin mutta molemmilla on hyvät puolensa...
Ja sitten:
Kyllä mielestäni ManU on tämän kauden pelannut selvästi esim. Real Madridia surkeammin.
Enpä tiedä...on real pelannu kans päin helvettiä
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Barcelona - 16.03.2006, 22.17.33
Itse ymmärsin niin, että luulisi poikien auttavan ManUa menestykseen, kuten Ronaldinho ja Messi tekevät Barceloonalle. Noilla maaleilla ei oo paskankaan väliä, jos joukkue kyntää.

ManUlla nyt ei tunnu riittävän potku pitkässä juoksussa Chelsean kanssa. Barcelona nyt on oikein hyvä esimerkki siitä miten hyvin pelin kuosiinsa saanut joukkue ruokkii uusia tähtiä, kuten Messi. Paljon helpompi on nousta parrasvaloihin joukkueesta ja auttaa joukkuetta menestykseen, joka pelaa hyvin kuin jonka peli ei kulje. ManUlla on joukkue muutosten edessä, niinkuin Realillakin. Barcalla taas ollaa ehkä siinä kuntopiikissä. Nämä asiat on ollut toisinkin päin, Barca on kyntänyt ja ManU ja Real porskuttanut.

Imarteleeko se sitten jotenkin ManUa, että ovat 15 pistettä kärkeä perässä, kun tavoitteena on mestaruus? Kyllä mielestäni ManU on tämän kauden pelannut selvästi esim. Real Madridia surkeammin.

Mihin ManU parhaimmillaan sitten pystyisikään, jos ne tällä kaudella on pelannut Realia surkeammin ja silti Valioliigan kakkonen? Mestereidenliigasta putoaminen on todellakin suuri tahra tälle kaudelle, mutta minusta on vain hyvä että raha joukkueet ei voitakaan ja ole itsestäänselvyyksia jatkossa.

Mitä olen viimesimpia C. Ronaldon matseja seurannut niin niistä ensimmäinen adjektiivi joka tulee mieleen on loistava. On pistänyt vaparistakin maaliin palloa ja muutenkin löytänyt maalijyvän siis kaikenmuun hyvän lisäksi.  Ja auttoihan hän voittamaan ManUlle liiga cupin ;)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 16.03.2006, 23.10.55
Ymmärsin ideasi, mutta väittäisin Barceloonan nousseen uudelleen parrasvaloihin Ronaldinhon seuraan tulon myötä, ei yhtään sitä ennen. Nyt jos olisi niinpäin käynyt kun alunperin piti, eli Barca hankkii Beckhamin eikä Ronaldinhoa, kyntäisi Barceloona tälläkin hetkellä siellä kymmenennen paikkeilla liigassa.
Oletko huomannut että myös Real Madrid on toisena omassa sarjassaan?  :o Ero kärkeen 9 pistettä ja viimeksi kun matematiikkaan perehdyin niin 15 > 9. Lisäksi Real Madrid meni ManUa pidemmälle UCL:ssa, vaikka en erityisen ylpeä myöskään Madridin sijoituksesta olekaan.
Sille Liiga Cupin voitolle viittaan kintaalla, kyseessä on meinaan senverran mitätön turnaus.
C. Ronaldosta ja Rooneysta: näitä kahta kehutaan samanlaisiksi supertähdiksi kuin Ronaldinhoa. Tämän hypetyksen perusteella todellakin luulisi sen 15 pisteen eron Valioliigassa olevan toiseen suuntaan. Rooneysta tullee vielä Englannin maajoukkueelle kova kärkimies, muttei missään tapauksessa maailman terävintä kärkeä. C. Ronaldolle tullee käymään Englannissa kuten niin monelle muullekin taitavalle pelaajalle, joka on Englantiin mennyt "kehittymään". Esimerkkejä: Arca, Verón, Crespo ja Edú.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 16.03.2006, 23.20.03
Ronaldo olisi todellakin vahvistus realille, mieluummin tietenkin joaquin mutta molemmilla on hyvät puolensa...
Ja sitten:
Kyllä mielestäni ManU on tämän kauden pelannut selvästi esim. Real Madridia surkeammin.
Enpä tiedä...on real pelannu kans päin helvettiä
Sitä en millään tasolla kielläkään, mutta faktat puhuvat puolestaan: Real Madrid UCL-sijoitus 9-16, ManU: 17-32. Molemmat sarjoissaan toisina, Madridin piste-ero kärjessä olevaan Barceloonaan 9 pistettä, ManUn ero kärki-Chelseaan 15. Vielä kun muistetaan, että Barca pudotti Chelsean Mestareiden liigassa niin eiköhän se ole Tennistermein: Peli, Erä ja Ottelu?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 17.03.2006, 00.08.00
Lainaus
Vertailun vuoksi liigamaalit tällä kaudella:
Rooney  12
C.Ronaldo  8

Joaquin 2
Vicente  3

Eli mitäköhän mahdat tarkoittaa "Jos olisivat muutakin kuin hypetystä, niin luulisi sitten, että saavat siellä kentällä jotain aikaiseksi. " -kommentillasi? Muutenkin kommenttisi ovat jatkuvasti ristiriidassa toistensa kanssa.

Eipäs vain syntynyt maaleja Villarrealia ja kumppaneita vastaan Mestarien Liigan alkulohkossa. Alkulohkon jumbo oli ManUn sijoitus. Eikä muutenkaan pokaaleita näy herrojen joukkue voittavan. Joaquin ja Vicente ovat enemmänkin pelinrakentajia kuin maalintekijöitä, jotka vain rynnivät kentälle eteenpäin silmät ummessa.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 17.03.2006, 00.09.20
Lainaus
Niin, ManU on toisena valioliigassa kun taas Betis menee kohti la Segundaa(sijoitus 18.). Sen takia Joaquin on sitten parempi pelaaja kuin vaikka C.Ronaldo?

Joaquinin joukkue sentään oli kolmas alkulohkossaan Mestarien Liigassa, eikä jäänyt jumboksi kuten ManU.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 17.03.2006, 00.12.18
Lainaus
ManUlla nyt ei tunnu riittävän potku pitkässä juoksussa Chelsean kanssa. Barcelona nyt on oikein hyvä esimerkki siitä miten hyvin pelin kuosiinsa saanut joukkue ruokkii uusia tähtiä, kuten Messi. Paljon helpompi on nousta parrasvaloihin joukkueesta ja auttaa joukkuetta menestykseen, joka pelaa hyvin kuin jonka peli ei kulje. ManUlla on joukkue muutosten edessä, niinkuin Realillakin. Barcalla taas ollaa ehkä siinä kuntopiikissä. Nämä asiat on ollut toisinkin päin, Barca on kyntänyt ja ManU ja Real porskuttanut.

Olisikohan Messin ja erityisesti Ronaldinhon hyvillä otteilla jotain merkitystä Barcan hyviin otteisiin? Tuliko Ronaldinho joukkueeseen, joka oli "kuntopiikissä"? Taisi tulla joukkueeseen, joka oli pelannut huonoimman kauten moneen vuoteen ja jonka rakentaminen alettiin alusta ja hän oli juuri yksi niistä pelaajista, jonka varaan laskettiin silloin ja lasketaan yhä. Kyllä pelaajan pääasiallinen tarkoitus on saada oma joukkueensa menestymään.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 17.03.2006, 00.17.22
Lainaus
Täytyy muistaa että jalkapallo on edelleenkin joukkuepeli, eikä joukkueen epäonnistuminen kisassa ole yhden pelaajan syy. Ja jos rupeat selittämään jotain EM-kisojen tosipeleistä, voidaan sanoa että Cristiano Ronaldo johdatti Portugalin loppuotteluun, joka oli sitten Kreikan taktinen voitto.

Eipä ole Joaquinista ja Vicentestä paljoa sanottavaa EM-kisojen(kaan) perusteella, piti oikein tarkistaa pelasivatko ne edes koko kisoissa. Kyllä pelasivat...

Montako eurocuppia Cristiano Ronaldo on voittanut?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 17.03.2006, 00.19.19
Loistavuudesta en lähde sanomaan mitään(koska sitä on niin kovin vaikea määrittää...), mutta C.Ronaldo olisi tervetullut Real Madridiin ainakin minun puolestani. Hän on mielestäni juuri sellainen pelaaja, jota Real Madrid laidalleen tarvitsee; nopea, taitava ja puolustajia innokkaasti sekä vaarallisesti haastava.

Mielestäni Real Madrid tarvitsee nyt hyviä pelaajia, eikä mitään t-paitakauppiaita. Kyllä tuossa Beckhamissa on jo liikaa.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Siperia - 17.03.2006, 15.02.36
En ole pahemmin Rooneyn, kuin Joquinin pelejä nähnyt, mutta ainakin Paitsio.comissa Rooneytä pidetään ManUn pelillisenä johtajana. Alkukaudella C.Ronaldo yritti liikaa itse, nyt on taas alkanut pelaamaan joukkueelle ja sen myös huomaa tuloksista.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 17.03.2006, 15.34.52
Mielestäni Real Madrid tarvitsee nyt hyviä pelaajia, eikä mitään t-paitakauppiaita. Kyllä tuossa Beckhamissa on jo liikaa.

Samaa mieltä  :peukku_ylos: Onhan C. Ronaldo mahtava pelaaja, mutta niin oli Beckskin hyvä ennen kuin alkoi pitää mainoksia tärkeämpinä kuin jalkapalloa.
En ole pahemmin Rooneyn, kuin Joquinin pelejä nähnyt, mutta ainakin Paitsio.comissa Rooneytä pidetään ManUn pelillisenä johtajana. Alkukaudella C.Ronaldo yritti liikaa itse, nyt on taas alkanut pelaamaan joukkueelle ja sen myös huomaa tuloksista.
En kyllä uskoisi Suomalaisten sivujen väittämiä Englannin j alkapallosta. Kun edelleenkin suurimmalla osalla sivuista ollaan sitä mieltä, että Beckham on maailman parhaimmistoa.

Nyt itse asiaan. Haluaisin nähdä mielummin Joaquínin kuin Ronaldon. Vicante tai Baraja olisivat mahtavat vahvistukset. Materazzin tai Pyuolin haluisin nähdä pulustuksessa. Sitten jos puhutaan Carlosin lähtemisestä, niin en vielä tiedä kuka olisi hyvä korvaaja. Kukas on se kuka tuli Carloksen tilalle Venäjää vastaan? Sanottiin, että kilpailee Carloksen kanssa peliajasta maajoukkueessa..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Barcelona - 17.03.2006, 17.06.27
Joaquinin joukkue sentään oli kolmas alkulohkossaan Mestarien Liigassa, eikä jäänyt jumboksi kuten ManU.

No eikös tämä nyt ole jo aika lapsellista?  ::) Good for them

Montako eurocuppia Cristiano Ronaldo on voittanut?

Montako eurocuppia Robinho on voittanut?

