Kirjoittaja Aihe: Kenet haluaisit?  (Luettu 68725 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #100 : 09.11.2005, 20.09.06 »
ok mut minust robinho on liian nuori vielä , hyvä ois joku c.ronaldon ikänen :D

Robinho on Ronaldoa vuoden vanhempi. Taas nähtiin sun tietämys
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Rasseldo

  • Viestejä: 65
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #101 : 09.11.2005, 20.10.46 »
ok mut minust robinho on liian nuori vielä , hyvä ois joku c.ronaldon ikänen :D

Robinho on Ronaldoa vuoden vanhempi. Taas nähtiin sun tietämys



ei oo mitään väliä iällä kun kokemus, voima, tekniikka ja tällaset asiat huippuseuroissa auttaa!!! kokemusta on Cristianolla huomattavasti enemmän!!

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #102 : 09.11.2005, 20.17.34 »
ok mut minust robinho on liian nuori vielä , hyvä ois joku c.ronaldon ikänen :D

Robinho on Ronaldoa vuoden vanhempi. Taas nähtiin sun tietämys



ei oo mitään väliä iällä kun kokemus, voima, tekniikka ja tällaset asiat huippuseuroissa auttaa!!! kokemusta on Cristianolla huomattavasti enemmän!!

Minusta te väititte ronskun kanssa että C.Ronaldo olisi vanhempi kuin Robinho, mutta myönnän kyllä että Ronaldolla on enemmän kokemusta
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #103 : 09.11.2005, 20.21.22 »
ok mut minust robinho on liian nuori vielä , hyvä ois joku c.ronaldon ikänen :D

Robinho on Ronaldoa vuoden vanhempi. Taas nähtiin sun tietämys



ei oo mitään väliä iällä kun kokemus, voima, tekniikka ja tällaset asiat huippuseuroissa auttaa!!! kokemusta on Cristianolla huomattavasti enemmän!!

Ens kaudella Robinholla paaaljon enemmän kokemusta.. ainakin toivon sitä.. Ei Robinhon peli nyttenkään huonolta näytä..  :) 19.11 viedään Belletiä..  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 09.11.2005, 20.22.58 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #104 : 09.11.2005, 20.22.00 »
joo joo robinho .. mut c.ronaldo on 1000 kertaa kokeneempi .mut en välttämättä haluis sitä realii :D
i Hala Madrid !

Rasseldo

  • Viestejä: 65
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #105 : 09.11.2005, 20.25.06 »
samaa mieltä... Ronaldo ois hyvä vasemmalle laidalle, mut ei kyl paras vaihtoehto.... Robinho on taitavaja niin ku totesinkin ni 100 kertaa parempi ku Messi!!!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #106 : 09.11.2005, 20.36.20 »
samaa mieltä... Ronaldo ois hyvä vasemmalle laidalle, mut ei kyl paras vaihtoehto.... Robinho on taitavaja niin ku totesinkin ni 100 kertaa parempi ku Messi!!!
sovitaan sitten niin mutta olisi hyvä jos cristiano hankittaaisiin realiin sinäänsä mutta hinta on niin vitun iso että en ees osaa kuvitella sitä...
i Hala Madrid !

Rasseldo

  • Viestejä: 65
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #107 : 09.11.2005, 20.40.05 »
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #108 : 09.11.2005, 20.46.51 »
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
nii ja sehän on totuus että manun pelaajista jotka ovat avauskokoon panossa siellä ei pääsis ku pari realin kokoon panoon..mut veikkaan et c. ronaldo jos hankittaisiin niin hän saisi peli aikaa melkein yhtä paljon kun manussakin ( vähän vähemmän)
huh onpas tänää tullu kirjoteltuu viestei tiiviiseen tahtiin.
i Hala Madrid !

Rasseldo

  • Viestejä: 65
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #109 : 09.11.2005, 20.54.29 »
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
nii ja sehän on totuus että manun pelaajista jotka ovat avauskokoon panossa siellä ei pääsis ku pari realin kokoon panoon..mut veikkaan et c. ronaldo jos hankittaisiin niin hän saisi peli aikaa melkein yhtä paljon kun manussakin ( vähän vähemmän)
huh onpas tänää tullu kirjoteltuu viestei tiiviiseen tahtiin.


Vaikka Van Nistelrooy kuuluu mun top 10 pelaajiin ni se ei silti sais luultavasti Realissa paljoakaan peliaikaa... löytyy realilta sentään sen verran kovia kärkimiehiä...

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #110 : 09.11.2005, 21.00.26 »
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
nii ja sehän on totuus että manun pelaajista jotka ovat avauskokoon panossa siellä ei pääsis ku pari realin kokoon panoon..mut veikkaan et c. ronaldo jos hankittaisiin niin hän saisi peli aikaa melkein yhtä paljon kun manussakin ( vähän vähemmän)
huh onpas tänää tullu kirjoteltuu viestei tiiviiseen tahtiin.
juu no nistelrooy on kova pelaaja mut kuuluu varmaa mun top 10 inhokki listaa ku se on niin kova filmaaja enne rivaldokin oli yksi lemppareista pelaajistani mutta mm-2002 filmauksen jälkeen sijoitus laski paljon .mut sekin on totta et raul ja ronaldo syrjättäisivät nistelrooyn vaihtopenkille ja parin vuoden pääst myös robinho on parempi ( vaikka monen mielest se on jo nyt parempi mut niin ei ole)


Vaikka Van Nistelrooy kuuluu mun top 10 pelaajiin ni se ei silti sais luultavasti Realissa paljoakaan peliaikaa... löytyy realilta sentään sen verran kovia kärkimiehiä...
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #111 : 09.11.2005, 21.00.52 »
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
nii ja sehän on totuus että manun pelaajista jotka ovat avauskokoon panossa siellä ei pääsis ku pari realin kokoon panoon..mut veikkaan et c. ronaldo jos hankittaisiin niin hän saisi peli aikaa melkein yhtä paljon kun manussakin ( vähän vähemmän)
huh onpas tänää tullu kirjoteltuu viestei tiiviiseen tahtiin.