Ronaldinhohan ei ollut ainut Barcan hankinta sillon, mutta en minä väheksy tätä kaappausta yhtään. Mutta kun katsot miten hyvin Barca pelaa joukkueena ja nimenomaan joukkueena. Tottakai on pelaajia, jotka kerää "kermat kakun päältä" ja tässä tapauksessa oikeutetusti se on Ronaldinho.

Eipäs vain syntynyt maaleja Villarrealia ja kumppaneita vastaan Mestarien Liigan alkulohkossa. Alkulohkon jumbo oli ManUn sijoitus. Eikä muutenkaan pokaaleita näy herrojen joukkue voittavan. Joaquin ja Vicente ovat enemmänkin pelinrakentajia kuin maalintekijöitä, jotka vain rynnivät kentälle eteenpäin silmät ummessa.

Ei onnistunut Realkaan tekemään maalia Arsun verkkoon. Sitä on peli nimeltä jalkapallo, aina ei voi voittaa.

Sano mitä sanot Joaquinista ja Vicentestä mutta hyvä keskikenttämies tekee sen 10< maalia kaudessa omassa joukkueessaan joukkueesta riippumatta.

Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.03.2006, 17.19.08
Montako eurocuppia Robinho on voittanut?

Mitä sä tällä haet??  ::)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 17.03.2006, 17.36.47
Yhtään Barceloonan joukkuepelaamista väheksymättä minusta se näyttää olevan lähinnä toisin päin, että Barceloona kerää kermat Ronaldinhon leipoman kakun päältä. Meinaan että tossa jokunen viikko takaperin oli Ronaldinho poissa peleistä ja takkiin tuli välittömästi. Sattumaa?
Lisäksi Chelseaa vastaan kotipelissä eivät muut saaneet hyökkäyspäässä mitään aikaiseksi niin Ronaldinho kävi napauttamassa häkin. Vastaaviin temppuihin Madridin pelaajista ovat lähihistoriassa pystyneet vain Zidane ja Ronaldo, nykyisin ei enää kumpikaan ja Beckham ei koskaan.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 17.03.2006, 17.50.42
Joaquinin joukkue sentään oli kolmas alkulohkossaan Mestarien Liigassa, eikä jäänyt jumboksi kuten ManU.

No eikös tämä nyt ole jo aika lapsellista?  ::) Good for them

Montako eurocuppia Cristiano Ronaldo on voittanut?

Montako eurocuppia Robinho on voittanut?

Ronaldinhohan ei ollut ainut Barcan hankinta sillon, mutta en minä väheksy tätä kaappausta yhtään. Mutta kun katsot miten hyvin Barca pelaa joukkueena ja nimenomaan joukkueena. Tottakai on pelaajia, jotka kerää "kermat kakun päältä" ja tässä tapauksessa oikeutetusti se on Ronaldinho.

Eipäs vain syntynyt maaleja Villarrealia ja kumppaneita vastaan Mestarien Liigan alkulohkossa. Alkulohkon jumbo oli ManUn sijoitus. Eikä muutenkaan pokaaleita näy herrojen joukkue voittavan. Joaquin ja Vicente ovat enemmänkin pelinrakentajia kuin maalintekijöitä, jotka vain rynnivät kentälle eteenpäin silmät ummessa.

Ei onnistunut Realkaan tekemään maalia Arsun verkkoon. Sitä on peli nimeltä jalkapallo, aina ei voi voittaa.

Sano mitä sanot Joaquinista ja Vicentestä mutta hyvä keskikenttämies tekee sen 10< maalia kaudessa omassa joukkueessaan joukkueesta riippumatta.

Miten Robinho liittyy tähän keskusteluun? Eli on lapsellista jos joku joukkue on menestynyt paremmin kuin ManU tämän kauden Mestarien Liigassa? Real Madrid sentään selvisi jatkoon alkulohkostaan. Real Madrid hävisi Arsenalille, koska pelasi huonosti. Miten sinä luulet joukkueen menestyvän, jos ei pelaajien kautta? Ja niiltä, ketkä keräävät kakusta isoimman palan myös odotetaan eniten. Ronaldinho vastaa huutoon Barcassa. Toki Barcelona on nimenomaan joukkue, eikä joukkio kuten Real Madrid nykyisin. Jo yhtenäisyyden tunteen takia haluan seuraan paljon mieluummin espanjalaisia pelaajia. Keskinttämiesten pää työ on kumminkin tehdä kärkimiehille niitä maalipaikkoja, toki heidänkin tulee pystyä paikoista viimeistelemään, mutta ovat pääosin vastuussa pelinrakentamisesta ja vicente ja Joaquin nimenomaan ovat tällä alalla aivan erinomaisia, toisin kuin C. Ronaldo, joka kuljettelee yksin katse pallossa ja antaa huonoja keskityksiä. Tietysti sinulla on oikeus mielipiteeseesi, mutta minusta näiden purkkamainospoikien aika Real Madridissa on ohi ja nyt pitäisi löytää oikeita pelaajia. Minusta se, että ostelee vain isolla rahalla pelaajia, jotka jatkuvasti esiintyvät juorulehtien palstoilla antaa vain kuvan siitä, että seuralla on huono silmä löytää pelaajia, jotka auttavat joukkuetta.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 17.03.2006, 17.56.40
Lainaus
Samaa mieltä  :peukku_ylos: Onhan C. Ronaldo mahtava pelaaja, mutta niin oli Beckskin hyvä ennen kuin alkoi pitää mainoksia tärkeämpinä kuin jalkapalloa.

Minusta nyt olisi aika käyttää sitä omaa silmää pelaajien ostamisessa, eikä ostaa vain niitä pelaajia, jotka juorulehdet kehottavat ostamaan. Tärkein syy miksi joku pelaajaa ostetaan joukkueeseen tulee olla se mitä kaveri tekee kentällä, eikä se kuinka nimekäs ja hypetetty kaveri on. Jos nyt ei oikealle Joaquinia halua, niin esimerkiksi Simao Sabrosa ja Ricardo Quaresma olisivat paljo parempia hankintoja Real Madridille kuin Cristiano Ronaldo, kun nyt portugalilaisista on puhe.

Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 17.03.2006, 18.24.54
Sinänsä turhaa verrata ketään nykypelaajaa Ronaldinhoon, koska on selvää miten tuollaisessa vertailussa käy.

Ja tiedoksi eräille, että myös Englannista voi tulla taitavia sekä hyviä pelaajia. Jopa ManU:sta...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 17.03.2006, 18.49.29
Ja tiedoksi eräille, että myös Englannista voi tulla taitavia sekä hyviä pelaajia. Jopa ManU:sta...
Annapa esimerkkejä ManUn kasvattamista, todella TAITAVISTA pelaajista.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 17.03.2006, 19.02.39
Sinänsä turhaa verrata ketään nykypelaajaa Ronaldinhoon, koska on selvää miten tuollaisessa vertailussa käy.

Ja tiedoksi eräille, että myös Englannista voi tulla taitavia sekä hyviä pelaajia. Jopa ManU:sta...

Minäkin haluaisin niitä esimerkkejä kuulla. George Best lienee ainoa, vaikka pohjois-irlantilainen hänkin oli.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 17.03.2006, 19.05.03
Pitää kuitenkin muistaa että maassa maan tavalla. Englantilainen futis ei ole taitofutista, en kuitenkaan jaksa alkaa analysoimaan minkälaista se on,...pointti on se että jos jo junnuissa pelataan samalla tyylillä niin harvoin sieltä nousee mitään "robinhoja". Peli on kuitenkin suht suoraviivaista jossa pärjää vauhdilla ja fyysisyydellä, kyllä monilla on silti ihan ok tekniikka. Eli: Scholes,Giggs ja jopa becks ovat todella hyviä kasvatteja(varsinkin kun olivat parhaimmillaan..).
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 17.03.2006, 19.10.07
Voi tulla...

Ja tuonkin laitoin vain siksi, että joillakin tuntuu olevan uskomattoman ennakkoluuloiset käsitykset englantilaisesta jalkapallosta.

Ja tulihan niitä nimiäkin näämmä jo muutama...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 17.03.2006, 19.19.21
Hetkinen nyt: Scholesillako ok tekniikka?  :o Mistä kohtaa? Giggsillä on parhaimpina vuosinaan ollut tekniikka noin suunnilleen samoissa kantimissa kuin Maccalla(pallo kestää hallussa hyvin kovassa ryntäyksessä), ei yhtään sen enempää. Beckhamin tekniikan me kaikki olemme ikäväksemme saaneet tässä parin viimekauden aikana todistaa: Vaparit, kulmat: ok, parhaimmillaan hyvät, mutta esim. harhautukset, nopea jalkatyöskentely ja luova pelinrakentelu on aika nollissa.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 17.03.2006, 19.21.40
Ootte nyt kitissy samast asiast joku 3 sivuu.. täs topicis olis tarkotus puhuu kennet haluaisi valkoisiin..  :) :)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 17.03.2006, 19.24.49
Jotta se kaikille tulisi selväksi niin väännetäköön se vielä rautalangasta: Real Madridin paras mahdollinen hankinta olisi hankkiutua eroon joukkueen luovuuden ja pelitilannenopeuden tappaneesta mätäpaiseesta: D. Beckhamista.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 17.03.2006, 19.28.13
Voi tulla...

Ja tuonkin laitoin vain siksi, että joillakin tuntuu olevan uskomattoman ennakkoluuloiset käsitykset englantilaisesta jalkapallosta.

Ja tulihan niitä nimiäkin näämmä jo muutama...

Nuo mainitut kaverit eivät kyllä mitään taitureita ole. Aika perus pitkän pallon potkijoita ja niiden perässä juoksijoita. Eli ei sellaisia, joita Real Madridiin tarvitaan.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 17.03.2006, 19.41.11
Lainan Puskasia mestareitten liiga-topicista, koska kommentti sivuaa täällä ollutta keskustelua:

Sumusaarilta on tullut vain yksi taitava pelaaja ja hänen nimensä on George Best.
Ja kaksi kysymystä:

1. Oletko tosissasi?

2. Jos olet, niin miten määrittelet taitavan pelaajan?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Barcelona - 17.03.2006, 21.08.55
Montako eurocuppia Robinho on voittanut?

Mitä sä tällä haet??  ::)

No asettelin samanlaisen kysymyksen eri pelaajasta, joka on samaa ikäluokkaa ja pelaa joukkueessa jolla ei mene putkeen tällä hetkellä. Nothing personal..

Yhtään Barceloonan joukkuepelaamista väheksymättä minusta se näyttää olevan lähinnä toisin päin, että Barceloona kerää kermat Ronaldinhon leipoman kakun päältä. Meinaan että tossa jokunen viikko takaperin oli Ronaldinho poissa peleistä ja takkiin tuli välittömästi. Sattumaa?
Lisäksi Chelseaa vastaan kotipelissä eivät muut saaneet hyökkäyspäässä mitään aikaiseksi niin Ronaldinho kävi napauttamassa häkin. Vastaaviin temppuihin Madridin pelaajista ovat lähihistoriassa pystyneet vain Zidane ja Ronaldo, nykyisin ei enää kumpikaan ja Beckham ei koskaan.

Onhan Ronaldinho poikkeuksellinen pelaaja ja pystyy ratkaisemaan yksittäisiä pelejä, mutta pitkässä juoksussa ei yhden pelaajan panos riitä. Täällä foorumissa on puhuttu miten tasapainoinen joukkue Barcalla on ja se on tärkeää myös tähdille pärjätäkseen. Tuskin Ronaldinhonkaan pelihuumori kestää sitä, että omaa pää laskee maaleja ja peli on sekaisin kuten vaikka Realilla Arsea vastaan. Tuskin se sattumaa on että hävisivät kun Ronaldinho oli poissa kokoonpanosta, kuitenkin niin tärkeä palanen hän on Barcan pelissä.

Eli on lapsellista jos joku joukkue on menestynyt paremmin kuin ManU tämän kauden Mestarien Liigassa?

Kyllä minä tiedän että betis oli lohkonsa kolmas. Mutta en näe siinä mitään erikoista verrattuna lohkon viimeiseen sijaan, vaikka UEFA-cuppia pääseekin pelaan vielä. Eli sama kuin tulisit kertomaan että mun isi on sentin pitempi kuin sun. Mitä väliä?

Keskinttämiesten pää työ on kumminkin tehdä kärkimiehille niitä maalipaikkoja, toki heidänkin tulee pystyä paikoista viimeistelemään, mutta ovat pääosin vastuussa pelinrakentamisesta ja vicente ja Joaquin nimenomaan ovat tällä alalla aivan erinomaisia, toisin kuin C. Ronaldo, joka kuljettelee yksin katse pallossa ja antaa huonoja keskityksiä.

Sinulla ilmeisesti ei ole mitään käsitystä C. Ronaldon pelistä, vaan perustat kaiken omiin olettamuksiin. Ja minä tiedän että jos ei tykkää pelaajasta, hänessä on vaikea nähdä mitään hyvää. En tiedä onko mahdollista katsoa netissä jälkeenpäin pelejä, mutta jos on niin katso ManUn viimeisin peli Newcastlea vastaan niin tiedät. Joaquinista on puhuttu jo ainakin kolme vuotta, eikä vieläkään ole tullut sitä paljon puhuttua siirtoa suurseuraan. Mistä se mahtaa johtua? Vasemmallekin laidalle löydän "kuumemman" pelaajan kuin Vicente, nimittäin Arjen Robben.

Jos Englantilaisia taitopelaajia rupean kertaamaan niin tulee pitkä lista, koska taito on niin laajakäsite. Se ei ole pelkkää 1vs1 pelaamista. Maccasta puheen olleen olen sitä mieltä että hän pelasi parhaat kautensa Liverpoolissa ennen Madridiin siirtymistä.

Kun Puskas pidät sitä Euro cupin voittoa jonain pelaajien taidon mittarina, niin mitä sanot siihen kun ManU -99 voitti mestareiden liigan joukkueella jonka runkopelaajia oli omia kasvatteja? Oli Beckhamia, Scholesia ja Nevillejä, eivätkö he olekaan taitavia kun ovat voittaneet?

Aika perus pitkän pallon potkijoita ja niiden perässä juoksijoita.


Arsu pelin perusteella ei sitten Realissakaan ole yhtään taitopelaajaa? 
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: RONALDO - 17.03.2006, 21.13.26
Ootte nyt kitissy samast asiast joku 3 sivuu.. täs topicis olis tarkotus puhuu kennet haluaisi valkoisiin..  :) :)

Juuri noin  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Siperia - 17.03.2006, 21.20.50
En ole pahemmin Rooneyn, kuin Joquinin pelejä nähnyt, mutta ainakin Paitsio.comissa Rooneytä pidetään ManUn pelillisenä johtajana. Alkukaudella C.Ronaldo yritti liikaa itse, nyt on taas alkanut pelaamaan joukkueelle ja sen myös huomaa tuloksista.
En kyllä uskoisi Suomalaisten sivujen väittämiä Englannin j alkapallosta. Kun edelleenkin suurimmalla osalla sivuista ollaan sitä mieltä, että Beckham on maailman parhaimmistoa.

No, Beckham on hyvä omalla tavallaan, joukkueessa jossa taktiikka on Bexulle sopiva.
Rooney on ehkäpä toiseksi paras ''junnu''. Messi on tietenki ykkösenä. Rooneyllä on hyvä tekniikka, nopee, kova laukaus, asennetta riittää. Tekee töitä paljon. ManUn pelillinen johtaja ja suurella todennäköisyydellä pian kapteeni. Nyt on turha tulla jauhamaan paskaa siittä että se ei ole tällä hetkellä kovin vaikeaa. Pelkästään seuran historia asettaa paineita, mutta silti Rooney johtaa ManUn peliä, illasta toiseen.
Tuossa iässä se on aika harvinaista.
C.Ronaldo on kuulemma viime aikoina ollut sellatteessa vedossa, että huhhuh.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 17.03.2006, 22.18.33
"Arsu pelin perusteella ei sitten Realissakaan ole yhtään taitopelaajaa?"
Ai, Arsenaalilla pelasi montakin englantilaista (tai edes brittiläistä) pelaaja noissa kahdessa Real Madrid-ottelussa? :o
"Maccasta puheen olleen olen sitä mieltä että hän pelasi parhaat kautensa Liverpoolissa ennen Madridiin siirtymistä."
Toki, olethan sentään foorumin pitkäaikaisin Real Madrid-vihaaja.
"Tuskin Ronaldinhonkaan pelihuumori kestää sitä, että omaa pää laskee maaleja ja peli on sekaisin kuten vaikka Realilla Arsea vastaan."
Korjaa kieliasusi: päästi MAALIN- on oikea muoto. Se tähän on lisättävä että Madridissa pelatessaan Ronaldinho olisi senverran iloista poikaa ollut että nykyvireessään ei tuota hänelle edes vaikeuksia polkaista Arsenalia vastaan maalia - tai paria.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Barcelona - 17.03.2006, 23.12.23
Ai, Arsenaalilla pelasi montakin englantilaista (tai edes brittiläistä) pelaaja noissa kahdessa Real Madrid-ottelussa? :o

Kysymys ei ollut nyt kansallisuuksista. Kysymys oli asetettu Puskasille, mutta hienoa kun tulit ymmärtämään väärin. Jos kukkupallon pelaajat eivät voi olla taitavia, Real pelasi Arsua vastaan parhaimmillaan pelkkää kukkupalloa --> eikö Realissa ole sitten taitopelaajia? Väitän että on, joten kyseinen teoria on vähän hutera.

"Maccasta puheen olleen olen sitä mieltä että hän pelasi parhaat kautensa Liverpoolissa ennen Madridiin siirtymistä." Toki, olethan sentään foorumin pitkäaikaisin Real Madrid-vihaaja.

Aijaa, niinkö se menee? Perustan väitteeni kyllä siihen että olen seurannut Maccan uraa ja muistan hänen olleen parhaimmillaan silloin. Sillä ei ole todellakaan mitään tekemistä tämän foorumin kanssa.


Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 18.03.2006, 09.40.14
Ei tarvitse foorumin kanssa ollakaan tekemistä, vaan sen faktan, että olet tässä Macca-asiassakin olet oman ahdasmielisyytesi(Real Madridia kohtaan) vanki.
Ja tuossa Arsenal-jutussahan kyse nimenomaan oli kansalaisuuksista, jos sanotaan ettei Englannista tule taitavia pelaajia. Sen näyttää minusta todeksi juuri Arsenal, jonka avaukseen ei mahtunut yhtään sumua kummassakaan Madrid-ottelussa.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 18.03.2006, 10.08.20
Lainaus
Kyllä minä tiedän että betis oli lohkonsa kolmas. Mutta en näe siinä mitään erikoista verrattuna lohkon viimeiseen sijaan, vaikka UEFA-cuppia pääseekin pelaan vielä. Eli sama kuin tulisit kertomaan että mun isi on sentin pitempi kuin sun. Mitä väliä?

Eli siis menestymisellä ei ole jalkapallossa mitään merkitystä? Seuraavaksi varmaan väität, että on ihan sama, kun potoaa La Ligasta, kuin että voittaa sen.

Lainaus
Sinulla ilmeisesti ei ole mitään käsitystä C. Ronaldon pelistä, vaan perustat kaiken omiin olettamuksiin. Ja minä tiedän että jos ei tykkää pelaajasta, hänessä on vaikea nähdä mitään hyvää. En tiedä onko mahdollista katsoa netissä jälkeenpäin pelejä, mutta jos on niin katso ManUn viimeisin peli Newcastlea vastaan niin tiedät. Joaquinista on puhuttu jo ainakin kolme vuotta, eikä vieläkään ole tullut sitä paljon puhuttua siirtoa suurseuraan. Mistä se mahtaa johtua? Vasemmallekin laidalle löydän "kuumemman" pelaajan kuin Vicente, nimittäin Arjen Robben.

Jos Englantilaisia taitopelaajia rupean kertaamaan niin tulee pitkä lista, koska taito on niin laajakäsite. Se ei ole pelkkää 1vs1 pelaamista. Maccasta puheen olleen olen sitä mieltä että hän pelasi parhaat kautensa Liverpoolissa ennen Madridiin siirtymistä.

Kun Puskas pidät sitä Euro cupin voittoa jonain pelaajien taidon mittarina, niin mitä sanot siihen kun ManU -99 voitti mestareiden liigan joukkueella jonka runkopelaajia oli omia kasvatteja? Oli Beckhamia, Scholesia ja Nevillejä, eivätkö he olekaan taitavia kun ovat voittaneet?

Kyllä minä niiitä otteluja Canal Plussan kautta näen. Sinä voit pitää urheiluruudun kautta tekemäsi mielipiteet ominasi. Minua ei todellakaan kiinnosta kuinka C. Ronaldo pelaa jotakin hiilikaivosporukkaa vastaan. Real Madridissa on jo nyt liikaa pelaajia, joille on tärkeämpää se nimi joka lukee paidan selässä kuin se logo, joka on paidan etupuolella. Eiköhän tätä olisi jo aika muuttaa. Joaquin halusi jäädä Betikseen. Vai oletko nyt Real Madridin yhteydessä niin sokaistunut rahan perässä juoksijoihin, että olet unohtanut, että kaikille se raha ei ole tärkeintä. Joo kyllähän se Robben Barcaa vastaan kuumana kävi kentällä, mutta yhtään mitään ei vain saanut aikaan. Käsittämätöntä, että parin tällaisen kauden jälkeen täällä vieläkin porukka haluaa Real Madridista tällaisen muukalaislegioonan "Galacticoja", jotka ovat huonossa kunnossa, eivätkä ole yhtään motivoituneita. Minulle taitavat pelaajat tarkoittavat sellaisia pelaajia, joita Real Madridin seuran historiassa löytyy paljon esimerkiksi Raul, Di Stefano, Puskas, Redondo, Hierro... eikä mitään kyntöruunia.
ManU voitti Mestarien Liigan brittiläisellä pelityylillä, josta minä en pidä, mutta en keksi tekosyitä sille voitolle. Mutta Real Madridin historia vaatii sitä pelaamaan täysin toisenlaista jalkapalloa. Viihdyttävää ja taitavaa. 