Vaikka Van Nistelrooy kuuluu mun top 10 pelaajiin ni se ei silti sais luultavasti Realissa paljoakaan peliaikaa... löytyy realilta sentään sen verran kovia kärkimiehiä...


juu no nistelrooy on kova pelaaja mut kuuluu varmaa mun top 10 inhokki listaa ku se on niin kova filmaaja enne rivaldokin oli yksi lemppareista pelaajistani mutta mm-2002 filmauksen jälkeen sijoitus laski paljon .mut sekin on totta et raul ja ronaldo syrjättäisivät nistelrooyn vaihtopenkille ja parin vuoden pääst myös robinho on parempi ( vaikka monen mielest se on jo nyt parempi mut niin ei ole)

i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #112 : 09.11.2005, 21.02.12 »
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
nii ja sehän on totuus että manun pelaajista jotka ovat avauskokoon panossa siellä ei pääsis ku pari realin kokoon panoon..mut veikkaan et c. ronaldo jos hankittaisiin niin hän saisi peli aikaa melkein yhtä paljon kun manussakin ( vähän vähemmän)
huh onpas tänää tullu kirjoteltuu viestei tiiviiseen tahtiin.


Vaikka Van Nistelrooy kuuluu mun top 10 pelaajiin ni se ei silti sais luultavasti Realissa paljoakaan peliaikaa... löytyy realilta sentään sen verran kovia kärkimiehiä...


juu no nistelrooy on kova pelaaja mut kuuluu varmaa mun top 10 inhokki listaa ku se on niin kova filmaaja enne rivaldokin oli yksi lemppareista pelaajistani mutta mm-2002 filmauksen jälkeen sijoitus laski paljon .mut sekin on totta et raul ja ronaldo syrjättäisivät nistelrooyn vaihtopenkille ja parin vuoden pääst myös robinho on parempi ( vaikka monen mielest se on jo nyt parempi mut niin ei ole)
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #113 : 09.11.2005, 21.02.50 »
Cristiano pärjää ehkä Valioliigassa, mut Espanjassa meno on kovempaa.... Kaipa se jotenki pärjäis, mut siirtohalut on eri juttu ku peliaikaa ManU:ssa tulee ja Realissa ei välttist
nii ja sehän on totuus että manun pelaajista jotka ovat avauskokoon panossa siellä ei pääsis ku pari realin kokoon panoon..mut veikkaan et c. ronaldo jos hankittaisiin niin hän saisi peli aikaa melkein yhtä paljon kun manussakin ( vähän vähemmän)
huh onpas tänää tullu kirjoteltuu viestei tiiviiseen tahtiin.


Vaikka Van Nistelrooy kuuluu mun top 10 pelaajiin ni se ei silti sais luultavasti Realissa paljoakaan peliaikaa... löytyy realilta sentään sen verran kovia kärkimiehiä...


juu no nistelrooy on kova pelaaja mut kuuluu varmaa mun top 10 inhokki listaa ku se on niin kova filmaaja enne rivaldokin oli yksi lemppareista pelaajistani mutta mm-2002 filmauksen jälkeen sijoitus laski paljon .mut sekin on totta et raul ja ronaldo syrjättäisivät nistelrooyn vaihtopenkille ja parin vuoden pääst myös robinho on parempi ( vaikka monen mielest se on jo nyt parempi mut niin ei ole).........
i Hala Madrid !

Rasseldo

  • Viestejä: 65
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #114 : 09.11.2005, 21.03.23 »
mut entäs Ferdinand? kyllä se toisen Realin toppareista syrjäyttäis

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #115 : 09.11.2005, 21.03.46 »
ei nyt toi lainaus homma oikee suju mut toivottavast toi edellinen viesti meni perille :D :D
i Hala Madrid !

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #116 : 09.11.2005, 21.04.31 »
no jaa a kyl se ehkä riippuu et onko ferdinant laitapakki vai toppari ? en ole tost varma
i Hala Madrid !

Rasseldo

  • Viestejä: 65
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #117 : 09.11.2005, 21.05.37 »
no jaa a kyl se ehkä riippuu et onko ferdinant laitapakki vai toppari ? en ole tost varma


Ferdinandia ei sais laitapakiks istuttamallakaan.... kyllä se on puhdasverinen toppari.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #118 : 09.11.2005, 21.09.56 »
okei eli se vois tehä hyvää seuraa helgueralle,,  ku helguera pelaa nykyää topparinakin..
i Hala Madrid !

Rasseldo

  • Viestejä: 65
  • Oma teksti
Re: Kenet haluaisit?
« Vastaus #119 : 09.11.2005, 21.15.38 »
helguera on yks Realin pelin tärkeimmistä tekijöistä... tilaako joku muuten Goalia??