Lainaus

Arsu pelin perusteella ei sitten Realissakaan ole yhtään taitopelaajaa? 

Beckham, Woodgate ja Gravesen eivät todellakaan ole taitavia pelaajia. Mutta taidon puutteen takia ei Real Madrid otteluparia hävinnyt, vaan sen takia, että pelaajisto on yleisesti huonossa fyysisessä kunnossa ja liian monella pelaajalla ei motivaatio riitä.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 18.03.2006, 10.10.25
Lainaus
Kysymys ei ollut nyt kansallisuuksista. Kysymys oli asetettu Puskasille, mutta hienoa kun tulit ymmärtämään väärin. Jos kukkupallon pelaajat eivät voi olla taitavia, Real pelasi Arsua vastaan parhaimmillaan pelkkää kukkupalloa --> eikö Realissa ole sitten taitopelaajia? Väitän että on, joten kyseinen teoria on vähän hutera.

Real Madrid hävisi ottelun fyysisen kunnon ja motivaation puutteeseen.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 18.03.2006, 10.13.12
Lainaus
Ja kaksi kysymystä:

1. Oletko tosissasi?

2. Jos olet, niin miten määrittelet taitavan pelaajan?

Kyllä olen aivan tosissani. Jos haluat tietää kenet määrittelen taitavaksi pelaajaksi katso lista, jonka aikaisempaa viestiini laitoin.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 18.03.2006, 10.16.55
Aikamoiset saa olla taitavan pelaajan vaatimukset, jos "Sumusaarilta on tullut vain yksi taitava pelaaja ja hänen nimensä on George Best."
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 18.03.2006, 10.18.39
Lainaus

2. Jos olet, niin miten määrittelet taitavan pelaajan?

 Jos haluat tietää kenet määrittelen taitavaksi pelaajaksi katso lista, jonka aikaisempaa viestiini laitoin.
Eli en minä ihan tuota kysynyt...    ja olikos tuossa listassa sitten kaikki...?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 18.03.2006, 13.00.48
Aikamoiset saa olla taitavan pelaajan vaatimukset, jos "Sumusaarilta on tullut vain yksi taitava pelaaja ja hänen nimensä on George Best."

Voihan sitä tietysti pitää vaikka Aki Riihilahtea taitavana pelaajana, mutta sitten kai jokainen on taitava pelaaja.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 18.03.2006, 13.01.47
Lainaus
Eli en minä ihan tuota kysynyt...    ja olikos tuossa listassa sitten kaikki...?

Voit päätellä siitä, että viimeisen mainitun pelaajan perässä oli ...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 18.03.2006, 13.36.45
Aikamoiset saa olla taitavan pelaajan vaatimukset, jos "Sumusaarilta on tullut vain yksi taitava pelaaja ja hänen nimensä on George Best."

Voihan sitä tietysti pitää vaikka Aki Riihilahtea taitavana pelaajana, mutta sitten kai jokainen on taitava pelaaja.
Jep, näiden herrojen väliin ei tietenkään mahtuisi ketään...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 18.03.2006, 13.43.39
Lainaus
Jep, näiden herrojen väliin ei tietenkään mahtuisi ketään...

Mitäköhän tällä haet? Minun puolestani saat pitää taitava ihan ketä haluat, mutta älä käy muiden kimppuun varsinkaan kun et itse kykene mitenkään määrittelemään taitavaa pelaajaa.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 18.03.2006, 13.48.06
Lähinnä sitä, että lapsellisesti haet jatkuvasti esimerkkisi ääripäistä...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.03.2006, 13.53.21
Voi nyt perkele.. Voitte tapella privaviestien avulla.. Tietenkin saa ja pitääkin keskustella, mutta toi nyt alkaa olemaan jo tosi lapsellista..  ::) :-\
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 18.03.2006, 14.02.30
Lähinnä sitä, että lapsellisesti haet jatkuvasti esimerkkisi ääripäistä...

Mistä ääripäistä? Minulla on oikeus ilmaista mielipiteeni. Sinähän se täällä lapsellisesti käyt jauhamaan paskaa ilman, että itse perustelisit mielipiteesi.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 18.03.2006, 14.07.20
Lähinnä sitä, että lapsellisesti haet jatkuvasti esimerkkisi ääripäistä...

Mistä ääripäistä?
Esim. Ronaldinho, Riihilahti, Best...    todella hyviä vertailukohtiako, kun puhutaan taitavuudesta?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 18.03.2006, 14.14.03
Lainaus
Esim. Ronaldinho, Riihilahti, Best...    todella hyviä vertailukohtiako, kun puhutaan taitavuudesta?

Ketäs sitten pitäisi vertailla? Voinhan käydä vertailemaan vaikka Eto'ota ja Xavia, mutta miten se vie keskustelua eteenpäin? Mikä sinä olet kieltämään toisten vapauden omaan mielipiteeseen? Jos et itse kykene/uskalla mielipiteitäsi tänne kirjoittaa ja perustella, niin älä sitten käy muiden mielipiteitä arvostelemaan.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 18.03.2006, 14.19.37
Voi nyt perkele.. Voitte tapella privaviestien avulla.. Tietenkin saa ja pitääkin keskustella, mutta toi nyt alkaa olemaan jo tosi lapsellista..  ::) :-\

Niinpä, kun joillekkin se on niin vaikea ymmärtää, että kaikki eivät halua Real Madridiin t-paitakauppiaita vaan jalkapalloilijoita.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 18.03.2006, 14.31.06
Lainaus
Esim. Ronaldinho, Riihilahti, Best...    todella hyviä vertailukohtiako, kun puhutaan taitavuudesta?

Ketäs sitten pitäisi vertailla? Voinhan käydä vertailemaan vaikka Eto'ota ja Xavia, mutta miten se vie keskustelua eteenpäin?
Juuri tuo ääripäihin vertaaminen ei vie keskustelua eteenpäin. Kun aluksi puhuttiin Rooneyn taitavuudesta, niin vertaamalla johonkin Bestin tai Ronaldinhoon ei asiassa päästä eteenpäin.

Mikä sinä olet kieltämään toisten vapauden omaan mielipiteeseen? Jos et itse kykene/uskalla mielipiteitäsi tänne kirjoittaa ja perustella, niin älä sitten käy muiden mielipiteitä arvostelemaan.
Olenko minä kieltänyt joltain vapauden mielipiteeseen? En edes pystyisi tekemään sitä vaikka haluaisin.

Ja kyllä minä yritän perustella mielipiteeni. Jos jokin jäi epäselväksi tai haluaa lisäperusteluita, niin kysy!
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 18.03.2006, 14.46.52
Lainaus
Juuri tuo ääripäihin vertaaminen ei vie keskustelua eteenpäin. Kun aluksi puhuttiin Rooneyn taitavuudesta, niin vertaamalla johonkin Bestin tai Ronaldinhoon ei asiassa päästä eteenpäin.

Kerro sitten kehen pitäisi verrata ja ketä? Luuletko päättäväsi täällä sen, että ketä saa kenenkin kanssa vertailla?Ja miksei Rooneyta saa verrata vaikka Bestiin? Se, että Rooney ei kestä vertailua ei ole minun syytäni. Minulta kysyttiin määritelmää taitavaan pelaajaan ja annoin esimerkkejä ja Ronaldinhoa en minä keskusteluun tuonut. Jos et ole tajunnut, niin keskustelun aiheena on kenet kukin haluaa Real Madridiin, eikä Rooneyn taitavuus/taitamattomuus.

Lainaus
Olenko minä kieltänyt joltain vapauden mielipiteeseen? En edes pystyisi tekemään sitä vaikka haluaisin.
Ja kyllä minä yritän perustella mielipiteeni. Jos jokin jäi epäselväksi tai haluaa lisäperusteluita, niin kysy!

Kokoajanhan olet täällä kieltämässä muilta oikeuden ilmasita mielipiteensä ja vertailla pelaajia. Lisäksi et itse uskalla edes kunnolla ottaa osaa keskusteluun, vaan tyydyt arvostelemaan muiden mielipiteitä ilman mitään perusteluita. Yrität määräillä, että ketä pelaajaa saa kehenkin verrata aivan kuin sinä siitä päättäisit. Koita nyt aikuistua sen verran, että tajuaisit, että kaikki eivät jaa sinun mielipiteitäsi ja toimi kuten sinä haluaisit, etkä sinä pysty ketään pakottamaan pitämään omista suosikkipelaajistasi.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 18.03.2006, 15.06.22
No nyt menee keskustelu jo sen verta pois jalkapallosta, että jos Puskas haluat jatkaa, niin priva-viesteillä sitten, ok?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Siperia - 18.03.2006, 15.11.13
Rooneytä saa verrata Bestiin, meinaan vaikka poika on nuori, niin parin vuoden päästä on samalla viivalla kyseisen herran kanssa.
Henry olisi kiva nähdä Realissa. Meinaan, jos Ronaldo lähtee niin olisi pariksi kaudeksi  erittäin hyvä pelaaja. Eikä pääsisi sotkemaan Barcan kokoonpanoa  ;)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 18.03.2006, 15.17.40
No nyt menee keskustelu jo sen verta pois jalkapallosta, että jos Puskas haluat jatkaa, niin priva-viesteillä sitten, ok?

Älä vie keskustelua ulos jalkapallosta. Minulla on oikeus puolustaa mielipiteitä, vaikka sitä varmasti taas seuraavassa viestissä yrität kiistää.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 18.03.2006, 15.19.02
Rooneytä saa verrata Bestiin, meinaan vaikka poika on nuori, niin parin vuoden päästä on samalla viivalla kyseisen herran kanssa.
Henry olisi kiva nähdä Realissa. Meinaan, jos Ronaldo lähtee niin olisi pariksi kaudeksi  erittäin hyvä pelaaja. Eikä pääsisi sotkemaan Barcan kokoonpanoa  ;)

Henryssä taas on se riski, että uran huippuhetket ovat pikkuhiljaa jo takana. Mieluummin ostaisin nyt pelaajia pidemmällä tähtäimellä.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.03.2006, 16.06.18
Rooneytä saa verrata Bestiin, meinaan vaikka poika on nuori, niin parin vuoden päästä on samalla viivalla kyseisen herran kanssa.
Henry olisi kiva nähdä Realissa. Meinaan, jos Ronaldo lähtee niin olisi pariksi kaudeksi  erittäin hyvä pelaaja. Eikä pääsisi sotkemaan Barcan kokoonpanoa  ;)

Henryssä taas on se riski, että uran huippuhetket ovat pikkuhiljaa jo takana. Mieluummin ostaisin nyt pelaajia pidemmällä tähtäimellä.

Henry on vasta alkanut pelamaan.. Enää ei ole miehen otteissa diivailua.. Ei se tarkoto jos ikää on 28-vuotta, että olisi menneen talven lumia.. Koita Puskas hieman piristyy..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Barcelona - 18.03.2006, 16.09.18
Ei tarvitse foorumin kanssa ollakaan tekemistä, vaan sen faktan, että olet tässä Macca-asiassakin olet oman ahdasmielisyytesi(Real Madridia kohtaan) vanki.

Macca asiasta, jos ruvetaan todellisia faktoja hakemaan. Millä todennäköisyydellä Steve pelaa parhaat kautensa Liverpoolissa kuin Real Madridissa, jos on pelannut Liverpoolissa 10 kautta ja Real Madridissa 4? Mcmanaman ei mielestäni ikinä onnistunut Realissa, joten ei ihme jos oli sitä vakio vaihtopenkki kamaa. Miten Steve ei mahtunut Englannin maajoukkueeseen MM-kisoihin 2002? Kuitenkin englannin kansalainen, siihen joukkeeseenhan mielestäsi kävelee sisään? Kumoa nämä faktat menemättä henkilökohtaisuuksiin?

Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 18.03.2006, 16.31.41
Miten Steve ei mahtunut Englannin maajoukkueeseen MM-kisoihin 2002?
Koska ei pelannut valioliigassa?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 18.03.2006, 17.12.21
Henryssä taas on se riski, että uran huippuhetket ovat pikkuhiljaa jo takana. Mieluummin ostaisin nyt pelaajia pidemmällä tähtäimellä.
Väärin...Real tarvitsee myös tuon ikäisiä runkopelaajia, kaikki ei voi olla nuoria vaikka olisi kuinka hyviä. Sitä paitsi henrystä ei tarvitsisi pulittaa mitään tähtitieteellistä summaa. Veikkaan että paukkuja kaverilla riittää sillä kaapista puuttuu vielä se ucl- mitali.. On lisäksi paljon liikkuvampi kuin muuan ronaldo.

Ja määritelläänpä se pidemmällä tähtäimellä; henry pelaa vielä ainakin 3 huippukautta, kunhan nopeus ei kärsi liikaa ni pelaa enemmänkin. Uskoisin että seuran kaikki jäsenet haluaa kuitenkin niitä pokaaleja suht nopeasti, joten sellaista joukkuetta mikä on parhaimmillaan 3 vuoden päästä ei tulla muodostamaan. Kuitenkin ripaus kokemusta ja nuoruutta pitää olla jotta balanssi säilyy.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: STRIKER - 18.03.2006, 18.52.21
Teveziä eikä ketään muutakaan hyökkääjää tarvita ensi kaudeksi, vaikka Ronaldo lähtisikin. Onhan meillä Cassano, Raul ja Soldado. Listaan voi lisätä Baptistan joka voisi pelata hyökkäyksessä jos joku kärjistä loukkaantuisi. Kolme-neljä hyökkääjää riittää hyvin. Tällä hetkellä tarvitaan pelintekijää ja puolustajaa kaikista eniten. Ballack olisi mielestäni loistava vaihtoehto pelintekijäksi, puolustajaksi vielä joku kokenut Ramoksen viereen. Kentältä löytyisi taitoa, kokemusta sekä nuoruutta... :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 18.03.2006, 19.01.22
Teveziä eikä ketään muutakaan hyökkääjää tarvita ensi kaudeksi, vaikka Ronaldo lähtisikin. Onhan meillä Cassano, Raul ja Soldado. Listaan voi lisätä Baptistan joka voisi pelata hyökkäyksessä jos joku kärjistä loukkaantuisi. Kolme-neljä hyökkääjää riittää hyvin. Tällä hetkellä tarvitaan pelintekijää ja puolustajaa kaikista eniten. Ballack olisi mielestäni loistava vaihtoehto pelintekijäksi, puolustajaksi vielä joku kokenut Ramoksen viereen. Kentältä löytyisi taitoa, kokemusta sekä nuoruutta... :peukku_ylos:

Tietenkin Portillo voisi tulla vielä noiden lisäksi.. Mutta miksi Cassano pelaisi ensi kaudella kun hän ei edes tällä kaudella ole saanut kunnon mahdollisuutta.. Tosin haluaisin Cassan pelaavan.. Ballack on kovasti menossa Chelseaan, ainakin Bayernin joku johtajista uskalsi niin kertoa.. Pelintekijäksi omat vaihtoehdot olisivat Riquelme, Aimar tai Kaká.. Riquelme olisi noista kolmesta halvin ja minusta sopisi parhaiten Madridiin.. Toppariksi, kuten STRIKER sanoi jonkun kokeneen ja varman.. Edelleen oma suosikki olisi Cordoba..

Miten on tuon vasemmanpakin ja oikeanlaidan tilanne.. Asshole ja Joaquin...  ::) vai voiko Robi Carlos pelata vielä ensi kaudellakin omalla tasollaan, vai viekö veri kotiin..  :-\  Niin paljon on kysymyksiä ensi kaudesta.. En malta odottaa..  ;D

edit. Onko jollain tilastoja Portillon Belgian kaudesta.. Taisi Javier tehdä kaksi maalia viime kierroksella..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: el Blanco - 18.03.2006, 19.18.32
Vasemman laitapakin tontille ihanteellinen hankinta olisi Fabio Aurelio. Brassi ei mitä ilmeisimmin tee jatkosopimusta Valencian kanssa, joten näin ollen hän irtoaisi ilmaiseksi. Kyllä Madridin seurajohdon pitäisi tajuta tällainen mahdollisuus, lähti Roberto Carlos kesällä pois tai ei.

Topparin hankinta olisi kaikista tärkeintä, koska Woodysta ei saa millään vakiokalustoon kuuluvaa luottopuolustajaa; loukkaantumiset kun verottavat niin järkyttävän paljon. Córdoba? Luisão? Lucio? Perea? Pikku hiljaa voisi jo huhuissakin pyöriä näitä topparinimiä, Martínin on tajuttava se, mitä Pérez ei aikoinaan tajunnut*: puolustus kuntoon laadukkaalla ja ennen kaikkea Madridiin sopivalla topparilla!

*Niin no... W. Samuel ei ikinä sopeutunut Bernabéulle...

Keskikentän osalta pelintekijäksi kelpaisi joko Riquelme tai sitten Aimar. Ballack on vahvasti menossa Chelseaan, eikä allekirjoittanut enää saksalaista Madriidiin kaipailisikaan. Menköön vain Lontooseen tai minne tahansa muualle...

Hyökkääjä ei ole täysin välttämätön, niin kuin ylläkin jo todettiin, mutta jos saa unelmoida utopistisesti, niin Fernando Morientes olisi liikuttavaa vielä nähdä valkopaidassa... muutenhan hyökkäyskalusto olisi ihan mukava, koska Madridin pelityyli ei välttämättä nyt tarvitse ketään superhankintaa piikiksi, vaikka Ronaldo lähtisikin. Ronskun mahdollisen (ja todennäköisen) lähdön jälkeen hyökkäyksessä hääräilisivät Raúl, Baptista, Cassano ja Soldado... ja tosiaan - onhan se Portillokin vielä Madridin omistuksessa...

------------------Casillas

Cicinho---Ramos---HUIPPUTOPPARI---Aurelio

-------------------Gravesen

Beckham---Aimar/Riquelme (vai joku muu?)---Robinho

--------------------Raúl

-------------------Cassano

... mutta näitä asioita on niin vaikea spekuloida, koska muutamat tiedot viittaavat todelliseen suursiivoukseen ja radikaaliinkin muodonmuutokseen. Ryhmitys ja taktinen käsitys saattaa kokea myös muutoksia ja sellaiset voisivat olla jopa tervetulleita.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 18.03.2006, 22.42.01
Ei tarvitse foorumin kanssa ollakaan tekemistä, vaan sen faktan, että olet tässä Macca-asiassakin olet oman ahdasmielisyytesi(Real Madridia kohtaan) vanki.

Macca asiasta, jos ruvetaan todellisia faktoja hakemaan. Millä todennäköisyydellä Steve pelaa parhaat kautensa Liverpoolissa kuin Real Madridissa, jos on pelannut Liverpoolissa 10 kautta ja Real Madridissa 4? Mcmanaman ei mielestäni ikinä onnistunut Realissa, joten ei ihme jos oli sitä vakio vaihtopenkki kamaa. Miten Steve ei mahtunut Englannin maajoukkueeseen MM-kisoihin 2002? Kuitenkin englannin kansalainen, siihen joukkeeseenhan mielestäsi kävelee sisään? Kumoa nämä faktat menemättä henkilökohtaisuuksiin?


Macmanamanin mestaruudet Liverpoolissa? Real Madridissa taisi tulla kaksi vaiko kolme kannua, tehden mm. maalin UCL-finaalissa. Kysynkin, tekeekö "penkkitavara" maalin UCL-finaalissa? Eikö maali UCL-finaalissa ole onnistumista? Jos näin on, maailmasta löytyy aivan helvetisti pelaajia, jotka eivät ole koskaan onnistuneet. Maajoukkuevalinnat ovat yhden miehen arvio maan parhaista pelaajista.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: RONALDO - 18.03.2006, 22.45.47

edit. Onko jollain tilastoja Portillon Belgian kaudesta.. Taisi Javier tehdä kaksi maalia viime kierroksella..

Itselläni ei tilastoja ole mutta olen kuullut että todell hyvin on pelannut! Portilklo ansaitsisi näytönpaikan Realissa ensi kaudella kun nyt Ronaldo todennäkösesti lähtee.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 19.03.2006, 00.08.27
Lainaus
Henry on vasta alkanut pelamaan.. Enää ei ole miehen otteissa diivailua.. Ei se tarkoto jos ikää on 28-vuotta, että olisi menneen talven lumia.. Koita Puskas hieman piristyy..

Kyllä sanoisin, että 28-vuotias Henry on jo jonkin aikaa pelannut jalkapalloa. Ei ole vielä menneen talven lumia, mutta montaa huippukautta ei enää välttämättä jäljellä ole. Kyllä nyt pitäisi Real Madridin pystyä hankkimaan pelaajia pidemmälle tähtäimelle kuin pari vuotta eteenpäin. joukkueen keski-ikä on jo nyt liian korkea, kun katsoo niitä ketkä siellä avauskokoonpanossa pyörivät ilman motivaatiota. Jos on pakko nimenomaan uusi kärkimies hankkia, niin kumminkin hankkisin Tevezin, vaikka paljon maksaakin, koska on vuosia edessä monta ja on hyvä ja varmasti fanit hänestä pitäisivät. Mutta jos nyt taas uusi kärkimies tuodaan, niin sitten täytyy kyseenalaistaa Cassanon ja Baptistan hankinnat, koska Baptista ei ole tarpeeksi taitava pelaamaan muualla kuin puhtaana kärkimiehenä ja mitä järkeä oli ostaa Cassano, jos hänelle ei edes mahdollisuutta meinata antaa. Kyllä mielestäni tärkein juttu olisi nyt saada se keskikenttä kuosiin, koska se on nimenomaan nyt se osa alue, joka suoraan sanottuna kusee perseestä. Käytännössä vasenta laituria lukuunottamatta se pitäisi uudistaa. Joaquin, Raul Garcia ja Aimar olisivat minun ehdotukseni.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 19.03.2006, 11.28.10
Lainaus
Väärin...Real tarvitsee myös tuon ikäisiä runkopelaajia, kaikki ei voi olla nuoria vaikka olisi kuinka hyviä. Sitä paitsi henrystä ei tarvitsisi pulittaa mitään tähtitieteellistä summaa. Veikkaan että paukkuja kaverilla riittää sillä kaapista puuttuu vielä se ucl- mitali.. On lisäksi paljon liikkuvampi kuin muuan ronaldo.

Ja määritelläänpä se pidemmällä tähtäimellä; henry pelaa vielä ainakin 3 huippukautta, kunhan nopeus ei kärsi liikaa ni pelaa enemmänkin. Uskoisin että seuran kaikki jäsenet haluaa kuitenkin niitä pokaaleja suht nopeasti, joten sellaista joukkuetta mikä on parhaimmillaan 3 vuoden päästä ei tulla muodostamaan. Kuitenkin ripaus kokemusta ja nuoruutta pitää olla jotta balanssi säilyy.

Siltähän se tällä hetkelläkin näyttää, että noita kolmekymppisiä lisää vain. Eipähän ole pelkoa, että sitä kipinää joukkueesta löytyisi. Kyllä Raulissa ja Gutissa on jo kokemusta tarpeeksi ja kun puolustukseen ostaa johtajan esimerkiksi Cordoban, niin sitä kokemusta riittää. Kun sitä menestystä varten täytyisi tehdä töitä, eikä vain hankkia näitä "Galacticoja", joilla ei asenne ole kohdallaan. Kyllä Real Madridin nyt täytyisi ajatella sitä tulevaisuuttakin, eikä pelkästään hankkia kolmekymppisiä pelaaajia lyhyellä tähtäimellä keräämään rahaa.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 19.03.2006, 14.33.13
Henry täyttää ensi syksynä 29 :D, joten ei kuulu vielä kolmekymppisten kastiin. Mielestäni ikäjakauma on kuitenkin hyvä;Molari täydellinen, laitapakit ovat ok(carloksellahan ei ikä paina..), ramos loistava kunhan saa rinnalleen varman ja kokeneen(cordoba olisi täydellinen, koska on alle 28 ja pirun nopea, toisi kaivattua varmuutta). Xabin hankinta olisi mainio juttu, on tosin ilmoittanut haluavansa jatkaa poolissa joten aika epävarmalta näyttää mutta katsotaan. Robinho palloilee vasemmalla, joku pitäis saada oikealle, toiv.joaquin. ZZ pitäisi korvata, ehdottaisin aimaria, totti olisi ollut kova sana mutta ei ole enää montaa huippukautta jäljellä. Kärjessä pelaavat ovat sopivan ikäisiä, henryn tulo saattaisi jopa pakottaa jonkun lähtemään. Tosin henry ilmoitti jatkavansa arsussa, ja jos totta puhutaan niin luulisin hänen siirtyvän ennemmin barcaan ku realiin jos espanjaan päättäisi tulla, toivottavasti ei. Pahoittelen mahd. virheitä, ei ehtiny korjata.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 19.03.2006, 19.23.02
Henry täyttää ensi syksynä 29 :D, joten ei kuulu vielä kolmekymppisten kastiin. Mielestäni ikäjakauma on kuitenkin hyvä;Molari täydellinen, laitapakit ovat ok(carloksellahan ei ikä paina..), ramos loistava kunhan saa rinnalleen varman ja kokeneen(cordoba olisi täydellinen, koska on alle 28 ja pirun nopea, toisi kaivattua varmuutta). Xabin hankinta olisi mainio juttu, on tosin ilmoittanut haluavansa jatkaa poolissa joten aika epävarmalta näyttää mutta katsotaan. Robinho palloilee vasemmalla, joku pitäis saada oikealle, toiv.joaquin. ZZ pitäisi korvata, ehdottaisin aimaria, totti olisi ollut kova sana mutta ei ole enää montaa huippukautta jäljellä. Kärjessä pelaavat ovat sopivan ikäisiä, henryn tulo saattaisi jopa pakottaa jonkun lähtemään. Tosin henry ilmoitti jatkavansa arsussa, ja jos totta puhutaan niin luulisin hänen siirtyvän ennemmin barcaan ku realiin jos espanjaan päättäisi tulla, toivottavasti ei. Pahoittelen mahd. virheitä, ei ehtiny korjata.

Silti ostaisin mieluummin pelaajan, jolla on useampia vuosia edessään.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: #17 - 28.03.2006, 17.30.56
Henry täyttää ensi syksynä 29 :D, joten ei kuulu vielä kolmekymppisten kastiin. Mielestäni ikäjakauma on kuitenkin hyvä;Molari täydellinen, laitapakit ovat ok(carloksellahan ei ikä paina..), ramos loistava kunhan saa rinnalleen varman ja kokeneen(cordoba olisi täydellinen, koska on alle 28 ja pirun nopea, toisi kaivattua varmuutta). Xabin hankinta olisi mainio juttu, on tosin ilmoittanut haluavansa jatkaa poolissa joten aika epävarmalta näyttää mutta katsotaan. Robinho palloilee vasemmalla, joku pitäis saada oikealle, toiv.joaquin. ZZ pitäisi korvata, ehdottaisin aimaria, totti olisi ollut kova sana mutta ei ole enää montaa huippukautta jäljellä. Kärjessä pelaavat ovat sopivan ikäisiä, henryn tulo saattaisi jopa pakottaa jonkun lähtemään. Tosin henry ilmoitti jatkavansa arsussa, ja jos totta puhutaan niin luulisin hänen siirtyvän ennemmin barcaan ku realiin jos espanjaan päättäisi tulla, toivottavasti ei. Pahoittelen mahd. virheitä, ei ehtiny korjata.

Silti ostaisin mieluummin pelaajan, jolla on useampia vuosia edessään.

Mut onneks sä et noit pelaajii ostakkaa...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: robinho - 31.03.2006, 15.13.32
Henry täyttää ensi syksynä 29 :D, joten ei kuulu vielä kolmekymppisten kastiin. Mielestäni ikäjakauma on kuitenkin hyvä;Molari täydellinen, laitapakit ovat ok(carloksellahan ei ikä paina..), ramos loistava kunhan saa rinnalleen varman ja kokeneen(cordoba olisi täydellinen, koska on alle 28 ja pirun nopea, toisi kaivattua varmuutta). Xabin hankinta olisi mainio juttu, on tosin ilmoittanut haluavansa jatkaa poolissa joten aika epävarmalta näyttää mutta katsotaan. Robinho palloilee vasemmalla, joku pitäis saada oikealle, toiv.joaquin. ZZ pitäisi korvata, ehdottaisin aimaria, totti olisi ollut kova sana mutta ei ole enää montaa huippukautta jäljellä. Kärjessä pelaavat ovat sopivan ikäisiä, henryn tulo saattaisi jopa pakottaa jonkun lähtemään. Tosin henry ilmoitti jatkavansa arsussa, ja jos totta puhutaan niin luulisin hänen siirtyvän ennemmin barcaan ku realiin jos espanjaan päättäisi tulla, toivottavasti ei. Pahoittelen mahd. virheitä, ei ehtiny korjata.

Silti ostaisin mieluummin pelaajan, jolla on useampia vuosia edessään.

Mut onneks sä et noit pelaajii ostakkaa...

Real ei tarvitse sellaisia pelaajia jotka pelaavat enää muutaman kauden huipulla. Tarvitsemme nuoria hyviä pelaajia kuten Rooney
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: di Stefano - 01.04.2006, 19.35.30
+

Zambrotta
Iraola
Cesc
Reyes
Pablo
Rivas
Perea
Gago
Riquelme
Gallas

nämä mahdollisia, eikä kovin kalliita
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Vehvi - 02.04.2006, 19.45.27
En ole nähnyt paljoakaan miehen esityksiä, mutta olisiko Vad der Vaartista Realin pelinrakentajaksi? Nuori jannu, joka käsitykseni mukaan pelaa hyvää kautta Saksassa.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 02.04.2006, 19.54.50
+

Zambrotta
Iraola
Cesc
Reyes
Pablo
Rivas
Perea
Gago
Riquelme
Gallas

nämä mahdollisia, eikä kovin kalliita
Meinasit käydä uutta chelseaa rakentamaan ;)

Tosin Zambrotta kelpaisi vasemmaksi pakiksi, mielestäni yksi maailman parhaista pelipaikallaan, monipuolinen. Gallasin voisin ostaa toppariksi. Inho reyesiä kohtaan on vain kasvanut joten en haluaisi ikinä nähdä hänen pelaavan valkoisissa. Cescistä tulee vielä jotain suurta...joko realissa tai sitten jossain muualla
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: RONALDO - 02.04.2006, 19.55.51
+

Zambrotta
Iraola
Cesc
Reyes
Pablo
Rivas
Perea
Gago
Riquelme
Gallas

nämä mahdollisia, eikä kovin kalliita

Niinno nuo kaikkiko hankkisit? Ei kiitos  ;) vaikka tuossa on kylläkin joitain hyviäkin pelaajia  :traktori:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 02.04.2006, 20.26.19
Cescistä tulee vielä jotain suurta...joko realissa tai sitten jossain muualla

josain medioissa on ollut puhetta siitä, että Cescin sopimuksessa olisi sellainen pykälä joka estäisin miehen siirtymisen muuhun espanjalaiseen joukkueeseen kuin Barcaan. tai ainakin Barcan pitää saada ensimmäisenä käydä neuvotteluita Cescin kanssa.. en sitten tiiä, onko kovinkaan totta..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: di Stefano - 02.04.2006, 21.29.13
Luonnollisesti en noita kaikkia pelimiehiä samalla kertaa haluaisi, mutta puolustusta pitää vahvistaa ja muutama mieshän tuossa oli juuri noita pakkeja.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: El Real - 03.04.2006, 20.09.54
Jonkun Zidanea korvaamaan,ehkä Van Der Vaart.Toki on myös Cassano ja Robinho. Aimar? Riquelme?        ??? :traktori: :traktori:  Myös Saviola on hyvä vaihtoehto...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: RONALDO - 03.04.2006, 20.23.53
Jonkun Zidanea korvaamaan,ehkä Van Der Vaart.Toki on myös Cassano ja Robinho. Aimar? Riquelme?        ??? :traktori: :traktori:  Myös Saviola on hyvä vaihtoehto...

Saviola on kyllä ihan hyvä mutta Real ei tekisi Saviolalla mitään nimittäin hyökkäyspäässä on jo kovia miehiä, Zidanen korvaajan olisi hyvä olla joku 23-26V ja hänllä pitäisi olla nopeutta aika paljon, pelinrakennuskin pitäisi olla hallussa  ;) :pallo:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: #17 - 04.04.2006, 15.33.52
Zidanea korvaamaan joku seuran oma kasvatti...?
Kenties...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Juanito - 04.04.2006, 17.42.36
Omia kasvatteja ei tolle paikalle oikee löydy kuin Jose Manuel Jurado. Ja hän ei ehkä ihan viellä siihen oo valmis. Vaikka onkin yks maailman lupaavimmista ikäsistään.

Mitään Saviolaa ei todellakaan kannata hankki. Ei mikään erikoinen pelaaja. Maailmasta löytyy kymmeniä samalla paikalla pelaavia parempia kavereita.

Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 04.04.2006, 17.58.09
Monet tälläkin foorumilla ovat toivoneet chivua realiin, haluaisin kuunnella muutamia perusteluja;mikä tekee hänestä samuelia paremman??Molemmat ovat kuitenkin suht hitaita...

Oma valintani olisi cordoba/gallas
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Juanito - 04.04.2006, 18.04.55
Mitä hän tekee Samuelia paremmin????!!!!   Chivu oli syy siihen että Samuel loisti Romassa. Loistava puolustuksen johtaja, todella hyvä miehen merkkaaja. pääpelissä lyhyestä varresta hyolimatta erittäin hyvä vähän niinkuin Cordoba ja Cannavaro. ......

Mistäs sellasen idean sait että mies ois hidas ???  taitaa olla Mancinin jälkeen Roman nopein pelaaja    :-\
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 04.04.2006, 18.10.13
Mitä hän tekee Samuelia paremmin????!!!! Chivu oli syy siihen että Samuel loisti Romassa. Loistava puolustuksen johtaja, todella hyvä miehen merkkaaja. pääpelissä lyhyestä varresta hyolimatta erittäin hyvä vähän niinkuin Cordoba ja Cannavaro. ......
En ole pelejä niin tarkkaan seurannut, siksi kysyin.
Mistäs sellasen idean sait että mies ois hidas ??? taitaa olla Mancinin jälkeen Roman nopein pelaaja :-\
Jos olet varma niin sitten,ite oon toista mieltä..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: El Real - 05.04.2006, 13.57.45
Joo, Chivu olisi ihan jees. Vapareita hän ei kyllä pääsisi ampumaan. ;)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 05.04.2006, 14.29.16
Itse haluaisin Joaquinin oikeaan laitaan ja Tevezin kärkeen. Keskikentän pohjalle Gago, Mascherano tai Raul Garcia. Puolustukseeen Cordoba tuomaan kokemusta, nopea Coloccini tai sitten lupaava Gonzalo Rodriguez. Zidannen "paikkaajaksi" Aimar tai Riquelme.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Juanito - 05.04.2006, 16.09.58
Jos ZZ:talle paikkaaja etsitään niin jos kenet vaan saa valita.... niinku otsikossa sanotaan ni se ois ehdottomasti Ricacacardo = Kaka. Beckham kans helvettiin realista ja tilalle Joaquin
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: raulforever - 05.04.2006, 16.18.14
Cesc olis loistava hankinta keskikentäl ja tietysti laidoil vois tul Joaquin ja C.Ronaldo tai Sevillan Jesus Navas vois kans ol mielenkiintonen hankinta. Puolustuksee vois tul vaiks Pablo At. Madridist tai Gonzalo Villarealist.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 05.04.2006, 19.35.45
Itse haluaisin Joaquinin oikeaan laitaan ja Tevezin kärkeen. Keskikentän pohjalle Gago, Mascherano tai Raul Garcia. Puolustukseeen Cordoba tuomaan kokemusta, nopea Coloccini tai sitten lupaava Gonzalo Rodriguez. Zidannen "paikkaajaksi" Aimar tai Riquelme.
Olen aika samoilla linjoilla... Kuitenkin; nopea coloccini :o
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 06.04.2006, 00.05.37
Lainaus
Olen aika samoilla linjoilla... Kuitenkin; nopea coloccini :o

Eipä taida oikein yhtään Coloccinia nopeampaa topparia löytyä.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 06.04.2006, 08.18.14
Lainaus
Olen aika samoilla linjoilla... Kuitenkin; nopea coloccini :o

Eipä taida oikein yhtään Coloccinia nopeampaa topparia löytyä.
Ei ilmeisesti puhuta samasta henkilöstä(itse tarkotin sitä pitkätukkaa, olikohan fabrizio etunimi). En kuitenkaan halua madridiin..
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 06.04.2006, 10.54.17
Lainaus
Ei ilmeisesti puhuta samasta henkilöstä(itse tarkotin sitä pitkätukkaa, olikohan fabrizio etunimi). En kuitenkaan halua madridiin..

Et ilmeisesti ole otteluita seurannut.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 06.04.2006, 16.35.40
Lainaus
Olen aika samoilla linjoilla... Kuitenkin; nopea coloccini :o

Eipä taida oikein yhtään Coloccinia nopeampaa topparia löytyä.
Puskasilla korkki auennut?

Mutta kyllä Coloccini kuitenkin muuten ihan pelimies on, joten tervetullut olisi RMA:han.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Juanito - 06.04.2006, 16.47.11
Joo ei kyllä Collocini maailman nopein toppati missään nimessä oo. Ei mitekään erikoisen nopea muutenkaan. Maailman nopein toppari on Ivan Cordoba. Ainakin juoksee 100sen nopeimmin.

Collocini olisi kyl ihan hyvä toppari melko aliarvostettu sais varmaankin halvalla ja muutenkin mies on kunnon pelaaja.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: El Madrid - 06.04.2006, 20.05.58
Joaquin olisi piristävä lisä joukkueelle
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Mágico Madrid - 06.04.2006, 20.11.58
Minusta Realin tuleva toppari ei tarvitse olla niitä nopeimpia.. Mielummin sellainen, joka Ramoksen kanssa täydentävät toisiaan.. Ramos kumminkin on tarpeksi nopea  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: ronaldo_90 - 08.04.2006, 14.58.12
Samaa mieltä futuren kanssa.
Ei sen pitäisi olla niin nopea. Chivu ja Materazzi olis minust hyvä.Tai siis jompikumpi.

Maailman nopein toppari on Ivan Cordoba. Ainakin juoksee 100sen nopeimmin.
Mistä ton keksit onko ihan fakta ? Onks jossai vai jotain taulukoita ???
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: El Real - 23.04.2006, 14.31.34
Päivitellääs vähän.
Itse haluaisin Joaquinin oikeaan laitaan ja Tevezin kärkeen.
     

         No,kun Zidane lopettaa ja Figo siirtyi Interiin, heidän korvaajiksi tulivat Cassano ja Robinho.Kummatkin hyviä pelaajia MUTTA eivät Zizoun tai Figon tasoa. Kun nämä kaksi pelasivat yhdessä sai syötöt aina jalkaan,mutta nyt ehkä tarvitaan pääpelaajia(Adriano,Drogba) Tevez, ei kiitos.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 23.04.2006, 14.58.36
No,kun Zidane lopettaa ja Figo siirtyi Interiin, heidän korvaajiksi tulivat Cassano ja Robinho.Kummatkin hyviä pelaajia
Rohkenen olla hieman eri mieltä,..robinhosta kaavailtiin mielestäni hyökkääjää aluksi, mutta kun se ei ottanut tuulta alle niin kokeiltiin laidassa ja sehän onnistui paremmin. Täytyy muistaa että figon korvaaja on tavallaan becks,sehän on ilmiselvää..Ja koska realilla oli talvella pulaa hyökkäjistä(loukkaantumiset) niin päätettiin hankkia cassano.

Ja kenet haluaisin realiin:Henry :peukku_ylos: ei tarvi perustella, näytöt puhuvat puolestaan...
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: #17 - 24.04.2006, 16.01.45
Mika Nurmelan :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: La bestia - 24.04.2006, 19.24.59
mitäköhän käyttöä olisi Henrylle, jos on Robinhoa ja Baptistaa? :-[
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: La bestia - 24.04.2006, 19.27.04
Itse haluaisin Joaquinin oikeaan laitaan ja Tevezin kärkeen.

Tässä on oikea suunta!!!!!!
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: mikko29 - 25.04.2006, 07.42.22
Tevezin kärkeen.
Tässä on oikea suunta!!!!!!
Kysyn nyt mitä käyttöä on tevezillä kun "meillä on robinho ja baptista".
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: La bestia - 25.04.2006, 11.28.15
Jos joku kärki tarvitaan niin Tevez
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: #17 - 25.04.2006, 14.00.12
Onko La Bestia uusi robinho? ;D
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: SantiagoBernabeu - 25.04.2006, 14.11.55
Onko La Bestia uusi robinho? ;D
Kieltämättä vähän sama tuli mieleen, vaikka onhan näitä junnuja täällä foorumilla tosin ennenkin nähty.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Juanito - 25.04.2006, 16.28.26
No eipä Tevez mikään erikoinen Brasiliassakaan oo ollu.

Real jos seuraavat pelaajat hankkisi

-Adriano
-Kaka
-Joaquin
-Diarra
-Chivu
-Gago
-A.Cole


ja seuraavat lähtis

-Beckham
-Ronaldo
-Gravesen
-R.Carlos
-Helquera


ni sitte vois sanoa että joukkue ois kunnossa. Mutta ihan toive ajatteluahan noitten kaikkien hankkiminen tosin olisi  :)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: #10 - 25.04.2006, 17.11.24
No eipä Tevez mikään erikoinen Brasiliassakaan oo ollu.

Ai...hänet on siis arvalla valittu kolme kertaa peräkkäin latinalaisen Amerikan
vuoden parhaaksi jalkapalloilijaksi...?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: La bestia - 26.04.2006, 13.38.39
Onko La Bestia uusi robinho? ;D
Kieltämättä vähän sama tuli mieleen, vaikka onhan näitä junnuja täällä foorumilla tosin ennenkin nähty.

Onko iällä väliä jos tietää jalkapallosta ja osaa arvioida pelaajia ja pelisuorituksia ??? :keskari: :keskari: :keskari:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: La bestia - 26.04.2006, 13.39.01
ja ei ole uusi Robinho
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Hebe - 26.04.2006, 14.30.42
Onko iällä väliä jos tietää jalkapallosta ja osaa arvioida pelaajia ja pelisuorituksia ??? :keskari: :keskari: :keskari:
niinpä niin..  8)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 26.04.2006, 15.36.34
         No,kun Zidane lopettaa ja Figo siirtyi Interiin, heidän korvaajiksi tulivat Cassano ja Robinho.Kummatkin hyviä pelaajia MUTTA eivät Zizoun tai Figon tasoa. Kun nämä kaksi pelasivat yhdessä sai syötöt aina jalkaan,mutta nyt ehkä tarvitaan pääpelaajia(Adriano,Drogba) Tevez, ei kiitos.

Mihin Real Madrid tarvitsee näitä kömpelöitä pelaajia? Tietysti jos haluaa tehdä joukkueesta englantilaista potkupalloa pelaavan joukkueen, niin sitten, mutta kyllähän Real Madridin seurahistoria velvoittaa pelaamaan ihan toisenlaista jalkapalloa. Toinen ihmetysksen aihe on se, että miksi aina pitää olla ostamassa toisten seurojen nimekkäimpiä pelaajia samalle paikalle ja sitten taas joillekkin paikoille hankitaan sellaisia pelaajia, jotka eivät ole Real Madridiin tarpeeksi hyviä? Nimekkäin ei ole aina paras, mutta tämä keskinkertaisuuksien hankkiminen ei kyllä myöskään kuulu Real Madridille.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 26.04.2006, 15.38.20
Lainaus
Kysyn nyt mitä käyttöä on tevezillä kun "meillä on robinho ja baptista".

Tevez toisi uudenlaista touhua kärkeen. Liikettä ja taitoa. Robinho on parempi laidalla ja Baptista keskikentän pohjalla.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 26.04.2006, 15.40.10
Joo ei kyllä Collocini maailman nopein toppati missään nimessä oo. Ei mitekään erikoisen nopea muutenkaan. Maailman nopein toppari on Ivan Cordoba. Ainakin juoksee 100sen nopeimmin.

Collocini olisi kyl ihan hyvä toppari melko aliarvostettu sais varmaankin halvalla ja muutenkin mies on kunnon pelaaja.

Nopeampi kuin yksikään Real Madridin nykytoppareitsa.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 26.04.2006, 15.44.34
Minusta Realin tuleva toppari ei tarvitse olla niitä nopeimpia.. Mielummin sellainen, joka Ramoksen kanssa täydentävät toisiaan.. Ramos kumminkin on tarpeksi nopea  :peukku_ylos:

Real Madridin pelitapaan ei oikein hidas toppari sovi. Tämä tuli jo selvitetyksi Samuelin aikaan ja kaikki muistavat, että Hierrolla oli viimeisenä vuotenaan ongelmia ja puolustus pätki välillä pahasti.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: STRIKER - 26.04.2006, 16.28.35
Minusta Realin tuleva toppari ei tarvitse olla niitä nopeimpia.. Mielummin sellainen, joka Ramoksen kanssa täydentävät toisiaan.. Ramos kumminkin on tarpeksi nopea  :peukku_ylos:

Real Madridin pelitapaan ei oikein hidas toppari sovi. Tämä tuli jo selvitetyksi Samuelin aikaan ja kaikki muistavat, että Hierrolla oli viimeisenä vuotenaan ongelmia ja puolustus pätki välillä pahasti.
Tuskin seurajohdon päällimmäisenä tavoitteena on löytää nopeaa topparia. Ja sillä, että juokseeko 100:sen puoli sekuntia nopeammin kuin joku toinen ei ole mitään merkitystä. Ajoituksella ja sijoittumisella voi korvata nopeuden loistavasti. Jos nyt ei Hyypiää tai Stamia osteta niin tuskin sieltä liian hidasta topparia tulee. Täysin sama kuin Futurella eli seuraavan topparin pitäisi täydentää Ramosta ja samalla myös olisi hyvä jos saisi pitkäaikaisen topparikaksikon. Lisäksi vielä löytyy Mejia ja Raul Bravo, jotka ovat erinomaisia vaihtomiehiä...ellei enemmänkin  ::)  :peukku_ylos:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 26.04.2006, 16.51.37
Jos nyt ei Hyypiää tai Stamia osteta niin tuskin sieltä liian hidasta topparia tulee.
Off topic on, mutta menköön. Stamia pidetään yleisesti jostakin syystä usein hyvin hitaana topparina, vaikka oikeasti on äärimmäisen nopea.

Joo ei kyllä Collocini maailman nopein toppati missään nimessä oo. Ei mitekään erikoisen nopea muutenkaan. Maailman nopein toppari on Ivan Cordoba. Ainakin juoksee 100sen nopeimmin.

Collocini olisi kyl ihan hyvä toppari melko aliarvostettu sais varmaankin halvalla ja muutenkin mies on kunnon pelaaja.

Nopeampi kuin yksikään Real Madridin nykytoppareitsa.
Ramos. Sergio Ramos. Oletko kuullut?!?
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Juanito - 26.04.2006, 18.58.42
Jep Et kyllä Collocinista saa millään Sergiota nopeampaa.

Tohon offtopickiin vähän lisää.....

Mainittakoon vaikka että viimevuonna Stamin tehtävä esim UCL:ssä oli lohkovaiheessa BArcaa vastaan pelatussa ottelussa merkata Ronaldinhoa..... Ronnie ei kovin hitaana kaverina ei ole tunnettu. Syy miksi hän merkkasi Dinhoa oli: Stam on AC Milanin nopein puolustaja.........
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 26.04.2006, 23.52.00
Tuskin seurajohdon päällimmäisenä tavoitteena on löytää nopeaa topparia. Ja sillä, että juokseeko 100:sen puoli sekuntia nopeammin kuin joku toinen ei ole mitään merkitystä. Ajoituksella ja sijoittumisella voi korvata nopeuden loistavasti. Jos nyt ei Hyypiää tai Stamia osteta niin tuskin sieltä liian hidasta topparia tulee. Täysin sama kuin Futurella eli seuraavan topparin pitäisi täydentää Ramosta ja samalla myös olisi hyvä jos saisi pitkäaikaisen topparikaksikon. Lisäksi vielä löytyy Mejia ja Raul Bravo, jotka ovat erinomaisia vaihtomiehiä...ellei enemmänkin  ::)  :peukku_ylos:

En minä mistää 100m ajoista tässä puhunutkaan, mutta Real Madridin pelitapaan topparin täytyy olla nopea ja ketterä tietysti sen lisäksi, että pystyy pitämään palloa hallussaan.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 26.04.2006, 23.53.35
Ramos. Sergio Ramos. Oletko kuullut?!?

Olen kuullut ja nähnyt, mutta eipä Ramoskaan mikään äärettömän nopea kyllä ole. Coloccini on vähintään yhtä nopea. Stam ei ole hidas, mutta on kömpelö ja kankea.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Puskas - 26.04.2006, 23.55.38
Jep Et kyllä Collocinista saa millään Sergiota nopeampaa.

Tohon offtopickiin vähän lisää.....

Mainittakoon vaikka että viimevuonna Stamin tehtävä esim UCL:ssä oli lohkovaiheessa BArcaa vastaan pelatussa ottelussa merkata Ronaldinhoa..... Ronnie ei kovin hitaana kaverina ei ole tunnettu. Syy miksi hän merkkasi Dinhoa oli: Stam on AC Milanin nopein puolustaja.........

En tiedä kaverien nopeutta juoksutesteissä, mutta Ramos ei ainakaan merkittävästi ole Coloccinia nopeampi.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: STRIKER - 27.04.2006, 15.42.06
Tuskin seurajohdon päällimmäisenä tavoitteena on löytää nopeaa topparia. Ja sillä, että juokseeko 100:sen puoli sekuntia nopeammin kuin joku toinen ei ole mitään merkitystä. Ajoituksella ja sijoittumisella voi korvata nopeuden loistavasti. Jos nyt ei Hyypiää tai Stamia osteta niin tuskin sieltä liian hidasta topparia tulee. Täysin sama kuin Futurella eli seuraavan topparin pitäisi täydentää Ramosta ja samalla myös olisi hyvä jos saisi pitkäaikaisen topparikaksikon. Lisäksi vielä löytyy Mejia ja Raul Bravo, jotka ovat erinomaisia vaihtomiehiä...ellei enemmänkin  ::)  :peukku_ylos:

En minä mistää 100m ajoista tässä puhunutkaan, mutta Real Madridin pelitapaan topparin täytyy olla nopea ja ketterä tietysti sen lisäksi, että pystyy pitämään palloa hallussaan.
Enkä minä ole sinusta puhunut missään viestissäni, viittasin tuolla 100:sella aikaisempaan viestiin, jossa joku viittasi 100 metrin juoksuaikoihin
Jos nyt ei Hyypiää tai Stamia osteta niin tuskin sieltä liian hidasta topparia tulee.
Off topic on, mutta menköön. Stamia pidetään yleisesti jostakin syystä usein hyvin hitaana topparina, vaikka oikeasti on äärimmäisen nopea.
Itselläni oli juuri mielikuva, että Stam olisi hitaamman puoleinen, varmaan hänen ulkonäkönsä takia. Ei siis millään pahalla Stamia kohtaan, mutta tuollainen kaappimainen ulkonäkö ei juuri nopeata pelaajaa muistuta.  ::)
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: HannuTouru - 27.04.2006, 15.55.16
Itselläni oli juuri mielikuva, että Stam olisi hitaamman puoleinen, varmaan hänen ulkonäkönsä takia. Ei siis millään pahalla Stamia kohtaan, mutta tuollainen kaappimainen ulkonäkö ei juuri nopeata pelaajaa muistuta.  ::)
Varmaankin juuri tuo ulkonäkö ( ;D :peukku_ylos:) yhdistettynä hiukan kankean näköisiin käänteisiin ja liikkeisiin aiheuttuu tuon harhakuvan useille. Mutta siis nimenomaan suoralla Stam on todella nopea...  :traktori:
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: Roiss - 30.04.2006, 12.42.08
Abidalia huhuttiin Lyonista tos aikaisemmin, olis khyl ihan kätsä hankinta. Samaisesta seurasta olis kyllä toinenkin ihan mielenkiintoinen hankinta saatavissa, Jeremie Berthod... Vasemmalle laidalle siis. Keskikentän puolustavaan rooliin mieluusti Sissoko Poolista ja Baptistahan on jumalauta pidettävä seurassa
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: di Stefano - 04.05.2006, 00.34.25
William Gallas on huhujen mukaan lähdössä pois Lontoosta.  Kyllä kelpais, koska pystyy pelaamaan joka paikkaa puolustuksessa.  Oikeastaan olisi todella täsmähankinta, koska on nopea, molempijalkainen, hyvä sijoittumaan ja tekee maaleja.  Eikä ole ollut loukkaantumisaltis.
Otsikko: Re: Kenet haluaisit?
Kirjoitti: E-spel - 04.05.2006, 10.28.36
Ei kiitos Gallasia. Kaverilla tulee syksyllä 29 ikää jo kuitenkin, eikä hän kyllä mikää järin nopeakaan ole. Sitäpaitsi: laitapuolustus lienee kunnossa ens kaudeksi. Chivua se huutais tuohon Ramosin rinnalle.